ING -> nog geen echte afschrijvingen/publicaties gedaan op de VS investeringen, dus niemand weet wat hier nog uit moet komenquote:Op maandag 1 december 2008 16:29 schreef Fugie het volgende:
Gezien de lage stand zit ik al langer te twijfelen om wat aandelen te kopen voor de langere termijn. Ik zat te denken om een gelijke spreiding te doen (~1000 euro per aandelen) op de volgende aandelen:
ING
Arcelor Mittal
Shell
Ahold
Aegon
Reden voor deze aandelen is vrij simpel, zijn redelijk hard getroffen maar naar idee toch wel zekere beleggingen (aegon is nog een twijfelgeval).
quote:Op maandag 1 december 2008 16:29 schreef Lemans24 het volgende:
Moment van de waarheid: is 238 inderdaad het minimum voor vandaag? Dan is een V-vormige rebound nu te verwachten...
Welke aandelen ga jij kopen in 2009?quote:Op maandag 1 december 2008 16:29 schreef Fugie het volgende:
Gezien de lage stand zit ik al langer te twijfelen om wat aandelen te kopen voor de langere termijn. Ik zat te denken om een gelijke spreiding te doen (~1000 euro per aandelen) op de volgende aandelen:
ING
Arcelor Mittal
Shell
Ahold
Aegon
Reden voor deze aandelen is vrij simpel, zijn redelijk hard getroffen maar naar idee toch wel zekere beleggingen (aegon is nog een twijfelgeval).
Moet je wel 160 bereiken. Wachten en de boot missen is ook niet handig en bijkopen kan altijd.quote:Op maandag 1 december 2008 16:40 schreef Lemans24 het volgende:
Al je op 160 koopt, heb je al 50% winst ten opzichte van nu... Patience my friend.
Tja, het blijft lastig en gokken. Ik hoop dat je die paar K euro over hebt? Zo niet, niet doen.quote:Op maandag 1 december 2008 16:44 schreef Fugie het volgende:
[..]
Moet je wel 160 bereiken. Wachten en de boot missen is ook niet handig en bijkopen kan altijd.
De steun voor vandaag misschienquote:Op maandag 1 december 2008 16:48 schreef Lemans24 het volgende:
Het zal toch niet dat deze keer wel 237 / 238 de steun is...
De laatste keer dat we op dit punt zaten, gokte ik op een rebound die niet kwam!
Als de usa omhoog of omlaag gaat gaan wij dat ook.quote:Op maandag 1 december 2008 16:47 schreef rvlaak_werk het volgende:
AEX gaat ook weer omhoog... koopjesjagers?
het staat nu nog in ijslandquote:Op maandag 1 december 2008 16:46 schreef rvlaak_werk het volgende:
[..]
Tja, het blijft lastig en gokken. Ik hoop dat je die paar K euro over hebt? Zo niet, niet doen.
Ik heb ze ook al weg gedaan.. je moet niet te hebberig worden heb ik geleerd.quote:Op maandag 1 december 2008 17:02 schreef Lemans24 het volgende:
Oh, nu hebben we het opgegeven voor vandaag, alle remmen los.
TS's 47% in de plus, misschien maar lekker verkopen om 17:25, anders is het morgen weer virtuele winst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |