dan val ik al helemaal door de mand straks, want daar houd ik totaal geen rekening mee, ben veels te druk met het netjes mixenquote:Op zaterdag 29 november 2008 18:42 schreef RiKe het volgende:
Boy ik ben 'm nu een stukje aan het luisteren, en je hebt wat volume verschil tussen je nummers zitten.
Ene nummer klinkt harder als de ander, probeer dit in het vervolg meer af te vlakken, luistert wat plezieriger
Zal hem later goed beluisteren
ja weet ik, maar tis echt moeilijk als het op de pc goed klinkt en in de auto anders. Dus ligt ook deels aan het programma wat ik gebruikt heb. Dus ik laat het gewoon zo. Mogelijk wil ik het wel een keer aanpassen, maar zie de aankomende dagen geen tijd daarvoorquote:Op zaterdag 29 november 2008 18:42 schreef RiKe het volgende:
Boy ik ben 'm nu een stukje aan het luisteren, en je hebt wat volume verschil tussen je nummers zitten.
Ene nummer klinkt harder als de ander, probeer dit in het vervolg meer af te vlakken, luistert wat plezieriger
Zal hem later goed beluisteren
Klopt hier iets nietquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:06 schreef Tha_Bartman het volgende:
vanavond niets doen..
Boy ik luister je mix morgenavond op zijn vroegst...
P.s TVP
quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:12 schreef Koepert het volgende:
Boy. Je mix gaat op de Ipod.. Dat zegt wat (positiefs)..
Jaja je gaat weer lam he? Huffen als een hongerige kolibrie!quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:36 schreef Tha_Bartman het volgende:
nou ja niets als in geen feestje, waarsch wle bezoek aan de lokale taveerne
ofzo
Ik vind hem ook zwaar relaxedquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:12 schreef Koepert het volgende:
Boy. Je mix gaat op de Ipod.. Dat zegt wat (positiefs)..
Ik vind hem ook slecht, Words from the gang ripoffquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:06 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ben ik de enige die van mening is dat Headhunterz - Just say my name een rukplaat is![]()
Eensch.quote:Op zaterdag 29 november 2008 16:51 schreef mstx het volgende:
[..]
Zo denk ik er dus ook over.Een hardtrance opwarmer het 1e uur op een feest, zoals bij Qlimax, kan ik ook altijd wel waarderen.
Ik ook waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:31 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ga volgende week vrijdag naar QuakeDance
XXlerator.quote:en heb zaterdags iets van 6/7 opties op PF staan
nog maar ff kijken dus wat het wordt, genoeg hele mooie feestjes
Ik ook.quote:en de kaartjes voor HardBass ook besteld vandaag
That makes me a popstarquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:06 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ben ik de enige die van mening is dat Headhunterz - Just say my name een rukplaat is![]()
Vocals die niet passen ([..]might as wel be from me) dat from me klinkt zo geforceerd en from is overbodig in die zindaarna een rock civilization melodie... nee het is allemaal net niet/helemaal niets
quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:06 schreef NLS04 het volgende:
Zat gister met een maat van me Qlimax cd te luisteren toen die nieuwe Headhunterz plaat Just say my name langskwam. Het eerste waar het hem aan deed denken was die sneue youtube clip van Patrick Jumpen een paar weken geleden
Vind zelf de meeste producties wel vet van HH maar wat betreft die plaat heeft het idd wel wat vergelijkenissen met deze boehoe van patrick jumpen![]()
Gelukkig stond ook die bomdikke Trapped op de cd![]()
Gelukkig is scantraxx niet het enige trage label.quote:The Vision - Gettin' Dollars
art. nr. : DJS 024
A1. Gettin' Dollars (Original Mix)
B1. Gettin' Dollars (The Sidesliders Remix)
Release datum : maandag 1 december 2008
Medium : 12-inch
Label : DJs
Die heb ik hier als promo dacht ik onder Revivals ft. Pulsequote:Op zondag 30 november 2008 12:30 schreef mstx het volgende:
[..]
Gelukkig is scantraxx niet het enige trage label.Ik wacht al 10 maanden ofzo op die plaat.
Kloptquote:Op zondag 30 november 2008 13:28 schreef LeonH het volgende:
[..]
Die heb ik hier als promo dacht ik onder Revivals ft. Pulse![]()
maja is van een tijdje geleden dus zal wel weer veranderd zijn
Dov en stoppen?quote:Op zondag 30 november 2008 @ 13:28 schreef LeonH het volgende:
[..]
Die heb ik hier als promo dacht ik onder Revivals ft. Pulse![]()
maja is van een tijdje geleden dus zal wel weer veranderd zijn
trouwens de geruchten over het stoppen van Dov schijnen wel grotendeels te kloppen
in de zin van draaien danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |