Een avatar online sociaal spel/community dus,........ leuk voor even!quote:Op zaterdag 29 november 2008 11:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Soort superuitgebreide second life / avatar op de 360. Wel grappig.Ik ga mijn vriendin namaken, lijkt me meer iets voor haar.
Alleen die laadtijdenAls vervanging van het menu zal ik het nooooooooooit gebruiken.
In je eentje is het geen flikker aan maar als je met een groep bent zoals we dat gisteravond deden was het ouderwets ouwehoerenquote:Op zaterdag 29 november 2008 13:44 schreef gabagabagaba het volgende:
Pieee iedereen zo'n code. Ik niet.. boehoe
is het wat?
Volgens mij bedoelde die Derium, mijn psn, ik heb namelijk ook een headsetquote:Op zaterdag 29 november 2008 11:51 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Waaaat? gebruikt iemand anders mijn naam ik zit er niet eens in![]()
[..]
Dit is de open beta...
Wii HDquote:Op zaterdag 29 november 2008 18:54 schreef Deacon_Tigra het volgende:
PS-MOTE dan toch
Weet nou niet of ik blij moet zijn , of moet huilen![]()
![]()
![]()
http://www.game-freakz.nl/data/show.php?uid=nie&id=835&cat=Playstation_3
vind hem ook erg leuk... moet nu de Yen's verzamelen... die zijn een stuk lastigerquote:Op zaterdag 29 november 2008 16:06 schreef Wessiej het volgende:
Heb Shaun White nu een paar dagen, en moet zeggen dat ik hem erg leuk vind, al een aantal uur in zitten, maar nog pas 3 challenges gedaan van de honderd ofzo, gewoon vrij rijden is te vet.
mwah, wel leuk bedacht... maar hoezo is dit voor de PS3?quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:54 schreef Deacon_Tigra het volgende:
PS-MOTE dan toch
Weet nou niet of ik blij moet zijn , of moet huilen![]()
![]()
![]()
http://www.game-freakz.nl/data/show.php?uid=nie&id=835&cat=Playstation_3
vent, waar heb je het over?quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:28 schreef Blackninjadude het volgende:
Iemand enig idee hoe ik aan zo bubble machine kom in Home?
goed nieuwsquote:Op zaterdag 29 november 2008 16:06 schreef Wessiej het volgende:
Heb Shaun White nu een paar dagen, en moet zeggen dat ik hem erg leuk vind, al een aantal uur in zitten, maar nog pas 3 challenges gedaan van de honderd ofzo, gewoon vrij rijden is te vet.
zit in je inventoryquote:Op zaterdag 29 november 2008 20:28 schreef Blackninjadude het volgende:
Iemand enig idee hoe ik aan zo bubble machine kom in Home?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |