En vervolgens gooide ze zich in de aanbieding bij Marco voor de laatste nachtquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:58 schreef scanman01 het volgende:
Kelly heeft heerlijk wraak genomen op Marco. Zo zie ik het.
Geweldig gedaan
Tja, dat heb ik dus nog niet gezien, maar dat is dan weer knap dom ja.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:04 schreef Sporti het volgende:
[..]
En vervolgens gooide ze zich in de aanbieding bij Marco voor de laatste nacht![]()
echte klasse dus
Vraag me af of dat de laaste nacht was btw .. zowel is Marco ook een domme lul .. maar dat was ie alquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:04 schreef Sporti het volgende:
[..]
En vervolgens gooide ze zich in de aanbieding bij Marco voor de laatste nacht![]()
echte klasse dus
ik dacht dat het de laatste nacht was, maar hoe dan ook tis en blijft een triest meisje, maar ja ze zal wel een voorbeeld worden voor andere Diva's die zich 3 maanden laten uitwonen en zich dan winnaar voelen omdat ze een lullig 2 hands autootje hebben gekocht.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Vraag me af of dat de laaste nacht was btw .. zowel is Marco ook een domme lul .. maar dat was ie al
quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:15 schreef Misstique het volgende:
Marco ook.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:21 schreef Misstique het volgende:
Die plekken op haar armen vielen mij ook meteen op ja..
Misschien is hij hier wel de hoer. Zij heeft de centen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:55 schreef spapaars het volgende:
Anthea is dus een hoer.
[ afbeelding ]
En Marco is weer hardhandig geweest tijdens de neukpartij.
[ afbeelding ]
Open een topic dat Marco een hoer is.quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:26 schreef La_Guiri het volgende:
Grappig hoe Kelly een hoer is en onbetrouwbaar... En Marco dan? De onschuld zelve? Lekker dubbel.
Aan de gretigheid waarmee hij de hamer gehandeerd heeft is dat iig niet af te lezen.....quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:14 schreef zoalshetis het volgende:
anthea wil gewoon hard geneukt worden, niks mis mee.
kelly is en blijft een ordinaire snackbarsnol, komt nooit iets van terecht. ik weet zeker dat marco haar nog geld gegund had ook. domme, domme doos.
Die ton is er wel uitgegaan, die is verdeeld tussen de 6 vrijgezellen.quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:25 schreef JohnDope het volgende:
Ik heb het niet gezien, maar hoogstwaarschijnlijk waren de beslissingen van Kelly en Marco gewoon al dagen van te voren bepaald door de redactie. Die ton kon er gewoon niet uit gaan, want dat zo oneerlijk zijn voor de andere spelers.
Dat is ook zoiets aparts inderdaad, want er deden 12 dames mee.quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:33 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Die ton is er wel uitgegaan, die is verdeeld tussen de 6 vrijgezellen.
Nou ik vond het reuze meevallen. Hij baalde stevig, maar ik vind dat hij niet uit z'n plaat is gegaan ofzo. Iedereen zou balen. Al met al, heeft hij het toch niet slecht gedaan.quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:33 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Die ton is er wel uitgegaan, die is verdeeld tussen de 6 vrijgezellen.
Jij denkt echt dat alles gescript is he.
Dan zijn het wel verdomd goede toneelspelers hoor![]()
Darco is de grote verliezer, hij heeft niet alleen helemaal niks gewonnen. Hij heeft zich bovendien vreselijk te kijk gezet op tv.
Dan heb je waarschijnlijk niet goed gekeken. Als hij thuis was geweest had hij zijn kamer verbouwd, zei hij zelf...quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nou ik vond het reuze meevallen. Hij baalde stevig, maar ik vind dat hij niet uit z'n plaat is gegaan ofzo. Iedereen zou balen. Al met al, heeft hij het toch niet slecht gedaan.
Ik wed dat hij, ondanks de andere berichten her en der, veel vrouwen tot zijn beschikkking zal hebben.
Dan moet ik simpelweg vaststellen dat we het met elkaar oneens zijn. Ik vond dat dus helemaal niet.quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:26 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk niet goed gekeken. Als hij thuis was geweest had hij zijn kamer verbouwd, zei hij zelf...
Hij heeft het heel erg slecht gedaan, en waarom? Omdat hij met lege handen naar huis is gegaan.![]()
En het mooiste vind ik, hoewel ik geen fan van Kelly was. Dat zij nog een auto heeft gekocht vlak voor de finale![]()
Ow en dat hij veel vrouwen tot zijn beschikking zal hebben denk ik ook wel...maar dat zegt genoeg over wat voor types op hem zullen vallen
quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:39 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dan moet ik simpelweg vaststellen dat we het met elkaar oneens zijn.
Het zit diep he..quote:Op zondag 30 november 2008 01:22 schreef zoalshetis het volgende:
wat een dom vies ding is die kelly. janken met de pet op. en ze zal haar hele leven die marco hunten.
"doe mij een patatje (kampers bestellen "patat" bij trailer kelly) met mayo aub!".
dat gaat 'vieze kel' haar verdere leven horen. wat een ontieglijke domme kuttekop is het. echt voer voor psychologen...
ja. ik baal er van om steeds de onderkant van de maatschappij te zien in john de mol programa's. ik wil wel eens een show zien waar mensen iets meer iq hebben dan de rioleringsdeskundige of hoerige snackbarsnol.quote:
en deze dan: "als marco het lef in zijn flikker heeft om met mij straks contact te zoeken"quote:Op zondag 30 november 2008 01:22 schreef zoalshetis het volgende:
wat een dom vies ding is die kelly. janken met de pet op. en ze zal haar hele leven die marco hunten.
"Dan doe ik gelijk m'n benen wijd!"quote:Op zondag 30 november 2008 11:13 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
en deze dan: "als marco het lef in zijn flikker heeft om met mij straks contact te zoeken"
Om even laten te vragen of hij nog de laatste nacht bij haar wilde slapenquote:Op zondag 30 november 2008 11:13 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
en deze dan: "als marco het lef in zijn flikker heeft om met mij straks contact te zoeken"
ALSOF HIJ DAT DOET!
Volgens mij ligt zij nu nog met haar trui over haar kop in bed te janken dat " hij met dat wijf gaat"
Niet alleen om die reden, maar hij heeft ook het spel begrepen, terwijl anderen dachten de het de honeymoonquiz was. Hij heeft zich uitgesproken, en heeft niet zielig gedaan. Hij had haar veel harder kunnen playen, maar heeft zelfs op het eind niet naar haar pijpen gedanst.quote:Op maandag 1 december 2008 15:17 schreef Komakie het volgende:
[..]
Om even laten te vragen of hij nog de laatste nacht bij haar wilde slapen
Die maakt zich echt belachelijk.
Kelly is een zielig kind. Ze heeft de meeste gasten van allemaal gehad en ondertussen maar lopen zeiken over Marco.
En maar janken dat het allemaal zo erg is en dat het een klootzak is. Ondertussen weer met knikkende knietjes terug komen. Te triest voor woorden. als hij over een maandje langs komt voor een potje neuken duikt ze zo weer met hem het bed in.
Ondertussen maar weer janken en zeiken omdat Marco maar niet doet zoals zij het wil. Ach dan kopen we maar een auto. Daarna maar weer huilie spelen. Echt....
Marco is de enige die recht had op dat geld. Puur om het feit dat hij de enige is die er al die tijd gezeten heeft.
Kelly is gewoon fout geweest om te stelen. Klaar. Als ze slim was geweest, had ze misschien nog een kansje bij hem gemaakt (en dat is nog wat ze het meeste wil). Nu kan ze het wel schudden.quote:Op maandag 1 december 2008 16:07 schreef stanley7 het volgende:
kelly is alleen dom en verliefd maar zeker geen hoer,marco is een gebruiker en eindelijk heeft ze hem door gehad ze heeft het prima gedaan,en marco had niet meer recht dan een ander op het geld hij is gigantisch op zijn smoel gegaan ik heb genoten.
Dat geloof je toch zelf niet. Je kunt veel van Kelly zeggen, maar dát had ze in elk geval wel door, dat ze buiten die villa 0,0 kans heeft bij die gozer.quote:Op maandag 1 december 2008 17:22 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Kelly is gewoon fout geweest om te stelen. Klaar. Als ze slim was geweest, had ze misschien nog een kansje bij hem gemaakt (en dat is nog wat ze het meeste wil). Nu kan ze het wel schudden.
Beter had ik het niet kunnen verwoordenquote:Op maandag 1 december 2008 17:20 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Niet alleen om die reden, maar hij heeft ook het spel begrepen, terwijl anderen dachten de het de honeymoonquiz was. Hij heeft zich uitgesproken, en heeft niet zielig gedaan. Hij had haar veel harder kunnen playen, maar heeft zelfs op het eind niet naar haar pijpen gedanst.
Marco was gewoon DE MAN, ik snap dus ook dat sommige vrouwen dat een beetje eng vinden en dat sommige mannen hem een gevaar vinden (erg confronterend).
![]()
Marco's reactie was daarin ook erg opvallend. Zelfs die auto leek hij haar niet te gunnen. Alles moest blijkbaar voor Bassie worden. Ik denk ook dat Marco niet echt een band heeft opgebouwd (Behalve dan zijn partner in crime Marco) met de andere bewoners. Is natuurlijk niet vereist voor het spel maar 3 maanden in de villa had hem ook meer vriendschappen op kunnen leveren.quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:26 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk niet goed gekeken. Als hij thuis was geweest had hij zijn kamer verbouwd, zei hij zelf...
Hij heeft het heel erg slecht gedaan, en waarom? Omdat hij met lege handen naar huis is gegaan.![]()
En het mooiste vind ik, hoewel ik geen fan van Kelly was. Dat zij nog een auto heeft gekocht vlak voor de finale![]()
Ow en dat hij veel vrouwen tot zijn beschikking zal hebben denk ik ook wel...maar dat zegt genoeg over wat voor types op hem zullen vallen
En toch hè... en toch zie ik haar er nu nog steeds voor aan meteen in d'r auto te stappen als meneer daar om vraagt.quote:Op maandag 1 december 2008 17:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat geloof je toch zelf niet. Je kunt veel van Kelly zeggen, maar dát had ze in elk geval wel door, dat ze buiten die villa 0,0 kans heeft bij die gozer.
Volgens mij werd Kelly gesterkt in d'r gelijk door ook stelen te kiezen. Stel dat ze dat niet had gedaan dan had ze het deksel ook op de neus gekregen als ze voor de liefde had gekozen. Nu is het duidelijk (hoop ik dan toch maar) dat hij haar niet wil.quote:Op maandag 1 december 2008 17:22 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Kelly is gewoon fout geweest om te stelen. Klaar. Als ze slim was geweest, had ze misschien nog een kansje bij hem gemaakt (en dat is nog wat ze het meeste wil). Nu kan ze het wel schudden.
Nee, ik denk dat het feit een probleempje was. Beetje verder denken. Ik gok ook alleen maar hoor. De auto is maar een symptoom, dus voor hem niet positief (zou het net zoals de scooter van Lisa misschien ingegeven zijn door ............durf het bijna niet te zeggen.quote:Op maandag 1 december 2008 17:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Marco's reactie was daarin ook erg opvallend. Zelfs die auto leek hij haar niet te gunnen. Alles moest blijkbaar voor Bassie worden. Ik denk ook dat Marco niet echt een band heeft opgebouwd (Behalve dan zijn partner in crime Marco) met de andere bewoners. Is natuurlijk niet vereist voor het spel maar 3 maanden in de villa had hem ook meer vriendschappen op kunnen leveren.
Alks ik nu iemand niet confronterend vond dan was het wel Marco. Vind hem dan ook meer een gevaar voor zichzelf dan voor (andere) mannen.quote:Op maandag 1 december 2008 17:20 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Niet alleen om die reden, maar hij heeft ook het spel begrepen, terwijl anderen dachten de het de honeymoonquiz was. Hij heeft zich uitgesproken, en heeft niet zielig gedaan. Hij had haar veel harder kunnen playen, maar heeft zelfs op het eind niet naar haar pijpen gedanst.
Marco was gewoon DE MAN, ik snap dus ook dat sommige vrouwen dat een beetje eng vinden en dat sommige mannen hem een gevaar vinden (erg confronterend).
![]()
Hmmmz.... Marco laat zien waar mannen van gemaakt zijn........ niets geen mooiweer, de man in zijn pure vorm.... niet perfect, maar zoals het min of meer bedoeld is/was.quote:Op maandag 1 december 2008 17:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Alks ik nu iemand niet confronterend vond dan was het wel Marco. Vind hem dan ook meer een gevaar voor zichzelf dan voor (andere) mannen.
Ik denk dat ik snap wat je bedoelt....quote:Op maandag 1 december 2008 17:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat het feit een probleempje was. Beetje verder denken. Ik gok ook alleen maar hoor. De auto is maar een symptoom, dus voor hem niet positief (zou het net zoals de scooter van Lisa misschien ingegeven zijn door ............durf het bijna niet te zeggen.
Nou in ieder geval was het kopen van de auto geen motie van vertrouwen, dus misschien een indicatie waar het toe zou kunnen leiden? Daarom denk ik ook dat hij uiteindelijk niet voldoende geslijmd heeft, mocht het programmatechnisch uberhaupt mogelijk zijn.quote:Op maandag 1 december 2008 17:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik denk dat ik snap wat je bedoelt....![]()
Dit?
Kelly had al een prijs in de wacht gesleept en daarmee stond het vast dat zij iig niet met lege handen zou vertrekken. Daarmee werd het 'spel' van Marco ietwat ondermijnt.
quote:Op maandag 1 december 2008 17:53 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hmmmz.... Marco laat zien waar mannen van gemaakt zijn........ niets geen mooiweer, de man in zijn pure vorm.
Kelly heeft zich gewoon goed ingedekt. Hiermee stond zij iig niet met lege handen. In hoeverrre Huub (de redactie) en sponsors daar invloed op hadden weet ik niet. Het was de meest logische stap voor haar om te doen. Daarnaast blijft het nog steeds Marco die ondanks al zijn beloftes aan haar ook heeft gestolen. Waarom zij dan toch voor de liefde had moeten kiezen is me volslagen onduidelijk.quote:Op maandag 1 december 2008 17:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nou in ieder geval was het kopen van de auto geen motie van vertrouwen, dus misschien een indicatie waar het toe zou kunnen leiden? Daarom denk ik ook dat hij uiteindelijk niet voldoende geslijmd heeft, mocht het programmatechnisch uberhaupt mogelijk zijn.
Ik weet niet of hij een toonbeeld is. Psychologen zouden daar genoeg onderzoek naar kunnen doen.quote:Op maandag 1 december 2008 18:03 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ja, hij is het toonbeeld voor ons mannen. Alle vrouwen vallen in katzwijm als ze de aanwezigheid van de deze man in een straal van minder dan honderd meter dan ook maar voelen. IDD niks geen mooi weer... het is duidelijk ikke, ikke, ikke en de rest kan stikke.
Precies wat ik ook dacht, en gelukkig dat ze dat niet heeft gedaan.quote:Op maandag 1 december 2008 18:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Kelly heeft zich gewoon goed ingedekt. Hiermee stond zij iig niet met lege handen. In hoeverrre Huub (de redactie) en sponsors daar invloed op hadden weet ik niet. Het was de meest logische stap voor haar om te doen. Daarnaast blijft het nog steeds Marco die ondanks al zijn beloftes aan haar ook heeft gestolen. Waarom zij dan toch voor de liefde had moeten kiezen is me volslagen onduidelijk.
Ik had meer van: Jee die domme muts zal toch niet voor de liefde gaan toch? Uiteindelijk heeft voor haar het gezond verstand gewonnen. De redaktie moest alle zeilen bijzetten. Tenminste zo kwam de laatste week op mij over.
Huub zie ik los van het geheel.quote:Op maandag 1 december 2008 18:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Kelly heeft zich gewoon goed ingedekt. Hiermee stond zij iig niet met lege handen. In hoeverrre Huub (de redactie) en sponsors daar invloed op hadden weet ik niet. Het was de meest logische stap voor haar om te doen. Daarnaast blijft het nog steeds Marco die ondanks al zijn beloftes aan haar ook heeft gestolen. Waarom zij dan toch voor de liefde had moeten kiezen is me volslagen onduidelijk.
Ik had meer van: Jee die domme muts zal toch niet voor de liefde gaan toch? Uiteindelijk heeft voor haar het gezond verstand gewonnen. De redaktie moest alle zeilen bijzetten. Tenminste zo kwam de laatste week op mij over.
Komop zeg. Uit je posts klinkt door dat hoe Kelly het in d'r hoofd haalde te gaan stelen. Zij heeft die keuze gemaakt en daarin gelijk gekregen. Manipuleren prima maar niet lopen mekkeren als je verdorven plannetje niet is gelukt. Daarbij zeg je dat het een pure man is.... wat de groots mogelijke onzin is. Voor jou informatie: Ook mannen komen net als vrouwen in alle soorten en maten. Op ieder potje past een dekseltje zegt een oud Hollands spreekwoord niet voor niets.quote:Op maandag 1 december 2008 18:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Huub zie ik los van het geheel.
Hoezo beloftes???? Begrijp je zelf het programma wel? Wie zegt dat je niet iemand mag doen geloven dat je voor hem of haar zal kiezen? Dat was zijn spel, beetje gedurfd, hij weet ook wel dat heel Nederland meekijkt, dus het is zijn keuze. De een doet het zus, de andere doet het broer.
Je hebt nog steeds niet door dat het geen honeymoonquiz is.quote:Op maandag 1 december 2008 18:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Komop zeg. Uit je posts klinkt door dat hoe Kelly het in d'r hoofd haalde te gaan stelen. Zij heeft die keuze gemaakt en daarin gelijk gekregen. Manipuleren prima maar niet lopen mekkeren als je verdorven plannetje niet is gelukt. Daarbij zeg je dat het een pure man is.... wat de groots mogelijke onzin is. Voor jou informatie: Ook mannen komen net als vrouwen in alle soorten en maten. Op ieder potje past een dekseltje zegt een oud Hollands spreekwoord niet voor niets.
Dat jij je voorkeur daarin in hebt is niets bijzondrs. Net als andere mensen overigens.
Hij was toch bezig om haar voor de liefde te laten gaan? Terwijl hij blijkbaar totaal niets voor haar voelde. Dat is prima... maar er is ook een andere partij... en die kwam net op tijd bij d'r positieven. (met of zonder hulp).
Nee idd ik heb niet door dat het geen honeymoon kwis is. Misschien wil je me dat nog een keer uitleggen?quote:Op maandag 1 december 2008 19:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds niet door dat het geen honeymoonquiz is.
Kelly was dom, in die zin, dat ze nog iets van hem gedaan had kunnen krijgen, nu helemaal niet. Verder ga ik daar niet in.
Natuurlijk zijn er mannen in alle soorten en maten. Ik heb het over de man, zoals die bedoeld is.
Huub en in deze iemand haar zijn positieven brengen, dat is vloeken in de kerk of misschien wel.
Nounounou, het is maar een tv-spelletje hoor. Ik voel me niet dom, hoe zou dat nou komenquote:Op maandag 1 december 2008 19:21 schreef akveor het volgende:
[..]
[quote]Nee idd ik heb niet door dat het geen honeymoon kwis is. Misschien wil je me dat nog een keer uitleggen?![]()
De man zoals ie bedoeld is... ik denk dat ik maar ga stoppen met deze discussie. Tegen zoveel domheid kan ik gewoon niet op. Chapeau en applaus voor jezelf dan maar.![]()
.quote:Jij gaat ervan uit dat wannneer Kelly voor de liefde had gekozen en hem die ton had gegeven zij nog een kans zou hebben bij Marco. Marco moet niets van Kelly behalve dan dat hij haar probeerde voor de liefde te laten kiezen. Zijn goed recht. Maar om nu de suggestie te wekken dat Kelly dan nog een kans zou hebben op echte liefde bij Marco slaat nergens op. Hij had d'r nodig voor zijn spel en dat was het. Gegokt en verloren met z'n taktiek. De taktiek om een meisje zo te manipuleren dat zij voor de liefde koos en hij er vandoor kon met het geld. Die taktiek heeft hij zelf bedacht en slecht uitgevoerd. Het is naief van Marco geweest om te denken dat niemand Kelly zou wijzen op de wijze waarop Marco het spel speelde
[/quote]quote:Een taktiek die er te dik bovenop lag. Op het laatst te weinig geinvesteerd in Kelly. Want meneer dacht haar helemaal ingepakt te hebben. En zo heeft ie zijn eigen plan om zeep geholpen.
Tsja, het is niet helemaal goed uitgepakt, but hey, shit happens. .. and life goes on.....![]()
Nouja, hij heeft in ieder geval ballen.quote:Op maandag 1 december 2008 19:27 schreef beequeen het volgende:
Hè hè Roevka, dat heeft lang geduurd.
Boeien , die heb jij ook. Maakt dat je een winnaar van een RLS?quote:Op maandag 1 december 2008 19:32 schreef ThunderBitch het volgende:
Nouja, hij heeft in ieder geval ballen.
Sorry maar het is te lachwekkend voor woorden... een kansje....? Waarom in godsnaam? Je bent tot iemand aangetrokken of niet. Hij dus blijkbaar niet tot haar en daarmee zou zij genoeg moeten weten. Ik weet niet hoe Kelly liefdesleven er tot nu toe heeft uitgezien. Maar ze heeft wel een paar keer verteld dat ze geen geluk in de liefde had en foute mannen heeft getroffen. In kan wel begrijpen dat ze zich tot Marco voelt aangetrokken maar bij de meest redelijk nadenkende vrouwen zouden toch alle alarmbellen af gaan. Dan heb ik het niet over de persoon Marco want die ken ik verder niet maar zijn gedrag tov haar was alles behalve fris. Daarbij vind ik dat Kelly daar hem alle gelegenheid in heeft gegeven. En ik denk (alleen op basis van wat ik gezien heb in deze honeymoonkwis) dat dat de story of Kelly's life is. Aangetrokken tot jouw pure mannen die verre van goed voor haar zijn.quote:Op maandag 1 december 2008 19:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nounounou, het is maar een tv-spelletje hoor. Ik voel me niet dom, hoe zou dat nou komen![]()
![]()
[..]
.
Het enige wat ik zeg, is dat ze dan nog een kansje had gehad op wat quality-time met hem daarna.
Ik zeg niet dat hij dan meteen aan haar voeten zou vallen, want dat zou me inderdaad verbazen.
Nu heeft hij alle reden om haar te "haten" en aangezien hij genoeg andere vrouwen kan krijgen, zal ze alleen nog maar kunnen dromen van sex met hem. Dus dat!
[..]
Daar heb je ook wel weer gelijk in.quote:Op maandag 1 december 2008 19:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Boeien , die heb jij ook. Maakt dat je een winnaar van een RLS?
BTW, het was simpelweg een kutprogramma. Het discussieren niet waard. Dus dat.
Ach natuurlijk was het een kutprogramma... maar daarom kan ik daar nog wel om lachen en van genieten.quote:Op maandag 1 december 2008 19:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, dit was een fout programma voor Kelly. Die moet ECHT naar de honeymoonquiz.quote:Op maandag 1 december 2008 19:44 schreef akveor het volgende:
[..]
Sorry maar het is te lachwekkend voor woorden... een kansje....? Waarom in godsnaam? Je bent tot iemand aangetrokken of niet. Hij dus blijkbaar niet tot haar en daarmee zou zij genoeg moeten weten. Ik weet niet hoe Kelly liefdesleven er tot nu toe heeft uitgezien. Maar ze heeft wel een paar keer verteld dat ze geen geluk in de liefde had en foute mannen heeft getroffen. In kan wel begrijpen dat ze zich tot Marco voelt aangetrokken maar bij de meest redelijk nadenkende vrouwen zouden toch alle alarmbellen af gaan. Dan heb ik het niet over de persoon Marco want die ken ik verder niet maar zijn gedrag tov haar was alles behalve fris. Daarbij vind ik dat Kelly daar hem alle gelegenheid in heeft gegeven. En ik denk (alleen op basis van wat ik gezien heb in deze honeymoonkwis) dat dat de story of Kelly's life is. Aangetrokken tot jouw pure mannen die verre van goed voor haar zijn.
Maar zo te horen vond jij Kelly en Marco het perfecte koppel.
Misschien was het wel gewoon een fout programma. Blijkbaar draaide het sowieso al alleen om de mannen. Ik was dan ook aangenaam verrast dat de meiden er met de poen vandoor gingen. Dat de loverboy met lege handen bleef staan.quote:Op maandag 1 december 2008 19:53 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt, dit was een fout programma voor Kelly. Die moet ECHT naar de honeymoonquiz.![]()
Geen slecht meisje, maar te naief in de liefde, al heb ik dan wel weer een zwak voor haar wat dat betreft (in een ander programma dan).
I'm a sucker for romance, maar dan wel irl of in het juiste programma.
Je hebt 3 maanden niets anders gedaan .....quote:Op maandag 1 december 2008 19:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik distancieer me van de benaming loverboy, maar dat Kelly er wat van geleerd heeft, is te hopen, maar ik vrees het ergste. Sommige vrouwen zoeken toch naar een papi chulo.quote:Op maandag 1 december 2008 20:01 schreef akveor het volgende:
[..]
Misschien was het wel gewoon een fout programma. Blijkbaar draaide het sowieso al alleen om de mannen. Ik was dan ook aangenaam verrast dat de meiden er met de poen vandoor gingen. Dat de loverboy met lege handen bleef staan.![]()
Ik hoop voor Kelly dat ze iets geleerd heeft van de manier waarop zij met mannen omgaat en hoe ze zich laat behandelen. Dat het niet gaat om mooie gladde praatjes maar om de daden.
ThunderBitch en ik hebben onze ballen vergeleken en ze zijn éven grootquote:Op maandag 1 december 2008 19:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Denk dat thunderbitch d'r ballen groter zijn dan de mijne hoor....
Ow, ik heb niets tegen jou persoonlijk hoor. Je bent op zich ook een mannetjesputter.quote:Op maandag 1 december 2008 20:06 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ThunderBitch en ik hebben onze ballen vergeleken en ze zijn éven groot![]()
![]()
zij komt op voor haar mannetje en ik voor de mijne......
ThunderBitch je had alléén ook een fanclub moeten beginnen![]()
ik was niet lid gewordenje weetz......... en jij niet van de mijne maar dat dondert niet....
![]()
quote:Op maandag 1 december 2008 20:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ow, ik heb niets tegen jou persoonlijk hoor. Je bent op zich ook een mannetjesputter.
Het nádiscussieren bedoel ik. Wat die wijven en kerels hebben gedaan boeit me totaal niet, toen niet en nu niet.quote:Op maandag 1 december 2008 20:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Je hebt 3 maanden niets anders gedaan .....![]()
![]()
![]()
quote:
écht waar......?quote:Op maandag 1 december 2008 20:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
![]()
![]()
Oeps, ik dacht even dat het Ribas was die reageerde, vandaar mijn reaktie.
Moet nog wel even wennen aan jouw nieuwe ava.![]()
Nou, denk dat loverboy prima de lading dekt.... maar waarschijnlijk keek je toen net naar de honeymoonkwis...quote:Op maandag 1 december 2008 20:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik distancieer me van de benaming loverboy, maar dat Kelly er wat van geleerd heeft, is te hopen, maar ik vrees het ergste. Sommige vrouwen zoeken toch naar een papi chulo.
En, for the record, hij had geen gladde praatjes, dus daarom snap ik nog minder van haar.
Nee joh. Het is net zo als met voetbal. Ná de wedstrijd begint de discussie pas echt.quote:Op maandag 1 december 2008 20:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het nádiscussieren bedoel ik. Wat die wijven en kerels hebben gedaan boeit me totaal niet, toen niet en nu niet.
Keek de uitzendingen en gaf mijn commentaar. That's it.
Laat Yas dat maar niet horen.quote:Op maandag 1 december 2008 20:18 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
écht waar......?![]()
![]()
![]()
ik vond het nog een compliment ook...... ik geloof dat ik iets van Ribas in me heb.....
quote:Op maandag 1 december 2008 20:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Laat Yas dat maar niet horen.![]()
Maar een erg leuke verrassing voor je van Ribas.
Dat denk ik ook wel. En, ik vind het leuk als mensen zichzelf kennen.quote:Op maandag 1 december 2008 20:18 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
écht waar......?![]()
![]()
![]()
ik vond het nog een compliment ook...... ik geloof dat ik iets van Ribas in me heb.....
Dat is jouw mening, ik zie het iets genuanceerder. Hij is een man om lief te hebben.quote:Op maandag 1 december 2008 20:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Nou, denk dat loverboy prima de lading dekt.... maar waarschijnlijk keek je toen net naar de honeymoonkwis...![]()
Marco is dus een papi chulo. Zijn we het alweer eens.![]()
Kelly lijkt me een vrouw die tegen beter weten in een relatie in stand wil houden zelfs als dat ten koste van haarzelf gaat. Ouders gescheiden? Daarbij heb ik het idee dat ze niet mag falen van zichzelf.
Ik verbaas me ook over die militair.... dat was helemaal d'r type.... alles was in kannen en kruiken maar toch ging ze weer naar die Marco.
Zoals eerder gezegd op ieder potje past een dekseltje.... Zelfs Eva Braun had vaste verkering.quote:Op maandag 1 december 2008 20:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat is jouw mening, ik zie het iets genuanceerder. Hij is een man om lief te hebben.
Geeft niets hoor.quote:Op maandag 1 december 2008 20:40 schreef akveor het volgende:
[..]
Zoals eerder gezegd op ieder potje past een dekseltje.... Zelfs Eva Braun had vaste verkering.
Nuances? Sorry, maar dat is me helemaal ontgaan.
En dat vind jij genuanceerd.quote:Op maandag 1 december 2008 20:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat is jouw mening, ik zie het iets genuanceerder. Hij is een man om lief te hebben.
Nee hoor, dat nou een eigen mening.quote:
Jij schrijft: "Ik zie het iets genuanceerder."quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee hoor, dat nou een eigen mening.
Yep, en daarom schrijf ik het ook.quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij schrijft: "Ik zie het iets genuanceerder."
Mwah.
niettus....... ik sta vér aan kop wegens slechte spelling........vraag maar aan Ccquote:Op woensdag 3 december 2008 19:10 schreef beequeen het volgende:
Het zijn werkelijk waar talenwonders. Ribas gaat voorlopig aan de leiding.
Zoek de taalfautenquote:Op woensdag 3 december 2008 19:05 schreef Guillaume85 het volgende:
today, 14:39, 312 x viewed
Ik laat even een blog achter omdat ik het zoveel krabbels zijn
De vraag of ik Marco nog zie......Nee, ik heb het spel gepeelt en het is nu over, misschien later in een reunie, maar nu heb ik het veels te druk met mijn leventje en cross nu heerlijk overal naartoe in mijn autotje
Ik heb 3leuke mnd meegemaakt in de Villa,
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |