Hij is nu binnenquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:33 schreef linebear het volgende:
ik krijg hem zo van Blackninja, zal hem daarna doorpassen
Heb ik ook gedaanquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:41 schreef Beach het volgende:
De code kan maar een keer gebruikt worden hé.
Je moet hem sharen via een account...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
PSN : Darsiie
Je moet dan ook een nieuwe gebruiker aanmakenquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:58 schreef linebear het volgende:
ik krijg wel de melding dat ik niet iemands anders account mag gebruiken
Uiteraard, ik ben straks van de partij, met headset want kon net ff niet spelen, alleen kijken of ie het deed.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:50 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
![]()
We gaan wel poolen straks he
Naar gebruiker gaan waarmee je bent ingelogd en dan driehoekje. Staat dan duidelijk verwijderenquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:19 schreef linebear het volgende:
hij is aan het downloaden...
even een noob vraag. Hoe verwijder ik dat account
quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:37 schreef Deacon_Tigra het volgende:
"you look like a hooker"
Dit werd me net verteld in Home![]()
Niemand houd van mijn afro girl![]()
Toen ik zei dat het 50 dollar koste wastie snel weg
Ik heb nog wel een account met Home voor je? Interested?quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:31 schreef Blackninjadude het volgende:
Boerenlater met z'n vrolijke Nazi muziek
I know, ik kan zelf niet meer voor 1/12 online met mn PS3, dus vandaar dat ik vraag of iemand anders er misschien een account mee wil maken en andere blij mee kan maken.quote:Op vrijdag 28 november 2008 17:24 schreef Deacon_Tigra het volgende:
@ Delano
Hoezo niet online voor de 1e![]()
De Redemption expiry date is 01/12/2008
Je moet hem dus voor de 1e gebruiken, daarna kan je hem niet meer gebruiken![]()
quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:40 schreef Wessiej het volgende:
Home![]()
Niet boeiend maar in mensen hun bowlingbaan gaan staan dansen met mijn mooie vrouw is geweldig
Ben benieuwd wat de toegevoegde waarde is. Het klinkt tot nu toe als iets wat afwisselend is,... maar voor even. Niet de integratie die bedoeld is ooit,... een vervanging voor het menu.quote:Op zaterdag 29 november 2008 09:02 schreef Strolie75 het volgende:
k heb ook een Home beta. Straks eens proberen.
Soort superuitgebreide second life / avatar op de 360. Wel grappig.quote:Op zaterdag 29 november 2008 09:35 schreef Sjotime het volgende:
Ben benieuwd wat de toegevoegde waarde is. Het klinkt tot nu toe als iets wat afwisselend is,... maar voor even. Niet de integratie die bedoeld is ooit,... een vervanging voor het menu.
Waaaat? gebruikt iemand anders mijn naam ik zit er niet eens inquote:Op zaterdag 29 november 2008 09:18 schreef R_B het volgende:
Op die hele bowling alley hoorde je fruitig keiehard samen met delano...omg...
't is toch wel gaaf dat home...als je ff iets anders wil op je ps3
Dit is de open beta...quote:Op zaterdag 29 november 2008 11:29 schreef ikookhier het volgende:
Waneer begint die open Betaik wil het ook wel even proberen
Ehhhquote:Op zaterdag 29 november 2008 11:51 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Waaaat? gebruikt iemand anders mijn naam ik zit er niet eens in![]()
[..]
Dit is de open beta...
Omdat je pech had en geen code hebt gekregen, opener dan dit word de beta niet, de volgende stap is dat hij gewoon (gratis) uit komt...quote:Op zaterdag 29 november 2008 11:52 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ehhhwaarom kom ik er dan niet in
Een avatar online sociaal spel/community dus,........ leuk voor even!quote:Op zaterdag 29 november 2008 11:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Soort superuitgebreide second life / avatar op de 360. Wel grappig.Ik ga mijn vriendin namaken, lijkt me meer iets voor haar.
Alleen die laadtijdenAls vervanging van het menu zal ik het nooooooooooit gebruiken.
In je eentje is het geen flikker aan maar als je met een groep bent zoals we dat gisteravond deden was het ouderwets ouwehoerenquote:Op zaterdag 29 november 2008 13:44 schreef gabagabagaba het volgende:
Pieee iedereen zo'n code. Ik niet.. boehoe
is het wat?
Volgens mij bedoelde die Derium, mijn psn, ik heb namelijk ook een headsetquote:Op zaterdag 29 november 2008 11:51 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Waaaat? gebruikt iemand anders mijn naam ik zit er niet eens in![]()
[..]
Dit is de open beta...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |