een hopelijk-gaan-de-volgende-5-minuten-heel-erg-snel-gevoelquote:Op donderdag 4 december 2008 20:13 schreef SMutzskii het volgende:
Watvoor gevoel krijg jij dan bij het horen van Rage?![]()
en dat heb je altijd gehad? Of pas sinds je het te vaak gehoord hebt?quote:Op donderdag 4 december 2008 20:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
een hopelijk-gaan-de-volgende-5-minuten-heel-erg-snel-gevoel
na 5 keer horen heb ik dat gekregen; en je weet hoelang ze hem al draaienquote:Op donderdag 4 december 2008 20:20 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
en dat heb je altijd gehad? Of pas sinds je het te vaak gehoord hebt?
Welkom!quote:Op donderdag 4 december 2008 20:22 schreef RodenCity het volgende:
Heb ff een vraag aan de vaste forum leden;
Lees/luister hier regelmatig mee, maar post niet mee..
Waarom dan niet?? Ja geen idee eigenlijk.![]()
Nu las ik dat de jaar mixen er weer aan staan te komen, nu is mijn vraag hoe kan ik die beluisteren/ in mijn bezit krijgen? Heb er namelijk ook 1 van vorig jaar, en die kwam ook hier weg geloof ik, en die is me toch wel zeer goed bevallen.
Dus iemand die me daar mee kan helpen?
En nog een agenda tip voor de noorderlingen hier, Zaterdag 6 december Daniele Mondello in zevenhuizen (groningen), entree 5 euries.
Sorry voor de eventuele spam, game on weer vanaf hier...
De volledige versie van mij komt naar alle waarschijnlijkheid ook op VMX.nl te staanquote:Op donderdag 4 december 2008 20:22 schreef RodenCity het volgende:
Nu las ik dat de jaar mixen er weer aan staan te komen, nu is mijn vraag hoe kan ik die beluisteren/ in mijn bezit krijgen? Heb er namelijk ook 1 van vorig jaar, en die kwam ook hier weg geloof ik, en die is me toch wel zeer goed bevallen.
Dus iemand die me daar mee kan helpen?
Ik heb super veel zin na een week hard studeren en 16 uur werkenquote:Op donderdag 4 december 2008 14:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[slechte quote]
Hebben jullie ook zo'n zin?!
[/slechte quote]
in QuakeDance morgenavond![]()
ik ben present vanaf een uurtje of 11
![]()
Dus gwoon blijve postequote:Op donderdag 4 december 2008 20:22 schreef RodenCity het volgende:
Idd, kan je 'broertje'quote:Dus iemand die me daar mee kan helpen?
Go Admiralsquote:game on weer vanaf hier...
quote:Op donderdag 4 december 2008 22:04 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Zijn die setjes van frontliner technoboy en a-lusion ook ooit nog in fatsoenlijke kwaliteit uitgekomen... Waarmee ik bedoel niet elke keer die fracties stilte...
Zojah heeft iemand de goede linkjes voor mij...
Ik zie bij lsdb dat ze zo hoog gewaardeerd zijn, download ik ze, is het gewoon pure teringherrie door die stiltes...
één van m'n beste vrienden. Broertje dusquote:
-15 of -25 dB?quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:36 schreef CrustyClown het volgende:
Zo vandaag eindelijk eens oordoppen aan laten meten. Nieuwe exinore's; hopenlijk zijn ze voor TD binnen, en anders zullen ze in de HMH goed van pas komen bij TBY XQ!
Volgens de website 165 euriesquote:Op vrijdag 5 december 2008 12:22 schreef ElDani het volgende:
Het kost trouwens nog aardig wat toch om die doppen aan te laten meten?
Want -25 zit ik ook wel aan te denken, ik wil in ieder geval proberen niet nog minder te gaan horen!
Maar het liefste wel degene die nog helder geluid doorgeven, dat is dan wel weer fijn!
Mijn gehoor was als kleine MrDice al beschadigd. Natuurlijk is dat geen excuus, maar heb dus altijd al last gehad van een piep. Maak me er niet zo druk om... tegenwoordig kunnen ze ogen laseren, tegen de tijd dat ik oud ben en doof begin te worden kunnen ze dat ook vast wel herstellen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:42 schreef ElDani het volgende:
Maar hebben jullie dan nog niet last van beetje een piep in je oren? Want ik ben er geloof ik wel ietsjes te laat bij..
Oh nou snap ik het ook ... ik luisteren maar nix horenquote:Op vrijdag 5 december 2008 11:42 schreef Tha_Bartman het volgende:
Dit geldt overigens voor iedereen die hem al geluisterd heeft en nog geen commentaar heeft gepost![]()
quote:
Theo maassen toch? Theo = Held iigquote:geduld is een schone zak
Ik heb die van Frontliner in gewoon goeie kwaliteit hoor..quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:08 schreef 16meter het volgende:
scantraxx setjes zijn niet in fatsoenljke kwaliteit uitgekomen.
zal ook wel niet gebeuren.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:44 schreef de_huig het volgende:
verder wilde ik nog even kwijt dat ik me toch een partij geil word van de qlimax aftermovie![]()
Dat Q-dance deuntje?quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:32 schreef Silaz het volgende:
[..]
komt dat pwoap pwoap aan het einde eigenlijk nog van een liedje of..
ach, als je op tijd aanwezig bent, dan is om 4 uur de lol ook wel op dacht ik zoquote:Op donderdag 4 december 2008 22:28 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Ik heb super veel zin na een week hard studeren en 16 uur werken![]()
Alleen een nadeel heb nog geen terug vervoer vanuit Rijssen, de rest wil eerder naar huis maar ik wil wel graag Tommyknocker zien!
precies, met deze doppen kun je ongeveer 4 jaar (daarna is je oorschelp/gang zodanig gegroeid dat je doppen niet meer naadloos aansluiten) en dat is dan 40 euro per jaar om geen gehoorapparaat te moeten bestellen over een paar jaarquote:Op vrijdag 5 december 2008 12:37 schreef Tha_Bartman het volgende:
al emt al zijn crusty en ik 165 euro P.P armermaar een gehoorapparaatje is vele malen duurder
die van KillerClown word wel chill, maar snap niet echt waarom die nieuwe van Dozer er dan eerst voor moetquote:Op vrijdag 5 december 2008 16:04 schreef ElDani het volgende:
Hoor net dat Our Core/Serenety even met 3 maanden uit is gesteld!!![]()
Bericht:
Serenity/Our Core is going to be released on Superplastik
in February or March, after KillerClown's vinyl (december) & Dozer's vinyl (end of january)
Die vind ik ook zwaar chill.quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:30 schreef ReMcOrE het volgende:
die van KillerClown word wel chill, maar snap niet echt waarom die nieuwe van Dozer er dan eerst voor moet![]()
quote:
simpel:quote:Watvoor gevoel krijg jij dan bij het horen van Rage?![]()
quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:44 schreef Boy_Snakeye het volgende:
http://www.fusionofsound.nl/
Zany's soundboard
Hier nog zo éénquote:Op donderdag 4 december 2008 20:22 schreef RodenCity het volgende:
Zondequote:Op zaterdag 6 december 2008 15:33 schreef mstx het volgende:
[TK] DJ Gear (2x Reloop RMP-2 + RMX40 BPM)
In het afgelopen jaar heb ik ze maar 5x aangezet ofzo.quote:
quote:Op zaterdag 6 december 2008 06:57 schreef mstx het volgende:
Ik vind het wel flauw van Rippert dat hij Sethje nu alleen op het station laat wachten.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:30 schreef DutchChef het volgende:
Kun je mij ook opnemen in de PM lijst Da Ripper?
Dan zal ik proberen hier meer te posten
quote:
2 van de 4 kameraden zijn afgehaakt, beide slecht te pas na gisteravondquote:
En het was gezelligquote:Op zaterdag 6 december 2008 22:22 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Vanavond lekker de XX, wordt weer zwaar gezellig
Vet avondjequote:Op zondag 7 december 2008 06:26 schreef mstx het volgende:
[..]
En het was gezellig![]()
Kold Konexion vs Luna begonnen al lekker. Showtek vs Dutch Master wat minder maar wel Noisecontrollers - Attack Again gedraaid dus dat verdient toch kudos.Daarna Deepack vs J&W... ook heerlijk gedraaid.
![]()
En als afsluiter tot 5:30 Stunned Guys vs Mad Dog... wat ging dat hard.![]()
Al met al een zeer geslaagd feestje... mijn weekend is weer helemaal goed.
Oja Boy die faceplant van die dame uit jouw groep zag er wel pijnlijk uit![]()
quote:1. Intro
2. Luna - unlocked
3. Carnifex - Violator
4. Kayem - I am the Fear
5. D Stylerz - Just a Freak
6. Zairon - Stand up (Zatox Piano mix)
7. Ivan Carsten - Unexspected (tuneboy remix)
8. 2 sidez - Fuck it
9. Dozer - Reverse
10. Hardstyle Masterz ft Max enforcer - The stage is our home (max enforcer mix)
11. Gentelica - Thunderstyle
12. The Hose - My Little Stalker (hardstyle masterz 2008 mix)
13. Tuneboy - I will growl
14. Tatanka presents J Hiroshy - Showtime (tatanka mix)
15. Max enforcer - Loudness (Hardstyle Masterz mix)
16. Technoboy - The next dimensional world
17. The Navigator vs Dj Amon - Save our soul
18. Tatanka - Borderline (parto mix)
19. Activator & zatox - Still Drunk
20. Alpha2 - Interlude
21. A-lusion - perfect it (frontliner mix)
22. Noisecontrollers - Night after Night
23. Donkey Rollers - Motherfuck (Bass.T.O.R.M remix)
24. Alpha2 ft MC Rems - In Time (original mix)
25. Ran-D - Innerchild
26. Outro
quote:Op zondag 7 december 2008 16:27 schreef Tha_Bartman het volgende:
mooi dat XX vet was
ruziezoekende gasten mogen dood![]()
Vanavond (lees tussen nu en vanavond) presenteer ik mijn jaarmix
Ik zal de tracklist alvast geven*tromgeroffel*
Drunk Night after Night I have unlocked my Innerchild
[..]
Na ja, in navolging van Bartman zal ik dan ook maar eens een nieuwe naam bedenken.quote:Op zondag 7 december 2008 16:58 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik begin nu met uploaden
met die trage verbinding hier duurt dat nog wel ff
maar de PM volgt
Als DJ naam heb ik gekozen voor Ragnarok ofwel het einde der tijden in de noorse mythologie![]()
gewoon omdat ik dat leuk vind
Kan ik eigenlijk altijd wel waarderenquote:Op zondag 7 december 2008 17:07 schreef 16meter het volgende:
en toen gas met die zooi en dat borat nummer op 1000000bpm gedraaid werden was voor mij ook al gauw de lol eraf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |