quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:14 schreef johan555 het volgende:
duikkie ze zijn 3 keer langs Carlos & Charlies gereden
verklaring van deepak :
. The girl had also got into the car through the back car door on the left side. She sat down behind me in the car. I greeted her. I said to her: "Hi" She greeted me back and had told me her name. I immediately forgot her name. I had no problem with the fact that she was sitting in the car. It wasn't the first time that I had girls in my car that were on vacation and dropped them off at hotels. I looked in front of me and asked Joran in Papiamentu what were we going to do. Joran answered in Papiamentu drive around. I backed up my car, drove from the parking lot and then past "Carlos & Charlies" twice. I had the volume of my car radio turned up pretty high. To understand each other we had to talk loudly. During the two times that we drove past "Carlos & Charlies" I hadn't spoken to the girl. I only talked to my brother. When I was going to pass by Carlos & Charlies for the third time I saw a police van on the corner. I wasn't wearing my seatbelt and because of that I turned into the other direction. I decided to Turn right instead of left, in the direction of "Choose a Name".
Ze of Joran?quote:[Het kan ook zijn dat ze rondjes reden om ergens op te wachten
Met ze allen in die auto ha ha ,Joran had gezegd rij maar wat rondquote:Op zondag 30 november 2008 11:23 schreef yyentle het volgende:
[..]
Ze of Joran?
Joran deelde toch de opdrachten uit?
Daar is Joran wel duidelijk over.quote:Op zondag 30 november 2008 12:11 schreef johan555 het volgende:
Er is daar natuurlijk ook een soort pikorde op dat eiland .
Of die pittbull er niks mee te maken heeft weet ik zo net nog niet .quote:Op zondag 30 november 2008 13:59 schreef yyentle het volgende:
[..]
Daar is Joran wel duidelijk over.![]()
Pitbull was een bolletjesslikker. De dood van Pitbull heeft niets met de verdwijning van Natalee te maken en er zijn helemaal geen aanwijzingen dat de drugswereld iets met de verdwijning te maken heeft.
Ik weet dat je erg meegaat met de Scared Monkeys maar vergeet niet dat ook daar (net als hier overigens) vanaf dag 1 allerlei trollen zitten die dwaalsporen uitzetten en geruchten verspreiden die meestal nergens op gebaseerd zijn.
Het is opmerkelijk dat sommigen de mogelijke onschuld van de Kalpoe broertjes weigeren te bespreken.
In plaats daarvan dienen zoveel mogelijk verschillende mensen erin betrokken te worden en geruchten de wereld in te worden geholpen wat natuurlijk een prima middel is om verwarring te zaaien.
Het is heel goed mogelijk en ook niet onlogisch dat die Steve is gechanteerd of geld heeft gekregen en naar Deepak is gestuurd om Deepak met de rug tegen de muur te zetten.
ja je kan vreselijk de beest uithangen op Isla maar nee mijn voorkeur gaat uit naar Martinique, St Maarten/Saint-Martin.quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:37 schreef bolsena het volgende:
Isla Margarita wellicht?
Daar kon ik ooit heen met de studentenexcursie. All-in de hele dag gratis zuipen.
Maar nee hoor, ik moest zo nodig naar Tunesie.
Ach, ik heb wel een kameel gezien, dat dan weer wel.![]()
Wel nee joh dat is wishfull thinking van die malle aapjes, die denken dat als er niemand meer naar Aruba gaat dat Natalee plotseling weer opduikt.quote:Maar volgens johan zijn de hotels en stranden leeg en verlaten?
Ja, dat is inderdaad wel zo.quote:Op zondag 30 november 2008 15:48 schreef JoBuster het volgende:Trouwens met de kredietcrisis heeft het toerisme wereldwijd een flinke deuk opgelopen dus is nu de tijd om voor een goedkope vakantie te gaan shoppen
quote:Op zondag 30 november 2008 21:51 schreef bolsena het volgende:
Hee, maar eigenlijk is deze hele zaak toch makkelijk op te lossen als je ogisch nadenkt.
Het zit hem gewoon in de achternaam van Natalee.
Holloway = weggehold
Deze zaak zit in een soort impasse vrees ik, een patstelling. Het verhaal-Joran lukt niet (geen bewijs) en de andere kant vind de aanklager niet zo interessant.quote:Op maandag 1 december 2008 00:24 schreef JoBuster het volgende:
Helaas heeft de ALE dat nooit mogen onderzoeken, hmmmmmm vreemd.........
Ik vind jullie echt een stel stumperts bij elkaar met deze walgelijke aantijgingen richting Beth vooral.quote:Op maandag 1 december 2008 00:52 schreef bolsena het volgende:
[..]
Deze zaak zit in een soort impasse vrees ik, een patstelling. Het verhaal-Joran lukt niet (geen bewijs) en de andere kant vind de aanklager niet zo interessant.
Wat mij betreft proberen ze een doorbraak te forceren, maar hoe? Laat een paar Amerikaanse privé-detectives eens achter die schoolkinderen (Ruth, Frances, etc.) aangaan of ze uit de tent proberen te lokken ofzo (Arubanen en Nederlanders krijgen daar geen voet aan de grond).
Waarom moesten ze stil zijn van Beth en Marcia Twitty?
Wat meer power richting Alabama mag best denk ik.
het is nog maar de vraag of ze drie keer rond zijn gereden, ik schreef al de verklaringen op dit punt zijn nogal omstreden, ik persoonlijk geloof het niet . vind het nogal een stom iets en niet erg logisch. niemand heeft ze gezien, en C en C liep leeg de studenten liepen nog overal en pas het laatste rondje zag natalee haar vrienden ??? waar waren ze dan de eerste twee rondjes ??? ze liepen namelijk van de voorkant van C en C naar het bus station dus natalee had de studenten ook de eerste of de tweede ronde moeten zien.quote:Op zondag 30 november 2008 10:32 schreef johan555 het volgende:
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 20:14 schreef johan555 het volgende:
duikkie ze zijn 3 keer langs Carlos & Charlies gereden
verklaring van deepak :
. The girl had also got into the car through the back car door on the left side. She sat down behind me in the car. I greeted her. I said to her: "Hi" She greeted me back and had told me her name. I immediately forgot her name. I had no problem with the fact that she was sitting in the car. It wasn't the first time that I had girls in my car that were on vacation and dropped them off at hotels. I looked in front of me and asked Joran in Papiamentu what were we going to do. Joran answered in Papiamentu drive around. I backed up my car, drove from the parking lot and then past "Carlos & Charlies" twice. I had the volume of my car radio turned up pretty high. To understand each other we had to talk loudly. During the two times that we drove past "Carlos & Charlies" I hadn't spoken to the girl. I only talked to my brother. When I was going to pass by Carlos & Charlies for the third time I saw a police van on the corner. I wasn't wearing my seatbelt and because of that I turned into the other direction. I decided to Turn right instead of left, in the direction of "Choose a Name".
Ze zijn dus 3 keer langs C&C gereden
De weg voor C&C is eenrichtings verkeer
ze vertrekken vanaf de parkeerplaats achter C&C
blokje om = 1
blokje om =2
blokje om =3
dan moet je nog een keer rond om bij de afslag naar Choose a Name te gaan
Dan zegt Deepak in de verklaring I decided to turn Right - dat moet dan volgens
het kaartje links zijn .
Joran had gezegd :" drive around" rij maar wat rond in het Papiament
Waarom rijden ze 3 keer langs C&C ?
In Joran's verklaring staat dat hij 3 glazen bestelde (Yard Whiskey Coke-I paid for all three drinks)
Dan heeft Deepak dus ook gedronken ,ga je dan 3 rondjes rijden in een buurt waar vaak politie staat ?
Er is ook sprake van een 2e Auto ( gelijk aan die van Deepak) en kan het zijn dat ze de eerste
keer in de 2e auto zijn gestapt en na de 2e of 3e ronde in hun eigen auto en dat er toen in de 2
auto een andere chauffeur achter het stuur gedoken is ?
Die 3 rondjes rijden doen ze niet voor niks je gaat als je iets met dat meisje wil niet eerst 3 rondjes rijden ,dat is dan verloren tijd .
Ook als er een illegale beach party was of een Afterparty bij Lorenzo dan ga je niet eerst 3 keer rondrijden maar er direct naar toe ,
Reden ze rond omdat ze bang waren gevolgd te worden ?
Of om aan de andere amerikaanse studenten te laten zien dat ze echt in Die auto zat ?
Omdat het raam ook open was ?
Reden ze rond om haar te desorienteren ?
Reden ze de eerste 2 keer rond met valse nummerplaten ?Het kan zijn dat ze bang waren dat hun nummer opgenomen werd door studenten ,
Het kan ook zijn dat ze rondjes reden om ergens op te wachten ,bijvoorbeeld tot er een andere auto kwam of een bus (lorenzo) of misschien de Bang bus ?
Volgens mij zijn die 3 rondjes cruciaal voor het verdere verloop van die nacht .
hier het overzichts kaartje, klik op de foto voor een vergroting
[ afbeelding ]
Zo freek , al 3 dagen lid hier Zo zo en dan al commentaar op " het clubje "hier .quote:Op maandag 1 december 2008 01:54 schreef Freekdd het volgende:
Inderdaad bolsena, daar valt misschien wel een sleutel te vinden.
Hetgeen waar de Johannen etc mee komen schiet niet op en is loos gezwets. Waarom wordt daar niets aan gedaan, te veel tegenwerking waarschijnlijk. (bang voor de waarheid in Alabama).
Exuses aan de Johannen en zijn clubje hier. Heb geen 24 uur tijd om te posten hier maar is ook niet nodig.
Want na mijn 1e en laatste keer hier dat ik gepost heb komen jullie met niets alleen met nog meer zaken die niet na te gaan zijn. In ieder geval geen feit niets.
Jullie hebben het over de eilanden in de buurt bij Aruba. Natalee zal nooit op Isla Magarita zijn, dan nog eerder in Laos. Goed toeven daar, beter dan die ellende in Thailand.
Ik lees hier helemaal geen lasterpraatjes bassie, ik meld alleen dat het opvallend is dat Natalee tegen verschillende mensen Beth Holloway als "de zus van Hitler" omschreef en bolsena denkt (net als vele anderen) dat de Alabamese kant van de zaak nog niet uitputtend is onderzocht en dat daar misschien nog eea te ontdekken valt.quote:Op maandag 1 december 2008 01:51 schreef bastibro het volgende:Ik vind jullie echt een stel stumperts bij elkaar met deze walgelijke aantijgingen richting Beth vooral.
Ik ga daarom niet in op jullie goedkope lasterpraatjes. BAH
Als je de verklaringen goed leest zegt Deepak dat hij pas bij het 3e rondje pas de politie auto op de hoek zag staan .quote:Op maandag 1 december 2008 04:38 schreef duikkie het volgende:
[..]
het is nog maar de vraag of ze drie keer rond zijn gereden, ik schreef al de verklaringen op dit punt zijn nogal omstreden, ik persoonlijk geloof het niet . vind het nogal een stom iets en niet erg logisch. niemand heeft ze gezien, en C en C liep leeg de studenten liepen nog overal en pas het laatste rondje zag natalee haar vrienden ??? waar waren ze dan de eerste twee rondjes ??? ze liepen namelijk van de voorkant van C en C naar het bus station dus natalee had de studenten ook de eerste of de tweede ronde moeten zien.
verder zou de juiste tijd heel goed te bepalen zijn geweest, lijkt me sterk dat als de politie dat hoort dat ze langst een politie auto reden,er dan even wordt gechecked wie had er dienst die nacht ??? waren jullie tussen 1:00 en 2:00 bij charlies ???, waarschijnlijk aten de agenten daar wat of drinken , op de bon staat een tijd en zo weet je het persies. nu is het niet meer na te gaan, maar in de tijd van de verklaringen zouden de agenten dat heus nog wel geweten hebben, en de bonnen zouden ook nog wel aanwezig zijn geweest.
ik zou onderzoeken of dat meer voorkwam als ze meisjes naar hun hotel terug reden, lijkt mij een domme handeling maar een mens doet veel dingen altijd hetzelfde dus als ze dat met natalee deden , deden ze dat voor die tijd vast nog wel eens meer, bang om gevolgd te worden kan eigenlijk niet, dan moet er vanaf het begin een auto achter gezeten hebben, en op camerca te zien zijn, deepak was helemaal niet zo blij dat ze de studenten zagen, zeker als je al een plan hebt lijkt me 3 rondjes rijden niet handig, het raam was waarschijnlijk open omdat het warm was, en alcohol dampen, desorienteren iemand op vacantie en die zich laat rijden let niet op, valse nummerplaten zeker tot op de dag van vandaag te controleren, wachten doe je niet door 3 rondjes te rijden de kans dat je dan elkaar niet ziet is grootter dan dat je gewoon ergens stil sta
de drie rondjes zijn helemaal niet cruciaal, het is om iets van 5 minuten te verbergen of gewoon stom gedoe
ik heb twijfels of ze wel zijn gereden, geen camera bewijs, geen student die ze dan ook maar ergens anders gezien hebben dan op het kruispunt, de persoon die natalee probeerde uit de auto te halen is trouwens nooit gevonden ook zo raar !!!!
ik denk dat die rondjes er gewoon zijn in gekomen omdat een van de verdachte dat gewoon zei en de andere volgde gewoon , net zoals het gegaan is bij het afzetten van natalee bij hotel en bewaker.
Tegen wie heeft Natalee allemaal gezegd dat Beth "de Zus van Hitler" was Buster ?quote:Op maandag 1 december 2008 11:09 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Ik lees hier helemaal geen lasterpraatjes bassie, ik meld alleen dat het opvallend is dat Natalee tegen verschillende mensen Beth Holloway als "de zus van Hitler" omschreef en bolsena denkt (net als vele anderen) dat de Alabamese kant van de zaak nog niet uitputtend is onderzocht en dat daar misschien nog eea te ontdekken valt.
Lijkt me geen laster, wat echter wel lasterlijk is is foto's, namen, adressen en telefoonnummers op het net plempen, van mensen die helemaal niets met de zaak te maken hebben.
@johan: bedankt voor dat stukkie, zullen we er even bij melden dat het afkomstig is uit de National Enquirer, dat staat qua niveau nog een tree of 10 lager dan de Prive en de Story hier.
http://scrux.com/natalee/mbinterview.htmquote:Op maandag 1 december 2008 00:52 schreef bolsena het volgende:
[..]
Wat mij betreft proberen ze een doorbraak te forceren, maar hoe? Laat een paar Amerikaanse privé-detectives eens achter die schoolkinderen (Ruth, Frances, etc.) aangaan of ze uit de tent proberen te lokken ofzo (Arubanen en Nederlanders krijgen daar geen voet aan de grond).
quote:Wat mij betreft proberen ze een doorbraak te forceren, maar hoe? Laat een paar Amerikaanse privé-detectives eens achter die schoolkinderen (Ruth, Frances, etc.) aangaan of ze uit de tent proberen te lokken ofzo (Arubanen en Nederlanders krijgen daar geen voet aan de grond).
Waarom moesten ze stil zijn van Beth en Marcia Twitty?
Wat meer power richting Alabama mag best denk ik.
www.hollowaycase.comquote:Name/Title/Description: Interview with Ruth Mcvay
Date: 06/02/2005
Pages: 2
File #: 163a-bb-1426-107
Writer/Initiator: SA LAntre Conrad
Name/Title/Description: Interview with Ruth Mcvay
Date: 06/02/2005
Pages: 2
File #:163a bb-1426
Writer/initiator: SA Lantre Conrad
Name/Title/Description: Interview with Frances Byrd
Date: 06/03/2005