Ben blij dat ik hem ook besteld heb, moet alleen nog binnenkomenquote:Op maandag 1 december 2008 10:55 schreef janrad het volgende:
Tjessusss wat is Fallout3 een geweldige game, ik kan me er maar met moeite van los scheuren als ik er mee bezig ben. Dit moest ik even kwijt hier
Heb ik die niet al gezien in de store?quote:Op maandag 1 december 2008 11:52 schreef robbolo het volgende:
Wanneer kwam die demo van Deadspace ook al weer?
Ik vind de setting en de omgevingsvisuals echt fantastich. Alleen het feit dat de mannetjes lopen als Thunderbirds en het feit dat het een RPG is, zorgen ervoor dat ik niet echt de behoefte heb om hem te spelen. Tsja...quote:Op maandag 1 december 2008 10:55 schreef janrad het volgende:
Tjessusss wat is Fallout3 een geweldige game, ik kan me er maar met moeite van los scheuren als ik er mee bezig ben. Dit moest ik even kwijt hier
Ik ga wel ff kijkenquote:Op maandag 1 december 2008 12:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Heb ik die niet al gezien in de store?
Netjesquote:
Dan heb ik gister lucht gedownloadquote:Op maandag 1 december 2008 12:36 schreef robbolo het volgende:
[..]
In de Us store is ie wel te vinden, in de eu store weer is niet.
Maar wel leuk gedaanquote:
nope, nog geen demo gezien.quote:Op maandag 1 december 2008 13:28 schreef jorienvdherik het volgende:
1. Is er al een demo van NFS Undercover in USA store?
2. Ik krijg 1 deze dagen 100 euro aan vvv bonnen, mijn doel is om Uncharted ergens op te halen. Waar is die nog zonder classic hoesje te vinden in de klassieke winkels?
Hebben ze helemaal niets in die armoedige havenstad? Neem eens een bezoekje naar Amsterdam, de 2e Parijs van Europa, daar vloeit het spel nog rijkelijk.quote:Op maandag 1 december 2008 13:28 schreef jorienvdherik het volgende:
2. Ik krijg 1 deze dagen 100 euro aan vvv bonnen, mijn doel is om Uncharted ergens op te halen. Waar is die nog zonder classic hoesje te vinden in de klassieke winkels?
Geen idee maar ik heb hem wel, en vind NFS undercover echt tegen vallen.quote:Op maandag 1 december 2008 13:28 schreef jorienvdherik het volgende:
1. Is er al een demo van NFS Undercover in USA store?
wat had je verwacht dan?quote:Op maandag 1 december 2008 13:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Geen idee maar ik heb hem wel, en vind NFS undercover echt tegen vallen.
Die zag ik al direct na de release van drake's fortune. Hij is nep slimmerdquote:
Onmogelijk?quote:Op maandag 1 december 2008 14:59 schreef Moe_Szyslak het volgende:
YEEEEEAAAAHHHH!!!! Dead Space Platinum Trophy!!!!!!!!!!!!!!
Pfffff, op impossible is het einde echt irritant zeg...
Ik heb hem zelf gedownload van de EU store.quote:Op maandag 1 december 2008 12:36 schreef robbolo het volgende:
[..]
Ik ga wel ff kijken
Edit:
In de Us store is ie wel te vinden, in de eu store weer is niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |