Je moet voor 1 november in dienst zijn gekomen om een kerstpakket te ontvangen hoorde ik vandaag. Volgens mij is er inderdaad maar 1 soort.quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:36 schreef Deezertje het volgende:
Krijgt iedereen het (hetzelfde) kerstpakket of moet je bijv. langer dan zoveel maanden in dienst zijn? En er zit toch geen verschil tussen de pakketten (er is er toch maar een soort?)
Precies, de rest was echt kut.quote:Op zondag 14 december 2008 22:32 schreef joriannn het volgende:
Ik ben pas in dienst sinds 11 november, maar ik heb toch een kerstpakket gehad. Het ging mij allemaal om dat geweldige poppetje
Qua post viel het mee, wel een hele hoop kerstkaarten maar verder niets. Ongeveer 3 rode bakken kerstkaarten per wijk die door de HSM waren gehaald, en nog 1 die je zelf moest doen. Die HSM had wel ontzettend veel fouten gemaakt zeg, alleen in mijn ochtendwijk al een goeie 30. Een paar kwamen doordat de afzender de verkeerde postcode erop had gezet, maar de meeste komen omdat de machine niet zo goed is in het lezen van handgeschreven adressen. En, lieve klanten, plak asjeblieft die enveloppen dicht! Dat voorkomt dat je straks een kaart in je bus krijgt waarbij de achrterflap van de envelop is gescheurd, of dat de geadresseerde straks een lege envelop ontvangt, of een envelop waar nog een andere kerstkaart in heeft meegelift!quote:Op maandag 15 december 2008 14:45 schreef DonHenkie het volgende:
Rustig dagje vandaag :-) Alleen wel veel kerstkaartjes en 3 soorten HAH :-)
Het is een telescoophendel die in twee stappen uitschuift, dus hij moet haast wel lang genoeg zijn, tenzij je 2meter nogwat bent.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:38 schreef ruben3123 het volgende:
Vind het zelf best een aardig kerstpakket. Het is alleen wat gericht op vrouwen, want die tas zal ik niet snel mee nemen. Ook is die hendel voor mij wat te kort.
Heb 'm ook ja. Maar een irischeque?quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:04 schreef Mellow_ het volgende:
Hebben jullie er trouwens ook een nieuwe schoudertas bij gehad? Ik heb hier nog niemand gehoord daarover.. Zat niet in het pakket maar kreeg ik er los bij, plus de Irischeque van ¤25![]()
[ afbeelding ]
Deze bedoel ik
Ja klopt, ben bezorgerquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:29 schreef Peterselieman het volgende:
Dat klinkt als een cadeaubon voor de postbezorgers. Die krijgen geen eindejaarsuitkering, maar een bon ter waarden van ¤25.

stappenteller.quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:36 schreef Synthesist het volgende:
vage klokje
dat alles door het playmobiel? jongens tochquote:Op woensdag 17 december 2008 01:20 schreef Viper86 het volgende:
Bedankt TNT, jullie maken vele gezinnen in Nederland weer erg gelukkig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |