abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 vrijdag 28 november 2008 @ 20:22:30 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_63603790
...ook een onbetrouwbare kuthoer.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 28 november 2008 @ 20:28:32 #2
162543 MooieLuL
er is maar één lul zo mooi
pi_63603993
maar anthea ook!
ja echt...tjeck Feaubeaux! :')
pi_63604118
idd een kutwijf
pi_63605614
Marco ook.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  vrijdag 28 november 2008 @ 21:58:24 #5
16701 scanman01
Today's a good day
pi_63607250
Kelly heeft heerlijk wraak genomen op Marco. Zo zie ik het.

Geweldig gedaan
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_63607470
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 21:58 schreef scanman01 het volgende:
Kelly heeft heerlijk wraak genomen op Marco. Zo zie ik het.

Geweldig gedaan
En vervolgens gooide ze zich in de aanbieding bij Marco voor de laatste nacht
echte klasse dus
  vrijdag 28 november 2008 @ 22:06:34 #7
16701 scanman01
Today's a good day
pi_63607555
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 22:04 schreef Sporti het volgende:

[..]

echte klasse dus
Tja, dat heb ik dus nog niet gezien, maar dat is dan weer knap dom ja.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_63607858
Kelly is DE winaar !!!! Goed gedaan ... die sukkel een hak gezet .. En met de eigen auto naar huis
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_63607892
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 22:04 schreef Sporti het volgende:

[..]

echte klasse dus
Vraag me af of dat de laaste nacht was btw .. zowel is Marco ook een domme lul .. maar dat was ie al
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_63608684
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 22:16 schreef Soury het volgende:

[..]

Vraag me af of dat de laaste nacht was btw .. zowel is Marco ook een domme lul .. maar dat was ie al
ik dacht dat het de laatste nacht was, maar hoe dan ook tis en blijft een triest meisje, maar ja ze zal wel een voorbeeld worden voor andere Diva's die zich 3 maanden laten uitwonen en zich dan winnaar voelen omdat ze een lullig 2 hands autootje hebben gekocht.
pi_63609462
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 20:22 schreef tong80 het volgende:

maar ging ook met een hoer: Marco
Goedemorgen :W
  vrijdag 28 november 2008 @ 23:55:26 #12
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_63610994
Anthea is dus een hoer.

En Marco is weer hardhandig geweest tijdens de neukpartij.

zaterdag 29 november 2008 @ 00:14:02 #13
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_63611464
anthea wil gewoon hard geneukt worden, niks mis mee.

kelly is en blijft een ordinaire snackbarsnol, komt nooit iets van terecht. ik weet zeker dat marco haar nog geld gegund had ook. domme, domme doos.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_63611531
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 21:15 schreef Misstique het volgende:
Marco ook.

Marco (Darco) is de grootste hoer. GZD heeft hij verloren
pi_63611604
Die plekken op haar armen vielen mij ook meteen op ja. .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  zaterdag 29 november 2008 @ 00:22:10 #16
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_63611633
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 00:21 schreef Misstique het volgende:
Die plekken op haar armen vielen mij ook meteen op ja. .

[ Bericht 8% gewijzigd door Gert op 29-11-2008 02:20:29 (suggestieve kutpost) ]
  zaterdag 29 november 2008 @ 01:26:00 #17
81260 La_Guiri
Qué quieres???
pi_63613043
Grappig hoe Kelly een hoer is en onbetrouwbaar... En Marco dan? De onschuld zelve? Lekker dubbel.
De Madrid al cielo
'La luna, la culpable, la viajera,
la luna de una muerta primavera'.
pi_63613080
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 23:55 schreef spapaars het volgende:
Anthea is dus een hoer.

[ afbeelding ]

En Marco is weer hardhandig geweest tijdens de neukpartij.

[ afbeelding ]
Misschien is hij hier wel de hoer. Zij heeft de centen.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  Trouwste user 2022 zaterdag 29 november 2008 @ 17:31:44 #19
7889 tong80
Spleenheup
pi_63621948
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 01:26 schreef La_Guiri het volgende:
Grappig hoe Kelly een hoer is en onbetrouwbaar... En Marco dan? De onschuld zelve? Lekker dubbel.
Open een topic dat Marco een hoer is.

Mag wel hoor.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 29 november 2008 @ 18:03:11 #20
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_63622409
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 00:14 schreef zoalshetis het volgende:
anthea wil gewoon hard geneukt worden, niks mis mee.

kelly is en blijft een ordinaire snackbarsnol, komt nooit iets van terecht. ik weet zeker dat marco haar nog geld gegund had ook. domme, domme doos.
Aan de gretigheid waarmee hij de hamer gehandeerd heeft is dat iig niet af te lezen.....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_63624013
Ik heb het niet gezien, maar hoogstwaarschijnlijk waren de beslissingen van Kelly en Marco gewoon al dagen van te voren bepaald door de redactie. Die ton kon er gewoon niet uit gaan, want dat zo oneerlijk zijn voor de andere spelers.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_63624191
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 19:25 schreef JohnDope het volgende:
Ik heb het niet gezien, maar hoogstwaarschijnlijk waren de beslissingen van Kelly en Marco gewoon al dagen van te voren bepaald door de redactie. Die ton kon er gewoon niet uit gaan, want dat zo oneerlijk zijn voor de andere spelers.
Die ton is er wel uitgegaan, die is verdeeld tussen de 6 vrijgezellen.

Jij denkt echt dat alles gescript is he.
Dan zijn het wel verdomd goede toneelspelers hoor

Darco is de grote verliezer, hij heeft niet alleen helemaal niks gewonnen. Hij heeft zich bovendien vreselijk te kijk gezet op tv.
pi_63624347
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 19:33 schreef Sug4r het volgende:

[..]

Dat is ook zoiets aparts inderdaad, want er deden 12 dames mee.

Maargoed zie dat geld gewoon als een ruime vergoeding.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zaterdag 29 november 2008 @ 22:14:20 #24
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_63628179
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 19:33 schreef Sug4r het volgende:

[..]

Jij denkt echt dat alles gescript is he.
Dan zijn het wel verdomd goede toneelspelers hoor

Darco is de grote verliezer, hij heeft niet alleen helemaal niks gewonnen. Hij heeft zich bovendien vreselijk te kijk gezet op tv.
Nou ik vond het reuze meevallen. Hij baalde stevig, maar ik vind dat hij niet uit z'n plaat is gegaan ofzo. Iedereen zou balen. Al met al, heeft hij het toch niet slecht gedaan.
Ik wed dat hij, ondanks de andere berichten her en der, veel vrouwen tot zijn beschikkking zal hebben.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_63628530
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 22:14 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Nou ik vond het reuze meevallen. Hij baalde stevig, maar ik vind dat hij niet uit z'n plaat is gegaan ofzo. Iedereen zou balen. Al met al, heeft hij het toch niet slecht gedaan.
Ik wed dat hij, ondanks de andere berichten her en der, veel vrouwen tot zijn beschikkking zal hebben.
Dan heb je waarschijnlijk niet goed gekeken. Als hij thuis was geweest had hij zijn kamer verbouwd, zei hij zelf...

Hij heeft het heel erg slecht gedaan, en waarom? Omdat hij met lege handen naar huis is gegaan.

En het mooiste vind ik, hoewel ik geen fan van Kelly was. Dat zij nog een auto heeft gekocht vlak voor de finale

Ow en dat hij veel vrouwen tot zijn beschikking zal hebben denk ik ook wel...maar dat zegt genoeg over wat voor types op hem zullen vallen
  zaterdag 29 november 2008 @ 22:39:12 #26
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_63628910
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 22:26 schreef Sug4r het volgende:

[..]

Dan heb je waarschijnlijk niet goed gekeken. Als hij thuis was geweest had hij zijn kamer verbouwd, zei hij zelf...

Hij heeft het heel erg slecht gedaan, en waarom? Omdat hij met lege handen naar huis is gegaan.

En het mooiste vind ik, hoewel ik geen fan van Kelly was. Dat zij nog een auto heeft gekocht vlak voor de finale

Ow en dat hij veel vrouwen tot zijn beschikking zal hebben denk ik ook wel...maar dat zegt genoeg over wat voor types op hem zullen vallen
Dan moet ik simpelweg vaststellen dat we het met elkaar oneens zijn. Ik vond dat dus helemaal niet.
Natuurlijk zei hij dat hij het liefst in een kamer zou zijn ...blablabla, maar ik vond hem echt meevallen.
Menigeen gaat voor minder ECHT door het lint.

Enne, die vrouwen, dat zegt niets over welke vrouwen, het heeft met aantrekkingskracht te maken.
Bad boys zijn over het algemeen erg in trek.
pi_63629155
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 22:39 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Dan moet ik simpelweg vaststellen dat we het met elkaar oneens zijn.
  zondag 30 november 2008 @ 01:22:16 #28
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_63633368
wat een dom vies ding is die kelly. janken met de pet op. en ze zal haar hele leven die marco hunten.

"doe mij een patatje (kampers bestellen "patat" bij trailer kelly) met mayo aub!".

dat gaat 'vieze kel' haar verdere leven horen. wat een ontieglijke domme kuttekop is het. echt voer voor psychologen...
pi_63635106
quote:
Op zondag 30 november 2008 01:22 schreef zoalshetis het volgende:
wat een dom vies ding is die kelly. janken met de pet op. en ze zal haar hele leven die marco hunten.

"doe mij een patatje (kampers bestellen "patat" bij trailer kelly) met mayo aub!".

dat gaat 'vieze kel' haar verdere leven horen. wat een ontieglijke domme kuttekop is het. echt voer voor psychologen...
Het zit diep he..
  zondag 30 november 2008 @ 02:38:59 #30
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_63635191
quote:
Op zondag 30 november 2008 02:35 schreef Sug4r het volgende:

[..]

Het zit diep he..
ja. ik baal er van om steeds de onderkant van de maatschappij te zien in john de mol programa's. ik wil wel eens een show zien waar mensen iets meer iq hebben dan de rioleringsdeskundige of hoerige snackbarsnol.
  zondag 30 november 2008 @ 11:13:31 #31
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_63639982
quote:
Op zondag 30 november 2008 01:22 schreef zoalshetis het volgende:
en deze dan: "als marco het lef in zijn flikker heeft om met mij straks contact te zoeken"

ALSOF HIJ DAT DOET!

Volgens mij ligt zij nu nog met haar trui over haar kop in bed te janken dat " hij met dat wijf gaat"
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_63640037
quote:
Op zondag 30 november 2008 11:13 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

en deze dan: "als marco het lef in zijn flikker heeft om met mij straks contact te zoeken"
"Dan doe ik gelijk m'n benen wijd!"
  zondag 30 november 2008 @ 11:18:18 #33
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_63640046
Gekromde tenen hoe ze na de ceremonie nog bedelde of Marco alsjeblieft bij haar wilde slapen. Dan heb je echt geen eigenwaarde.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_63656804
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 20:22 schreef tong80 het volgende:

ze vindt het gewoon lekker

o wacht, verkeerd forum andere Kelly
Jusqu'ici tout va bien...
  maandag 1 december 2008 @ 15:17:49 #35
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_63669340
quote:
Op zondag 30 november 2008 11:13 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

ALSOF HIJ DAT DOET!

Volgens mij ligt zij nu nog met haar trui over haar kop in bed te janken dat " hij met dat wijf gaat"
Om even laten te vragen of hij nog de laatste nacht bij haar wilde slapen
Die maakt zich echt belachelijk.

Kelly is een zielig kind. Ze heeft de meeste gasten van allemaal gehad en ondertussen maar lopen zeiken over Marco.
En maar janken dat het allemaal zo erg is en dat het een klootzak is. Ondertussen weer met knikkende knietjes terug komen. Te triest voor woorden. als hij over een maandje langs komt voor een potje neuken duikt ze zo weer met hem het bed in.
Ondertussen maar weer janken en zeiken omdat Marco maar niet doet zoals zij het wil. Ach dan kopen we maar een auto. Daarna maar weer huilie spelen. Echt....

Marco is de enige die recht had op dat geld. Puur om het feit dat hij de enige is die er al die tijd gezeten heeft.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_63670817
kelly is alleen dom en verliefd maar zeker geen hoer,marco is een gebruiker en eindelijk heeft ze hem door gehad ze heeft het prima gedaan,en marco had niet meer recht dan een ander op het geld hij is gigantisch op zijn smoel gegaan ik heb genoten.
  maandag 1 december 2008 @ 17:20:25 #37
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_63672991
quote:
Op maandag 1 december 2008 15:17 schreef Komakie het volgende:

[..]

Om even laten te vragen of hij nog de laatste nacht bij haar wilde slapen
Die maakt zich echt belachelijk.

Kelly is een zielig kind. Ze heeft de meeste gasten van allemaal gehad en ondertussen maar lopen zeiken over Marco.
En maar janken dat het allemaal zo erg is en dat het een klootzak is. Ondertussen weer met knikkende knietjes terug komen. Te triest voor woorden. als hij over een maandje langs komt voor een potje neuken duikt ze zo weer met hem het bed in.
Ondertussen maar weer janken en zeiken omdat Marco maar niet doet zoals zij het wil. Ach dan kopen we maar een auto. Daarna maar weer huilie spelen. Echt....

Marco is de enige die recht had op dat geld. Puur om het feit dat hij de enige is die er al die tijd gezeten heeft.
Niet alleen om die reden, maar hij heeft ook het spel begrepen, terwijl anderen dachten de het de honeymoonquiz was. Hij heeft zich uitgesproken, en heeft niet zielig gedaan. Hij had haar veel harder kunnen playen, maar heeft zelfs op het eind niet naar haar pijpen gedanst.

Marco was gewoon DE MAN, ik snap dus ook dat sommige vrouwen dat een beetje eng vinden en dat sommige mannen hem een gevaar vinden (erg confronterend).

maandag 1 december 2008 @ 17:22:26 #38
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_63673041
quote:
Op maandag 1 december 2008 16:07 schreef stanley7 het volgende:
kelly is alleen dom en verliefd maar zeker geen hoer,marco is een gebruiker en eindelijk heeft ze hem door gehad ze heeft het prima gedaan,en marco had niet meer recht dan een ander op het geld hij is gigantisch op zijn smoel gegaan ik heb genoten.
Kelly is gewoon fout geweest om te stelen. Klaar. Als ze slim was geweest, had ze misschien nog een kansje bij hem gemaakt (en dat is nog wat ze het meeste wil). Nu kan ze het wel schudden.
  maandag 1 december 2008 @ 17:38:28 #39
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_63673444
quote:
Op maandag 1 december 2008 17:22 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Kelly is gewoon fout geweest om te stelen. Klaar. Als ze slim was geweest, had ze misschien nog een kansje bij hem gemaakt (en dat is nog wat ze het meeste wil). Nu kan ze het wel schudden.
Dat geloof je toch zelf niet. Je kunt veel van Kelly zeggen, maar dát had ze in elk geval wel door, dat ze buiten die villa 0,0 kans heeft bij die gozer.
  maandag 1 december 2008 @ 17:40:34 #40
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_63673504
quote:
Op maandag 1 december 2008 17:20 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Niet alleen om die reden, maar hij heeft ook het spel begrepen, terwijl anderen dachten de het de honeymoonquiz was. Hij heeft zich uitgesproken, en heeft niet zielig gedaan. Hij had haar veel harder kunnen playen, maar heeft zelfs op het eind niet naar haar pijpen gedanst.

Marco was gewoon DE MAN, ik snap dus ook dat sommige vrouwen dat een beetje eng vinden en dat sommige mannen hem een gevaar vinden (erg confronterend).

Beter had ik het niet kunnen verwoorden
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 1 december 2008 @ 17:41:31 #41
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_63673528
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 22:26 schreef Sug4r het volgende:

[..]

Marco's reactie was daarin ook erg opvallend. Zelfs die auto leek hij haar niet te gunnen. Alles moest blijkbaar voor Bassie worden. Ik denk ook dat Marco niet echt een band heeft opgebouwd (Behalve dan zijn partner in crime Marco) met de andere bewoners. Is natuurlijk niet vereist voor het spel maar 3 maanden in de villa had hem ook meer vriendschappen op kunnen leveren.
  maandag 1 december 2008 @ 17:44:05 #42
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_63673597
quote:
Op maandag 1 december 2008 17:38 schreef Marrije het volgende:

[..]

Dat geloof je toch zelf niet. Je kunt veel van Kelly zeggen, maar dát had ze in elk geval wel door, dat ze buiten die villa 0,0 kans heeft bij die gozer.
En toch hè... en toch zie ik haar er nu nog steeds voor aan meteen in d'r auto te stappen als meneer daar om vraagt.
  maandag 1 december 2008 @ 17:49:43 #43
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_63673724
quote:
Op maandag 1 december 2008 17:22 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Volgens mij werd Kelly gesterkt in d'r gelijk door ook stelen te kiezen. Stel dat ze dat niet had gedaan dan had ze het deksel ook op de neus gekregen als ze voor de liefde had gekozen. Nu is het duidelijk (hoop ik dan toch maar) dat hij haar niet wil.
Een kans maken op de liefde van Marco door hem die ton te gunnen. Het moet niet gekker worden.
  maandag 1 december 2008 @ 17:51:40 #44
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_63673766
quote:
Op maandag 1 december 2008 17:41 schreef akveor het volgende:

[..]

Marco's reactie was daarin ook erg opvallend. Zelfs die auto leek hij haar niet te gunnen. Alles moest blijkbaar voor Bassie worden. Ik denk ook dat Marco niet echt een band heeft opgebouwd (Behalve dan zijn partner in crime Marco) met de andere bewoners. Is natuurlijk niet vereist voor het spel maar 3 maanden in de villa had hem ook meer vriendschappen op kunnen leveren.
Nee, ik denk dat het feit een probleempje was. Beetje verder denken. Ik gok ook alleen maar hoor. De auto is maar een symptoom, dus voor hem niet positief (zou het net zoals de scooter van Lisa misschien ingegeven zijn door ............durf het bijna niet te zeggen.
  maandag 1 december 2008 @ 17:51:41 #45
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_63673767
quote:
Op maandag 1 december 2008 17:20 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Alks ik nu iemand niet confronterend vond dan was het wel Marco. Vind hem dan ook meer een gevaar voor zichzelf dan voor (andere) mannen.
  maandag 1 december 2008 @ 17:53:54 #46
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_63673814
quote:
Op maandag 1 december 2008 17:51 schreef akveor het volgende:

[..]

Alks ik nu iemand niet confronterend vond dan was het wel Marco. Vind hem dan ook meer een gevaar voor zichzelf dan voor (andere) mannen.
Hmmmz.... Marco laat zien waar mannen van gemaakt zijn........ niets geen mooiweer, de man in zijn pure vorm.... niet perfect, maar zoals het min of meer bedoeld is/was.
Geen man die naar de mond van vrouwen spreekt, om een stukje "pussy" te kunnen bemachtigen.
I love that guy!
  maandag 1 december 2008 @ 17:55:20 #47
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_63673844
quote:
Op maandag 1 december 2008 17:51 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Nee, ik denk dat het feit een probleempje was. Beetje verder denken. Ik gok ook alleen maar hoor. De auto is maar een symptoom, dus voor hem niet positief (zou het net zoals de scooter van Lisa misschien ingegeven zijn door ............durf het bijna niet te zeggen.
Ik denk dat ik snap wat je bedoelt....
Dit?
Kelly had al een prijs in de wacht gesleept en daarmee stond het vast dat zij iig niet met lege handen zou vertrekken. Daarmee werd het 'spel' van Marco ietwat ondermijnt.
  maandag 1 december 2008 @ 17:59:32 #48
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_63673934
quote:
Op maandag 1 december 2008 17:55 schreef akveor het volgende:

[..]

Ik denk dat ik snap wat je bedoelt....
Dit?
Kelly had al een prijs in de wacht gesleept en daarmee stond het vast dat zij iig niet met lege handen zou vertrekken. Daarmee werd het 'spel' van Marco ietwat ondermijnt.
Nou in ieder geval was het kopen van de auto geen motie van vertrouwen, dus misschien een indicatie waar het toe zou kunnen leiden? Daarom denk ik ook dat hij uiteindelijk niet voldoende geslijmd heeft, mocht het programmatechnisch uberhaupt mogelijk zijn.
  maandag 1 december 2008 @ 18:03:20 #49
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_63674020
quote:
Op maandag 1 december 2008 17:53 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Hmmmz.... Marco laat zien waar mannen van gemaakt zijn........ niets geen mooiweer, de man in zijn pure vorm.

Ja, hij is het toonbeeld voor ons mannen. Alle vrouwen vallen in katzwijm als ze de aanwezigheid van de deze man in een straal van minder dan honderd meter dan ook maar voelen. IDD niks geen mooi weer... het is duidelijk ikke, ikke, ikke en de rest kan stikke.
  maandag 1 december 2008 @ 18:09:42 #50
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_63674162
quote:
Op maandag 1 december 2008 17:59 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Nou in ieder geval was het kopen van de auto geen motie van vertrouwen, dus misschien een indicatie waar het toe zou kunnen leiden? Daarom denk ik ook dat hij uiteindelijk niet voldoende geslijmd heeft, mocht het programmatechnisch uberhaupt mogelijk zijn.
Kelly heeft zich gewoon goed ingedekt. Hiermee stond zij iig niet met lege handen. In hoeverrre Huub (de redactie) en sponsors daar invloed op hadden weet ik niet. Het was de meest logische stap voor haar om te doen. Daarnaast blijft het nog steeds Marco die ondanks al zijn beloftes aan haar ook heeft gestolen. Waarom zij dan toch voor de liefde had moeten kiezen is me volslagen onduidelijk.
Ik had meer van: Jee die domme muts zal toch niet voor de liefde gaan toch? Uiteindelijk heeft voor haar het gezond verstand gewonnen. De redaktie moest alle zeilen bijzetten. Tenminste zo kwam de laatste week op mij over.
  maandag 1 december 2008 @ 18:22:53 #51
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_63674429
quote:
Op maandag 1 december 2008 18:03 schreef akveor het volgende:

[..]

Ja, hij is het toonbeeld voor ons mannen. Alle vrouwen vallen in katzwijm als ze de aanwezigheid van de deze man in een straal van minder dan honderd meter dan ook maar voelen. IDD niks geen mooi weer... het is duidelijk ikke, ikke, ikke en de rest kan stikke.
Ik weet niet of hij een toonbeeld is. Psychologen zouden daar genoeg onderzoek naar kunnen doen.
Mietjes zijn leuk om mee te gaan shoppen, maar een man die wil winnen, is toch veruit het populairst.
Een vrouw is (ik algemeniseer natuurlijk even) pas echt geinteresseerd als de man bezet is.
Mannen kunnen kiezen om huissloofje te spelen of om een playmate te zijn. Als je eenmaal goed geschoten hebt, kun je later toch nog zijn pantoffels aandragen.
Ik geef toe, echte mannen zijn moeilijk te houden, je kunt beter een hond nemen als je het niet aandurft.
pi_63674470
quote:
Op maandag 1 december 2008 18:09 schreef akveor het volgende:

[..]

Kelly heeft zich gewoon goed ingedekt. Hiermee stond zij iig niet met lege handen. In hoeverrre Huub (de redactie) en sponsors daar invloed op hadden weet ik niet. Het was de meest logische stap voor haar om te doen. Daarnaast blijft het nog steeds Marco die ondanks al zijn beloftes aan haar ook heeft gestolen. Waarom zij dan toch voor de liefde had moeten kiezen is me volslagen onduidelijk.
Ik had meer van: Jee die domme muts zal toch niet voor de liefde gaan toch? Uiteindelijk heeft voor haar het gezond verstand gewonnen. De redaktie moest alle zeilen bijzetten. Tenminste zo kwam de laatste week op mij over.
Precies wat ik ook dacht, en gelukkig dat ze dat niet heeft gedaan.
Ik ben heel andere mannen tegen gekomen in mijn leven dan Marco. Die je kunt vertrouwen en niet leugenachtig zijn en je bedriegen.

Hij heeft op het laatst Ziba ingeruild voor Kelly omdat hij Kelly in bed wilde en hij wist dat zij verliefd op hem was en dat zij daarom misschien voor de liefde zou gaan.
Maar hij was zo dom om al van tevoren aan te geven dat het alles of niks was bij hem.
Ik denk dat door alle invloeden van de redaktie, de kapper en Nikki dat ze daarom voor stelen heeft gekozen. En de mooiste zet was, vond ik dat ze een auto kocht voor het geld wat ze mocht besteden.
  maandag 1 december 2008 @ 18:25:37 #53
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_63674497
quote:
Op maandag 1 december 2008 18:09 schreef akveor het volgende:

[..]

Huub zie ik los van het geheel.

Hoezo beloftes???? Begrijp je zelf het programma wel? Wie zegt dat je niet iemand mag doen geloven dat je voor hem of haar zal kiezen? Dat was zijn spel, beetje gedurfd, hij weet ook wel dat heel Nederland meekijkt, dus het is zijn keuze. De een doet het zus, de andere doet het broer.
  maandag 1 december 2008 @ 18:45:30 #54
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_63674891
quote:
Op maandag 1 december 2008 18:25 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Huub zie ik los van het geheel.

Hoezo beloftes???? Begrijp je zelf het programma wel? Wie zegt dat je niet iemand mag doen geloven dat je voor hem of haar zal kiezen? Dat was zijn spel, beetje gedurfd, hij weet ook wel dat heel Nederland meekijkt, dus het is zijn keuze. De een doet het zus, de andere doet het broer.
Komop zeg. Uit je posts klinkt door dat hoe Kelly het in d'r hoofd haalde te gaan stelen. Zij heeft die keuze gemaakt en daarin gelijk gekregen. Manipuleren prima maar niet lopen mekkeren als je verdorven plannetje niet is gelukt. Daarbij zeg je dat het een pure man is.... wat de groots mogelijke onzin is. Voor jou informatie: Ook mannen komen net als vrouwen in alle soorten en maten. Op ieder potje past een dekseltje zegt een oud Hollands spreekwoord niet voor niets.
Dat jij je voorkeur daarin in hebt is niets bijzondrs. Net als andere mensen overigens.

Hij was toch bezig om haar voor de liefde te laten gaan? Terwijl hij blijkbaar totaal niets voor haar voelde. Dat is prima... maar er is ook een andere partij... en die kwam net op tijd bij d'r positieven. (met of zonder hulp).
  maandag 1 december 2008 @ 19:05:55 #55
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_63675304
quote:
Op maandag 1 december 2008 18:45 schreef akveor het volgende:

[..]

Komop zeg. Uit je posts klinkt door dat hoe Kelly het in d'r hoofd haalde te gaan stelen. Zij heeft die keuze gemaakt en daarin gelijk gekregen. Manipuleren prima maar niet lopen mekkeren als je verdorven plannetje niet is gelukt. Daarbij zeg je dat het een pure man is.... wat de groots mogelijke onzin is. Voor jou informatie: Ook mannen komen net als vrouwen in alle soorten en maten. Op ieder potje past een dekseltje zegt een oud Hollands spreekwoord niet voor niets.
Dat jij je voorkeur daarin in hebt is niets bijzondrs. Net als andere mensen overigens.

Hij was toch bezig om haar voor de liefde te laten gaan? Terwijl hij blijkbaar totaal niets voor haar voelde. Dat is prima... maar er is ook een andere partij... en die kwam net op tijd bij d'r positieven. (met of zonder hulp).
Je hebt nog steeds niet door dat het geen honeymoonquiz is.
Kelly was dom, in die zin, dat ze nog iets van hem gedaan had kunnen krijgen, nu helemaal niet. Verder ga ik daar niet in.
Natuurlijk zijn er mannen in alle soorten en maten. Ik heb het over de man, zoals die bedoeld is.

Huub en in deze iemand haar zijn positieven brengen, dat is vloeken in de kerk of misschien wel.
  maandag 1 december 2008 @ 19:21:25 #56
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_63675712
quote:
Op maandag 1 december 2008 19:05 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Je hebt nog steeds niet door dat het geen honeymoonquiz is.
Kelly was dom, in die zin, dat ze nog iets van hem gedaan had kunnen krijgen, nu helemaal niet. Verder ga ik daar niet in.
Natuurlijk zijn er mannen in alle soorten en maten. Ik heb het over de man, zoals die bedoeld is.

Huub en in deze iemand haar zijn positieven brengen, dat is vloeken in de kerk of misschien wel.
Nee idd ik heb niet door dat het geen honeymoon kwis is. Misschien wil je me dat nog een keer uitleggen?
De man zoals ie bedoeld is... ik denk dat ik maar ga stoppen met deze discussie. Tegen zoveel domheid kan ik gewoon niet op. Chapeau en applaus voor jezelf dan maar.
Jij gaat ervan uit dat wannneer Kelly voor de liefde had gekozen en hem die ton had gegeven zij nog een kans zou hebben bij Marco. Marco moet niets van Kelly behalve dan dat hij haar probeerde voor de liefde te laten kiezen. Zijn goed recht. Maar om nu de suggestie te wekken dat Kelly dan nog een kans zou hebben op echte liefde bij Marco slaat nergens op. Hij had d'r nodig voor zijn spel en dat was het. Gegokt en verloren met z'n taktiek. De taktiek om een meisje zo te manipuleren dat zij voor de liefde koos en hij er vandoor kon met het geld. Die taktiek heeft hij zelf bedacht en slecht uitgevoerd. Het is naief van Marco geweest om te denken dat niemand Kelly zou wijzen op de wijze waarop Marco het spel speelde. Een taktiek die er te dik bovenop lag. Op het laatst te weinig geinvesteerd in Kelly. Want meneer dacht haar helemaal ingepakt te hebben. En zo heeft ie zijn eigen plan om zeep geholpen.
  † In Memoriam † maandag 1 december 2008 @ 19:27:59 #57
135305 beequeen
Lost.
pi_63675901
Hè hè Roevka, dat heeft lang geduurd.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  maandag 1 december 2008 @ 19:31:18 #58
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_63676004
quote:
Op maandag 1 december 2008 19:21 schreef akveor het volgende:

[..]

[quote]Nee idd ik heb niet door dat het geen honeymoon kwis is. Misschien wil je me dat nog een keer uitleggen?
De man zoals ie bedoeld is... ik denk dat ik maar ga stoppen met deze discussie. Tegen zoveel domheid kan ik gewoon niet op. Chapeau en applaus voor jezelf dan maar.
Nounounou, het is maar een tv-spelletje hoor. Ik voel me niet dom, hoe zou dat nou komen
quote:
Jij gaat ervan uit dat wannneer Kelly voor de liefde had gekozen en hem die ton had gegeven zij nog een kans zou hebben bij Marco. Marco moet niets van Kelly behalve dan dat hij haar probeerde voor de liefde te laten kiezen. Zijn goed recht. Maar om nu de suggestie te wekken dat Kelly dan nog een kans zou hebben op echte liefde bij Marco slaat nergens op. Hij had d'r nodig voor zijn spel en dat was het. Gegokt en verloren met z'n taktiek. De taktiek om een meisje zo te manipuleren dat zij voor de liefde koos en hij er vandoor kon met het geld. Die taktiek heeft hij zelf bedacht en slecht uitgevoerd. Het is naief van Marco geweest om te denken dat niemand Kelly zou wijzen op de wijze waarop Marco het spel speelde
.
Het enige wat ik zeg, is dat ze dan nog een kansje had gehad op wat quality-time met hem daarna.
Ik zeg niet dat hij dan meteen aan haar voeten zou vallen, want dat zou me inderdaad verbazen.
Nu heeft hij alle reden om haar te "haten" en aangezien hij genoeg andere vrouwen kan krijgen, zal ze alleen nog maar kunnen dromen van sex met hem. Dus dat!
quote:
Een taktiek die er te dik bovenop lag. Op het laatst te weinig geinvesteerd in Kelly. Want meneer dacht haar helemaal ingepakt te hebben. En zo heeft ie zijn eigen plan om zeep geholpen.

Tsja, het is niet helemaal goed uitgepakt, but hey, shit happens. .. and life goes on.....
[/quote]
  maandag 1 december 2008 @ 19:32:39 #59
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_63676049
quote:
Op maandag 1 december 2008 19:27 schreef beequeen het volgende:
Hè hè Roevka, dat heeft lang geduurd.
Nouja, hij heeft in ieder geval ballen.
  † In Memoriam † maandag 1 december 2008 @ 19:38:43 #60
135305 beequeen
Lost.
pi_63676226
quote:
Op maandag 1 december 2008 19:32 schreef ThunderBitch het volgende:

Nouja, hij heeft in ieder geval ballen.
Boeien , die heb jij ook. Maakt dat je een winnaar van een RLS?

BTW, het was simpelweg een kutprogramma. Het discussieren niet waard. Dus dat.
― Mark Twain
  maandag 1 december 2008 @ 19:44:32 #61
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_63676390
quote:
Op maandag 1 december 2008 19:31 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Nounounou, het is maar een tv-spelletje hoor. Ik voel me niet dom, hoe zou dat nou komen

[..]

.
Het enige wat ik zeg, is dat ze dan nog een kansje had gehad op wat quality-time met hem daarna.
Ik zeg niet dat hij dan meteen aan haar voeten zou vallen, want dat zou me inderdaad verbazen.
Nu heeft hij alle reden om haar te "haten" en aangezien hij genoeg andere vrouwen kan krijgen, zal ze alleen nog maar kunnen dromen van sex met hem. Dus dat!
[..]

Sorry maar het is te lachwekkend voor woorden... een kansje....? Waarom in godsnaam? Je bent tot iemand aangetrokken of niet. Hij dus blijkbaar niet tot haar en daarmee zou zij genoeg moeten weten. Ik weet niet hoe Kelly liefdesleven er tot nu toe heeft uitgezien. Maar ze heeft wel een paar keer verteld dat ze geen geluk in de liefde had en foute mannen heeft getroffen. In kan wel begrijpen dat ze zich tot Marco voelt aangetrokken maar bij de meest redelijk nadenkende vrouwen zouden toch alle alarmbellen af gaan. Dan heb ik het niet over de persoon Marco want die ken ik verder niet maar zijn gedrag tov haar was alles behalve fris. Daarbij vind ik dat Kelly daar hem alle gelegenheid in heeft gegeven. En ik denk (alleen op basis van wat ik gezien heb in deze honeymoonkwis) dat dat de story of Kelly's life is. Aangetrokken tot jouw pure mannen die verre van goed voor haar zijn.
Maar zo te horen vond jij Kelly en Marco het perfecte koppel.
  maandag 1 december 2008 @ 19:50:47 #62
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_63676576
quote:
Op maandag 1 december 2008 19:38 schreef beequeen het volgende:

[..]

Daar heb je ook wel weer gelijk in.
  maandag 1 december 2008 @ 19:51:10 #63
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_63676586
quote:

[..]

Ach natuurlijk was het een kutprogramma... maar daarom kan ik daar nog wel om lachen en van genieten.
Discusseren over de crisis die ons blijkbaar heeft getroffen dat vind ik bijvoorbeeld de moeite van een discussie niet waard. Ik kijk ook semi intellectueel die actualiteiten programma's maar ook daar schiet ik net zo weinig mee op als met CBML.

Denk dat thunderbitch d'r ballen groter zijn dan de mijne hoor....
  maandag 1 december 2008 @ 19:53:41 #64
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_63676660
quote:
Op maandag 1 december 2008 19:44 schreef akveor het volgende:

[..]

Sorry maar het is te lachwekkend voor woorden... een kansje....? Waarom in godsnaam? Je bent tot iemand aangetrokken of niet. Hij dus blijkbaar niet tot haar en daarmee zou zij genoeg moeten weten. Ik weet niet hoe Kelly liefdesleven er tot nu toe heeft uitgezien. Maar ze heeft wel een paar keer verteld dat ze geen geluk in de liefde had en foute mannen heeft getroffen. In kan wel begrijpen dat ze zich tot Marco voelt aangetrokken maar bij de meest redelijk nadenkende vrouwen zouden toch alle alarmbellen af gaan. Dan heb ik het niet over de persoon Marco want die ken ik verder niet maar zijn gedrag tov haar was alles behalve fris. Daarbij vind ik dat Kelly daar hem alle gelegenheid in heeft gegeven. En ik denk (alleen op basis van wat ik gezien heb in deze honeymoonkwis) dat dat de story of Kelly's life is. Aangetrokken tot jouw pure mannen die verre van goed voor haar zijn.
Maar zo te horen vond jij Kelly en Marco het perfecte koppel.
Klopt, dit was een fout programma voor Kelly. Die moet ECHT naar de honeymoonquiz.
Geen slecht meisje, maar te naief in de liefde, al heb ik dan wel weer een zwak voor haar wat dat betreft (in een ander programma dan).
I'm a sucker for romance, maar dan wel irl of in het juiste programma.
  maandag 1 december 2008 @ 20:01:09 #65
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_63676890
quote:
Op maandag 1 december 2008 19:53 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Klopt, dit was een fout programma voor Kelly. Die moet ECHT naar de honeymoonquiz.
Geen slecht meisje, maar te naief in de liefde, al heb ik dan wel weer een zwak voor haar wat dat betreft (in een ander programma dan).
I'm a sucker for romance, maar dan wel irl of in het juiste programma.
Misschien was het wel gewoon een fout programma. Blijkbaar draaide het sowieso al alleen om de mannen. Ik was dan ook aangenaam verrast dat de meiden er met de poen vandoor gingen. Dat de loverboy met lege handen bleef staan.
Ik hoop voor Kelly dat ze iets geleerd heeft van de manier waarop zij met mannen omgaat en hoe ze zich laat behandelen. Dat het niet gaat om mooie gladde praatjes maar om de daden.

[..]

Je hebt 3 maanden niets anders gedaan .....
  maandag 1 december 2008 @ 20:04:25 #67
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_63676968
quote:
Op maandag 1 december 2008 20:01 schreef akveor het volgende:

[..]

Misschien was het wel gewoon een fout programma. Blijkbaar draaide het sowieso al alleen om de mannen. Ik was dan ook aangenaam verrast dat de meiden er met de poen vandoor gingen. Dat de loverboy met lege handen bleef staan.
Ik hoop voor Kelly dat ze iets geleerd heeft van de manier waarop zij met mannen omgaat en hoe ze zich laat behandelen. Dat het niet gaat om mooie gladde praatjes maar om de daden.
Ik distancieer me van de benaming loverboy, maar dat Kelly er wat van geleerd heeft, is te hopen, maar ik vrees het ergste. Sommige vrouwen zoeken toch naar een papi chulo.
En, for the record, hij had geen gladde praatjes, dus daarom snap ik nog minder van haar.

pi_63677010
quote:
Op maandag 1 december 2008 19:51 schreef akveor het volgende:

[..]

Denk dat thunderbitch d'r ballen groter zijn dan de mijne hoor....
ThunderBitch en ik hebben onze ballen vergeleken en ze zijn éven groot

zij komt op voor haar mannetje en ik voor de mijne......

ThunderBitch je had alléén ook een fanclub moeten beginnen

ik was niet lid geworden je weetz......... en jij niet van de mijne maar dat dondert niet....

maandag 1 december 2008 @ 20:08:22 #69
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_63677091
quote:
Op maandag 1 december 2008 20:06 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

ThunderBitch en ik hebben onze ballen vergeleken en ze zijn éven groot

zij komt op voor haar mannetje en ik voor de mijne......

ThunderBitch je had alléén ook een fanclub moeten beginnen

ik was niet lid geworden je weetz......... en jij niet van de mijne maar dat dondert niet....

Ow, ik heb niets tegen jou persoonlijk hoor. Je bent op zich ook een mannetjesputter.

Edit:
Ik heb alleen zo genoten van die twee grapjurken. Echte jongens onderelkaar. Je weet het, wanneer er vrouwen bij komen, dan is het uit met de lol.
pi_63677110
quote:
Op maandag 1 december 2008 20:08 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ow, ik heb niets tegen jou persoonlijk hoor. Je bent op zich ook een mannetjesputter.
  † In Memoriam † maandag 1 december 2008 @ 20:10:52 #71
135305 beequeen
Lost.
pi_63677173
quote:
Op maandag 1 december 2008 20:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

Je hebt 3 maanden niets anders gedaan .....
Het nádiscussieren bedoel ik. Wat die wijven en kerels hebben gedaan boeit me totaal niet, toen niet en nu niet.
Keek de uitzendingen en gaf mijn commentaar. That's it.
― Mark Twain
  maandag 1 december 2008 @ 20:15:40 #72
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_63677305
quote:
Op maandag 1 december 2008 20:08 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

Oeps, ik dacht even dat het Ribas was die reageerde, vandaar mijn reaktie.
Moet nog wel even wennen aan jouw nieuwe ava.
pi_63677365
quote:
Op maandag 1 december 2008 20:15 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Oeps, ik dacht even dat het Ribas was die reageerde, vandaar mijn reaktie.
Moet nog wel even wennen aan jouw nieuwe ava.
écht waar......?

ik vond het nog een compliment ook...... ik geloof dat ik iets van Ribas in me heb.....
  maandag 1 december 2008 @ 20:19:04 #74
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_63677388
quote:
Op maandag 1 december 2008 20:04 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik distancieer me van de benaming loverboy, maar dat Kelly er wat van geleerd heeft, is te hopen, maar ik vrees het ergste. Sommige vrouwen zoeken toch naar een papi chulo.
En, for the record, hij had geen gladde praatjes, dus daarom snap ik nog minder van haar.

Nou, denk dat loverboy prima de lading dekt.... maar waarschijnlijk keek je toen net naar de honeymoonkwis...
Marco is dus een papi chulo. Zijn we het alweer eens.
Kelly lijkt me een vrouw die tegen beter weten in een relatie in stand wil houden zelfs als dat ten koste van haarzelf gaat. Ouders gescheiden? Daarbij heb ik het idee dat ze niet mag falen van zichzelf.

