Hotdogs van de Ikeaquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:33 schreef golfer het volgende:
Jottum.
Ik mocht vanmiddag mee naar de IKEA om een kast die B. al heel lang wilde hebben te kopen.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:49 schreef DarkElf het volgende:
Nou zo zie je maar dat we in een dorp wonen enzoEr zit een fazant op de staanplaatsen achter ons gebouw...
Hij stond ineens voor mijn auto en ik ben braaf gestopt, heb mijn telefoon gepakt en toen de mr opnam heel hard geroepen: "er zit een fazant, wat moet ik nuuuu???quote:
Ah dat is wel zielig dan, als het een volièrebeestje is. Even melden bij de dierenambulance of iets dergelijks?quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:56 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Hij stond ineens voor mijn auto en ik ben braaf gestopt, heb mijn telefoon gepakt en toen de mr opnam heel hard geroepen: "er zit een fazant, wat moet ik nuuuu???![]()
Daarna, toen de mr eerst zoiets had vanen ja komt wel goed joh, doorgereden naar mijn plaats en uitgestapt waarna ik de Fazant probeerde uit te leggen dat ie beter kon vliegen ipv paniekerig heen en weer huppelen maar ik denk niet dat hij me snapte
Nu zit ie in de tuinen achter ons, ik denk dat het een voliere fazant is dus hij zal hier ergens wel horen..
Arme Fazant, padje kwijt, hokje kwijt en tis jachtseizoen ook
Is lekker, net elastiek. Wordt koud gegeten.quote:
we kijken even, hij zit nu in een tuin en is wat rustiger.. misschien dat ie dan wegvliegt.. (leek alsof er iets om zijn poot zat maar kon t moeilijk zien) .. heb wel net adres van vogelbescherming hier in de buurt opgezocht vastquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ah dat is wel zielig dan, als het een volièrebeestje is. Even melden bij de dierenambulance of iets dergelijks?
En die arme kwallen dan? Die eet je wel gewoon op?quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:21 schreef DarkElf het volgende:
Ziet er mooi uit Steer, alleen zou ik echte haaievinnensoep (buiten dat ik die van de chinees echt brr vind) nooit eten. jaja hypocriet to the bone hoor![]()
t was wel sushiheaven daar zeg
Geen idee, als ik t zo op de foto zie denk ik: nou dat kan nooit lekker zijnquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En die arme kwallen dan? Die eet je wel gewoon op?
Het smaakt nergens naar, voelt als elastiek. Het smaakt naar de saus waarin het wordt gemarineerd, en da's meestal zo'n sojasaus/sesamzaad combi, net als vrijwel alle andere gerechten in de Chinese keuken.quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:24 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Geen idee, als ik t zo op de foto zie denk ik: nou dat kan nooit lekker zijnmaar ff proeven doen we altijd natuurlijk..
Ik kan die worstjes niet meer zien zonder te denken aan het beeld van een man bij de ikea Delft, die 2 van die hotdogs had gekocht en niet wist hoe hij de sauzen er in moest krijgen (qua geen handen meer vrij). Zijn oplossing: met z'n tanden het worstje eruit happen, met z'n elleboog op de hendel van de saus drukken en de saus in het broodje laten lopen en dan het worstje weer terugduwen met z'n tanden. En dan het volgende broodje idem dito. En één broodje vervolgens aan een nietsvermoedende dame verderop geven.quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:25 schreef golfer het volgende:
Jammie Steer, wat ziet dat er allemaal lekker en authentiek uit.![]()
Enne ja, Borisz, we hebben inderdaad even een hotdog gegeten bij de IKEA en meteen een flinke voorraad van die worstjes ingeslagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |