Dit dus.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:30 schreef Jasza het volgende:
[..]
Haha ja daar zat ik ook![]()
Was wel lachen daar idd
Als ik dat zo zie baal ik toch wel heel ergquote:Op zaterdag 29 november 2008 17:42 schreef Silenus het volgende:
Op 0:53 zie je een paar seconden het ontploffende uitvak na de 0-1.
Maar wanneer Leonardo start is ie sowieso waarschijnlijk niet slechter dan Kennedy. Heb bij hem meestal wel het gevoel dat er wel een moment komt waarop ie iets goeds doet.quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Gabri heeft wat last van zijn enkel en heeft een dik oog. Misschien speelt dat ook mee dat hij niet begint.
Verder vind ik Leo een betere invaller dan basisspeler, dus dat Kennedy begint, daar valt nog wat voor te zeggen
Dit zijn pas klote reactiesquote:Op zaterdag 29 november 2008 17:34 schreef navigator het volgende:
Gasten die nu al Sulejmani afschrijven, ongelooflijk. En als hij een keer uitblinkt is hij zeker weer gelijk de beste voetballer ter wereld.
Klote opportunisten.
Wat hij vindt mag hij houdenquote:
Moest je ook met de stadbus terug met Plae@?quote:
Geeft nietquote:Op zaterdag 29 november 2008 18:53 schreef Silenus het volgende:
Sorry Riro.
Morgen komt FC Utrecht blijkbaar met wel 600-700 man, dat is toch beter dan voorgaande jaren. (Thanks to the gratis kaartjes natuurlijk)
Hopelijk dus ook een leuk sfeertje.
Ik denk dat het 3-0 wordt morgen, verwacht geen problemen.
Van Basten heeft nog nooit zijn opstelling vrijgegeven op de dag voor de wedstrijd en meestal is hij wel goed voor een verrassinkje hier en daar. Soms in positief, soms in negatief opzicht. Verbaast me niks als toch blijkt dat Leonardo morgen in de basis begint. En Gabri, die komt ook heus wel weer in de basis. En als hij inderdaad een dikke enkel heeft, dan is het nog wel logisch ook dat Enoh en Lindgren weer het blok op het middenveld vormen.quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:56 schreef versteegrob het volgende:
Zou toch raar zijn als Leo niet start nu. Hoe goed moet je dan wel niet spelen?
Klopt, maar ik had ook geen 1200 man verwacht. Utrechtsupporters zijn gewoon niet zo reislustig en ze verliezen hier toch elk jaar kansloos.quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:56 schreef Jasza het volgende:
[..]
En @silenus:
Nog steeds niet uitverkocht als het gratis is, erg matig als je het mij vraagt
Denk dat het slim zou zijn als ze hem verhuren de 2e seizoenshelft?quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:04 schreef kevin6188 het volgende:
Geen idee of het al is gemeld, maar Van der Heijden traint weer mee. Met Jong Ajax dan.
Zal ik maar een poging wagen, 3-0.quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:14 schreef Blight het volgende:
Winnen morgen.
Nee, was niet met PLAE@ dit keer. Was met zeven man, busje gehuurd en hotel (METROPOL) op Reeperbahn. Tot vandaag gebleven, gisteren ook heel chill gehad. Alleen leek het wel alsof we met een gele ster op de borst liepen, want we kwamen niet overal meer binnen door de twee dagen ervoor.quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:56 schreef Jasza het volgende:
[..]
Moest je ook met de stadbus terug met Plae@?![]()
Ik ga altijd met de auto tegenwoordig. Alleen doordeweeks met de trein (student / OV).quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik ben benieuwd morgen op Utrecht CS.
Waar zit je morgen dan?quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik ga altijd met de auto tegenwoordig. Alleen doordeweeks met de trein (student / OV).
Mwah Utrecht word haast nooit onderschatquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:49 schreef finsdefis het volgende:
16 miljoen is sowieso echt veels te veel voor Sulejmani, da's gewoon ruim 1/4de van de begroting ofzo aan 1 spelerMaar ja mij gaat het uiteindelijk om het spel/resultaten en als Sulejmani goed gaat spelen dan maakt het mij eigenlijk geen zak uit wat 'ie gekost heeft.
Hopen dat Utrecht niet onderschat wordt... zou weer typisch zijn.
Onder Marco van Basten is heel veel andersquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:59 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Mwah Utrecht word haast nooit onderschat
Naast het uitvak, schoonfamilie komt weer op bezoekquote:
Sulejmani speelt "niet zo goed" omdat niemand hem zoekt als ze de bal hebben. Daarom vind ik ook dat ze hem beter achter de spitsen in een vrije rol neer kunnen zetten. Bovendien was hij in de wedstrijd tegen HSV altijd door 2 of 3 man gedekt net als Suarez.quote:Op zaterdag 29 november 2008 @ 18:52 schreef MaxC het volgende:
[..]
Dit zijn pas klote reacties
Niemand schrijft Sulejmani af maar constateert dat hij niet zo goed speelt en dat 16 miljoen wel wat aan de hoge kant was. Als hij straks goed gaat spelen zeggen we ook: Suljemanimaar als hij een heel seizoen top speelt is het wel een wereldvoetballer
Nee, het is gewoon vreemd.quote:Op zaterdag 29 november 2008 @ 20:39 schreef Black-Death het volgende:
Toch vreemd dat Gabri steeds niet in de basis stond (of was daar een reden voor die ik gemist heb?)
Dat is echt 1 grote jodenmeeting. Zal weinig gebeuren gok ik.quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik ben benieuwd morgen op Utrecht CS.
WELKE IDIOOT NEEMT DAT SHIRT VAN KENNEDY AAN.quote:
Wacht maar totdat Kennedy topscorer van de Premier League is bij Manchester Unitedquote:Op zaterdag 29 november 2008 23:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
WELKE IDIOOT NEEMT DAT SHIRT VAN KENNEDY AAN.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
WELKE IDIOOT NEEMT DAT SHIRT VAN KENNEDY AAN.
Liever Grindheim. Wat een geweldenaarquote:Op zaterdag 29 november 2008 21:37 schreef koningdavid het volgende:
Kunnen we na dit seizoen niet weer even een 'Huntelaartje' uithalen en Beerens van Heerenveen kopen. Lijkt me een goede speler voor ons.
Ik vind Beerens een stuk beter, zijn natuurlijk ook verschillende positites, maar kben altijd al fan van onze roy geweest, liever hem dan Berg..quote:Op zondag 30 november 2008 00:13 schreef toma het volgende:
[..]
Liever Grindheim. Wat een geweldenaar
Weet ik ook wel, overdrijf wellicht ook een beetje.quote:Op zondag 30 november 2008 00:12 schreef toma het volgende:
[..]Dat Kennedy niet de beste voetballer is van ons aller Ajax wil nog niet zeggen dat een lul is ofzo.
Beerens is iemand die heel wisselvallig is. Nu zit hij wel in een sterke periode. Ik zou er niet van opkijken als hij bij Ajax door het ijs zou zakken.quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:37 schreef koningdavid het volgende:
Kunnen we na dit seizoen niet weer even een 'Huntelaartje' uithalen en Beerens van Heerenveen kopen. Lijkt me een goede speler voor ons.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |