abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63600627
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 17:37 schreef tessie het volgende:
Lief zeg DIaan!

En aan degenen die niet willen dat in andere mensen in de kraamtijd hun baby vasthouden... waarom willen jullie dat niet? Ik heb daar nog helemaal niet zo over nagedacht, en ik kan me voorstellen dat veel mensen het juist heel leuk vinden om je baby vast te houden... Kan toch in principe ook helemaal geen kwaad?
Nou het kan soms wel heel veel kwaad doen... dat is het hem nou juist.

Isa kwam 3 weken te vroeg woog 2664 gram en kon zichzelf redelijk warm houden we waren al blij dat de couveuse niet nodig was. De hele tijd van hand tot hand was funest voor haar rust veel te veel prikkels met als resultaat een prikkelbare baby die slecht dronk en sliep.
Dus ze verloor gewicht, normaal niet zo erg maar als ze zo licht en klein zijn.... dus kruiken werden weer warm gemaakt, Isa miste de kracht om de fles goed te drinken viel de hele tijd tijdens de fles in slaap dus koud washandje erbij enz enz
Het werd dus een neerwaartse spiraal en die stopte pas toen ik flauw viel van alle drukte in het ziekenhuis en de verpleegster iedereen naar huis stuurde die op de kamer stond.
Toen hebben we heel strikt bezoek gepland en iedereen moest zich melden bij de verpleegster voordat ze mijn kamer op mochten toen we na 5 dagen thuiskwamen ging het net zo.
Alle visite moest bellen, onverwachte visite kon helaas naar huis als het al te druk was.
Soms heel vervelend om te moeten doen, maar tja als mensen hard leers zijn.
Later in de kraamperiode kregen we visite daar heb ik gewoon tegen gezegd: sorry hoor maar vannacht moet ik er om 4.00 uur weer uit, ik ga naar bed. En toen ik dat zei was het al 22.00 uur geweest.
Kraamvisite is geen feest avondje zorg dat je alleen beschuit met muisjes thee en koffie hebt.
Bier en borrelnoten blijven in de kelder!
Mama van Isa en Ties
  vrijdag 28 november 2008 @ 19:07:35 #52
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_63601752
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 18:17 schreef marlieske het volgende:
Later in de kraamperiode kregen we visite daar heb ik gewoon tegen gezegd: sorry hoor maar vannacht moet ik er om 4.00 uur weer uit, ik ga naar bed. En toen ik dat zei was het al 22.00 uur geweest.
Kraamvisite is geen feest avondje zorg dat je alleen beschuit met muisjes thee en koffie hebt.
Bier en borrelnoten blijven in de kelder!
Ik vind dat je als kraamvisite ook gewoon je fatsoen moet kennen en niet urenlang moet blijven hangen !
KuikenGuppy
pi_63602076
Tessie, knuffelen met de baby kunnen ze altijd nog. Een pasgeboren baby heeft al genoeg indrukken te verwerken, hoe minder prikkels hoe meer rust dat geeft. En als de baby slaapt tijdens het bezoek dan blijft hij waar hij is.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_63602604
Ok bedankt voor de uitleg allemaal!
Niemand in mijn omgeving heeft nog kinderen, en toen ik zelf vroeger op kraambezoek ging mocht ik ook altijd gewoon het babytje vasthouden. Was hier totaal niet bekend mee.

Spreken jullie vooral uit eigen ervaring, of is dit iets van je vanuit de medische wereld zeg maar ook als advies hoort?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  vrijdag 28 november 2008 @ 19:43:28 #55
108648 cattie
lieve moeder
pi_63602667
Ik heb officieel verlof!
Mijn kamergenoten hadden cadeautjes voor me en woensdag gaan we nog met een man of 12 uit eten, erg leuk en lief.

Ive mocht ivm de vacuümpompbevalling de eerste 3 dagen alleen door ons vastgehouden worden en dat is erg goed bevallen. Dat doen we dit keer weer. Het is een baby, een mensje, dat net een heel heftige gebeurtenis heeft meegemaakt en ik vind dat het te veel voor een baby is om dan erg van hand tot hand te gaan. Zoals de vk zei: het is geen lappenpop. En vasthouden kunnen ze later ook nog. Moet zeggen dat op mijn schoonmoeder na niemand het een probleem vond.
Toen Ive 2 dagen was en het even niet zo lekker ging hebben we trouwens gewoon het bezoek afgebeld. Wederom maakte niemand behalve mijn schoonmoeder daar een probleem van.

Qua bezoek: we hebben allemaal erg rustige, behouden vrienden die rustig op hun beurt wachten. Er is 1 ding wat ik wel anders ga doen en dat is: geen avondbezoek de eerste maand. 's Avonds blijven mensen toch vaak langer/ te lang hangen.
  vrijdag 28 november 2008 @ 19:45:20 #56
108648 cattie
lieve moeder
pi_63602718
Tessie, bij baby's die zich niet goed warm kunnen houden en na heftige bevallingen wordt het ook afgeraden door de medici om de baby van hand tot hand te laten gaan. En na een week ofzo mocht bij mij iedereen Ive wel even vast houden (maar niet te lang, want ik zat er als een tijgerin bovenop. Hormonen. )
pi_63602756
Geen avondbezoek is een heel goed idee en die ga ik ook echt even opschrijven, cattie
De 2e keer doet vast niet zeer
pi_63602822
Ik snap het wel als de baby zich niet goed warm kan houden, maar had verder nog nooit gehoord van dat het dan teveel prikkels zou geven en dat dat niet goed is...
Had net al even gegoogled, en zag wel iets over dat het stressvol voor de baby zou zijn en dan je dan meer kans hebt op een huilbaby, maar afgezien van die ene site kan ik het niet zo terug vinden...

Ik kan me trouwens wel voorstellen als er veel mensen tegelijk zijn , of de hele dag door dat het too much zou zijn, dus ik weet niet of jullie dat misschien bedoelen?
Maar het lijkt me gewoon als je doordeweeks een paar x bezoek krijgt van iemand, en als die hem dan vast willen houden ,dat dat toch niet zo erg is? Of ben ik gewoon te naief?
  vrijdag 28 november 2008 @ 19:54:08 #59
108648 cattie
lieve moeder
pi_63602970
Tessie, ik denk dat het ook wel erg van de ouders en de baby afhangt. De ene baby is en blijft onverstoorbaar en de andere is heel gevoelig voor indrukken. Ik denk niet dat het per defenitie niet goed is om de baby door bezoek te laten vasthouden. Maar het kan zeker geen kwaad om een paar dagen te wachten. Even de baby en de ouders tot rust laten komen. En bij 1/2 perso(o)nen per bezoek is het idd heel anders dan een kamer vol mensen en een baby die van hand tot hand gaat.
pi_63603069
Ik zou de eerste paar dagen ook niet echt bezoek willen hebben eigenlijk, behalve van ouders en schoonouders: En daarna gewoon een beetje verspreid.
Maar we hebben ook weer neit zoooveel vrienden en familie, dus kan me niet voorstellen dat ze allemaal heel snel achter elkaar lang zouden komen en dat het dan ´babydoorgeven´ wordt ofzo.
  vrijdag 28 november 2008 @ 20:06:21 #61
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_63603320
Tessie, misschien waren de kinderen van jouw kraambezoeken al eventjes oud? Ik heb het de eerste week zo gedaan.
Om de prikkels, omdat ze eerst aan onze geur moest wennen, en niet die van de hele buurt . De verloskundige bij Luuke raadde het zo aan, en als mensen het niet zouden begrijpen moesten ze hem maar bellen. We hebben het een dag of 4 gedaan. Echt ter voorkoming van dat hand-tot-hand.
En omdat ik het vreselijk vond, mijn kleine zwitsalproduct wat naar andere mensen kon gaan ruiken!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_63603364
Bedankt allemaal voor de reacties

Maar al mijn drukte was weer om niks Ik had gewoon niet goed gelezen Afspraak is pas volgende week maandag! Mn verzuimbegeleider zei dat ik het weekend gewoon weg kon (maar niet overbelasten uiteraard) en omdat de afspraak zover weg is alvast telefonisch consult gehad met de bedrijfsarts. Die deed gewoon heel redelijk! Hij kwam met hetzelfde voorstel als wat ik ingeveer in mn hoofd had zitten

Echt een enorme opluchting en een last die van mn schouders is gevallen. Wel echt dom dat ik verkeerd gelezen had, maar goed Heb inmiddels weer veel zin in het weekend, dus ik ga jullie ook gauw weer verlaten
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  vrijdag 28 november 2008 @ 20:09:37 #63
108648 cattie
lieve moeder
pi_63603421
Tex, wat fijn om te lezen dat het toch allemaal goed geregeld is! Veel plezier dit weekend!
pi_63603450
Woei Tex wat goed! Geniet er lekker van!
pi_63603547
En wat de bezoekers meestal niet weten is dat zodra ze de deur dicht slaan en weer naar huis gaan, de baby nog weleens door alle prikkels flink van slag kan zijn en een tijd kan huilen (hebben wij een aantal keer gehad, ook niet fijn)

Wat wij trouwens ook deden was het bezoek boven op de slaapkamer (zeker de eerste week) en ik op/in bed.
De eerste dagen niet meer dan 2/3 personen tegelijk boven, kon ik helemaal niet aan anders
  vrijdag 28 november 2008 @ 20:16:28 #66
108648 cattie
lieve moeder
pi_63603599
Bezoek mocht bij mij juist niet de slaapkamer in. Dat vind ik echt een plek voor ons zelf. Als er beneden bezoek was en Ive moest gevoed worden, ging ik rustig naar boven om te voeden. En zo heeft iedereen zijn eigen manier. Doe vooral wat jij/jullie fijn vindt/vinden.
pi_63603878
Ik kan me dus echt niets voorstellen bij je kindje niet vast laten houden door anderen.
De foto's van de eerste dag met pepijn bij mijn ouders/oma/schoonouders en broers en zussen zijn voor mij juist heel dierbare foto's.

Het beperken bij traumatische bevallingen en vacuumpomp etc ok. Maar ik had mijn ouders het 1ste moment om hun 1ste kleinkind vast te houden echt niet willen ontnemen. Dat moment is juist voor mij ook heel speciaal.
pi_63604146
Hahaha, Mikoxx...super !!!!! Ik hoop dat je een geweldige zwangerschap gaat hebben !
Bereid je maar vast voor op spektakel!

En voor Meimel een dubbel dikke x , sterkte !
  vrijdag 28 november 2008 @ 20:47:29 #69
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_63604631
Piglet, dat vind ik dan ook de uitzonderingen. Gewoon de mensen die het dichtst bij je staan. Maar vooral bij Luuke was het bij ons de zoete inval. Al mijn neefjes en nichtjes, ooms en tantes, buren collega's die 'even komen kijken'. Heerlijk, maar wel zonder handen.
pi_63604638
Eigenlijk hebben wij altijd als regel aangehouden dat Linde niet meer door andere vastgehouden mocht worden als we merkten dat ze er last van had, maar ze was ook bij anderen juist helemaal in haar sas Zo viel ze gerust bij mijn moeder/tante/nicht op haar arm in slaap. En van prikkels hebben we eigenlijk ook nooit iets gemerkt bij haar.

Binnen een uur na de geboorte kwamen mijn ouders en schoonouders bij ons in het ziekenhuis kijken (zaten al zo'n 10 uur te wachten) en ze hebben haar toen meteen allemaal even heel kort vastgehouden

Maar als er medische redenen zijn om het niet te doen, of je voelt je er niet lekker bij, dan doe je het toch gewoon niet? Lijkt me geen probleem
pi_63604920
Mijn ouders en schoonouders hebben Sara de eerste dagen wel vastgehad hoor. Maar verder gewoon niemand.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_63606395
Mijn ouders waren al in het ziekenhuis toen ik nog bezig was. Die hebben Kim heel snel vastgehouden. Mooie foto's ook daarvan. Maar bleven niet te lang hangen.

Mijn schoonouders kwamen een paar dagen later pas, vond ik wel lang duren. Verder belde iedereen van tevoren volgens mij. Niet tig lui tegelijk gehad gelukkig.
pi_63606631
Ik heb er geen moeite mee gehad ons kindje uit handen te geven.
<knip>

[ Bericht 73% gewijzigd door Georgette_Kloonie op 29-11-2008 22:58:26 ]
De 2e keer doet vast niet zeer
  vrijdag 28 november 2008 @ 22:00:00 #74
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_63607321
Georgette.... Dit verhaal herken ik. Ik ga nu zoooo hard nadenken wie je bent!!!
  vrijdag 28 november 2008 @ 22:33:30 #75
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63608464
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 22:00 schreef Lishe het volgende:
Georgette.... Dit verhaal herken ik. Ik ga nu zoooo hard nadenken wie je bent!!!
Er rinkelen hier nu ook belletjes, maar ik weet 't nog niet helemaal
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_63608704
Georgette_Kloonie houdt het kloonzijn langer vol dan ik
A little nonsense now and then is cherished by the wisest men.
pi_63610203
Ik heb Mirte ook nauwelijks door anderen laten vasthouden in het begin. Ik wilde het gewoon niet en als ik zelf naar boven ging dan ging zij lekker met mama mee. Of de visite kwam even boven kijken en dan konden zij beneden aan koffie/thee met beschuitje.
Zou ik voor een tweede zo weer willen.

Ik had gister een schaaltje gehakt, niet over datum. Maar het stonk... of dat nou hormonen zijn of dat het toch niet meer goed was... Ik heb het weggegooid, durfde het niet aan.
Fake it till you make it...
pi_63610460
Nou Nijna ik vind gehakt ook stinken momenteel denk dus dat het iets hormonaals is, al het vlees stinkt trouwens nu ik zwanger ben.

Lekker ruiken doet pizza enuh pizza enuh ...
Mama van Isa en Ties
pi_63614855
Oeh pizza, dat moeten we dan maar eten van het weekend!
Ik zei al tegen lief dat ik alleen nog maar gehakt ga halen op de dag dat ik het nodig heb. En dan moet het dus nog wel goed zijn... toch?!
Fake it till you make it...
  zaterdag 29 november 2008 @ 08:47:20 #80
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_63614871
Tex, wat fijn dat het "probleem" opgelost is en dat je gewoon verkeerd gelezen hebt. Je zit nu al lang en breed op CenterParcs, maar ik wil jullie even heel veel plezier wensen dit weekend, lekker genieten.

Ik heb het gisterenavond volgehouden tot het einde en zelfs nog een aantal keren de dansvloer opgeweest Lekker dansen op disconummers. Het was een erg leuk feest met zelfs bezoek van Big, Black & Beautiful en Jannes maar dat vind ik

Vandaag nog Sinterklaasfeest voor Twan op mn werk en komt er nog verlate verjaardagsvisite, drukke dag dus. Maarre... ik voel me erg goed!! Dus kom maar op.

Nog een tip voor dames die net als ik dekens met lakens niet mooi/handig vinden: ik heb dekenhoezen besteld bij www.ikkelief.nl en gisteren ontvangen. Ze zien er echt super uit en staat erg mooi op het bedje.
Make love, not war ☮
pi_63614890
Diaan, die dekenhoezen zijn gaaf!!! Ik deed bij Sara ook vrij snel een overtrekje om haar deken, ik vind dat gepruts met lakentjes inderdaad niets. Maar omdat ik geborduurde lakentjes heb van toen mijn vader nog een baby was, gebruik ik ze wel, in het begin

Hier ook Sint op manlief zijn werk vandaag. Ik voel me een beetje beroerd, hoofdpijn, niet lekker, bah.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_63614903
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 19:54 schreef cattie het volgende:
Tessie, ik denk dat het ook wel erg van de ouders en de baby afhangt. De ene baby is en blijft onverstoorbaar en de andere is heel gevoelig voor indrukken. Ik denk niet dat het per defenitie niet goed is om de baby door bezoek te laten vasthouden. Maar het kan zeker geen kwaad om een paar dagen te wachten. Even de baby en de ouders tot rust laten komen. En bij 1/2 perso(o)nen per bezoek is het idd heel anders dan een kamer vol mensen en een baby die van hand tot hand gaat.
Ja, inderdaad. Dat was dus bij de baby van een collega, die ging echt van de ene naar de andere schoot. En op een gegeven moment begon ie dus ook een beetje te jengelen, vond het zelf niet zo fijn leek het.
Maar als een baby er geen problemen mee heeft bij anderen op de arm te gaan zie ik niet in wat er op tegen is.
  zaterdag 29 november 2008 @ 10:22:07 #83
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63615391
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 20:24 schreef p_iglet het volgende:
Ik kan me dus echt niets voorstellen bij je kindje niet vast laten houden door anderen.
De foto's van de eerste dag met pepijn bij mijn ouders/oma/schoonouders en broers en zussen zijn voor mij juist heel dierbare foto's.

Het beperken bij traumatische bevallingen en vacuumpomp etc ok. Maar ik had mijn ouders het 1ste moment om hun 1ste kleinkind vast te houden echt niet willen ontnemen. Dat moment is juist voor mij ook heel speciaal.
Sasha heeft de eerste 2 weken bij niemand anders dan ons en de kraamverzorgster gezeten, vanwege zijn gebroken sleutelbeentje en dat wat jij nu zegt van die foto's vind ik echt jammer.
We hebben ze later alsnog wel gemaakt, maar dat was toch wel anders.

En G_K, van jouw verhaal wordt ik helemaal week.
pi_63615435
pff ik heb t vandaag helemaal gehad, gisteren om half 9 rugweeen die aanhielden tot half 2, toen ben ik in slaap gevallen en om 6 uur werd ik weer wakker met weeen en die stopten om half 8. Ik weet dat het beter is dat ze blijft zitten maar huuuuuuuuu dit is geen pretje
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 29 november 2008 @ 11:23:26 #85
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63616001
pfff ik kom niet bijgelezen...

dakota, ik weet dat rugweeën geen pretje zijn maar nog een paar dagen en dan is het "safe" voor je uk

Frups, ik hoop dat je een dag om nooit te vergeten hebt gehad gisteren

baby vast laten houden net na de geboorte; ligt er denk ik aan wie het is, wat de stemming van mama en uk op dat moment is, en het tijdstip ... ik zie het allemaal wel, de eerste dag(en) lig ik toch in het ziekenhuis en wil ik niet teveel mensen op bezoek hebben. opa, tante van johan en mijn zwager en mijn oom en tante, en mijn nichtje.. dan heb ik het wel gehad

ik heb een regelrechte aanval van nesteldrang/schoonmaak/opruimwoede: ik heb nu al de afwas van gisterenavond gedaan, gestoft, de tuin geveegd, de pui aan de buitenkant gezeemd, de badkamer opgeruimd, de slaapkamer gedaan, babykleertjes gesorteerd, de voetbaltas van manlief in orde gemaakt.. en nu tijd voor een pauze want ik voel mijn rug en uk ligt onderin te wroeten en bovenin te schoppen (voor mijn gevoel dan) zou hij echt gedraaid zijn?? ik hoop het zo
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_63616036
He Dakota, vervelend!
pi_63616392
Blegh Dakota, wat vervelend!

Wij hebben deze kraamtijd, itt de vorige keer, heeeeeeel rustig aan gedaan. Sowieso kon Avalon de eerste dagen niet vastgehouden worden door anderen omdat ik haar zelf al nauwelijks kon zien.

Maar daarna is ze alleen heel kort bij de heel dichtbije familie op schoot geweest, verder hebben we nog geen andere kraamvisite gehad. Wat een oase aan rust gaf dat. Avalon is ook de rust zelve en ik voel me weer helemaal energiek inplaats van uitgeblust zoals de vorige keer.
  zaterdag 29 november 2008 @ 12:05:01 #88
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_63616682
Dag meiden, ik ben er weer...als getrouwde vrouw!
We hebben een onzettend leuke dag gehad, heb volop genoten van alles en iedereen.
Zal binnenkort even een foto plaatsen, nu geen puf haha ben erg gaar nog van alles!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 29 november 2008 @ 12:06:33 #89
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63616705
herkenbaar fruppel!! ik was drie dagen lang moe en brak na mijn trouwdag
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

zaterdag 29 november 2008 @ 13:38:24 #90
108648 cattie
lieve moeder
pi_63618204
Gefeliciteerd Fruppel!

Dakota, da's niet lekker...
pi_63619271
Ik had net wat roze slijm bij het afvegen. Dat valt toch nog niet eens onder bloedverlies, he?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 29 november 2008 @ 14:52:34 #92
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_63619440
Het kan ook een innestelingsbloeding zijn miss...
KuikenGuppy
  zaterdag 29 november 2008 @ 15:09:19 #93
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_63619765
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 14:43 schreef miss_sly het volgende:
Ik had net wat roze slijm bij het afvegen. Dat valt toch nog niet eens onder bloedverlies, he?
Nee . Ik heb dat ook gehad, volgens mij ook in week 5. De twee keer daarna naar het toilet was het nog een beetje rozig, en daarna was het weg. Maar dat kon ook wel komen doordat ik een keer of 20 geweest ben in twee uur tijd .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_63620137
Georgette.... Nu weet ik wie je bent Beetje van mijn geheugen (vond het toen zoooo mooi om te lezen) en een beetje teruggezocht

Sorry het was gewoon sterker dan ik

Wat leuk!!!
pi_63620356
Ok, nou ik ga gewoon lekker koken en mijn ding doen en dan ga ik er maar vanuit dat er niets is
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_63621022
Oei Miss_Sly, lijkt me toch wel schrikken...!! Kun je je gedachten wel een beetje verzetten? Ik heb ook bloedverlies (was iets meer dan gewoon een klein beetje roze) gehad in week 7... dat was wel na het vrijen, maar toch... Ik schrok me rot. Twee dagen erna moesten we voor een echo naar het ziekenhuis en daar zagen we gewoon een mooi knipperlichtje...

Over de baby door iedereen vast laten houden... ik moet zeggen dat ik daar nog nooit zo over nagedacht heb. Ik denk inderdaad dat -als de baby het allemaal toelaat- het op zich geen probleem is... En als de kleine er huilerig van wordt, dan zegt dat wel genoeg denk ik...

Cattie, fijn dat je nu ook vrij bent!!

Fruppel; gefeliciteerd!!

Omdat mijn verlof in is gegaan hebben wij vanmiddag de bench van de hond opgeruimd (hij is toch haast niet meer alleen). Die staat nu boven. Hij heeft nu beneden gewoon een mand waar hij in kan. Als we langere tijd weg moeten, gaat hij nog wel in de bench (hij kan absoluut niet alleen zijn). Op de plek van de bench hebben we nu de box staan...! Wel een apart gezicht, maar wel erg leuk natuurlijk! Ben nu één van de boxkleden aan het wassen, die ik erin wil leggen... en dan is dat ook alweer klaar..!

Verder gaat hier alles z'n gangetje... maandag weer controle bij de vk... krijgen we weer een echo!!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_63622562
Over de box, wanneer gaan jullie die opzetten? Ik ben maandag 36 weken. Ik denk dan de week erop, als ik 37 weken ben. Kan Kim er ook aan wennen dat er ineens een box staat.
pi_63622584
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 10:27 schreef Dakota het volgende:
pff ik heb t vandaag helemaal gehad, gisteren om half 9 rugweeen die aanhielden tot half 2, toen ben ik in slaap gevallen en om 6 uur werd ik weer wakker met weeen en die stopten om half 8. Ik weet dat het beter is dat ze blijft zitten maar huuuuuuuuu dit is geen pretje
Getverderrie Dakota, kan me voorstellen dat je er ff klaar mee bent hoor!
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 12:05 schreef Fruppel het volgende:
Dag meiden, ik ben er weer...als getrouwde vrouw!
We hebben een onzettend leuke dag gehad, heb volop genoten van alles en iedereen.
Zal binnenkort even een foto plaatsen, nu geen puf haha ben erg gaar nog van alles!
Ben erg benieuwd naar de foto!
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 14:43 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb dat ook gehad in week 5 (en een aantal keren wat bloedverlies in wat latere weken) en er bleek niets aan de hand te zijn. Al schrik je wel even natuurlijk... Hoop dat het ook bij jou niets voorstelt!

Wat ben ik moe zeg! Zo vervelend! Heb ook eigenlijk hele erge nesteldrang maar ik kan gewoon niet zelf stofzuigen/stoffen etc etc Wie had dat gedacht dat ik ooit nog eens rouwig zou zijn om niet mogen schoonmaken
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 29 november 2008 @ 18:22:16 #99
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63622692
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 18:12 schreef _Ingrid_ het volgende:
Over de box, wanneer gaan jullie die opzetten? Ik ben maandag 36 weken. Ik denk dan de week erop, als ik 37 weken ben. Kan Kim er ook aan wennen dat er ineens een box staat.
staat hier al klaar, met kleed, knuffelbeer en het wipstoeltje in ligstand erin

Raissa, kan niemand je helpen???

ik ben ook afgedraaid, maar dan omdat ik werkelijk het hele huis gehad heb met schoonmaken en opruimen .. ik kan bij wijze van spreken alleen nog de schuur opruimen

llms

pi_63623305
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 18:22 schreef DJMO het volgende:

Raissa, kan niemand je helpen???
De thuiszorg is in aanvraag.. En doet al zoveel dus kan eigenlijk niet van hem verwachten dat hij de hele badkamer even gaat schrobben enzo
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 18:12 schreef _Ingrid_ het volgende:
Geen idee wanneer we hem hier neer gaan zetten.. Moet ook eigenlijk nog bedenken waar we hem uberhaupt neer gaan zetten.. Waarschijnlijk moet er dan wel eerst iets anders weg namelijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')