quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
SPOILER: MEER INFO OVER MEETOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deel volgebaggerd? De OP vind je hier.
De laatste poster opent het nieuwe topic, wie dit verzaakt kan een weekban verwachten. (Volgens Adelol is de laatste poster niet de laatste poster, maar degene met post #301)
De disclaimer hieronder hoef je niet serieus te nemen, maar dan bestaat de kans wel dat je op het strafbankje terecht komt.
KLB-SC is een plek binnen Klaagbaak waar users kunnen baggeren en slowchatten wat in de normale Klaagbaak topics niet is toegestaan. Er zijn regelmatig wat irritaties tussen users van KLB-SC, en dat is niet de bedoeling. Vandaar wat waarschuwingen:
Iedereen kan meelezen en je posts, foto's, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had
Ook kunnen je berichten/foto's etc. gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.
Post ook geen persoonlijke Hyves (of dergelijk profielen), foto's, of andere gegevens van elkaar
Het is in principe niet verboden om te linken naar een openbare profielensite zoals Hyves, MAAAR als dat gedaan wordt om elkaar te irriteren of zwart te maken dan is het zeker niet gewenst en zullen die links verwijderd worden en krijgen die users een note. Probeer verder zelf met elkaar in contact treden als iets jullie niet bevalt, jullie zijn oud (en wijs) genoeg (nemen wij aan).
Als iemand de laatste post heeft en geen nieuw topic opent, ga dan niet in KLB-FB huilen
Maar open hem liever zelf. Elke volgende post in KLB-FB mbt het voorgaande wordt onherroepelijk verwijderd en levert een note op wegens vervuiling van het KLB-FB topic!!!
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
Geniaalquote:Op zaterdag 29 november 2008 12:27 schreef gers het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
O...M...G!!!!quote:Op zaterdag 29 november 2008 12:27 schreef gers het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, wij hebben haarquote:Op zaterdag 29 november 2008 12:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
O...M...G!!!!
Zijn alle KLB SC-ers neogabbers?
Nee ik ben een breezer mooiboy van 17 aldus NG, Jordy en Ananasquote:Op zaterdag 29 november 2008 12:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
O...M...G!!!!
Zijn alle KLB SC-ers neogabbers?
edit: oh wacht, wordt er eentje kaalgeschoren
FAIL!
waarom strepen?quote:Op zaterdag 29 november 2008 12:27 schreef gers het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
een breezer mooiboy.... wtf is dat nou weerquote:Op zaterdag 29 november 2008 12:30 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Nee ik ben een breezer mooiboy van 17 aldus NG, Jordy en Ananas
quote:
quote:Op zaterdag 29 november 2008 12:31 schreef BrandX het volgende:
[..]
een breezer mooiboy.... wtf is dat nou weer
help, ik word oud
en jij arequote:
praten tegen je pmquote:Op zaterdag 29 november 2008 12:35 schreef BrandX het volgende:
PM,wist je al dat mijn Tuut is overleden onderweg naar Italie?
Boodschappenservice...quote:Op zaterdag 29 november 2008 12:32 schreef Broekpaling het volgende:
Ik denk dat de boodschappen al binnen zijn.
Dude, dat heb ik in no time op.quote:Op zaterdag 29 november 2008 12:35 schreef gers het volgende:
[ afbeelding ]
NG grote bakkes dat ie Takeru kon verslaan met eten maar dat kreeg ie niet op
Zei ik ookquote:Op zaterdag 29 november 2008 12:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dude, dat heb ik in no time op.![]()
''quote:Op zaterdag 29 november 2008 12:35 schreef BrandX het volgende:
PM,wist je al dat mijn Tuut is overleden onderweg naar Italie?
Gewoon doen.quote:Op zaterdag 29 november 2008 12:37 schreef gers het volgende:
Ik wacht ff op joske en jordy om toestemming te vragen voor foto's
quote:Op zaterdag 29 november 2008 12:37 schreef postmortum het volgende:
[..]
''
mijn tuut is vermoord terwijl die geparkeerd stondJongen was in slaap gevallen achter zijn stuur en is doorgereden , hebben hem zelf gezocht en moeten wachten op de politie want die wilde eerste niet komen
quote:Op zaterdag 29 november 2008 12:37 schreef postmortum het volgende:
[..]
''
mijn tuut is vermoord terwijl die geparkeerd stondJongen was in slaap gevallen achter zijn stuur en is doorgereden , hebben hem zelf gezocht en moeten wachten op de politie want die wilde eerste niet komen
Ik wacht nog wel ff totdat de grote stroom mensen weg is...quote:
quote:Op zaterdag 29 november 2008 12:40 schreef BigKahuna het volgende:
Ik had gisteren vanaf 7.00 sochtends niks gegeten, en om 18.00 gingen we naar burgerking, ik had al die 3 XXL burgers van de reclame + grote patat![]()
heb ik nietquote:
was je met s geweestquote:
D_A eet chips als ontbijtquote:Op zaterdag 29 november 2008 12:45 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga even een plasje plegen.
En kijken of er nog wat te eten valt.
Alu-folie houdt den warmte tegen dat anders verloren zou gaan.quote:
Niet geschikt voor in het openbaarquote:Op zaterdag 29 november 2008 12:47 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Alu-folie houdt den warmte tegen dat anders verloren zou gaan.
Aluhoedje
quote:
Wie is datquote:Op zaterdag 29 november 2008 12:47 schreef gers het volgende:
[ afbeelding ]
Jos wacht op de volgende sma die die in bed pakt
Dacht dat het een stoel wasquote:Op zaterdag 29 november 2008 12:50 schreef gers het volgende:
Verkapt kijk-De-Ananas-een-mênnus-plat-scherm-hebben foto
Zit ie nou met z'n hand in z'n broekquote:Op zaterdag 29 november 2008 12:47 schreef gers het volgende:
[ afbeelding ]
Hehequote:Op zaterdag 29 november 2008 12:47 schreef gers het volgende:
[ afbeelding ]
D_A vertelde gisteren dat ie je wil playen omdat je een geile Aziaat bent.quote:Op zaterdag 29 november 2008 12:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dacht dat het een stoel was
jij wilt dingen zien hequote:Op zaterdag 29 november 2008 12:52 schreef Vandaw het volgende:
[..]
Zit ie nou met z'n hand in z'n broek![]()
?
is 4ebe aziaat?quote:Op zaterdag 29 november 2008 12:54 schreef gers het volgende:
[..]
D_A vertelde gisteren dat ie je wil playen omdat je een geile Aziaat bent.
quote:
\quote:Op zaterdag 29 november 2008 12:54 schreef gers het volgende:
[..]
D_A vertelde gisteren dat ie je wil playen omdat je een geile Aziaat bent.
Inlezen ftwquote:
Dank...quote:Op zaterdag 29 november 2008 13:08 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
ananas, gers, jordy, reetveter, skaffa, NG en jos
quote:Op zaterdag 29 november 2008 13:13 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dank...
En wat waren de smoezen van de niet komers, behalve werken?
16 zijn, nog niet zo heel lang scen.quote:Op zaterdag 29 november 2008 13:13 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dank...
En wat waren de smoezen van de niet komers, behalve werken?
he verdorie.quote:Op zaterdag 29 november 2008 13:31 schreef McFearless het volgende:
Goftedomme, ik heb een laf lichaam dat niet genoeg heeft aan 2,5 uur slaap.
je moet meer oefenen. Ik ken iemand die elke nacht zowiezo maar 2/3 uur slaapt, en dat doet hij nu al een heel tijdje. meerdere jaren. Dus gewoon aan wennen.quote:Op zaterdag 29 november 2008 13:31 schreef McFearless het volgende:
Goftedomme, ik heb een laf lichaam dat niet genoeg heeft aan 2,5 uur slaap.
Man ik zat tot drie uur bier te drinken en moest er om half zes weer uit.quote:Op zaterdag 29 november 2008 13:33 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
je moet meer oefenen. Ik ken iemand die elke nacht zowiezo maar 2/3 uur slaapt, en dat doet hij nu al een heel tijdje. meerdere jaren. Dus gewoon aan wennen.
wtf, waarom half 6 eruit?quote:Op zaterdag 29 november 2008 13:36 schreef McFearless het volgende:
[..]
Man ik zat tot drie uur bier te drinken en moest er om half zes weer uit.Nu naar de klote, whehe.
hihi. Ik werkte eerst ook op zaterdag ochtend. Maar 7 uur eruit na een wilde vrijdag is niks voor mij. Dus nu werk ik mooi smiddags , lekker vakkenvullen.quote:Op zaterdag 29 november 2008 13:37 schreef McFearless het volgende:
[..]
Waar denk je dat dat bier van betaald moet worden? Werken, knul, werken.
Wat is dat voor baggerquote:Op zaterdag 29 november 2008 13:40 schreef Silentalarm het volgende:
Maar het gaat erom, dat ik vanavond naar OÔS JOÔS ga.
sucky sucky 5 dollarquote:
quote:Op zaterdag 29 november 2008 13:49 schreef Silentalarm het volgende:
JE VERNEUKT MIJN ÜBER MEGA PWNENDE OMG KNEITER HARDE DUBBEL TRIPO!
West-fries. En ga nou niet zeggen dat dat ook fries is, want ik spreek geen fries, ik snap daar niks van, en het ligt net zo ver van friesland af als gelderland/overijssel.quote:
Ik geloof jequote:Op zaterdag 29 november 2008 13:59 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
West-fries. En ga nou niet zeggen dat dat ook fries is, want ik spreek geen fries, ik snap daar niks van, en het ligt net zo ver van friesland af als gelderland/overijssel.
Hm oke. Ik spreek geen dialect. Ik ben een beetje een utrechts/westfries mengseltje. En dat komt dus eigenlijk uit op niks. ABN. Maar ik kan westfries wel gewoon prima verstaaan. En als ik wil kan ik het ook wel een beetje spreken.quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:00 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ik geloof jeik spreek ook dialect trouwens
Urks
Ik verstoan er gien bal vanquote:Op zaterdag 29 november 2008 14:05 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hm oke. Ik spreek geen dialect. Ik ben een beetje een utrechts/westfries mengseltje. En dat komt dus eigenlijk uit op niks. ABN. Maar ik kan westfries wel gewoon prima verstaaan. En als ik wil kan ik het ook wel een beetje spreken.
Ik ben dr ien van steltepool en ik kom uut de streek, je vraag je missckien oaf, wa doen ze deur de weuk. Je zie os afntoe roie met un trekker os un kar, met reuge wint os hoagel, et is os nooit te bar!
Ik ook maar ben bijna te laatquote:Op zaterdag 29 november 2008 14:07 schreef Broekpaling het volgende:
Ik hedde ene brieg gekrijg over da ik de chipkaort ophalen kenne.
Pwn.quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:09 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ik ook maar ben bijna te laatmaandag laatste dag
Ja, ik ook.quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:11 schreef postmortum het volgende:
ik dacht dat chipkaart niet doorging
quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:12 schreef Gupje het volgende:
[..]
Wel 2e plekhad belooft aan banaan in zijn hoor om die eerste te doen, sorry
hey hoe is het met Mirre ?quote:
Florian!quote:
Hier niet zo bijster goed.quote:
Damn man, ik zou gek worden van mezelf met zulk nieuws.quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:18 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hier niet zo bijster goed.
Ik heb de hele nacht in het ziekenhuis gezeten en ben net pas thuis.
Het ging super slecht met Mirre
Artsen zijn er de hele nacht bij geweest.
Maar ze is weer stabiel nu
Wat heb ik gemist?quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:18 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Je bent nooit alleen met al die bazen. En je had gers kaal mogen scheren.quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:17 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik zou gaan, maar kurkje wou niet ten ik had geen zin alleen te gaan
Sterkte.quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:18 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik heb spijt dat ik niet gegaan ben.quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:20 schreef Broekpaling het volgende:
En je had gers kaal mogen scheren.
Mirre is heel snel heel ziek geworden.quote:
Is ze wel bij kennis?quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:22 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Mirre is heel snel heel ziek geworden.
Het is iets met haar lever.
Maar haar lichaam verwerkt de afvalstoffen niet goed meer op het moment.
Daardoor gaan haar longen,nieren en een zooi andere dingen lopen kloten.
Ons kindje is op het moment nog wel veilig.
Maar het was kantje boord gister ..
@ Broekpaling
Ik word er ook gek van ..
En machteloos.
Maar ik kan het niet veroorloven in te storten.
Mirre rekent op mij.
Als ik kon slapen dan had ik het gedaan.quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Sterkte.
Misschien is het handig om even te gaan slapen dan...
Wanneer gaan ze nou verder onderzoeken wat het is? Vandaag toch?
Somsquote:
quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:22 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
@ Broekpaling
En machteloos.
Mirre rekent op mij.
Bwoh ze hadden mij ook wel kaal mogen scherenquote:Op zaterdag 29 november 2008 14:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je bent nooit alleen met al die bazen. En je had gers kaal mogen scheren.
Sorry. Dat had ik zelf ook wel kunne weten.quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:24 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Als ik kon slapen dan had ik het gedaan.
Heb in het ziekenhuis een paar uur half geslapen door de uitputting.
Maar verder heb ik de hele nacht bij haar gezeten.
Met haar praten![]()
Haar kalmeren.
Waarom heeft hij een trainingspak aan.quote:
Dank je wel !quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:25 schreef Gupje het volgende:
[..]
Dat is niet niks, ik hoop het beste voor jullie.
Net dat je met nieuw huis zit en een kindje opkomst.
Maakt niet uit johquote:Op zaterdag 29 november 2008 14:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Sorry. Dat had ik zelf ook wel kunne weten.
Wanneer gaan ze nou verder onderzoek doen naar dr lever?
[..]
Waarom heeft hij een trainingspak aan.?
Om het plaatje compleet te maken toch?quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Sorry. Dat had ik zelf ook wel kunne weten.
Wanneer gaan ze nou verder onderzoek doen naar dr lever?
[..]
Een echt SC is keihard NEO naziquote:Op zaterdag 29 november 2008 14:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat is wel het beste ja, anders stort je mentaal helemaal inquote:Op zaterdag 29 november 2008 14:26 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dank je wel !
Wel het is voor mij nu gewoon,
Glimlachen en doorgaan.
Als ik gister wel was gegaan dan was ik gruwelijk uit de toon gevallenquote:Op zaterdag 29 november 2008 14:28 schreef Gupje het volgende:
[..]
Een echt SC is keihard NEO nazinee ik weet eigenlijk niet.
Sterkte in elk geval.quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:28 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Maakt niet uit joh
Wel ze wouden een biopsie doen.
Maar ze is daar te zwak voor.
Maar ze vermoeden een infectie.
Dus ze word nu maar daarvoor behandeld sinds vannacht.
Komende paar dagen kijken hoe het gaat.
Bluh soms zou je willen dat Dokter House echt bestond
Op welke foto heeft hij dan een trainingsbroekkkkk aan?quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:28 schreef Gupje het volgende:
[..]
Agreequote:Op zaterdag 29 november 2008 14:25 schreef Noorsbloed het volgende:
whehehe kale Gers ..
En hij had nog wel zon mooie kop met haar
Page 1 kijk daar maar ffquote:Op zaterdag 29 november 2008 14:30 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Op welke foto heeft hij dan een trainingsbroekkkkk aan?
quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:28 schreef Gupje het volgende:
[..]
Denk dat dat wel had meegevallen want ze hebben de hele avond in een rock cafe gezetenquote:Op zaterdag 29 november 2008 14:29 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Als ik gister wel was gegaan dan was ik gruwelijk uit de toon gevallen
Ik ben stiekem wel zwaar nieuwsgierig geworden hoe jij er eigenlijk uitzietquote:
Word je dik vanquote:Op zaterdag 29 november 2008 14:31 schreef Silentalarm het volgende:
Ik zit te twijfelen. Ik kan nu even naar het winkecentrum gaan, een pak kinderchocola kopen, en die opeten. Kan ik ook niet doen.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:32 schreef Zotheid het volgende:
HOI BT!!!! *FAP FAP FAP*
Ik zag gisteren een vrouw die met dr voet in een vagina van een andere vrouw ging. Ik moest gelijk aan jou denken.
Kenker.quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:31 schreef Gupje het volgende:
[..]
Denk dat dat wel had meegevallen want ze hebben de hele avond in een rock cafe gezeten
Gaat ook over zijn jasquote:Op zaterdag 29 november 2008 14:32 schreef Silentalarm het volgende:
Hij heeft gewoon eenspijkerbroek aan toch?
Ik weet het niet, ik was er niet bij.quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:32 schreef Silentalarm het volgende:
Hij heeft gewoon eenspijkerbroek aan toch?
Daarom, maar ik moest werken echt jammer dat ik niet kon komenquote:Op zaterdag 29 november 2008 14:33 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Kenker.
Dan was ik juist de echte baas geweest
quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:32 schreef Zotheid het volgende:
HOI BT!!!! *FAP FAP FAP*
Ik zag gisteren een vrouw die met dr voet in een vagina van een andere vrouw ging. Ik moest gelijk aan jou denken.
Dan moet je het doenquote:Op zaterdag 29 november 2008 14:33 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Mwah, ik ben toch een skeletje dus er kan wel wat vet bij.
ROCK!quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:33 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Kenker.
Dan was ik juist de echte baas geweest
Ik denk dat we nu wel weer sneller een nieuwe meeting kunnen organiserenquote:Op zaterdag 29 november 2008 14:34 schreef Gupje het volgende:
[..]
Daarom, maar ik moest werken echt jammer dat ik niet kon komenecht als ik de verhalen hoor
Foot Fetisjquote:Op zaterdag 29 november 2008 14:35 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]!
Dat komt door mijn geweldige verhaal van gister![]()
REPOST SPECIAAL VOOR BT EN ZOTHEID![]()
Weet je
Voeten zijn bijzonder gevoelig ..
Eerst masseren met olie ..
Daarna zachtjes met je tenen spelen ..
Mijn tong glijd over je hak en hiel ...
Mijn warme lippen sluiten zich om je tenen ..
Kreunend van genot laat jij je achterover vallen ..
Je adem versnelt ..
Mijn natte glibberige tong glijd tussen je tenen ..
Als een pervers fallisch symbool..
Je kan het niet meer houden ..
Met een kreun kom je woest overeind en gooit mij op bed ..
Mijn harde fallus staat in vol ornaat ..
Je voeten komen dichterbij ..
Tenen glijdend over mijn kloppende eikel ..
Warm ..
Zacht ..
Ik explodeer ..
En genietend zak jij achterover met het zaad druipend tussen je tenen ..
Rockquote:Op zaterdag 29 november 2008 14:35 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
ROCK!![]()
Ik vind het eigenlijk ook wel jammer dat ik er niet bij was. Rock cafés zijn cool, sc is cool, bitterballen zijn cool.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:35 schreef Zotheid het volgende:
Waarom is het zo moeilijk om gitaar te spelen en tegelijk te zingen?
Omdat het ook moeilijk is om met je ene hand over je borst te wrijven en met je andere hand tegelijkertijd op je borst te slaan.quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:35 schreef Zotheid het volgende:
Waarom is het zo moeilijk om gitaar te spelen en tegelijk te zingen?
Ik zou je hart willen stelen.quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:35 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]!
Dat komt door mijn geweldige verhaal van gister![]()
REPOST SPECIAAL VOOR BT EN ZOTHEID![]()
Weet je
Voeten zijn bijzonder gevoelig ..
Eerst masseren met olie ..
Daarna zachtjes met je tenen spelen ..
Mijn tong glijd over je hak en hiel ...
Mijn warme lippen sluiten zich om je tenen ..
Kreunend van genot laat jij je achterover vallen ..
Je adem versnelt ..
Mijn natte glibberige tong glijd tussen je tenen ..
Als een pervers fallisch symbool..
Je kan het niet meer houden ..
Met een kreun kom je woest overeind en gooit mij op bed ..
Mijn harde fallus staat in vol ornaat ..
Je voeten komen dichterbij ..
Tenen glijdend over mijn kloppende eikel ..
Warm ..
Zacht ..
Ik explodeer ..
En genietend zak jij achterover met het zaad druipend tussen je tenen ..
Je werd er zeker wel een beetje opgewonden vanquote:Op zaterdag 29 november 2008 14:32 schreef Zotheid het volgende:
HOI BT!!!! *FAP FAP FAP*
Hoorde iets van Groningen of zo, en dan alleen maar eindbazen op een hoopquote:Op zaterdag 29 november 2008 14:35 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik denk dat we nu wel weer sneller een nieuwe meeting kunnen organiseren
Nu weet iedereen dat er ook mensen daadwerkelijk komen
quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik zou je hart willen stelen.
Letterlijk.
Hoe bedoel je kantje boord?quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:22 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
@ Broekpaling
En machteloos.
Mirre rekent op mij.
Jaaaaaquote:Op zaterdag 29 november 2008 14:37 schreef Noorsbloed het volgende:
Zal ik een ONZ topique openen met mijn mooie stukje tekst ?
Welk?quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:37 schreef Noorsbloed het volgende:
Zal ik een ONZ topique openen met mijn mooie stukje tekst ?
Dat gaat best goed anders.quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:37 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Omdat het ook moeilijk is om met je ene hand over je borst te wrijven en met je andere hand tegelijkertijd op je borst te slaan.
En het is wel te doen hoor. Ik kan het ook, alleen ik kan zowiezo neit zingen. Dat is het nadeel.
Wat ga je zingen dan?quote:
Rrrrriiightquote:Op zaterdag 29 november 2008 14:32 schreef Zotheid het volgende:
HOI BT!!!! *FAP FAP FAP*
Hmm ik ging even fobo lurken bij 4ebe, maar eerst had ze andere picsquote:Op zaterdag 29 november 2008 14:32 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik ben stiekem wel zwaar nieuwsgierig geworden hoe jij er eigenlijk uitziet![]()
Aziatische dame met overzeas ..
Een beetje erg.quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je werd er zeker wel een beetje opgewonden van?
Wat lief!quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:38 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]![]()
Dat staat al in mijn wilsbeschikking![]()
Jij mag alle perverse dingen met mijn lichaam doen wanneer ik terminaal ben![]()
Of zwaar dementerend
Niet alleen het kindje.quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoe bedoel je kantje boord?
Dat het kind het niet redt?
Heb nog wel bedje hier, maar waarom be je het nu officieel dan?quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:39 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ben nu officieel woningzoekende.
Gospel koor?quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat gaat best goed anders.
Ik heb jaren op koor gezeten dus ik kan wel een beetje zingen. sowieso kan jij ook sowieso niet goed schrijven.
[..]
Wat ga je zingen dan?
Klopt...quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmm ik ging even fobo lurken bij 4ebe, maar eerst had ze andere picstoch 4ebe?
Volkszangquote:Op zaterdag 29 november 2008 14:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat gaat best goed anders.
Ik heb jaren op koor gezeten dus ik kan wel een beetje zingen. sowieso kan jij ook sowieso niet goed schrijven.
[..]
Wat ga je zingen dan?
Ik zal eens kijken voor een foto vanavond (kga zometeen even weg)quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:32 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik ben stiekem wel zwaar nieuwsgierig geworden hoe jij er eigenlijk uitziet![]()
Aziatische dame met overzeas ..
Nee, een gewoon jongenskoor in de kerk.quote:
Wow man...quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:40 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Niet alleen het kindje.
Mirre's lichaam kon de afvalstoffen niet meer aan.
Dus lag ze gister aan de dialyse.
Maar nu werkt het allemaal weer op eigen kracht
Okayquote:Op zaterdag 29 november 2008 14:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken voor een foto vanavond (kga zometeen even weg)
Homo.quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, een gewoon jongenskoor in de kerk.
Met vlagen.quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wow man...![]()
Is ze zelf nog helder?
Ingeschreven bij woningzoekding omdat ik 18 ben.quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:41 schreef Gupje het volgende:
[..]
Heb nog wel bedje hier, maar waarom be je het nu officieel dan?
quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:40 schreef Broekpaling het volgende:
Verdomme, ik mis mijn muziek. Maar om nou m'n pc uit te zetten en die hardeschijf aan te sluiten, 9 op 10 dat 'ie weer niet aan wilt.
Ik wou eigenlijk Dylan zingen.quote:
Hahaha okéquote:Op zaterdag 29 november 2008 14:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt...
BobbyB ging mijn pasfoto als avatar gebruiken
Dacht dat je het huis werd getrapt of zoquote:Op zaterdag 29 november 2008 14:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ingeschreven bij woningzoekding omdat ik 18 ben.
Niet dat ik nu een huis wil maar wel handig voor over een paar jaar.
Boh, heb m'n iPhone al aan de versterker hangen.quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:43 schreef Gupje het volgende:
[..]
Maakt niet uit wat je aansluit in je PC 9 van 10 keer wil het toch niet direct zoals je het wilt
quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:44 schreef Gupje het volgende:
[..]
Dacht dat je het huis werd getrapt of zo
Thxquote:
Fetishquote:Op zaterdag 29 november 2008 14:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha okéarme jij!
Maar je had wel leuke foto's vond ik toen!
Lekker bij me ouders thuis: Free food, slaap plek, free internetquote:Op zaterdag 29 november 2008 14:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik zit hier nog wel een paar jaar hoor.
Ben je ook zwart geweestquote:Op zaterdag 29 november 2008 14:46 schreef Broekpaling het volgende:
Kanker, ik lijk wel op michael jackson. Mijn neus is een en al vellen.
Kutverkoudheid.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:47 schreef Gupje het volgende:
[..]
Lekker bij me ouders thuis: Free food, slaap plek, free internet
Dat heb ik nou eigenlijk ook gratis.quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:47 schreef Gupje het volgende:
[..]
Lekker bij me ouders thuis: Free food, slaap plek, free internet
Hoe doe je dat?quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat heb ik nou eigenlijk ook gratis.
Verkapte kijk mij een verwend kutkind zijn post.quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat heb ik nou eigenlijk ook gratis.
Verkapt-kijk-mij-eens-een-verwend-kutkind-zijn-post.quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Verkapte kijk mij een verwend kutkind zijn post.
Ja, zonder streepjes!
Ik ga wel om een nieuwe fiets vragen.quote:
Wel als andere kunnen kijken.quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:49 schreef Gupje het volgende:
[..]
Een staaf in je anus is ook niet verkeerd
Ik wist het.quote:
Papa.quote:
quote:
Ik wist het.quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Verkapt-kijk-mij-eens-een-verwend-kutkind-zijn-post.
Tis toch een ONZ topiquequote:Op zaterdag 29 november 2008 14:55 schreef Gupje het volgende:
[..]
Mag toch wel beetje baggeren in je topic?
quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihi check mijn reactie nu!
quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:51 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
I made it through the wilderness
Somehow I made it through
Didnt know how lost I was
Until I found you
I was beat incomplete
Id been had, I was sad and blue
But you made me feel
Yeah, you made me feel
Shiny and new
Chorus:
Like a virgin
Touched for the very first time
Like a virgin
When your heart beats (after first time, with your heartbeat)
Next to mine
Gonna give you all my love, boy
My fear is fading fast
Been saving it all for you
cause only love can last
Youre so fine and youre mine
Make me strong, yeah you make me bold
Oh your love thawed out
Yeah, your love thawed out
What was scared and cold
(chorus)
Oooh, oooh, oooh
Youre so fine and youre mine
Ill be yours till the end of time
cause you made me feel
Yeah, you made me feel
Ive nothing to hide
(chorus)
Like a virgin, ooh, ooh
Like a virgin
Feels so good inside
When you hold me, and your heart beats, and you love me
Oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh
Ooh, baby
Cant you hear my heart beat
For the very first time?
quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihi check mijn reactie nu!
Je leest het niet goed hequote:Op zaterdag 29 november 2008 15:00 schreef Zotheid het volgende:
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 14:57 schreef Zotheid het volgende:
Mag ik hier ook reageren met mijn ziekenhuisfetish?
Beetje slechte post bij NBweet niet of hij er om geeft trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |