Georgette_Kloonie hé bah wat een vervelend nieuws
Dikke

voor jou.
Dames allemaal bedankt dat jullie aan ons dachten, we waren vanochtend al vroeg uit de veren en onderweg eerste Isa weg brengen die 2 daagjes bij mijn moeder zal blijven zodat ze de nodige aandacht gaat krijgen die ze verdient. En toen sloten we achter aan in de file rondom Eindhoven.
Uiteindelijk keurig ruim op tijd bij het DC, waar we allebei bloed moesten laten prikken, heeeel spannend voor manlief die dit de laatste 16 jaar ofzo niet had gehoeven
Toen hebben we nog ff moeten wachten en in die tijd zagen we 3 dames voorbij komen die allemaal de punctie hadden gehad, de een was nog witter als de ander na afloop en 1 dame stond zelfs buiten te

.
Dat gaf dus weinig hoop ik dacht meteen ooh ooh dat wil ik niet zo hoor.
Keurig om 9.30 uur aan de beurt de gyn kwam ons halen die had me al zien zitten in de wachtkamer, eerste werd de papierhandel doorgenomen of we straks het geslacht enz wilde weten (weet je dan 100% zeker ivm het chromosoomonderzoek) en toen mocht ik op de tafel gaan liggen, de assistente en gyn waren erg lief en rustig dus er was niet echt een gespannen sfeertje ofzo het leek tot dan toe een normale echo.
Buik werd schoongemaakt met alcohol *brrrr koud* en de naald en spuit werden voor de dag gehaald vanaf dat moment heb ik niet meer gekeken en stijf de luiken op elkaar gehouden, ik ben wel nieuwsgierig maar weet waar mijn grens is zeg maar en wilde absoluut niet op het scherm een naald langs ons kindje af zien gaan.
Ik voelde een heel gemeen prikje dat even aanhield omdat ze langs mijn buikvlies afgingen was later het verhaal van de gyn dat voelt erg scherp. Ik heb dus mooi dat krampgevoel weg kunnen puffen en zuchten omdat ik heel stil moest blijven liggen terwijl je hele lijf roept dat je moet wegrennen al met al duurde dat max. 2 minuten. Ik had na afloop geen draaierig gevoel oid, liep gewoon naar de auto toe.
Nu lig ik op ons bedje net n film gekeken (naja geslapen) en het voelt of ik ongesteld moet worden een soort zeurderige pijn in mijn buik maar dat hoort er allemaal bij zeiden ze dus ik maak me geen zorgen heb het kindje na de punctie ook lekker zien duimen op de echo en die lag er nog net zo tevreden bij als daarvoor.
Sorry voor het lange verhaal en ik kruip nu weer snel onder de wol.