Vooral de opmerking dat er rond kerst weinig te vieren valt voor gays vind ik klassiek. Dit is toch wel het meest stompzinnige bericht dat ik in tijden heb gehoord. Los van het rookverbod dan....quote:Homo Jozef en lesbische Maria in stal
Of het een witte kerst wordt valt nog te bezien, maar in Amsterdam wordt het in ieder geval een roze kerst. Op de Reguliersdwarsstraat komt een levende stal met twee Jozefs en twee Maria's er in. Deze roze kerststal is onderdeel van Pink Christmas, een speciaal kerstfeest voor homo's. ProGay organiseert 't feest omdat ze vinden dat er rond de kerst weinig te vieren valt voor homo's. Pink Christmas duurt van 18 tot 28 december.
Jezus wat un Bullshit...quote:
Wat is er mis mee?quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:19 schreef Hathor het volgende:
Goed toch wel dat er zulke weldenkende organisaties zijn als ProGay, wat zouden de homo's toch zonder hen moeten beginnen.....
Nou, laat ik het zo zeggen...ik hoop van ganser harte dat het geen door overheidsgeld gesubsidieerde beweging is.quote:
Dat dus. Je was me voor.quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:01 schreef LXIV het volgende:
40 jaar lang hebben de mietjes er naar gestreefd om mee te mogen doen met de maatschappij en als normaal geaccepteerd te worden. Was dat doel bijna bereikt, gaan ze zich op alle mogelijke manieren weer afzonderen en/of een uitzonderingspositie verwerven.
Roze kerstmis, roze kappers, roze wc-papier, roze maandag etc etc
Je vergeet het absolute hoogtepunt van gay awareness.....the gay olympics....quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:01 schreef LXIV het volgende:
40 jaar lang hebben de mietjes er naar gestreefd om mee te mogen doen met de maatschappij en als normaal geaccepteerd te worden. Was dat doel bijna bereikt, gaan ze zich op alle mogelijke manieren weer afzonderen en/of een uitzonderingspositie verwerven.
Roze kerstmis, roze kappers, roze wc-papier, roze maandag etc etc
Ergens was ik hier geen voorstander van, 't zet imo homosexuelen veel te veel als een "apart" soort volk neer, maar aangezien christenen er over moeten miepen ben ik zeker 100% voorstander. gejank altijd van die religieuzen is om kotsmisselijk van te worden.quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:57 schreef Machiavelli. het volgende:
Sorry hoor, van mij mogen gay's best integreren maar dit gaat me toch wel heel ver. Kerst is oorspronkelijk een Christelijk feest en je moet dus ook een beetje om die mensen denken. Pink Christmas, ik vind het regelrechte provocatie.
Misschien was -ie dat ook wel. Er is zelfs een heel boek over verschenen, met allerlei aanwijzingen waaruit zou blijken dat Jezus homo was.quote:Op zaterdag 29 november 2008 12:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Jezus ziet er dan ook wel super-gay uit![]()
Is toch juist heerlijk voor al die latente homofoben die vinden dat homo's niet moeten zeiken, dat alles geregeld is en dat ze zich vooral zo hetero mogelijk moeten gedragen. En oh ja, ook nog zeiken op die paar Marokkanen die homofoob zijn natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 november 2008 16:14 schreef Tha_Erik het volgende:. Prima dat iemand met het ludieke (
) idee komt, maar om er nou een officiële boodschap dat homo's met kerst niks te vieren hebben aan te hangen is wel een beetje zoeken naar een reden die er niet is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |