rustig nu, heb vanmiddag een halfuurtje geslapen, ik hoop dat het vannacht beter gaat.quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:31 schreef Lois het volgende:
Wat is Reinhilde stil? Joehoe??? Zou het dan toch.....![]()
Dakota wat akelig, hoe is het nu? Heb je nog een beetje kunnen slapen vandaag?
Miss sly dat is schrikken!
quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:44 schreef Reinhilde het volgende:
Als dat zo is, dan komt baby pas over een jaar!
het zou kraakbeen kunnen zijn bij je schaambot dat over elkaar schuift, ik heb het in mijn heupquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:34 schreef Fuente het volgende:
Klinkt dit bij iemand bekend? Ik hoor en voel met enige regelmaat knakjes in mijn buik. Het klinkt als het knakken van vingerbotjs, maar dan veel lichter. Manlief hoort het ook, dus ik ben niet gekMaar het is echt raar. Iemand enig idee?
zelfde als ik dusquote:Op zondag 30 november 2008 10:08 schreef _Ingrid_ het volgende:
Nee, heb juist lage bloeddruk. Benauwd zat ookal te denken aan ruimtegebrek. Gisteren voor het eerst een trap tegen de bovenste rib. En vaak tegen/bij middenrif.
Die erge koppijn in combi met erge duizeligheid is vooral erg vervelend.
Cup a soup is ook zout.quote:Op zondag 30 november 2008 10:19 schreef _Ingrid_ het volgende:
Tnx meiden. Werd zo vreselijk naar wakker. Dacht dat ik flauw ging vallen.
Drop had ik idd al aan gedacht, geen idee of we dat hebben. We hebben wel cup a soup, kan ik wel nemen.
ik word af en toe wakker omdat mijn adem stokt , ff schrikken maar je wordt iig altijd wakkerquote:Op zondag 30 november 2008 10:19 schreef _Ingrid_ het volgende:
Drop had ik idd al aan gedacht, geen idee of we dat hebben. We hebben wel cup a soup, kan ik wel nemen.
Volgens mij kan je dit beter in WGR vragen. Daar zitten de mensen die er echt verstand van hebben.quote:Op zondag 30 november 2008 10:24 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik heb met mijn vriend een samenlevingscontract. We hebben wat bezittingen en een huis, nu hoorde ik dat als je wilt dat er een aanpassing komt in het testament voor je kind dat je beter geregistreerd partnerschap met elkaar kunt aangaan of trouwen? Iemand die dit weet?
Dat had ik bij m`n oudste en m`n jongste ook! Bleken ze na de geboorte zelf te rammelen in sommige gewrichtjes. Is na verloop van tijd helemaal over gegaanquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:34 schreef Fuente het volgende:
Klinkt dit bij iemand bekend? Ik hoor en voel met enige regelmaat knakjes in mijn buik. Het klinkt als het knakken van vingerbotjs, maar dan veel lichter. Manlief hoort het ook, dus ik ben niet gekMaar het is echt raar. Iemand enig idee?
Manlief zijn eerste reactie: Coolquote:Op zondag 30 november 2008 13:52 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Dat had ik bij m`n oudste en m`n jongste ook! Bleken ze na de geboorte zelf te rammelen in sommige gewrichtjes. Is na verloop van tijd helemaal over gegaan
Dit heb ik ook gehad Ingrid. Ik werd er iedere nacht misselijk van wakker. bloeddruk was prima. En ik had het vooral bij het liggen op mijn rug en rechtop zitten. Het enige wat hielp was op mijn zij liggen en rustig ademen. Hij kwam volgens mij ook omdat Sten zo hoog zat, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op zondag 30 november 2008 10:19 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik heb ook het idee dat frummel hoog ligt. Zal het donderdag navragen.quote:Op zondag 30 november 2008 18:23 schreef Kaarr het volgende:
[..]
Dit heb ik ook gehad Ingrid. Ik werd er iedere nacht misselijk van wakker. bloeddruk was prima. En ik had het vooral bij het liggen op mijn rug en rechtop zitten. Het enige wat hielp was op mijn zij liggen en rustig ademen. Hij kwam volgens mij ook omdat Sten zo hoog zat, maar dat weet ik niet zeker.
Niet iets wat ik straks hoop nodig te hebben maar vind het wel goedquote:Op zondag 30 november 2008 15:33 schreef DJMO het volgende:
ik denk dat dit toch de meest geschikte plek is..
Ruggenprik mag bij elke bevalling
ik denk er zelf niet aan, heb het bij de eerste ook niet gekregen/gevraagd en wil het nu ook niet als het niet nodig is.. maar misschien dat er hier vrouwen zijn die het wel graag willen en hier dus wel wat aan hebben
quote:Op zondag 30 november 2008 21:48 schreef Reinhilde het volgende:
Ik weet dat het verlies van de slijmprop (hoe het er ook ziet) niet per se betekend dat de bevalling begint. Maar, wat je zegt BE, mss wel een teken dat het aan het verweken is. Dat zou echt super zijn, want ik hoop nog steeds thuis te bevallen!
Dat hoop ik ook!quote:Op zondag 30 november 2008 21:56 schreef Fuente het volgende:
[..]
![]()
bij Sara was ik 12 uur na het verliezen van de slijmprop al bevallen! Ik hoop dat je vannacht echt gaat beginnen meis!
Ik sluit me aan bij miss_sly!quote:Op zondag 30 november 2008 23:48 schreef miss_sly het volgende:
marlieske, morgen de punctie toch? Sterkte morgen
Dat is inderdaad geen tijd, Estrysquote:Op maandag 1 december 2008 05:47 schreef Estrys het volgende:
Marlieske succes!
Wat een tijdstip voor iemand die met verlof is en geen kinderen heeftKon gewoon echt niet meer slapen, dus neem ik een lekker bakje thee en straks wel weer even terug mn bedje in
Gisteren helemaal over deze post heen gelezenquote:Op zondag 30 november 2008 09:03 schreef miss_sly het volgende:
Diaan, lief dat ernaar vraagt.
Hier alles prima, na twee-drie keer was er niets meer te zien en dat is zo de hele avond en nacht gebleven. Zal dus wel niets aan de hand zijn, denk ik dan maar
Het was ook wel moeilijk om niks te zeggen, maar we willen het juist met kerst vertellen. Daarom heb ik mn mond maar dicht gehouden en ben ik op het laatst maar even op de grond gaan zitten.quote:Op maandag 1 december 2008 09:44 schreef miss_sly het volgende:
Jeuh, Flower, ik zou dat toch een prima moment vinden om het te vertellen. Zo lang staanNee hoor, dan maar eerder vertellen dan ik had gedacht.
Maar goed, wij hebben het gewoon meteen verteld en houden niet een tijdje ons mond, dus ik zie dat sowieso al anders
jeejquote:Op maandag 1 december 2008 09:07 schreef DJMO het volgende:
marlieske sterkte vandaag37 weken zwanger hier
nu maar hopen dat die laatste 3 weken wat sneller gaan dan de laatste twee....
en dan loop je straks fijn 2 weken overtijd holladiejeeeeeeequote:Op maandag 1 december 2008 09:55 schreef Dakota het volgende:
ik mag over 2 dagen van mijn bed af
holladiejeeeee
Doe niet zo gemeen piepzakquote:Op maandag 1 december 2008 09:57 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
en dan loop je straks fijn 2 weken overtijd holladiejeeeeeee
ohquote:Op maandag 1 december 2008 10:02 schreef Reinhilde het volgende:
Hoi.
Gister vanaf 2330 maar eens tijd gaan opnemen tussen de krampjes+harde buiken. De eerste 1,5 uur heel onregelmatig, (8-4-6-3-9) daarna 3-4 minuten, toen 2-3 minuten. Maar ik kon het prima aan,er was dus wel regelmaat maar niet echt krachtig.
Heb de VK daarom ook niet gebeld, want dat vond ik onnodig.
Uiteindelijk nog 3x heel even geslapen. Na de 3e keer waren de 'weeen' bijna weg. Toen ik een beetje heen en weer ging lopen (het was nu half 8) kwamen ze weer ietsje regematig terug, nu al zo'n anderhalf uur elke 6 minuten.
Ik heb de VK een uurtje geleden gebeld, alles even doorgesproken. Ze heeft me aangeraden lekker te gaan slapen, evt. met 2 paracetamol zodat ik geen last heb van de krampen, en mijn krachten te sparen.
Ik merk dat het nu weer iets krachtiger wordt, maar het zijn nog geen echte weeen, want ik kan het prima handelen. Lekker op de bank nu, met Nixxx, die blijft toch maar lekker thuis, filmpje kijken, en afwachten wanneer baby zich laat zien.
jep! dan is het veilig volgens de vk, maar t rommelt al max een dag niet dus ik hoop dat ze nog langer blijft ztten hoorquote:Op maandag 1 december 2008 10:03 schreef DJMO het volgende:
haha dakota , ik heb geluk.. ik ben zo bang voor vuurwerk dat iedereen in mijn omgeving zegt dat ik het kind er voor de 31e op zeker uitgepoept heb, omdat hij niet bij zo'n stressmama in dr buik wil zitten .. ik heb soms de gedacht dat hij juist tot ná oud en nieuw blijft zitten om dat vuurwerk dit jaar maar niet mee te hoeven maken
wie o wie krijgt er gelijk...
en over twee dagen mag je van bed af omdat je dan ook 37 weken bent???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |