Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me
film: een acteur uit miami vice en een uit moonlightning (tvseries) maakten samen een film, met beroemde merknamen in de titel. welke acteurs in welke film?
foutje, geen acteur uit moonlightning, sorry
Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me
had een carrière die niet zo lang duurde, met enkele hoogtepunten: 1 keer eerste op het NK allround en in dat zelfde jaar tweede op het WK. Hij werd in de afsluitende 10 km ingehaald door , die toen zijn eerste van drie titels pakte.
(Russisch: (gouvernement Vjatka), 9 maart [O.S. 25 februari] 1890 - Moskou, 8 november 1986) was een Sovjet-Russisch revolutionair en later voorzitter van de Raad van Volkscommissarissen (premier) (1930-1941) en minister van Buitenlandse Zaken in de Sovjet-Unie, tijdens welke hij onder andere medeverantwoordelijk was voor de Holodomor en de Grote Zuivering. Hij is met name bekend geworden door het -Ribbentroppact, dat hij in naam van Stalin sloot met Nazi-Duitsland in 1939.
Je hebt jezelf bij de vorige vraag op 14 punten gezet. Dit was niet correct volgens mij..... Ik heb je nu dus op 14 laten staan. Ik hoor wel wanneer dit niet juist is.