Misschien heeft fles er 1 waar je niet kan wisselen? En er stond tubgirl bij geleverd?quote:Op dinsdag 2 december 2008 08:12 schreef JortK het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat er ook daadwerkelijk kwaliteitsverschil etc tussenzit?
Kan beter bier kopen van dat geld. Of een treinkaartje.quote:
Dat eerste daar kan ik inkomen, maar een treinkaartje...quote:Op dinsdag 2 december 2008 08:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan beter bier kopen van dat geld. Of een treinkaartje.
Hoezo? Kost alleen maar geld. En me schandelijk misdragen kan ik op Fok! ook wel.quote:
Daar heb je ook een punt.quote:Op dinsdag 2 december 2008 08:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoezo? Kost alleen maar geld. En me schandelijk misdragen kan ik op Fok! ook wel.
Ynske!quote:
Drukquote:
Jup, alleen weinig vrije tijdquote:
Goedemorgen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:33 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ynske!
Hoe is t eigenlijk afgelopen bij de fysio?
Ga eens doen danquote:Op dinsdag 2 december 2008 10:00 schreef leonieke het volgende:
Ah, dat hoort er nu eenmaal bij![]()
Ik zou nu eigenlijk geen vrije tijd mogen hebbenIk moet nu eigenlijk onze vloer aan het poetsen zijn. Misschien toch maar eens kleren gaan aandoen en stilletjesaan vertrekken
quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:05 schreef Dr_Flash het volgende:
QuHet is weer zo ver
96. 2 december 2008 Overijverige rechter riskeert zelf straf
Ik reed zondag wel achter een leuke 'pickup'quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:42 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
SUV's moeten sowieso verboden worden
Dat zal 'm geweest zijn...quote:Op dinsdag 2 december 2008 @ 11:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik reed zondag wel achter een leuke 'pickup'
zoiets ongeveer:
[afbeelding]
Ja, hier ook wel, maar het voelt nog als ochtendquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:24 schreef qu63 het volgende:
Troeliepoeliewoelie!![]()
![]()
![]()
![]()
Hier is t al middag trouwens
nee,quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:12 schreef Troel het volgende:
Yns, heb je je koude voeten nog kunnen warmen![]()
![]()
Mogguh
Horses for courses.quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:25 schreef mcDavid het volgende:
Of beter: het moet verboden worden om met een terreinwagen op de verharde weg te rijden
Het was wel een Ford Bronco iigquote:
Het was zondag half 6quote:Sowieso moeten die dingen verboden worden. Of beter: het moet verboden worden om met een terreinwagen op de verharde weg te rijden in de spits.
Ja ik!quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:33 schreef Ynske het volgende:
en owja
ik wil graag binnenkort gaan bowlen en steengrillen. zijn er hier ook mensen die daar zin in hebben en meegaan?
Luiwammes!quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:32 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, hier ook wel, maar het voelt nog als ochtend
gedronken?quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee,kwas zo doodmoe dat t binnen no time 8 uur was vanmorgen
en had t trouwens nog redelijk warm
quote:over fysio, zou vandaag teruggeboekt worden, wacht nog even telefoontje af vandaag en anders dan maar de komende maanden gratis sporten
Jaquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:33 schreef Ynske het volgende:
en owja
ik wil graag binnenkort gaan bowlen en steengrillen. zijn er hier ook mensen die daar zin in hebben en meegaan?
Spits dusquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:33 schreef qu63 het volgende:
[..]
Het was wel een Ford Bronco iig
[..]
Het was zondag half 6
Nee, ze had samen met mij in een stoomcabine gezetenquote:
WTFquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:36 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ja
Mits we wel naar een baan gaan die ook een snelheidsmeter heeft, ik wil mn record van 41,6 km/u wel verbreken namelijk
Dat moet in Nieuwegein geen probleem zijn volgens mij.quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:36 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ja
Mits we wel naar een baan gaan die ook een snelheidsmeter heeft, ik wil mn record van 41,6 km/u wel verbreken namelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |