Trusteh Borissie.quote:
Tja, daar kunnen we op Fok! weinig aan doen. Mailtje naar Iens sturen dus maar?quote:Op vrijdag 28 november 2008 01:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Mijn iens-tikseltjes staan er nogsteeds niet op
Iedereen die niet meer post in CUL-SC is liev hoor.quote:
misschien wil steer je wel meenemen als datequote:Op vrijdag 28 november 2008 11:41 schreef MissHobje het volgende:
Dem ik wil ook naar london
Heb alleen geen tijd dus dat wodt hem niet, bummer...
In het nieuwe jaar dan maar
Beetje kortdag nie waarquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:06 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
misschien wil steer je wel meenemen als date
Jaquote:
Ik bén kort.quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:57 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja
Dus-gezelschap, we zaten in een lief hotelletje, hebben super gedineerd op de Seine een van de boten met maar 8 tafels) , Naar de Moulin Rouge geweest, ś nachts gewandeld door de stad, veel gedronken en lol gehad... enzo dus kortom: alles was geweldig
Oh dan post ik ook nog maar een keertje, hihi!!!!quote:Op vrijdag 28 november 2008 01:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Iedereen die niet meer post in CUL-SC is liev hoor.
Alles redelijk goed!quote:
Ik zie haar ook liever alleen maar met een kerstmutsje op verder niets aan.quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:55 schreef Tezz het volgende:
Wow Bluezz, je avatar is echt mooi gepimpt! Vorig jaar had ze alleen nog maar een kerstmutjes op!
Ja mooi he, nachtzuster gedaanquote:Op vrijdag 28 november 2008 15:55 schreef Tezz het volgende:
Wow Bluezz, je avatar is echt mooi gepimpt! Vorig jaar had ze alleen nog maar een kerstmutjes op!
Stoofpot staat al vanaf 15.00 te pruttelenquote:Op vrijdag 28 november 2008 17:37 schreef DarkElf het volgende:
Das een kort stoofpotje dan? Die van mij staan altijd 3-4 uur en dan de dag erna nog zeker een uurtje
Weet jij wel hoequote:Op vrijdag 28 november 2008 16:36 schreef golfer het volgende:
Ik zie haar ook liever alleen maar met een kerstmutsje op verder niets aan.
Jep, helaas heb ik nog geen stoppoging ondernomen. Maar dat gaat wel gebeuren! In 2009 stop ik met roken, for sure!!!!! (ben er wel klaar mee eigenlijk. Nu nog actie). Hoe is het met Golfer?????????quote:Op vrijdag 28 november 2008 17:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja mooi he, nachtzuster gedaan
Neem jij nog een kerstsigaret?
Hoest verder met jullie en het hondje?
* Bluezz gaat housepakkie aandoen en lekker weekendddddddd vieren
Hmmmmmmm wat een goed plan!!!!!quote:
Ik zal even een berichtje doorsturen met het verzoek alle aanslagen op te schorten tot volgende weekquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:44 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn favoriete plaats 32F is bezet.Ben nu 33F gaan zitten, achterste rij, kissing seats.
[ afbeelding ]
Nou, we gaan.Hoop dat er geen metro's of bussen worden opgeblazen dit weekend, en anders moet ik me afmelden voor de aankomende meet.
Geen afgekloven nagelquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:13 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
lijntjes snuiven @ airport
Het valt mij, na 40 jaar echt als een ketter gerookt te hebben, wonderbaarlijk mee.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:01 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind het ook super dat golfer nog steeds is gestopt! Way to go!
Het lijkt zo makkelijk van een afstandje, maar oude gewoonten zijn hardnekkig (laat staan als ze ook nog verslavend zijn). Ik kon het alleen maar met Wonderpillen, dus alle bewondering als je het op eigen houtje of met wat pleisters of kauwgum kan!![]()
Ik las het. Ben benieuwd hoe jullie het daar vinden in het hoge Noorden.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:22 schreef MinderMutsig het volgende:
Hoi!![]()
Heeft iemand nog goede recepten met mozzarella? Morgen buffelknuffelen.
Nog net het laatste deel mee kunnen pakken.quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:10 schreef golfer het volgende:
Weer eens gekeken naar Herman Brood: rock-'n-roll junkie. Mooie docu over hem uit 1994.
Goed ideequote:Op zaterdag 29 november 2008 11:47 schreef Vork het volgende:
Sporten. Daar ga ik zo ook maar eens aan beginnen.
Niet gelukt. De cursus time management heeft ook al niet geholpen.quote:
Stiekum ff fokken, vriendlief ligt hier toch voor de haard knock-outquote:
*SOL lust ookwel een whisky eigenlijkquote:Op zondag 30 november 2008 00:08 schreef golfer het volgende:
Zo weer terug van lekker eten bij vrienden in Utrecht. Nu lekker onderuit zakken op de bank met een whiskietje.
Weer wat andersquote:Op zondag 30 november 2008 00:33 schreef Duderinnetje het volgende:
Hoi SOL!Leuk je weer eens te zien hier!
Was die kaakontsteking nou nog een nasleep van die kiespijn een hele tijd geleden? Of weer wat anders?
Hè jekkes, dat je nou weer gedoe hebt met je bekkie.quote:Op zondag 30 november 2008 00:46 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Weer wat anders![]()
Vinnut ook eik wel weer ff leuk om te posten![]()
Ik mis internet niet echt, behalve voor praktische dingen (zo ben ik blij dat ik nog een telefoonboek en een gouden gids had bewaard).
Enne zonder internet is er veeeeeel meer tijd over om te koken en te lezen![]()
Sinds mijn verjaardag heb ik eik alleen nog maar literatuur gelezen, wat een prikkel geeft dat.
Laatste boek was er 1 van Simone de BeauvoirIsabel Allende, nu aan het lezen Fantoompijn van Arnon Grunberg.
Ja bewust geen internet meer, heb nog wel even getwijfeld, maar het bevalt me prima zo. Juist omdat ik nu ook aan andere dingen toekom, en ook wat bewuster met mijn tijd omga.quote:Op zondag 30 november 2008 00:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hè jekkes, dat je nou weer gedoe hebt met je bekkie.
Waarom heb je geen internet meer trouwens? Bewuste keuze? Inderdaad doe je dan wel weer hele andere dingen! Leuk dat je zo veel leestIs ook mijn hoofdbesteding van mijn vrijetijd. Heb je een ouwetje van Allende? Ik vind die laatste boeken nou niet echt wat. Er is nu een vervolg op Paula, maar die heb ik nog niet gelezen.
Simone de Beauvoir is wel erg prachtig vind ik.
Ik moet er even over nadenken. Knielen op... vond ik wel mooi, maar Het Lot van de Familie Meijer is veel meer een meespeler. Alsook De Schaduw van de Wind en wat Nederlandse talentvolle schrijvers betreft: Joe Speedboot van Tommy Wieringa.quote:Op zondag 30 november 2008 01:14 schreef mascara-klodder het volgende:
Dude heb je nog wat suggestie's btw? Je weet nu waar ik een beetje van hou.
Mijn moeder en ik lezen altijd dezelfde boeken, en zonder dat we het van elkaar wisten hebben we de detective's e.d. naast ons laten liggen en zijn even op een heel andere toer gegaan.
Leuk! Want nog steeds gaan de boeken over en weer, maar iets wat iemand anders aanraadt is natuurlijk ook erg welkom.
Het Lot van fam Meijer is dat ook van Siebelink? Geef namen Dude. Heb geen inet meer eej, dus ik ga direct naar de boekenwinkel.quote:Op zondag 30 november 2008 02:11 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik moet er even over nadenken. Knielen op... vond ik wel mooi, maar Het Lot van de Familie Meijer is veel meer een meespeler. Alsook De Schaduw van de Wind en wat Nederlandse talentvolle schrijvers betreft: Joe Speedboot van Tommy Wieringa.
Lieverd, misschien leuk om weereens een keer af te spreken, met of zonder Milou.quote:Op zondag 30 november 2008 02:07 schreef golfer het volgende:
Dag lieve SOL.
Ik ga ook maar eens naar bedje, maar kan dat natuurlijk niet doen zonder jou en Miloueven een hele dikke kus te geven.
Trusteh!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |