abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 december 2008 @ 10:12:53 #201
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_63661912
Spannend Reinhilde, er gebeurt dus wel iets

Dakota, wat een geruststelling dat je bijna de 37 weken heb gehaad...
Make love, not war ☮
pi_63661924
Reinhilde, klinkt spannend!!! Misschien krijg je nog gelijk met je 2 december!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 1 december 2008 @ 10:13:33 #203
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_63661930
Goedemorgen dames, (en de heren ook natuurlijk)

Mikoxx gefeliciteerd
Reinhilde waar hang je uit ? *edit al gepost langzame typer dat ik ben *
Dakota niet vergeten bij te vullen he :p
Frummel van harte met je huwelijk

Ik las ergens in dit deeltje iemand die duizelig wakker werd, een optie is om 's morgens iemand een ontbijtje naast je bed neer te laten zetten, in half zit/lig modus deze op te peuzelen, of sultana's op je nachtkastje neer te leggen en een flesje sap. Dit voor je dus actief opstaat op te eten/drinken. en nog heel eventjes blijven "hangen" en dan rustig omhoog komen.
Door de snelle groei van je beebje kan het zijn dat jouw voedingsvooraad ietsje sneller gaat dan de inname waardoor jij je duizelig voelt met alle ongemakken die daar bij horen, het is natuurlijk alleen maar een tip :p

Ook was er hier een dicussie eerder in dit topic over wie/wanneer/hoelang op bezoek in de kraamtijd. Mijn schoonouders hebben we pas na 3 uurtjes gebeld, dus we zelf weer lekker fris en opgeknapt waren, Rachel aangekleed en gegeten, en de boel weer n beetje aan kant was. Om mn schoonzusje buiten de deur te houden ging nogal lastig aangezien zij ook mijn kraamhulp was ^^ dus zij en mijn zwager wisten het al voor mn schoonouders.
Vervolgens een weekje later de kaartjes verzonden (mede dankzij een drukfout van de drukker ) maar eerlijk gezegd wel tevreden over n weekje alleen 1e/2e graads familie en pas na een week de rest.
Mocht ik ergens overheen gelezen heb sorry en een dikke knuf als het nodig was.
ennuh LLM's 1/2 december is een heleeee mooie dag hoor :p
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_63661939
Succes Reinhilde!

Hier worden volgens mij wedjes gelegd wanneer de baby komt. Vast op of net vlak voor of na een feestdag. Ben ik goed in.
Van Kim was ik 28 november uitgerekend. Mijn zusje is 3 dec jarig, mijn nichtje 6 dec. En dus hadden we al verwacht dat het rond die tijd zou gebeuren. En dat klopt dus.

Over de slijmprop. Volgens mij bij Kim niks verloren, kan het me iig niet herinneren.
Maar is dat wat dikkig gelig slijm toevallig?
pi_63661980
Reinhilde, goed zo Dat is echt wel het begin hoor
Nu lekker rustig houden (of misschien juist een stukje gaan lopen? Dat gaf hier net het laatste zetje!).
Hopelijk gaat het nu snel doorzetten
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_63662093
maffemuts goed idee!:)

Kim probeerde vanmorgen de baby eruit te praten. Heb nu adventkalender opgehangen. Hopelijk snapt ze een beetje dat het nog wel ff duurt nu.
pi_63662101
Ik was aan het rondlopen toen de vk belde, en zij stelde voor dat ik even ging rusten, omdat ik vannacht ook nauwelijks geslapen heb. Nu ik weer lig (ondertussen met kruik) merk ik dat het wat krachtiger wordt weer!

Maar goed, zolang ik niets hoef weg te puffen, is het ook geen wee.

Ik ga nu even film kijken, kom straks wel weer even melden!
pi_63662107
quote:
Op maandag 1 december 2008 10:13 schreef _Ingrid_ het volgende:
Succes Reinhilde!

Hier worden volgens mij wedjes gelegd wanneer de baby komt. Vast op of net vlak voor of na een feestdag. Ben ik goed in.
Van Kim was ik 28 november uitgerekend. Mijn zusje is 3 dec jarig, mijn nichtje 6 dec. En dus hadden we al verwacht dat het rond die tijd zou gebeuren. En dat klopt dus.

Over de slijmprop. Volgens mij bij Kim niks verloren, kan het me iig niet herinneren.
Maar is dat wat dikkig gelig slijm toevallig?
bij mij een geleiachtig doorzichtige knikker met wat bloed erbij
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_63662134
quote:
Op maandag 1 december 2008 10:13 schreef maffemuts het volgende:

Dakota niet vergeten bij te vullen he :p
potdicht met pepernoten is mijn nieuwe lijfspreuk
wanna rub mah puppeh?!
pi_63662466
quote:
Op maandag 1 december 2008 10:21 schreef Dakota het volgende:

[..]

bij mij een geleiachtig doorzichtige knikker met wat bloed erbij
Aha. Nou, ik vraag het donderdag wel. Ineens veel van dat slijm sinds een paar dagen.
Maar ik voel me vandaag gelukkig een stuk beter!
pi_63662578
quote:
Op maandag 1 december 2008 10:21 schreef Reinhilde het volgende:
Ik was aan het rondlopen toen de vk belde, en zij stelde voor dat ik even ging rusten, omdat ik vannacht ook nauwelijks geslapen heb. Nu ik weer lig (ondertussen met kruik) merk ik dat het wat krachtiger wordt weer!

Dit klinkt hoopvol, Reinhilde! Of het nou de aanzet naar de bevalling is of stevig voorwerk: er gebeurt wat!

Een van de eerste dingen die mijn verloskundige deed bij het bevallingsvoorbereidingsgesprek was dat ze me deed beloven dat ik niet zou gaan wandelen of andere gekke dingen zou doen om de weeën sterker te maken. Volgens haar geeft dat alleen maar meer pijn maar niet perse meer ontsluiting.
Lekker liggen, warm baden/douchen en vooral uitrusten zolang het kan zouden de manieren zijn om zo snel en soepel mogelijk te bevallen.
pi_63662923
Voor wie is het eigenlijk allemaal het eerste kindje ? *hand opsteekt*
wanna rub mah puppeh?!
  Moderator maandag 1 december 2008 @ 11:03:49 #213
5428 crew  miss_sly
pi_63663045
* meldt 1e kindje
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_63663215
*hand opsteekt*
pi_63663441
quote:
Op maandag 1 december 2008 10:58 schreef Dakota het volgende:
jep!
pi_63663530
*ook hier ons eerste kindje
pi_63663662
quote:
Op maandag 1 december 2008 10:58 schreef Dakota het volgende:

Nou Reinhilde, kom maar op met die baby

Ik heb lekker weer een paar uurtjes geslapen na een nacht wakker liggen.
Je merkt trouwens ook wel dat het het eerste kleinkind is hier van beide kanten,
Mijn schoonmoeder heeft een campingbedje gekocht, daar zou hij dan ook in kunnen zitten en spelen als hij daar is ipv een box. Nou waren we daar van de week, heeft mijn man hem even neer gezet, wilde ze hem perse laten staan. Met veel moeite weten te overtuigen dat hij dan nog zeker 2 maanden ongebruikt in de kamer zou staan en we hem dus beter op konden ruimen
Oma's
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_63663765
Reinhilde, probeer nog wat te slapen als het lukt. Je hebt je energie straks nog hard nodig! Ik hoop dat het doorzet of op zn minst het eea doet dat voorwerk
Fake it till you make it...
  maandag 1 december 2008 @ 11:46:43 #219
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_63664066
Reinhilde, spannend!
Enne, ik heb tot het einde toe de weeën ook prima kunnen handelen hoor, al moest ik ze natuurlijk wel wegpuffen...
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_63664078
Mijn schoonzus is ook zwanger Ik vind het zo leuk om samen met der zwanger te zijn
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  maandag 1 december 2008 @ 11:49:54 #221
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_63664142
*maffe zich aansluit bij allen die tegen Reinhilde zeggen nog ff te genieten van de rust*
Maarruh als t toch regelmatig is he Reinhilde zou ik toch ff bellen
Hier niet eens weg moeten puffen namelijk hihi ja 1 perswee omdat de vk nog wat dingen aan t klaar leggen was.
dus als de "krampjes" toch regelmatig zijn en om t juiste punt (zolang om de zoveel minuten) lekker bellen. Mocht je niet willen rusten, maak een pannetje soep ofzo is alvast handig als t wel doorzet en je hebt even iets lichts om handen :p
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  maandag 1 december 2008 @ 11:59:07 #222
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_63664362
Reinhilde s6
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 1 december 2008 @ 12:04:10 #223
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63664511
quote:
Op maandag 1 december 2008 10:21 schreef Reinhilde het volgende:

succes meis
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  maandag 1 december 2008 @ 12:29:35 #224
186094 Floria
Ghost of shark
pi_63665123
Reinhilde! Er is actie in de tent! Succes!

Dakota; meld!

Miss_sly, alles nog steeds 'droog'? Echo schiet ook alweer op!

Hier bij de gyn geweest alles prima, baby ligt met het hoofd voor de uitgang en al lekker laag. geen bijzonderheden. Verder slaap ik goed, gaat alles goed en ben ik nog steeds helemaal happy en alweer 35.3 woei!
Ziekenhuis tas ingepakt voor het grootste gedeelte. Zoveel als DJMO meeneemt doe ik dus echt niet. Kleding 9pyama en comfy dingen)en ondergoed voor mij en de baby, omslagdoek voor de baby, zoogcompresjes (ook maar 2) flesje water en dextro en dan straks nog wat persoonlijke verzorgingsspulletjes and that's it. Oh en telefoonnummers. Ziekenhuis is 4 minuten rijden (ja ja we hebben getimed) dus extra spul is er zo.

Kraambezoek? geen idee. Onze ouders wonen 1,5 uur rijden en we gaan ze ná de bevalling bellen en hoe het dan komt zo komt het. Lekker makkelijk. Vasthouden? Geen idee, ook dat zie ik wel.

Ik ben zóóó relaxed, dit wil ik ook als er geen baby meer in de mijn buik zit!
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
  maandag 1 december 2008 @ 12:31:04 #225
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_63665158
* ook hand opsteekt voor het krijgen van eerste kindje

Reinhilde, spannend!
No more games, no more drama...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 1 december 2008 @ 12:38:07 #226
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63665332
mjah Floria, als ik puur poliklniisch zou bevallen dan zou ik ook niet zoveel meenemen, maar ik ga ervan uit dat ik een dag of twee tot drie moet blijven, vandaar dat ik zoveel meeneem fijn dat je zo relaxt bent

voor mij is het btw mijn tweede, maar voor manlief zijn eerste kindje en hij is dan ook zenuwachtiger dan ik ben
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_63665602
Ben ik weer .

Ik heb ondertussen ruim een uur geslapen, niet diep, maar wel weer even mn ogen dicht gehad. Krampjes nu om de 4 minuten, maar ik geloof nog steeds niet dat dit echte weeen zijn; want nog steeds niet hoeven puffen.

De baby is heel erg wakker en alert, en reageert echt meteen als ik praat of mijn hand op mijn buik leg.

We zaten net tv te kijken, verse baby op tv, ik huilen joh... alsof het mn eigen kindje was. Hormonen.
pi_63665814
klinkt toch wel spannend hoor reinhilde!
  Jubileum moderator maandag 1 december 2008 @ 12:59:33 #229
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63665843
Reinhilde het zijn misschien dan nog geen ontsluitingsweeen, alhoewel je weet het nooit, ze doen in ieder geval wel wat. Verweken, verstrijken en al die dingen meer die nodig zijn om te gaan ontsluiten dus voor niets is het vast niet.
Sterkte!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 1 december 2008 @ 13:00:02 #230
108648 cattie
lieve moeder
pi_63665858
Reinhilde, er gebeurt wel wat! Hopelijk zet het snel echt goed door.
pi_63666042
Dat is waar Lois, er gebeurt iig wat! jee!
pi_63666316
Helaas, ik mag alweer van het lijstje af. Gisteren begon ik opeens te bloeden en dit heeft flink doorgezet.
Ik hoop ooit nog weer terug te komen in dit topic en dan voor een langere periode maar de eerste tijd zal dit nog niet gebeuren.

Ik zou het waarderen als dit bericht niet in het update-topic overgenomen wordt. Bvd!
De 2e keer doet vast niet zeer
pi_63666350

Spannend Reinhilde!
Nu heb ik lekker een reden om hier de heule dag te gaan zitten f5-en in plaats van studeren
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63666373
Ah nee Georgette wat stom! Zo helemaal niet leuk Sterkte ermee
Saartje
  maandag 1 december 2008 @ 13:20:50 #235
108648 cattie
lieve moeder
pi_63666404
G_K wat erg! Heel veel sterkte. (Het klinkt zo suf, maar weet niet iets anders om te zeggen en meen het wel.)
pi_63666419
Oeh spannend Reinhilde!

Georgette_Kloonie, wat naar Sterkte ermee.

Hier trouwens ook eerste kindje, en hier ook al zwanger samen met mijn schoonzus al weet zij dat nog niet, hihi.
A little nonsense now and then is cherished by the wisest men.
  Moderator maandag 1 december 2008 @ 13:21:48 #237
5428 crew  miss_sly
pi_63666432
G_K wat verdrietig. Sterkte
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 1 december 2008 @ 13:22:31 #238
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_63666447
Sterkte G_K
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_63666493
Reinhilde, kom weer even meelezen hoor !
spannend! Wie weet behoor jij wel tot de weinigen die weeën als niet écht heel pijnlijk ervaren ?
Het trekt in ieder geval niet weg nog..goed teken !
En heel fijn ook dat je uurtje met ogen dicht heb 'gerust' .. alle energie die je kunt sparen is meegenomen nu !

Georgette, wat een ronbericht. Sterkte.
pi_63666526
GK, wat naar.

Huup, ik ga weer even wat doen (filmpje kijken of even tukken, dus je kan mooi even studeren.
Kom over een paar uurtjes wel weer terug! Zo spannend is het hier namelijk nog steeds niet.
  maandag 1 december 2008 @ 13:26:18 #241
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_63666568
quote:
Op maandag 1 december 2008 13:25 schreef Reinhilde het volgende:
GK, wat naar.

Huup, ik ga weer even wat doen (filmpje kijken of even tukken, dus je kan mooi even studeren. Kom over een paar uurtjes wel weer terug! Zo spannend is het hier namelijk nog steeds niet.

maar ik wil nie

nee hoor, rust lekker uit meid, lekker ontspannen enzo nu het nog kan inderdaad
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 1 december 2008 @ 13:27:48 #243
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63666570
sterkte G_K
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_63666807
quote:
Op maandag 1 december 2008 13:18 schreef Georgette_Kloonie het volgende:
Helaas, ik mag alweer van het lijstje af. Gisteren begon ik opeens te bloeden en dit heeft flink doorgezet.
Ik hoop ooit nog weer terug te komen in dit topic en dan voor een langere periode maar de eerste tijd zal dit nog niet gebeuren.

Ik zou het waarderen als dit bericht niet in het update-topic overgenomen wordt. Bvd!
Jammer Georgette Sterkte!
pi_63666877
he Georgette, wat jammer zeg... veel sterkte!
pi_63667054
G_K, wat rot zeg

Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_63667184
Georgette_Kloonie hé bah wat een vervelend nieuws
Dikke voor jou.

Dames allemaal bedankt dat jullie aan ons dachten, we waren vanochtend al vroeg uit de veren en onderweg eerste Isa weg brengen die 2 daagjes bij mijn moeder zal blijven zodat ze de nodige aandacht gaat krijgen die ze verdient. En toen sloten we achter aan in de file rondom Eindhoven.
Uiteindelijk keurig ruim op tijd bij het DC, waar we allebei bloed moesten laten prikken, heeeel spannend voor manlief die dit de laatste 16 jaar ofzo niet had gehoeven
Toen hebben we nog ff moeten wachten en in die tijd zagen we 3 dames voorbij komen die allemaal de punctie hadden gehad, de een was nog witter als de ander na afloop en 1 dame stond zelfs buiten te .
Dat gaf dus weinig hoop ik dacht meteen ooh ooh dat wil ik niet zo hoor.
Keurig om 9.30 uur aan de beurt de gyn kwam ons halen die had me al zien zitten in de wachtkamer, eerste werd de papierhandel doorgenomen of we straks het geslacht enz wilde weten (weet je dan 100% zeker ivm het chromosoomonderzoek) en toen mocht ik op de tafel gaan liggen, de assistente en gyn waren erg lief en rustig dus er was niet echt een gespannen sfeertje ofzo het leek tot dan toe een normale echo.
Buik werd schoongemaakt met alcohol *brrrr koud* en de naald en spuit werden voor de dag gehaald vanaf dat moment heb ik niet meer gekeken en stijf de luiken op elkaar gehouden, ik ben wel nieuwsgierig maar weet waar mijn grens is zeg maar en wilde absoluut niet op het scherm een naald langs ons kindje af zien gaan.
Ik voelde een heel gemeen prikje dat even aanhield omdat ze langs mijn buikvlies afgingen was later het verhaal van de gyn dat voelt erg scherp. Ik heb dus mooi dat krampgevoel weg kunnen puffen en zuchten omdat ik heel stil moest blijven liggen terwijl je hele lijf roept dat je moet wegrennen al met al duurde dat max. 2 minuten. Ik had na afloop geen draaierig gevoel oid, liep gewoon naar de auto toe.
Nu lig ik op ons bedje net n film gekeken (naja geslapen) en het voelt of ik ongesteld moet worden een soort zeurderige pijn in mijn buik maar dat hoort er allemaal bij zeiden ze dus ik maak me geen zorgen heb het kindje na de punctie ook lekker zien duimen op de echo en die lag er nog net zo tevreden bij als daarvoor.

Sorry voor het lange verhaal en ik kruip nu weer snel onder de wol.
Mama van Isa en Ties
  Jubileum moderator maandag 1 december 2008 @ 13:59:27 #248
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63667393
Kruip maar lekker in bed Marlieske Hoe lang moet je nu wachten op de uitslag?

Georgette dat is verdrietig... Een hele dikke knuffel van mij, voor jou
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_63667490
Nou, dat heb je maar alvast achter de rug Marlieske. Sterkte met wachten maar weer...
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 1 december 2008 @ 14:02:57 #250
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63667493
Marlieske, gelukkig is het je een beetje meegevallen. Sterkte met wachten op de uitslag.

Lieve G_K, wat ontzettend k*t dit...

Reinhilde, je rommelt
Doe lekker rustig aan en probeer idd nog even wat te slapen zo hier en daar.

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 01-12-2008 14:27:49 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')