quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:37 schreef Deacon_Tigra het volgende:
"you look like a hooker"
Dit werd me net verteld in Home![]()
Niemand houd van mijn afro girl![]()
Toen ik zei dat het 50 dollar koste wastie snel weg
Ik heb nog wel een account met Home voor je? Interested?quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:31 schreef Blackninjadude het volgende:
Boerenlater met z'n vrolijke Nazi muziek
I know, ik kan zelf niet meer voor 1/12 online met mn PS3, dus vandaar dat ik vraag of iemand anders er misschien een account mee wil maken en andere blij mee kan maken.quote:Op vrijdag 28 november 2008 17:24 schreef Deacon_Tigra het volgende:
@ Delano
Hoezo niet online voor de 1e![]()
De Redemption expiry date is 01/12/2008
Je moet hem dus voor de 1e gebruiken, daarna kan je hem niet meer gebruiken![]()
quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:40 schreef Wessiej het volgende:
Home![]()
Niet boeiend maar in mensen hun bowlingbaan gaan staan dansen met mijn mooie vrouw is geweldig
Ben benieuwd wat de toegevoegde waarde is. Het klinkt tot nu toe als iets wat afwisselend is,... maar voor even. Niet de integratie die bedoeld is ooit,... een vervanging voor het menu.quote:Op zaterdag 29 november 2008 09:02 schreef Strolie75 het volgende:
k heb ook een Home beta. Straks eens proberen.
Soort superuitgebreide second life / avatar op de 360. Wel grappig.quote:Op zaterdag 29 november 2008 09:35 schreef Sjotime het volgende:
Ben benieuwd wat de toegevoegde waarde is. Het klinkt tot nu toe als iets wat afwisselend is,... maar voor even. Niet de integratie die bedoeld is ooit,... een vervanging voor het menu.
Waaaat? gebruikt iemand anders mijn naam ik zit er niet eens inquote:Op zaterdag 29 november 2008 09:18 schreef R_B het volgende:
Op die hele bowling alley hoorde je fruitig keiehard samen met delano...omg...
't is toch wel gaaf dat home...als je ff iets anders wil op je ps3
Dit is de open beta...quote:Op zaterdag 29 november 2008 11:29 schreef ikookhier het volgende:
Waneer begint die open Betaik wil het ook wel even proberen
Ehhhquote:Op zaterdag 29 november 2008 11:51 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Waaaat? gebruikt iemand anders mijn naam ik zit er niet eens in![]()
[..]
Dit is de open beta...
Omdat je pech had en geen code hebt gekregen, opener dan dit word de beta niet, de volgende stap is dat hij gewoon (gratis) uit komt...quote:Op zaterdag 29 november 2008 11:52 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ehhhwaarom kom ik er dan niet in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |