Dan moet ik simpelweg vaststellen dat we het met elkaar oneens zijn. Ik vond dat dus helemaal niet.quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:26 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk niet goed gekeken. Als hij thuis was geweest had hij zijn kamer verbouwd, zei hij zelf...
Hij heeft het heel erg slecht gedaan, en waarom? Omdat hij met lege handen naar huis is gegaan.![]()
En het mooiste vind ik, hoewel ik geen fan van Kelly was. Dat zij nog een auto heeft gekocht vlak voor de finale![]()
Ow en dat hij veel vrouwen tot zijn beschikking zal hebben denk ik ook wel...maar dat zegt genoeg over wat voor types op hem zullen vallen
quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:39 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dan moet ik simpelweg vaststellen dat we het met elkaar oneens zijn.
Het zit diep he..quote:Op zondag 30 november 2008 01:22 schreef zoalshetis het volgende:
wat een dom vies ding is die kelly. janken met de pet op. en ze zal haar hele leven die marco hunten.
"doe mij een patatje (kampers bestellen "patat" bij trailer kelly) met mayo aub!".
dat gaat 'vieze kel' haar verdere leven horen. wat een ontieglijke domme kuttekop is het. echt voer voor psychologen...
ja. ik baal er van om steeds de onderkant van de maatschappij te zien in john de mol programa's. ik wil wel eens een show zien waar mensen iets meer iq hebben dan de rioleringsdeskundige of hoerige snackbarsnol.quote:
en deze dan: "als marco het lef in zijn flikker heeft om met mij straks contact te zoeken"quote:Op zondag 30 november 2008 01:22 schreef zoalshetis het volgende:
wat een dom vies ding is die kelly. janken met de pet op. en ze zal haar hele leven die marco hunten.
"Dan doe ik gelijk m'n benen wijd!"quote:Op zondag 30 november 2008 11:13 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
en deze dan: "als marco het lef in zijn flikker heeft om met mij straks contact te zoeken"
Om even laten te vragen of hij nog de laatste nacht bij haar wilde slapenquote:Op zondag 30 november 2008 11:13 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
en deze dan: "als marco het lef in zijn flikker heeft om met mij straks contact te zoeken"
ALSOF HIJ DAT DOET!
Volgens mij ligt zij nu nog met haar trui over haar kop in bed te janken dat " hij met dat wijf gaat"
Niet alleen om die reden, maar hij heeft ook het spel begrepen, terwijl anderen dachten de het de honeymoonquiz was. Hij heeft zich uitgesproken, en heeft niet zielig gedaan. Hij had haar veel harder kunnen playen, maar heeft zelfs op het eind niet naar haar pijpen gedanst.quote:Op maandag 1 december 2008 15:17 schreef Komakie het volgende:
[..]
Om even laten te vragen of hij nog de laatste nacht bij haar wilde slapen
Die maakt zich echt belachelijk.
Kelly is een zielig kind. Ze heeft de meeste gasten van allemaal gehad en ondertussen maar lopen zeiken over Marco.
En maar janken dat het allemaal zo erg is en dat het een klootzak is. Ondertussen weer met knikkende knietjes terug komen. Te triest voor woorden. als hij over een maandje langs komt voor een potje neuken duikt ze zo weer met hem het bed in.
Ondertussen maar weer janken en zeiken omdat Marco maar niet doet zoals zij het wil. Ach dan kopen we maar een auto. Daarna maar weer huilie spelen. Echt....
Marco is de enige die recht had op dat geld. Puur om het feit dat hij de enige is die er al die tijd gezeten heeft.
Kelly is gewoon fout geweest om te stelen. Klaar. Als ze slim was geweest, had ze misschien nog een kansje bij hem gemaakt (en dat is nog wat ze het meeste wil). Nu kan ze het wel schudden.quote:Op maandag 1 december 2008 16:07 schreef stanley7 het volgende:
kelly is alleen dom en verliefd maar zeker geen hoer,marco is een gebruiker en eindelijk heeft ze hem door gehad ze heeft het prima gedaan,en marco had niet meer recht dan een ander op het geld hij is gigantisch op zijn smoel gegaan ik heb genoten.
Dat geloof je toch zelf niet. Je kunt veel van Kelly zeggen, maar dát had ze in elk geval wel door, dat ze buiten die villa 0,0 kans heeft bij die gozer.quote:Op maandag 1 december 2008 17:22 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Kelly is gewoon fout geweest om te stelen. Klaar. Als ze slim was geweest, had ze misschien nog een kansje bij hem gemaakt (en dat is nog wat ze het meeste wil). Nu kan ze het wel schudden.
Beter had ik het niet kunnen verwoordenquote:Op maandag 1 december 2008 17:20 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Niet alleen om die reden, maar hij heeft ook het spel begrepen, terwijl anderen dachten de het de honeymoonquiz was. Hij heeft zich uitgesproken, en heeft niet zielig gedaan. Hij had haar veel harder kunnen playen, maar heeft zelfs op het eind niet naar haar pijpen gedanst.
Marco was gewoon DE MAN, ik snap dus ook dat sommige vrouwen dat een beetje eng vinden en dat sommige mannen hem een gevaar vinden (erg confronterend).
![]()
Marco's reactie was daarin ook erg opvallend. Zelfs die auto leek hij haar niet te gunnen. Alles moest blijkbaar voor Bassie worden. Ik denk ook dat Marco niet echt een band heeft opgebouwd (Behalve dan zijn partner in crime Marco) met de andere bewoners. Is natuurlijk niet vereist voor het spel maar 3 maanden in de villa had hem ook meer vriendschappen op kunnen leveren.quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:26 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk niet goed gekeken. Als hij thuis was geweest had hij zijn kamer verbouwd, zei hij zelf...
Hij heeft het heel erg slecht gedaan, en waarom? Omdat hij met lege handen naar huis is gegaan.![]()
En het mooiste vind ik, hoewel ik geen fan van Kelly was. Dat zij nog een auto heeft gekocht vlak voor de finale![]()
Ow en dat hij veel vrouwen tot zijn beschikking zal hebben denk ik ook wel...maar dat zegt genoeg over wat voor types op hem zullen vallen
En toch hè... en toch zie ik haar er nu nog steeds voor aan meteen in d'r auto te stappen als meneer daar om vraagt.quote:Op maandag 1 december 2008 17:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat geloof je toch zelf niet. Je kunt veel van Kelly zeggen, maar dát had ze in elk geval wel door, dat ze buiten die villa 0,0 kans heeft bij die gozer.
Volgens mij werd Kelly gesterkt in d'r gelijk door ook stelen te kiezen. Stel dat ze dat niet had gedaan dan had ze het deksel ook op de neus gekregen als ze voor de liefde had gekozen. Nu is het duidelijk (hoop ik dan toch maar) dat hij haar niet wil.quote:Op maandag 1 december 2008 17:22 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Kelly is gewoon fout geweest om te stelen. Klaar. Als ze slim was geweest, had ze misschien nog een kansje bij hem gemaakt (en dat is nog wat ze het meeste wil). Nu kan ze het wel schudden.
Nee, ik denk dat het feit een probleempje was. Beetje verder denken. Ik gok ook alleen maar hoor. De auto is maar een symptoom, dus voor hem niet positief (zou het net zoals de scooter van Lisa misschien ingegeven zijn door ............durf het bijna niet te zeggen.quote:Op maandag 1 december 2008 17:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Marco's reactie was daarin ook erg opvallend. Zelfs die auto leek hij haar niet te gunnen. Alles moest blijkbaar voor Bassie worden. Ik denk ook dat Marco niet echt een band heeft opgebouwd (Behalve dan zijn partner in crime Marco) met de andere bewoners. Is natuurlijk niet vereist voor het spel maar 3 maanden in de villa had hem ook meer vriendschappen op kunnen leveren.
Alks ik nu iemand niet confronterend vond dan was het wel Marco. Vind hem dan ook meer een gevaar voor zichzelf dan voor (andere) mannen.quote:Op maandag 1 december 2008 17:20 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Niet alleen om die reden, maar hij heeft ook het spel begrepen, terwijl anderen dachten de het de honeymoonquiz was. Hij heeft zich uitgesproken, en heeft niet zielig gedaan. Hij had haar veel harder kunnen playen, maar heeft zelfs op het eind niet naar haar pijpen gedanst.
Marco was gewoon DE MAN, ik snap dus ook dat sommige vrouwen dat een beetje eng vinden en dat sommige mannen hem een gevaar vinden (erg confronterend).
![]()
Hmmmz.... Marco laat zien waar mannen van gemaakt zijn........ niets geen mooiweer, de man in zijn pure vorm.... niet perfect, maar zoals het min of meer bedoeld is/was.quote:Op maandag 1 december 2008 17:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Alks ik nu iemand niet confronterend vond dan was het wel Marco. Vind hem dan ook meer een gevaar voor zichzelf dan voor (andere) mannen.
Ik denk dat ik snap wat je bedoelt....quote:Op maandag 1 december 2008 17:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat het feit een probleempje was. Beetje verder denken. Ik gok ook alleen maar hoor. De auto is maar een symptoom, dus voor hem niet positief (zou het net zoals de scooter van Lisa misschien ingegeven zijn door ............durf het bijna niet te zeggen.
Nou in ieder geval was het kopen van de auto geen motie van vertrouwen, dus misschien een indicatie waar het toe zou kunnen leiden? Daarom denk ik ook dat hij uiteindelijk niet voldoende geslijmd heeft, mocht het programmatechnisch uberhaupt mogelijk zijn.quote:Op maandag 1 december 2008 17:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik denk dat ik snap wat je bedoelt....![]()
Dit?
Kelly had al een prijs in de wacht gesleept en daarmee stond het vast dat zij iig niet met lege handen zou vertrekken. Daarmee werd het 'spel' van Marco ietwat ondermijnt.
quote:Op maandag 1 december 2008 17:53 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hmmmz.... Marco laat zien waar mannen van gemaakt zijn........ niets geen mooiweer, de man in zijn pure vorm.
Kelly heeft zich gewoon goed ingedekt. Hiermee stond zij iig niet met lege handen. In hoeverrre Huub (de redactie) en sponsors daar invloed op hadden weet ik niet. Het was de meest logische stap voor haar om te doen. Daarnaast blijft het nog steeds Marco die ondanks al zijn beloftes aan haar ook heeft gestolen. Waarom zij dan toch voor de liefde had moeten kiezen is me volslagen onduidelijk.quote:Op maandag 1 december 2008 17:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nou in ieder geval was het kopen van de auto geen motie van vertrouwen, dus misschien een indicatie waar het toe zou kunnen leiden? Daarom denk ik ook dat hij uiteindelijk niet voldoende geslijmd heeft, mocht het programmatechnisch uberhaupt mogelijk zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |