abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63639622
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 20:14 schreef johan555 het volgende:
duikkie ze zijn 3 keer langs Carlos & Charlies gereden

verklaring van deepak :

. The girl had also got into the car through the back car door on the left side. She sat down behind me in the car. I greeted her. I said to her: "Hi" She greeted me back and had told me her name. I immediately forgot her name. I had no problem with the fact that she was sitting in the car. It wasn't the first time that I had girls in my car that were on vacation and dropped them off at hotels. I looked in front of me and asked Joran in Papiamentu what were we going to do. Joran answered in Papiamentu drive around. I backed up my car, drove from the parking lot and then past "Carlos & Charlies" twice. I had the volume of my car radio turned up pretty high. To understand each other we had to talk loudly. During the two times that we drove past "Carlos & Charlies" I hadn't spoken to the girl. I only talked to my brother. When I was going to pass by Carlos & Charlies for the third time I saw a police van on the corner. I wasn't wearing my seatbelt and because of that I turned into the other direction. I decided to Turn right instead of left, in the direction of "Choose a Name".

Ze zijn dus 3 keer langs C&C gereden

De weg voor C&C is eenrichtings verkeer
ze vertrekken vanaf de parkeerplaats achter C&C
blokje om = 1
blokje om =2
blokje om =3
dan moet je nog een keer rond om bij de afslag naar Choose a Name te gaan
Dan zegt Deepak in de verklaring I decided to turn Right - dat moet dan volgens
het kaartje links zijn .

Joran had gezegd :" drive around" rij maar wat rond in het Papiament
Waarom rijden ze 3 keer langs C&C ?
In Joran's verklaring staat dat hij 3 glazen bestelde (Yard Whiskey Coke-I paid for all three drinks)
Dan heeft Deepak dus ook gedronken ,ga je dan 3 rondjes rijden in een buurt waar vaak politie staat ?
Er is ook sprake van een 2e Auto ( gelijk aan die van Deepak) en kan het zijn dat ze de eerste
keer in de 2e auto zijn gestapt en na de 2e of 3e ronde in hun eigen auto en dat er toen in de 2
auto een andere chauffeur achter het stuur gedoken is ?
Die 3 rondjes rijden doen ze niet voor niks je gaat als je iets met dat meisje wil niet eerst 3 rondjes rijden ,dat is dan verloren tijd .
Ook als er een illegale beach party was of een Afterparty bij Lorenzo dan ga je niet eerst 3 keer rondrijden maar er direct naar toe ,
Reden ze rond omdat ze bang waren gevolgd te worden ?
Of om aan de andere amerikaanse studenten te laten zien dat ze echt in Die auto zat ?
Omdat het raam ook open was ?
Reden ze rond om haar te desorienteren ?
Reden ze de eerste 2 keer rond met valse nummerplaten ?Het kan zijn dat ze bang waren dat hun nummer opgenomen werd door studenten ,
Het kan ook zijn dat ze rondjes reden om ergens op te wachten ,bijvoorbeeld tot er een andere auto kwam of een bus (lorenzo) of misschien de Bang bus ?
Volgens mij zijn die 3 rondjes cruciaal voor het verdere verloop van die nacht .

hier het overzichts kaartje, klik op de foto voor een vergroting

Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_63640102
quote:
[Het kan ook zijn dat ze rondjes reden om ergens op te wachten
Ze of Joran?

Joran deelde toch de opdrachten uit?
pi_63640205
quote:
Op zondag 30 november 2008 11:23 schreef yyentle het volgende:

[..]

Ze of Joran?

Joran deelde toch de opdrachten uit?
Met ze allen in die auto ha ha ,Joran had gezegd rij maar wat rond
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_63640369
Verder vind ik de gesprekken thuis met Paul vd Sloot erg verdacht
Het lijkt wel dat hij instructies (tegen betaling ,Ieder 5 ruggetjes cash ?) heeft gegeven wat wel en niet te zeggen .
Het zou interessant zijn eens te kijken hoe vaak Paul vd Sloot in die periode geld heeft opgenomen !
De 2 K's zijn daar misschien te ver in mee gegaan en zijn daar later op terug gekomen .
Opmerkelijk vind ik het stukje in de verklaring van Satisch :

To your question what the father of Joran could have meant with “no reasons”, I can state the following. I assume he meant that, when a body is discovered, there can be traces on or in the body that could lead to our arrest.

Ik geloof dat paul vd Sloot veronderstelde >sporen op of in het lichaam zegt Satisch .
Was Paul vd Sloot op dat moment dan op de hoogte van het feit dat als het lichaam gevonden zou worden dat er zoiezo sporen op en zelfs In het lichaam gevonden zouden gaan worden ?
Dat moet haast wel want anders kan Satisch het niet op deze manier uitleggen !
Paul vd Sloot is the Key !
pi_63640486
Ja, maar Satish zegt ook dat er geen sporen van hen gevonden kunnen worden omdat ze niets gedaan hebben. Waarop Joran zegt: "ja, ha,haha".

Jorans vader staat erbij en kijkt ernaar.

Raar toch?

Lijkt me intimidatie hoor!

Weet je wat ook zo gek is?
Dat die Steve wordt langsgestuurd in die winkel bij Deepak.

Steve zegt dan dat hij alles heeft gezien (wat niet kan want dan had hij op twee plaatsen tegelijk moeten zijn) en hij zegt ook dat hij niet naar de politie gaat omdat zijn baas dan merkt dat hij is uitgeweest terwijl hij had moeten werken.

Maar Steve werkte helemaal niet op zondagavond.

Het lijkt er dus op dat iemand die Steve naar Deepak heeft gestuurd.

Waarom zou Deepak zo'n verhaal verzinnen?
pi_63640724
Er is daar natuurlijk ook een soort pikorde op dat eiland .
Die jongens kijken natuurlijk min of meer Op tegen die Croes .
Die draait plaatjes op dat partybootje en zal wel wat connecties hebben zo links en rechts ,
wellicht ook in de drugswereld .
Maar wat ik van Croes gezien heb is het een echt drank-orgel (ook op foto's te zien )en is ie continu aan het feestvieren en aan het gebruiken samen met z'n broertje .
Vaak kan ie op het eind van de avond/nacht geen auto meer rijden las ik
Ze weten daar wel hoe ze een meid zover kunnen krijgen (volgieten etc.) om dr eens flink te pakken .
Aangiftes worden wel gedaan maar dat komt nooit naar buiten ,want dan komen er minder toeristen . Echte persvrijheid is er niet want alle kranten draaien op subsidie .
En ik denk als je praat gaat je kop eraf dat hebben we aan de moord op Pitbull gezien
pi_63642927
quote:
Op zondag 30 november 2008 12:11 schreef johan555 het volgende:
Er is daar natuurlijk ook een soort pikorde op dat eiland .
Daar is Joran wel duidelijk over.
pi_63642929
Pitbull was een bolletjesslikker. De dood van Pitbull heeft niets met de verdwijning van Natalee te maken en er zijn helemaal geen aanwijzingen dat de drugswereld iets met de verdwijning te maken heeft.

Ik weet dat je erg meegaat met de Scared Monkeys maar vergeet niet dat ook daar (net als hier overigens) vanaf dag 1 allerlei trollen zitten die dwaalsporen uitzetten en geruchten verspreiden die meestal nergens op gebaseerd zijn.

Het is opmerkelijk dat sommigen de mogelijke onschuld van de Kalpoe broertjes weigeren te bespreken.
In plaats daarvan dienen zoveel mogelijk verschillende mensen erin betrokken te worden en geruchten de wereld in te worden geholpen wat natuurlijk een prima middel is om verwarring te zaaien.

Het is heel goed mogelijk en ook niet onlogisch dat die Steve is gechanteerd of geld heeft gekregen en naar Deepak is gestuurd om Deepak met de rug tegen de muur te zetten.
pi_63643004
quote:
Op zondag 30 november 2008 13:59 schreef yyentle het volgende:

[..]

Daar is Joran wel duidelijk over.

Pitbull was een bolletjesslikker. De dood van Pitbull heeft niets met de verdwijning van Natalee te maken en er zijn helemaal geen aanwijzingen dat de drugswereld iets met de verdwijning te maken heeft.
Ik weet dat je erg meegaat met de Scared Monkeys maar vergeet niet dat ook daar (net als hier overigens) vanaf dag 1 allerlei trollen zitten die dwaalsporen uitzetten en geruchten verspreiden die meestal nergens op gebaseerd zijn.
Het is opmerkelijk dat sommigen de mogelijke onschuld van de Kalpoe broertjes weigeren te bespreken.
In plaats daarvan dienen zoveel mogelijk verschillende mensen erin betrokken te worden en geruchten de wereld in te worden geholpen wat natuurlijk een prima middel is om verwarring te zaaien.
Het is heel goed mogelijk en ook niet onlogisch dat die Steve is gechanteerd of geld heeft gekregen en naar Deepak is gestuurd om Deepak met de rug tegen de muur te zetten.
Of die pittbull er niks mee te maken heeft weet ik zo net nog niet .
Choose a Name is tot 2 keer toe volledig afgebrand .
Dat ik met de Sm meega is klinkklare onzin, denk je dat ik alles zo maar geloof ? echt niet hoor !
Wel herken ik trollen van grote afstand ,ze beginnen met voorzichtige vraagjes en van bewijs dat maar eens of post het document eens ! ha ha
Dan blijkt vaak al snel welke richting ze op willen als je het gaat onderzoeken hebben ze allemaal wel een belang .
De een z'n ouders hebben daar een watersport zaak en een restaurantje ,de ander doet een opleiding toerisme ,de ander verkoopt reis tickets, de ander wil een boek schrijven en ga zo maar door .Als je ze een vraag stelt dan weten ze vaak weinig van de hele zaak af .
Ze willen maar een ding en dat is de zaak nog verder in de doofpot stoppen ,Maar daar trappen we niet in .Wel heb ik gemerkt dat er zich mensen melden ,hier en op besloten forums uit de
directe omgeving van vd Sloot en die hebben vaak hele waardevolle informatie.
Het eiland drijft op het toerisme en die blijven weg ,ook door de economische crisis .

[ Bericht 15% gewijzigd door johan555 op 30-11-2008 14:23:10 ]
pi_63645214
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 20:37 schreef bolsena het volgende:
Isla Margarita wellicht?

Daar kon ik ooit heen met de studentenexcursie. All-in de hele dag gratis zuipen.
Maar nee hoor, ik moest zo nodig naar Tunesie.

Ach, ik heb wel een kameel gezien, dat dan weer wel.
ja je kan vreselijk de beest uithangen op Isla maar nee mijn voorkeur gaat uit naar Martinique, St Maarten/Saint-Martin.
quote:
Maar volgens johan zijn de hotels en stranden leeg en verlaten?
Wel nee joh dat is wishfull thinking van die malle aapjes, die denken dat als er niemand meer naar Aruba gaat dat Natalee plotseling weer opduikt.

Maar inderdaad het aantal toeristen in de Caribbean neemt wel flink af nu de hele amerikaanse economie op z'n kont ligt.
Trouwens met de kredietcrisis heeft het toerisme wereldwijd een flinke deuk opgelopen dus is nu de tijd om voor een goedkope vakantie te gaan shoppen
I stand with the happy Island.
pi_63653606
quote:
Op zondag 30 november 2008 15:48 schreef JoBuster het volgende:Trouwens met de kredietcrisis heeft het toerisme wereldwijd een flinke deuk opgelopen dus is nu de tijd om voor een goedkope vakantie te gaan shoppen
Ja, dat is inderdaad wel zo.

Maar wat ik van Aruba heb gelezen en gezien op die foto's spreekt het me niet zo heel erg aan op het eerste gezicht eigenlijk. Lijkt me ook dat alles op die foto's zo ver van elkaar ligt (de hotspots), en op de verklaringen.

Waar zijn die straatjes waar je van het ene café zo het andere instrompelt.

Toch lijkt het me ergens wel bizar om op die plekken rond te lopen.
"Ik twijfel aan alles, en zelfs daar twijfel ik aan"
Plato: "Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something."
pi_63653778
Hee, maar eigenlijk is deze hele zaak toch makkelijk op te lossen als je ogisch nadenkt.

Het zit hem gewoon in de achternaam van Natalee.

Holloway = weggehold
Plato: "Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something."
pi_63658037
quote:
Op zondag 30 november 2008 21:51 schreef bolsena het volgende:
Hee, maar eigenlijk is deze hele zaak toch makkelijk op te lossen als je ogisch nadenkt.

Het zit hem gewoon in de achternaam van Natalee.

Holloway = weggehold

Tsjaa dat zou me niets verbazen, los van de indruk die ik van die skank Beth Holloway heb gekregen in de afgelopen jaren, is het natuurlijk wel typerend dat Natalee tegenover diverse mensen, tijdens de vakantie op Aruba, haar moeder als de zus van Hitler heeft omschreven.

Dan zit er toch duidelijk iets niet goed in de verhouding tussen big en little Hootie lijkt me zo.

Helaas heeft de ALE dat nooit mogen onderzoeken, hmmmmmm vreemd.........
pi_63658447
quote:
Op maandag 1 december 2008 00:24 schreef JoBuster het volgende:
Helaas heeft de ALE dat nooit mogen onderzoeken, hmmmmmm vreemd.........
Deze zaak zit in een soort impasse vrees ik, een patstelling. Het verhaal-Joran lukt niet (geen bewijs) en de andere kant vind de aanklager niet zo interessant.

Wat mij betreft proberen ze een doorbraak te forceren, maar hoe? Laat een paar Amerikaanse privé-detectives eens achter die schoolkinderen (Ruth, Frances, etc.) aangaan of ze uit de tent proberen te lokken ofzo (Arubanen en Nederlanders krijgen daar geen voet aan de grond).

Waarom moesten ze stil zijn van Beth en Marcia Twitty?

Wat meer power richting Alabama mag best denk ik.
  maandag 1 december 2008 @ 01:51:38 #140
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63658883
quote:
Op maandag 1 december 2008 00:52 schreef bolsena het volgende:

[..]

Deze zaak zit in een soort impasse vrees ik, een patstelling. Het verhaal-Joran lukt niet (geen bewijs) en de andere kant vind de aanklager niet zo interessant.

Wat mij betreft proberen ze een doorbraak te forceren, maar hoe? Laat een paar Amerikaanse privé-detectives eens achter die schoolkinderen (Ruth, Frances, etc.) aangaan of ze uit de tent proberen te lokken ofzo (Arubanen en Nederlanders krijgen daar geen voet aan de grond).

Ik vind jullie echt een stel stumperts bij elkaar met deze walgelijke aantijgingen richting Beth vooral.
Ik ga daarom niet in op jullie goedkope lasterpraatjes. BAH
pi_63658902
Inderdaad bolsena, daar valt misschien wel een sleutel te vinden.
Hetgeen waar de Johannen etc mee komen schiet niet op en is loos gezwets. Waarom wordt daar niets aan gedaan, te veel tegenwerking waarschijnlijk. (bang voor de waarheid in Alabama).

Exuses aan de Johannen en zijn clubje hier. Heb geen 24 uur tijd om te posten hier maar is ook niet nodig.
Want na mijn 1e en laatste keer hier dat ik gepost heb komen jullie met niets alleen met nog meer zaken die niet na te gaan zijn. In ieder geval geen feit niets.

Jullie hebben het over de eilanden in de buurt bij Aruba. Natalee zal nooit op Isla Magarita zijn, dan nog eerder in Laos. Goed toeven daar, beter dan die ellende in Thailand.
pi_63659353
quote:
Op zondag 30 november 2008 10:32 schreef johan555 het volgende:
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 20:14 schreef johan555 het volgende:
duikkie ze zijn 3 keer langs Carlos & Charlies gereden

verklaring van deepak :

. The girl had also got into the car through the back car door on the left side. She sat down behind me in the car. I greeted her. I said to her: "Hi" She greeted me back and had told me her name. I immediately forgot her name. I had no problem with the fact that she was sitting in the car. It wasn't the first time that I had girls in my car that were on vacation and dropped them off at hotels. I looked in front of me and asked Joran in Papiamentu what were we going to do. Joran answered in Papiamentu drive around. I backed up my car, drove from the parking lot and then past "Carlos & Charlies" twice. I had the volume of my car radio turned up pretty high. To understand each other we had to talk loudly. During the two times that we drove past "Carlos & Charlies" I hadn't spoken to the girl. I only talked to my brother. When I was going to pass by Carlos & Charlies for the third time I saw a police van on the corner. I wasn't wearing my seatbelt and because of that I turned into the other direction. I decided to Turn right instead of left, in the direction of "Choose a Name".

Ze zijn dus 3 keer langs C&C gereden

De weg voor C&C is eenrichtings verkeer
ze vertrekken vanaf de parkeerplaats achter C&C
blokje om = 1
blokje om =2
blokje om =3
dan moet je nog een keer rond om bij de afslag naar Choose a Name te gaan
Dan zegt Deepak in de verklaring I decided to turn Right - dat moet dan volgens
het kaartje links zijn .

Joran had gezegd :" drive around" rij maar wat rond in het Papiament
Waarom rijden ze 3 keer langs C&C ?
In Joran's verklaring staat dat hij 3 glazen bestelde (Yard Whiskey Coke-I paid for all three drinks)
Dan heeft Deepak dus ook gedronken ,ga je dan 3 rondjes rijden in een buurt waar vaak politie staat ?
Er is ook sprake van een 2e Auto ( gelijk aan die van Deepak) en kan het zijn dat ze de eerste
keer in de 2e auto zijn gestapt en na de 2e of 3e ronde in hun eigen auto en dat er toen in de 2
auto een andere chauffeur achter het stuur gedoken is ?
Die 3 rondjes rijden doen ze niet voor niks je gaat als je iets met dat meisje wil niet eerst 3 rondjes rijden ,dat is dan verloren tijd .
Ook als er een illegale beach party was of een Afterparty bij Lorenzo dan ga je niet eerst 3 keer rondrijden maar er direct naar toe ,
Reden ze rond omdat ze bang waren gevolgd te worden ?
Of om aan de andere amerikaanse studenten te laten zien dat ze echt in Die auto zat ?
Omdat het raam ook open was ?
Reden ze rond om haar te desorienteren ?
Reden ze de eerste 2 keer rond met valse nummerplaten ?Het kan zijn dat ze bang waren dat hun nummer opgenomen werd door studenten ,
Het kan ook zijn dat ze rondjes reden om ergens op te wachten ,bijvoorbeeld tot er een andere auto kwam of een bus (lorenzo) of misschien de Bang bus ?
Volgens mij zijn die 3 rondjes cruciaal voor het verdere verloop van die nacht .

hier het overzichts kaartje, klik op de foto voor een vergroting

[ afbeelding ]
het is nog maar de vraag of ze drie keer rond zijn gereden, ik schreef al de verklaringen op dit punt zijn nogal omstreden, ik persoonlijk geloof het niet . vind het nogal een stom iets en niet erg logisch. niemand heeft ze gezien, en C en C liep leeg de studenten liepen nog overal en pas het laatste rondje zag natalee haar vrienden ??? waar waren ze dan de eerste twee rondjes ??? ze liepen namelijk van de voorkant van C en C naar het bus station dus natalee had de studenten ook de eerste of de tweede ronde moeten zien.

verder zou de juiste tijd heel goed te bepalen zijn geweest, lijkt me sterk dat als de politie dat hoort dat ze langst een politie auto reden,er dan even wordt gechecked wie had er dienst die nacht ??? waren jullie tussen 1:00 en 2:00 bij charlies ???, waarschijnlijk aten de agenten daar wat of drinken , op de bon staat een tijd en zo weet je het persies. nu is het niet meer na te gaan, maar in de tijd van de verklaringen zouden de agenten dat heus nog wel geweten hebben, en de bonnen zouden ook nog wel aanwezig zijn geweest.

ik zou onderzoeken of dat meer voorkwam als ze meisjes naar hun hotel terug reden, lijkt mij een domme handeling maar een mens doet veel dingen altijd hetzelfde dus als ze dat met natalee deden , deden ze dat voor die tijd vast nog wel eens meer, bang om gevolgd te worden kan eigenlijk niet, dan moet er vanaf het begin een auto achter gezeten hebben, en op camerca te zien zijn, deepak was helemaal niet zo blij dat ze de studenten zagen, zeker als je al een plan hebt lijkt me 3 rondjes rijden niet handig, het raam was waarschijnlijk open omdat het warm was, en alcohol dampen , desorienteren iemand op vacantie en die zich laat rijden let niet op, valse nummerplaten zeker tot op de dag van vandaag te controleren, wachten doe je niet door 3 rondjes te rijden de kans dat je dan elkaar niet ziet is grootter dan dat je gewoon ergens stil sta

de drie rondjes zijn helemaal niet cruciaal, het is om iets van 5 minuten te verbergen of gewoon stom gedoe
ik heb twijfels of ze wel zijn gereden, geen camera bewijs, geen student die ze dan ook maar ergens anders gezien hebben dan op het kruispunt, de persoon die natalee probeerde uit de auto te halen is trouwens nooit gevonden ook zo raar !!!!

ik denk dat die rondjes er gewoon zijn in gekomen omdat een van de verdachte dat gewoon zei en de andere volgde gewoon , net zoals het gegaan is bij het afzetten van natalee bij hotel en bewaker.
pi_63662222
quote:
Op maandag 1 december 2008 01:54 schreef Freekdd het volgende:
Inderdaad bolsena, daar valt misschien wel een sleutel te vinden.
Hetgeen waar de Johannen etc mee komen schiet niet op en is loos gezwets. Waarom wordt daar niets aan gedaan, te veel tegenwerking waarschijnlijk. (bang voor de waarheid in Alabama).

Exuses aan de Johannen en zijn clubje hier. Heb geen 24 uur tijd om te posten hier maar is ook niet nodig.
Want na mijn 1e en laatste keer hier dat ik gepost heb komen jullie met niets alleen met nog meer zaken die niet na te gaan zijn. In ieder geval geen feit niets.

Jullie hebben het over de eilanden in de buurt bij Aruba. Natalee zal nooit op Isla Magarita zijn, dan nog eerder in Laos. Goed toeven daar, beter dan die ellende in Thailand.
Zo freek , al 3 dagen lid hier Zo zo en dan al commentaar op " het clubje "hier .
Heb je all topics gelezen vanaf nummer 1 ? Loos gezwets ?
Bij je 2e post op Fok val mij meteen persoonlijk aan ?
Ben je opgeroepen om hier ook de boodschap van die Renee Gielen uit te dragen netzoals buster en bols ? Is jullie eigen nwo blogje weer gesloten wegens de zoveelste ruzie ?
Mochten jullie doorgaan met zieken dan gaat er weer een mailtje naar de mod .
Je kan op een serieuze manier meedoen aan een discussie maar op onzin berichten zitten we
hier niet te wachten .
pi_63662621
Arrestatie steeds dichterbij ?

pi_63663176
quote:
Op maandag 1 december 2008 01:51 schreef bastibro het volgende:Ik vind jullie echt een stel stumperts bij elkaar met deze walgelijke aantijgingen richting Beth vooral.
Ik ga daarom niet in op jullie goedkope lasterpraatjes. BAH

Ik lees hier helemaal geen lasterpraatjes bassie, ik meld alleen dat het opvallend is dat Natalee tegen verschillende mensen Beth Holloway als "de zus van Hitler" omschreef en bolsena denkt (net als vele anderen) dat de Alabamese kant van de zaak nog niet uitputtend is onderzocht en dat daar misschien nog eea te ontdekken valt.

Lijkt me geen laster, wat echter wel lasterlijk is is foto's, namen, adressen en telefoonnummers op het net plempen, van mensen die helemaal niets met de zaak te maken hebben.

@johan: bedankt voor dat stukkie, zullen we er even bij melden dat het afkomstig is uit de National Enquirer, dat staat qua niveau nog een tree of 10 lager dan de Prive en de Story hier.
pi_63663286
quote:
Op maandag 1 december 2008 04:38 schreef duikkie het volgende:

[..]

het is nog maar de vraag of ze drie keer rond zijn gereden, ik schreef al de verklaringen op dit punt zijn nogal omstreden, ik persoonlijk geloof het niet . vind het nogal een stom iets en niet erg logisch. niemand heeft ze gezien, en C en C liep leeg de studenten liepen nog overal en pas het laatste rondje zag natalee haar vrienden ??? waar waren ze dan de eerste twee rondjes ??? ze liepen namelijk van de voorkant van C en C naar het bus station dus natalee had de studenten ook de eerste of de tweede ronde moeten zien.

verder zou de juiste tijd heel goed te bepalen zijn geweest, lijkt me sterk dat als de politie dat hoort dat ze langst een politie auto reden,er dan even wordt gechecked wie had er dienst die nacht ??? waren jullie tussen 1:00 en 2:00 bij charlies ???, waarschijnlijk aten de agenten daar wat of drinken , op de bon staat een tijd en zo weet je het persies. nu is het niet meer na te gaan, maar in de tijd van de verklaringen zouden de agenten dat heus nog wel geweten hebben, en de bonnen zouden ook nog wel aanwezig zijn geweest.

ik zou onderzoeken of dat meer voorkwam als ze meisjes naar hun hotel terug reden, lijkt mij een domme handeling maar een mens doet veel dingen altijd hetzelfde dus als ze dat met natalee deden , deden ze dat voor die tijd vast nog wel eens meer, bang om gevolgd te worden kan eigenlijk niet, dan moet er vanaf het begin een auto achter gezeten hebben, en op camerca te zien zijn, deepak was helemaal niet zo blij dat ze de studenten zagen, zeker als je al een plan hebt lijkt me 3 rondjes rijden niet handig, het raam was waarschijnlijk open omdat het warm was, en alcohol dampen , desorienteren iemand op vacantie en die zich laat rijden let niet op, valse nummerplaten zeker tot op de dag van vandaag te controleren, wachten doe je niet door 3 rondjes te rijden de kans dat je dan elkaar niet ziet is grootter dan dat je gewoon ergens stil sta

de drie rondjes zijn helemaal niet cruciaal, het is om iets van 5 minuten te verbergen of gewoon stom gedoe
ik heb twijfels of ze wel zijn gereden, geen camera bewijs, geen student die ze dan ook maar ergens anders gezien hebben dan op het kruispunt, de persoon die natalee probeerde uit de auto te halen is trouwens nooit gevonden ook zo raar !!!!

ik denk dat die rondjes er gewoon zijn in gekomen omdat een van de verdachte dat gewoon zei en de andere volgde gewoon , net zoals het gegaan is bij het afzetten van natalee bij hotel en bewaker.
Als je de verklaringen goed leest zegt Deepak dat hij pas bij het 3e rondje pas de politie auto op de hoek zag staan .
Satisch heeft het in zijn verklaring over 2 rondjes ,maar als je 2 keer langs C&C komt moet je eigenlijk nog een keer rond om af te kunnen slaan naar Choose a Name
pi_63663340
quote:
Op maandag 1 december 2008 11:09 schreef JoBuster het volgende:

[..]

Ik lees hier helemaal geen lasterpraatjes bassie, ik meld alleen dat het opvallend is dat Natalee tegen verschillende mensen Beth Holloway als "de zus van Hitler" omschreef en bolsena denkt (net als vele anderen) dat de Alabamese kant van de zaak nog niet uitputtend is onderzocht en dat daar misschien nog eea te ontdekken valt.

Lijkt me geen laster, wat echter wel lasterlijk is is foto's, namen, adressen en telefoonnummers op het net plempen, van mensen die helemaal niets met de zaak te maken hebben.

@johan: bedankt voor dat stukkie, zullen we er even bij melden dat het afkomstig is uit de National Enquirer, dat staat qua niveau nog een tree of 10 lager dan de Prive en de Story hier.
Tegen wie heeft Natalee allemaal gezegd dat Beth "de Zus van Hitler" was Buster ?
Kan je de documenten er van en de linkjes hier even posten ?

Of is het alleen een uitspraak van Joran ingefluistert door Paul vd Sloot ?En opgepikt door Gielen die het maar niet vaak genoeg kan herhalen !
Zowel Deepak en Satisch hebben het in geen enkele verklaring over die uitspraak en die hebben ook oortjes .
Weet je toevallig wat Paul vd Sloot in Florida ging doen ?
Zit daar niet toevallig het hoofd kantoor van Bang bros ?
Maken die niet de website Bang Bus ,Joran's favourite website ? Even googlen > bangbus

[ Bericht 17% gewijzigd door johan555 op 01-12-2008 11:22:12 ]
pi_63663393
quote:
Op maandag 1 december 2008 00:52 schreef bolsena het volgende:

[..]

http://scrux.com/natalee/mbinterview.htm

Ruth en Frances zijn toch geïnterviewd?

Katherine Madison Whatley zat met Natalee aan de goktafel. Zij vertelde dat Joran in het casino in het gezelschap was van een oudere man.

www.hollowaycase.com

Een vriend van Joran vertelt dat Joran met zijn vader Paulus in het casino was dus 1+1 =2.

Joran had toen hij met die oudere man aan de goktafel zat, nog tegen Katherine gezegd dat Carlos en Charlies niet leuk was op zondagavond.

Waarom is Joran zo kort daarna van gedachten veranderd?

De politie kan beter aan Katherine vragen of zij iets heeft opgevangen van de gezellige conversatie tussen Natalee en de oudere man in wiens gezelschap Joran was die zo sprekend op Jorans vader lijkt.
pi_63663764
quote:

quote:
Name/Title/Description: Interview with Ruth Mcvay
Date: 06/02/2005
Pages: 2
File #: 163a-bb-1426-107
Writer/Initiator: SA LAntre Conrad

Name/Title/Description: Interview with Ruth Mcvay
Date: 06/02/2005
Pages: 2
File #:163a bb-1426
Writer/initiator: SA Lantre Conrad

Name/Title/Description: Interview with Frances Byrd
Date: 06/03/2005
Pages: 1
File #: 163a-bb-1426
Writer/Initiator: SA Brian J. Hayes
www.hollowaycase.com

Zie je, ze zijn door de politie verhoord.

Wie is het brein achter al deze lasterpraatjes?
  maandag 1 december 2008 @ 11:47:00 #150
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63664075
Paulus is your man, i promise he`s the man!
Jug Twitty had gelijk.

Al heeft ie natuurlijk een beetje lopen bluffen daar omdat ze maar niet efficient wilden gaan werken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')