Ik verbaas me ook over die militair.... dat was helemaal d'r type.... alles was in kannen en kruiken maar toch ging ze weer naar die Marco.
Op maandag 1 december 2008 20:10 schreef beequeen het volgende:

[..]

Het nádiscussieren bedoel ik. Wat die wijven en kerels hebben gedaan boeit me totaal niet, toen niet en nu niet.
Keek de uitzendingen en gaf mijn commentaar. That's it.
Nee joh. Het is net zo als met voetbal. Ná de wedstrijd begint de discussie pas echt.
  maandag 1 december 2008 @ 20:22:36 #76
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_63677485
quote:
Op maandag 1 december 2008 20:18 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

écht waar......?

ik vond het nog een compliment ook...... ik geloof dat ik iets van Ribas in me heb.....
Laat Yas dat maar niet horen.
Maar een erg leuke verrassing voor je van Ribas.
Op maandag 1 december 2008 20:22 schreef akveor het volgende:

[..]

Laat Yas dat maar niet horen.
Maar een erg leuke verrassing voor je van Ribas.
dankjewel........
  maandag 1 december 2008 @ 20:30:31 #78
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_63677720
quote:
Op maandag 1 december 2008 20:18 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

écht waar......?

Dat denk ik ook wel. En, ik vind het leuk als mensen zichzelf kennen.
  maandag 1 december 2008 @ 20:33:21 #79
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_63677817
quote:
Op maandag 1 december 2008 20:19 schreef akveor het volgende:

[..]

Nou, denk dat loverboy prima de lading dekt.... maar waarschijnlijk keek je toen net naar de honeymoonkwis...
Marco is dus een papi chulo. Zijn we het alweer eens.
Kelly lijkt me een vrouw die tegen beter weten in een relatie in stand wil houden zelfs als dat ten koste van haarzelf gaat. Ouders gescheiden? Daarbij heb ik het idee dat ze niet mag falen van zichzelf.

Ik verbaas me ook over die militair.... dat was helemaal d'r type.... alles was in kannen en kruiken maar toch ging ze weer naar die Marco.
Dat is jouw mening, ik zie het iets genuanceerder. Hij is een man om lief te hebben.
  maandag 1 december 2008 @ 20:40:45 #80
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_63678057
quote:
Op maandag 1 december 2008 20:33 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Dat is jouw mening, ik zie het iets genuanceerder. Hij is een man om lief te hebben.
Zoals eerder gezegd op ieder potje past een dekseltje.... Zelfs Eva Braun had vaste verkering.
Nuances? Sorry, maar dat is me helemaal ontgaan.
  maandag 1 december 2008 @ 20:48:16 #81
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_63678280
quote:
Op maandag 1 december 2008 20:40 schreef akveor het volgende:

[..]

Zoals eerder gezegd op ieder potje past een dekseltje.... Zelfs Eva Braun had vaste verkering.
Nuances? Sorry, maar dat is me helemaal ontgaan.
Geeft niets hoor.
  Moderator maandag 1 december 2008 @ 21:08:47 #82
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_63679025
quote:
Op maandag 1 december 2008 20:33 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

En dat vind jij genuanceerd.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  dinsdag 2 december 2008 @ 00:34:58 #83
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_63685673
quote:
Op maandag 1 december 2008 21:08 schreef Gert het volgende:

[..]

En dat vind jij genuanceerd.
Nee hoor, dat nou een eigen mening.
pi_63691280
nou ik heb iig genoten van de finale. heerlijk om te zien dat marco niets kreeg en kall ook niets. Ja een autootje maar verder staat ze nog steeds enorm voor lul . Wat een walgelijke zeur.
  Moderator dinsdag 2 december 2008 @ 11:40:44 #85
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_63691819
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 00:34 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Nee hoor, dat nou een eigen mening.
Jij schrijft: "Ik zie het iets genuanceerder."

Mwah.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  dinsdag 2 december 2008 @ 15:06:12 #86
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_63696779
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 11:40 schreef Gert het volgende:

[..]

Jij schrijft: "Ik zie het iets genuanceerder."

Mwah.
Yep, en daarom schrijf ik het ook.
pi_63732178
today, 14:39, 312 x viewed

Ik laat even een blog achter omdat ik het zoveel krabbels zijn.....bedankt allemaal daarvoor, ik probeer ze alemaal te beantwoorden.
De vraag of ik Marco nog zie......Nee, ik heb het spel gepeelt en het is nu over, misschien later in een reunie, maar nu heb ik het veels te druk met mijn leventje en cross nu heerlijk overal naartoe in mijn autotje
Yasmine en ik zullen elkaar snel gaan zien, maar het is voor ons allemaal een drukke tijd en daar genieten we even van.

Ik heb 3leuke mnd meegemaakt in de Villa,sta 100% achter mijn keus, had het niet willen missen maar ben nu ook wel weer blij om thuis te zijn.

Ik zal snel wat foto's hier op de site zetten

Bedankt vast allemaal voor jullie steun, en tot krabbels

Bron: Hyves van Kelly
  † In Memoriam † woensdag 3 december 2008 @ 19:10:45 #88
135305 beequeen
Lost.
pi_63732348
Het zijn werkelijk waar talenwonders. Ribas gaat voorlopig aan de leiding.
― Mark Twain
pi_63732405
quote:
Op woensdag 3 december 2008 19:10 schreef beequeen het volgende:
Het zijn werkelijk waar talenwonders. Ribas gaat voorlopig aan de leiding.
niettus....... ik sta vér aan kop wegens slechte spelling........vraag maar aan Cc
  Trouwste user 2022 woensdag 3 december 2008 @ 21:02:34 #90
7889 tong80
Spleenheup
pi_63736224
quote:
Op woensdag 3 december 2008 19:05 schreef Guillaume85 het volgende:
today, 14:39, 312 x viewed

Ik laat even een blog achter omdat ik het zoveel krabbels zijn
De vraag of ik Marco nog zie......Nee, ik heb het spel gepeelt en het is nu over, misschien later in een reunie, maar nu heb ik het veels te druk met mijn leventje en cross nu heerlijk overal naartoe in mijn autotje

Ik heb 3leuke mnd meegemaakt in de Villa,

Zoek de taalfauten

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')