Idd, want een paar dagen geleden waren de brievenbussen nog redelijk vol. En daar komt deze drukke dag dan uit voort. Daarentegen waren de brievenbussen vandaag nog veel voller. Normaal kan ik de post uit een eenling wel onder mijn oksel houden. Maar dit keer moest ik met een bak bij de brievenbus handje voor handje de post overladen. Dus dat houd in dat we iets van maandag een absolute topdrukke dag mogen verwachten...
Gisteravond moest ik in Sneek zuid - Friesland voorsorteren. Daar was ook niet gerekend op zo'n grote poststroom. Allemaal mensen die gestressed en kwaad werden.
Op het laatst kwam er gewoon een complete trein aan volle bakkenkarren binnenrijden die allemaal door een handjevol mensen die nacht voorgesorteerd moesten worden....
Voor mij verliep de afgelopen 24 uur voor de rest zeer goed ( behalve dat ik vanochtend thuis werd afgehaald door mijn teamcoach ivm dat ik mijn mobiel 's nachts uit heb: of ik vandaag ook kon werken... Dat gebeurt ook niet elke dag

). Gisteravond kreeg ik door de regiobaas nog een gratificatie aangeboden van 150 euro voor een positieve en flexibele inzet tijdens mijn werk.
En dat bovenop het verkrijgen van een contract voor onbepaalde duur.

Vandaag kreeg ik van een besteladres zomaar een minikerstpakket omdat we het hele jaar door "helemaal" naar zijn brievenbus moeten lopen. Terwijl we voor zijn buurman een minstens dubbele lengte dan dat van hem moeten afleggen om bij de brievenbus te komen...