quote:Op maandag 1 december 2008 20:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Laat Yas dat maar niet horen.![]()
Maar een erg leuke verrassing voor je van Ribas.
Dat denk ik ook wel. En, ik vind het leuk als mensen zichzelf kennen.quote:Op maandag 1 december 2008 20:18 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
écht waar......?![]()
![]()
![]()
ik vond het nog een compliment ook...... ik geloof dat ik iets van Ribas in me heb.....
Dat is jouw mening, ik zie het iets genuanceerder. Hij is een man om lief te hebben.quote:Op maandag 1 december 2008 20:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Nou, denk dat loverboy prima de lading dekt.... maar waarschijnlijk keek je toen net naar de honeymoonkwis...![]()
Marco is dus een papi chulo. Zijn we het alweer eens.![]()
Kelly lijkt me een vrouw die tegen beter weten in een relatie in stand wil houden zelfs als dat ten koste van haarzelf gaat. Ouders gescheiden? Daarbij heb ik het idee dat ze niet mag falen van zichzelf.
Ik verbaas me ook over die militair.... dat was helemaal d'r type.... alles was in kannen en kruiken maar toch ging ze weer naar die Marco.
Zoals eerder gezegd op ieder potje past een dekseltje.... Zelfs Eva Braun had vaste verkering.quote:Op maandag 1 december 2008 20:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat is jouw mening, ik zie het iets genuanceerder. Hij is een man om lief te hebben.
Geeft niets hoor.quote:Op maandag 1 december 2008 20:40 schreef akveor het volgende:
[..]
Zoals eerder gezegd op ieder potje past een dekseltje.... Zelfs Eva Braun had vaste verkering.
Nuances? Sorry, maar dat is me helemaal ontgaan.
En dat vind jij genuanceerd.quote:Op maandag 1 december 2008 20:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat is jouw mening, ik zie het iets genuanceerder. Hij is een man om lief te hebben.
Nee hoor, dat nou een eigen mening.quote:
Jij schrijft: "Ik zie het iets genuanceerder."quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee hoor, dat nou een eigen mening.
Yep, en daarom schrijf ik het ook.quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij schrijft: "Ik zie het iets genuanceerder."
Mwah.
niettus....... ik sta vér aan kop wegens slechte spelling........vraag maar aan Ccquote:Op woensdag 3 december 2008 19:10 schreef beequeen het volgende:
Het zijn werkelijk waar talenwonders. Ribas gaat voorlopig aan de leiding.
Zoek de taalfautenquote:Op woensdag 3 december 2008 19:05 schreef Guillaume85 het volgende:
today, 14:39, 312 x viewed
Ik laat even een blog achter omdat ik het zoveel krabbels zijn
De vraag of ik Marco nog zie......Nee, ik heb het spel gepeelt en het is nu over, misschien later in een reunie, maar nu heb ik het veels te druk met mijn leventje en cross nu heerlijk overal naartoe in mijn autotje
Ik heb 3leuke mnd meegemaakt in de Villa,
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |