Goedemorgen dames, (en de heren ook natuurlijk)
Mikoxx gefeliciteerd
Reinhilde waar hang je uit ? *edit al gepost langzame typer dat ik ben

*
Dakota niet vergeten bij te vullen he :p
Frummel van harte met je huwelijk

Ik las ergens in dit deeltje iemand die duizelig wakker werd, een optie is om 's morgens iemand een ontbijtje naast je bed neer te laten zetten, in half zit/lig modus deze op te peuzelen, of sultana's op je nachtkastje neer te leggen en een flesje sap. Dit voor je dus actief opstaat op te eten/drinken. en nog heel eventjes blijven "hangen" en dan rustig omhoog komen.
Door de snelle groei van je beebje kan het zijn dat jouw voedingsvooraad ietsje sneller gaat dan de inname waardoor jij je duizelig voelt met alle ongemakken die daar bij horen, het is natuurlijk alleen maar een tip :p
Ook was er hier een dicussie eerder in dit topic over wie/wanneer/hoelang op bezoek in de kraamtijd. Mijn schoonouders hebben we pas na 3 uurtjes gebeld, dus we zelf weer lekker fris en opgeknapt waren, Rachel aangekleed en gegeten, en de boel weer n beetje aan kant was. Om mn schoonzusje buiten de deur te houden ging nogal lastig aangezien zij ook mijn kraamhulp was ^^ dus zij en mijn zwager wisten het al voor mn schoonouders.
Vervolgens een weekje later de kaartjes verzonden (mede dankzij een drukfout van de drukker

) maar eerlijk gezegd wel tevreden over n weekje alleen 1e/2e graads familie en pas na een week de rest.
Mocht ik ergens overheen gelezen heb sorry en een dikke knuf als het nodig was.
ennuh LLM's 1/2 december is een heleeee mooie dag hoor :p