Zo bijzonder is het nou ook weer niet. Straks heeft iedereen er een!quote:Op vrijdag 28 november 2008 17:52 schreef ikookhier het volgende:
Iedereen HomeIk ben nog mijlen ver weg
![]()
Doe mij eens PM'n manquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:12 schreef Patje1987 het volgende:
Iemand nog een home code of account voor mij?
Baasquote:
quote:
Mag ik je code dan?quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:45 schreef BIGGI het volgende:
Ik had de beta al via zo'n account van de week, nu toch een beta uitnodiging gehad.
Er is niet echt een reden om opnieuw aan te melden / installen lijkt me?
Dan moet onze lieve BIGGI mij de code wel willen gevenquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:57 schreef linebear het volgende:
Blackninja, kunnenn we de code dan delen ?!
Hij is nu binnenquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:33 schreef linebear het volgende:
ik krijg hem zo van Blackninja, zal hem daarna doorpassen
Heb ik ook gedaanquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:41 schreef Beach het volgende:
De code kan maar een keer gebruikt worden hé.
Je moet hem sharen via een account...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
PSN : Darsiie
Je moet dan ook een nieuwe gebruiker aanmakenquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:58 schreef linebear het volgende:
ik krijg wel de melding dat ik niet iemands anders account mag gebruiken
Uiteraard, ik ben straks van de partij, met headset want kon net ff niet spelen, alleen kijken of ie het deed.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:50 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
![]()
We gaan wel poolen straks he
Naar gebruiker gaan waarmee je bent ingelogd en dan driehoekje. Staat dan duidelijk verwijderenquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:19 schreef linebear het volgende:
hij is aan het downloaden...
even een noob vraag. Hoe verwijder ik dat account
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |