rustig nu, heb vanmiddag een halfuurtje geslapen, ik hoop dat het vannacht beter gaat.quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:31 schreef Lois het volgende:
Wat is Reinhilde stil? Joehoe??? Zou het dan toch.....![]()
Dakota wat akelig, hoe is het nu? Heb je nog een beetje kunnen slapen vandaag?
Miss sly dat is schrikken!
quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:44 schreef Reinhilde het volgende:
Als dat zo is, dan komt baby pas over een jaar!
het zou kraakbeen kunnen zijn bij je schaambot dat over elkaar schuift, ik heb het in mijn heupquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:34 schreef Fuente het volgende:
Klinkt dit bij iemand bekend? Ik hoor en voel met enige regelmaat knakjes in mijn buik. Het klinkt als het knakken van vingerbotjs, maar dan veel lichter. Manlief hoort het ook, dus ik ben niet gekMaar het is echt raar. Iemand enig idee?
zelfde als ik dusquote:Op zondag 30 november 2008 10:08 schreef _Ingrid_ het volgende:
Nee, heb juist lage bloeddruk. Benauwd zat ookal te denken aan ruimtegebrek. Gisteren voor het eerst een trap tegen de bovenste rib. En vaak tegen/bij middenrif.
Die erge koppijn in combi met erge duizeligheid is vooral erg vervelend.
Cup a soup is ook zout.quote:Op zondag 30 november 2008 10:19 schreef _Ingrid_ het volgende:
Tnx meiden. Werd zo vreselijk naar wakker. Dacht dat ik flauw ging vallen.
Drop had ik idd al aan gedacht, geen idee of we dat hebben. We hebben wel cup a soup, kan ik wel nemen.
ik word af en toe wakker omdat mijn adem stokt , ff schrikken maar je wordt iig altijd wakkerquote:Op zondag 30 november 2008 10:19 schreef _Ingrid_ het volgende:
Drop had ik idd al aan gedacht, geen idee of we dat hebben. We hebben wel cup a soup, kan ik wel nemen.
Volgens mij kan je dit beter in WGR vragen. Daar zitten de mensen die er echt verstand van hebben.quote:Op zondag 30 november 2008 10:24 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik heb met mijn vriend een samenlevingscontract. We hebben wat bezittingen en een huis, nu hoorde ik dat als je wilt dat er een aanpassing komt in het testament voor je kind dat je beter geregistreerd partnerschap met elkaar kunt aangaan of trouwen? Iemand die dit weet?
Dat had ik bij m`n oudste en m`n jongste ook! Bleken ze na de geboorte zelf te rammelen in sommige gewrichtjes. Is na verloop van tijd helemaal over gegaanquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:34 schreef Fuente het volgende:
Klinkt dit bij iemand bekend? Ik hoor en voel met enige regelmaat knakjes in mijn buik. Het klinkt als het knakken van vingerbotjs, maar dan veel lichter. Manlief hoort het ook, dus ik ben niet gekMaar het is echt raar. Iemand enig idee?
Manlief zijn eerste reactie: Coolquote:Op zondag 30 november 2008 13:52 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Dat had ik bij m`n oudste en m`n jongste ook! Bleken ze na de geboorte zelf te rammelen in sommige gewrichtjes. Is na verloop van tijd helemaal over gegaan
Dit heb ik ook gehad Ingrid. Ik werd er iedere nacht misselijk van wakker. bloeddruk was prima. En ik had het vooral bij het liggen op mijn rug en rechtop zitten. Het enige wat hielp was op mijn zij liggen en rustig ademen. Hij kwam volgens mij ook omdat Sten zo hoog zat, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op zondag 30 november 2008 10:19 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik heb ook het idee dat frummel hoog ligt. Zal het donderdag navragen.quote:Op zondag 30 november 2008 18:23 schreef Kaarr het volgende:
[..]
Dit heb ik ook gehad Ingrid. Ik werd er iedere nacht misselijk van wakker. bloeddruk was prima. En ik had het vooral bij het liggen op mijn rug en rechtop zitten. Het enige wat hielp was op mijn zij liggen en rustig ademen. Hij kwam volgens mij ook omdat Sten zo hoog zat, maar dat weet ik niet zeker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |