Nou het kan soms wel heel veel kwaad doen... dat is het hem nou juist.quote:Op vrijdag 28 november 2008 17:37 schreef tessie het volgende:
Lief zeg DIaan!
En aan degenen die niet willen dat in andere mensen in de kraamtijd hun baby vasthouden... waarom willen jullie dat niet? Ik heb daar nog helemaal niet zo over nagedacht, en ik kan me voorstellen dat veel mensen het juist heel leuk vinden om je baby vast te houden... Kan toch in principe ook helemaal geen kwaad?
Ik vind dat je als kraamvisite ook gewoon je fatsoen moet kennen en niet urenlang moet blijven hangenquote:Op vrijdag 28 november 2008 18:17 schreef marlieske het volgende:
Later in de kraamperiode kregen we visite daar heb ik gewoon tegen gezegd: sorry hoor maar vannacht moet ik er om 4.00 uur weer uit, ik ga naar bed. En toen ik dat zei was het al 22.00 uur geweest.
Kraamvisite is geen feest avondjezorg dat je alleen beschuit met muisjes thee en koffie hebt.
Bier en borrelnoten blijven in de kelder!
Er rinkelen hier nu ook belletjes, maar ik weet 't nog niet helemaalquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:00 schreef Lishe het volgende:
Georgette.... Dit verhaal herken ik. Ik ga nu zoooo hard nadenken wie je bent!!!
Ja, inderdaad. Dat was dus bij de baby van een collega, die ging echt van de ene naar de andere schoot. En op een gegeven moment begon ie dus ook een beetje te jengelen, vond het zelf niet zo fijn leek het.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:54 schreef cattie het volgende:
Tessie, ik denk dat het ook wel erg van de ouders en de baby afhangt. De ene baby is en blijft onverstoorbaar en de andere is heel gevoelig voor indrukken. Ik denk niet dat het per defenitie niet goed is om de baby door bezoek te laten vasthouden. Maar het kan zeker geen kwaad om een paar dagen te wachten. Even de baby en de ouders tot rust laten komen. En bij 1/2 perso(o)nen per bezoek is het idd heel anders dan een kamer vol mensen en een baby die van hand tot hand gaat.
Sasha heeft de eerste 2 weken bij niemand anders dan ons en de kraamverzorgster gezeten, vanwege zijn gebroken sleutelbeentje en dat wat jij nu zegt van die foto's vind ik echt jammer.quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:24 schreef p_iglet het volgende:
Ik kan me dus echt niets voorstellen bij je kindje niet vast laten houden door anderen.
De foto's van de eerste dag met pepijn bij mijn ouders/oma/schoonouders en broers en zussen zijn voor mij juist heel dierbare foto's.
Het beperken bij traumatische bevallingen en vacuumpomp etc ok. Maar ik had mijn ouders het 1ste moment om hun 1ste kleinkind vast te houden echt niet willen ontnemen. Dat moment is juist voor mij ook heel speciaal.
Neequote:Op zaterdag 29 november 2008 14:43 schreef miss_sly het volgende:
Ik had net wat roze slijm bij het afvegen. Dat valt toch nog niet eens onder bloedverlies, he?
Getverderrie Dakota, kan me voorstellen dat je er ff klaar mee bent hoor!quote:Op zaterdag 29 november 2008 10:27 schreef Dakota het volgende:
pff ik heb t vandaag helemaal gehad, gisteren om half 9 rugweeen die aanhielden tot half 2, toen ben ik in slaap gevallen en om 6 uur werd ik weer wakker met weeen en die stopten om half 8. Ik weet dat het beter is dat ze blijft zitten maar huuuuuuuuu dit is geen pretje
Ben erg benieuwd naar de foto!quote:Op zaterdag 29 november 2008 12:05 schreef Fruppel het volgende:
Dag meiden, ik ben er weer...als getrouwde vrouw!
We hebben een onzettend leuke dag gehad, heb volop genoten van alles en iedereen.
Zal binnenkort even een foto plaatsen, nu geen puf haha ben erg gaar nog van alles!
Ik heb dat ook gehad in week 5 (en een aantal keren wat bloedverlies in wat latere weken) en er bleek niets aan de hand te zijn. Al schrik je wel even natuurlijk... Hoop dat het ook bij jou niets voorstelt!quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:43 schreef miss_sly het volgende:
Ik had net wat roze slijm bij het afvegen. Dat valt toch nog niet eens onder bloedverlies, he?
staat hier al klaar, met kleed, knuffelbeer en het wipstoeltje in ligstand erinquote:Op zaterdag 29 november 2008 18:12 schreef _Ingrid_ het volgende:
Over de box, wanneer gaan jullie die opzetten? Ik ben maandag 36 weken. Ik denk dan de week erop, als ik 37 weken ben. Kan Kim er ook aan wennen dat er ineens een box staat.
De thuiszorg is in aanvraag.. Enquote:
Geen idee wanneer we hem hier neer gaan zetten.. Moet ook eigenlijk nog bedenken waar we hem uberhaupt neer gaan zetten.. Waarschijnlijk moet er dan wel eerst iets anders weg namelijkquote:Op zaterdag 29 november 2008 18:12 schreef _Ingrid_ het volgende:
Over de box, wanneer gaan jullie die opzetten? Ik ben maandag 36 weken. Ik denk dan de week erop, als ik 37 weken ben. Kan Kim er ook aan wennen dat er ineens een box staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |