12:13 vanmorgen vroeg?quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:57 schreef pberends het volgende:
http://www.bnr.nl/static/jspx/play.jspx?datum=28/11/2008&tijd=12:13:00&lengte=10&title=Kees%20de%20Kort
BNR van vanmiddag vroeg, met Vergeer van het CBS over de economie "enorme orderuitval" en uiteraard Kees de Kort.
Met nadruk op kan..... maar de DJ is maar een paar uur open.....dat kan ook twee kanten op. maar voor de lange termijn zie ik toch weer een neergaande markt, zeker in het aandeel aegon.quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:53 schreef M.Melandri het volgende:
Als Amerika vanmiddag open gaat kan alles weer anders zijn natuurlijk...
Lijkt me maar ff van nietquote:Warren Buffett System
Download the step-by-step guide to investing just like Warren Buffett.
www.BuffettSystem.com
quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:07 schreef rvlaak_werk het volgende:
Google ad op google finance:
[..]
Lijkt me maar ff van niet
Denk dat we wel veilig zitten hoor. Sit back and enjoy the ride.quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:06 schreef Lemans24 het volgende:
Koop ik m'n TS259 bij op de gewenste 1,98, schiet het direct weer omhoog...
Naja, ik heb tenminste eerder winst, mochten we uiteindelijk toch gaan dalen.
Unilever is op dit moment vooral het fonds dat het verlies van de AEX nog een beetje dempt.
Het valt me nog wel mee met die traagheid, had het nog minder verwacht eerlijk gezegd! Maar ja als we het iets lager opzoeken komen er kopers, dat snap ik wel.quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:31 schreef rvlaak_werk het volgende:
en we blijven flirten met de 250... kleine weerstand aldaar, of gewoon een trage dag?
Hmm.. ben beter van jou gewendquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:33 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Het valt me nog wel mee met die traagheid, had het nog minder verwacht eerlijk gezegd! Maar ja als we het iets lager opzoeken komen er kopers, dat snap ik wel.
Joh. Ik zeg het al weken.quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:53 schreef rvlaak_werk het volgende:
Aegon gaat nog afschrijven, bevestigde de CEO net. Zowel dit jaar als 2009.
I know, I know, preaching to the choir...quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:57 schreef pberends het volgende:
[..]
Joh. Ik zeg het al weken.
En dit is nog maar het begin.
Men is vooral verbaasd over de hoeveelheid mensen die "toch" gaan winkelen. Ben benieuwd naar de reacties op het feit dat er enkel de bargains gekocht zijnquote:Op vrijdag 28 november 2008 15:38 schreef Lemans24 het volgende:
Mafketels daar in de VS, gewoon in het groen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |