Wii HDquote:Op zaterdag 29 november 2008 18:54 schreef Deacon_Tigra het volgende:
PS-MOTE dan toch
Weet nou niet of ik blij moet zijn , of moet huilen![]()
![]()
![]()
http://www.game-freakz.nl/data/show.php?uid=nie&id=835&cat=Playstation_3
vind hem ook erg leuk... moet nu de Yen's verzamelen... die zijn een stuk lastigerquote:Op zaterdag 29 november 2008 16:06 schreef Wessiej het volgende:
Heb Shaun White nu een paar dagen, en moet zeggen dat ik hem erg leuk vind, al een aantal uur in zitten, maar nog pas 3 challenges gedaan van de honderd ofzo, gewoon vrij rijden is te vet.
mwah, wel leuk bedacht... maar hoezo is dit voor de PS3?quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:54 schreef Deacon_Tigra het volgende:
PS-MOTE dan toch
![]()
![]()
vent, waar heb je het over?quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:28 schreef Blackninjadude het volgende:
Iemand enig idee hoe ik aan zo bubble machine kom in Home?
goed nieuwsquote:Op zaterdag 29 november 2008 16:06 schreef Wessiej het volgende:
Heb Shaun White nu een paar dagen, en moet zeggen dat ik hem erg leuk vind, al een aantal uur in zitten, maar nog pas 3 challenges gedaan van de honderd ofzo, gewoon vrij rijden is te vet.
zit in je inventoryquote:Op zaterdag 29 november 2008 20:28 schreef Blackninjadude het volgende:
Iemand enig idee hoe ik aan zo bubble machine kom in Home?
Ik heb er gemengde gevoelens over. In eerste instantie lijkt het me een regelrechte Wii ripoff, alhoewel het lijkt alsof het systeem veel betrouwbaarder, sneller en adequater reageert op de bewegingen die de persoon maakt. Maar de tech-demo laat weer brakke 'sports' games zien en niet iets wat voor mij echt vernieuwend is (ook t multi-touch concept is ondertussen al redelijk achterhaalt).quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:54 schreef Deacon_Tigra het volgende:
PS-MOTE dan toch
![]()
![]()
Erg beperkt allemaal. Letterlijk 500 keuzes om te bepalen in wat voor een stemming ik ben,... en maar 5 games als keuze voor favoriete gamequote:Op zaterdag 29 november 2008 22:35 schreef Remake het volgende:
[ [url=http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/TheDutchNelson.jpg]afbeelding ] [/url]
Als je klikt kom je op een soort hyves profiel.![]()
Jammer dat fok! geen plaatjes in de signature ondersteund...
Ik vond Motorstorm 1 echt een geweldig spel, maar deel 2 heb ik nog niet. Ik ben wel van plan om die nog eens te halen, maar op de 1 of andere manier denk ik dat ie tegen gaat vallen...quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:47 schreef merino het volgende:
Overigens had ik echt nooit verwacht dat Motorstorm: Pacific Rift mijn favoriete game (momenteel) althans van deze kerstperiode zou worden. Echt alles is goed aan dat spel, arcade racen zoals ik dat in tijden niet meer gedaan heb
quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:18 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Met je Linksys router?Wat heeft het verholpen? Het media server gedoe uitzetten?
quote:Gran Turismo 5 met kerst 2009
Uitstel uitstel uitstel. De drie woorden die bij Gran Turismo passen deze generatie. Zelfs het afgeslankte Prologue wist niet op tijd te komen en kwam bijna een half jaar na de geplande release. Berichten over een 2010 release van Gran Turismo 5 stemden ons dan ook niet vrolijk.
Tot een in kerstverlichting gehulde Sony manager tegen een Spaanse krant duidelijk maakt dat Gran Turismo 5 met de kerst van 2009 in de Europese winkels zal liggen. Ook ontwikkelaar Polyphony Digital wees laatst op een 'eerder dan verwachte' release, dus ontwikkelaar en uitgever lijken het eens te zijn. Nu maar hopen dat de game alsnog geen uitstel zal krijgen.
Maar dan MET TROPHIES ZOMGquote:Op zondag 30 november 2008 17:10 schreef Beach het volgende:
Zou wel tof zijn; van iedereen zo'n profiel plaatje in de startpost.
quote:Op zondag 30 november 2008 19:11 schreef delano.888 het volgende:
Welke van de volgende apparaten heb je?
HD of HD Ready-televisie
PC/laptop
Draadloos netwerk in huis
PSP™ (PlayStation®Portable)
Xbox 360
Andere gameconsole
Digitale muziek/MP3-speler
Breedbandverbinding thuis
PlayStation®2
Nintendo Wii
Het is dus blijkbaar niet mogelijk een PS3 te hebben op de playstation site
![]()
Gawd what happened to: LALZ $ONYquote:Op zondag 30 november 2008 19:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Vanuit de Europese store kun je nog steeds alleen met een CC betalen toch? Zou graag wat LBP customes aan willen schaffen namelijk.
Alles wat er beschikbaar was heb ik er al neergezet. Niet echt veel keuze dus in de betaquote:Op zondag 30 november 2008 12:32 schreef Reggie200 het volgende:
Nam net even voor het eerst een kijkje in het FOK! clubhuis op Home.
Zag er wel enorm kaal en kil uit, zitten er bij die clubhuizen geen dingen in de inventory om ze een beetje op te pimpen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
PSN : Darsiie
quote:Op zondag 30 november 2008 23:39 schreef Blackninjadude het volgende:
TheDutchNelson IN YOUR FACE!!!1!KlootzakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 9 augustus 2009 00:52 schreef yvonne het volgende:
@remake zet je jezelf er even bij op je banlijstje?
Op zondag 9 augustus 2009 00:53 schreef Remake het volgende:
Nee.
Jah Goddomme manquote:Op zondag 30 november 2008 23:44 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
OMG SWS TD, SWS
Wes doe jij ff je ding anders?
Ok.quote:Op zondag 30 november 2008 23:44 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
OMG SWS TD, SWS
Wes doe jij ff je ding anders?
quote:Op maandag 1 december 2008 00:19 schreef Remake het volgende:
WAAR BLIJFT STREETFIGHTERHD
[ afbeelding ]
KAMEHAMEHAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.,.........
Ik kreeg gister weer te horen van iemand via PSN dat ze die trophies als betaalmiddel gaan gebruiken in HOME. Ik geloof er zelf geen kut van, maar misschien kun je je dat voorhouden tot het ontkracht isquote:Op maandag 1 december 2008 09:27 schreef Mrakz0r het volgende:
En toch heb je gewoon geen reet aan die trophies
Ben blij dat ik hem ook besteld heb, moet alleen nog binnenkomenquote:Op maandag 1 december 2008 10:55 schreef janrad het volgende:
Tjessusss wat is Fallout3 een geweldige game, ik kan me er maar met moeite van los scheuren als ik er mee bezig ben. Dit moest ik even kwijt hier
Heb ik die niet al gezien in de store?quote:Op maandag 1 december 2008 11:52 schreef robbolo het volgende:
Wanneer kwam die demo van Deadspace ook al weer?
Ik vind de setting en de omgevingsvisuals echt fantastich. Alleen het feit dat de mannetjes lopen als Thunderbirds en het feit dat het een RPG is, zorgen ervoor dat ik niet echt de behoefte heb om hem te spelen. Tsja...quote:Op maandag 1 december 2008 10:55 schreef janrad het volgende:
Tjessusss wat is Fallout3 een geweldige game, ik kan me er maar met moeite van los scheuren als ik er mee bezig ben. Dit moest ik even kwijt hier
Ik ga wel ff kijkenquote:Op maandag 1 december 2008 12:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Heb ik die niet al gezien in de store?
Netjesquote:
Dan heb ik gister lucht gedownloadquote:Op maandag 1 december 2008 12:36 schreef robbolo het volgende:
[..]
In de Us store is ie wel te vinden, in de eu store weer is niet.
Maar wel leuk gedaanquote:
nope, nog geen demo gezien.quote:Op maandag 1 december 2008 13:28 schreef jorienvdherik het volgende:
1. Is er al een demo van NFS Undercover in USA store?
2. Ik krijg 1 deze dagen 100 euro aan vvv bonnen, mijn doel is om Uncharted ergens op te halen. Waar is die nog zonder classic hoesje te vinden in de klassieke winkels?
Hebben ze helemaal niets in die armoedige havenstad? Neem eens een bezoekje naar Amsterdam, de 2e Parijs van Europa, daar vloeit het spel nog rijkelijk.quote:Op maandag 1 december 2008 13:28 schreef jorienvdherik het volgende:
2. Ik krijg 1 deze dagen 100 euro aan vvv bonnen, mijn doel is om Uncharted ergens op te halen. Waar is die nog zonder classic hoesje te vinden in de klassieke winkels?
Geen idee maar ik heb hem wel, en vind NFS undercover echt tegen vallen.quote:Op maandag 1 december 2008 13:28 schreef jorienvdherik het volgende:
1. Is er al een demo van NFS Undercover in USA store?
wat had je verwacht dan?quote:Op maandag 1 december 2008 13:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Geen idee maar ik heb hem wel, en vind NFS undercover echt tegen vallen.
Die zag ik al direct na de release van drake's fortune. Hij is nep slimmerdquote:
Onmogelijk?quote:Op maandag 1 december 2008 14:59 schreef Moe_Szyslak het volgende:
YEEEEEAAAAHHHH!!!! Dead Space Platinum Trophy!!!!!!!!!!!!!!
Pfffff, op impossible is het einde echt irritant zeg...
Ik heb hem zelf gedownload van de EU store.quote:Op maandag 1 december 2008 12:36 schreef robbolo het volgende:
[..]
Ik ga wel ff kijken
Edit:
In de Us store is ie wel te vinden, in de eu store weer is niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |