Waarom zou je willen vluchten in een aandeel als je denkt dat de AEX nog veel lager gaat? Zet je geld dan op een spaarrekening, dan krijg je tenminste nog 4-5%.quote:Op maandag 1 december 2008 12:42 schreef Lemans24 het volgende:
Ahold is gewoon hét aandeel om in te vluchten, in deze dagen. Vraag me af of die nog een klap te verwerken krijgen, helemaal aan het einde van de recessie. Eind 2010 ofzo, wanneer mensen niets anders meer hebben om op te besparen en alleen nog maar rijst met bonen eten.
Ik gok op 238, maar veel lager acht ik niet waarschijnlijk ivm hoge renteverlagingen.quote:Op maandag 1 december 2008 11:52 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik gooi ze er waarschijnlijk morgen uit, mocht het een beetje voortkabbelen bij de opening. Maar als het direct weer met 2% of meer naar beneden gaat, zit er wel wat meer (minder) in dan 238.
240 is idd veel te link.quote:Op maandag 1 december 2008 14:02 schreef jpjedi het volgende:
Zo eens even koekeloeren tussen die sprintertjes![]()
TL240 is me wat te link nog
Onder. Amerika gaat echt een drama worden is mijn vermoeden.quote:Op maandag 1 december 2008 14:05 schreef rvlaak_werk het volgende:
en weer boven de 244... Gaan we vandaag erboven of eronder eindigen?
Welke cijfers komen er dan nog van die kant?quote:Op maandag 1 december 2008 14:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Onder. Amerika gaat echt een drama worden is mijn vermoeden.
01-12-2008 The Census Bureau of the Department of Commerce - Bouwuitgaven - 16:00quote:Op maandag 1 december 2008 14:09 schreef rvlaak_werk het volgende:
[..]
Welke cijfers komen er dan nog van die kant?
Afgezien van een correctie, ben ik erg benieuwd hoe erg de daling zal zijn wanneer deze cijfers tegen blijken te vallen.quote:Op maandag 1 december 2008 14:12 schreef pberends het volgende:
[..]
01-12-2008 The Census Bureau of the Department of Commerce - Bouwuitgaven - 16:00
01-12-2008 Institute for Supply Management - ISM index - 16:00
Maar ik verwacht meer een daling omdat de S&P 20% gestegen is afgelopen 5 handelsdagen. Dat vraagt gewoon om een correctie naar de realiteit.
Ergens in februari toch? En USG People ook eruit, Boskalis erin.quote:Op maandag 1 december 2008 13:59 schreef pberends het volgende:
Wanneer wordt Fortis eigenlijk uit de AEX geflikkerd? En wanneer komt KLM Air France erin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |