Weet jij wel hoequote:Op vrijdag 28 november 2008 16:36 schreef golfer het volgende:
Ik zie haar ook liever alleen maar met een kerstmutsje op verder niets aan.
Jep, helaas heb ik nog geen stoppoging ondernomen. Maar dat gaat wel gebeuren! In 2009 stop ik met roken, for sure!!!!! (ben er wel klaar mee eigenlijk. Nu nog actie). Hoe is het met Golfer?????????quote:Op vrijdag 28 november 2008 17:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja mooi he, nachtzuster gedaan
Neem jij nog een kerstsigaret?
Hoest verder met jullie en het hondje?
* Bluezz gaat housepakkie aandoen en lekker weekendddddddd vieren
Hmmmmmmm wat een goed plan!!!!!quote:
Ik zal even een berichtje doorsturen met het verzoek alle aanslagen op te schorten tot volgende weekquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:44 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn favoriete plaats 32F is bezet.Ben nu 33F gaan zitten, achterste rij, kissing seats.
[ afbeelding ]
Nou, we gaan.Hoop dat er geen metro's of bussen worden opgeblazen dit weekend, en anders moet ik me afmelden voor de aankomende meet.
Geen afgekloven nagelquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:13 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
lijntjes snuiven @ airport
Het valt mij, na 40 jaar echt als een ketter gerookt te hebben, wonderbaarlijk mee.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:01 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind het ook super dat golfer nog steeds is gestopt! Way to go!
Het lijkt zo makkelijk van een afstandje, maar oude gewoonten zijn hardnekkig (laat staan als ze ook nog verslavend zijn). Ik kon het alleen maar met Wonderpillen, dus alle bewondering als je het op eigen houtje of met wat pleisters of kauwgum kan!![]()
Ik las het. Ben benieuwd hoe jullie het daar vinden in het hoge Noorden.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:22 schreef MinderMutsig het volgende:
Hoi!![]()
Heeft iemand nog goede recepten met mozzarella? Morgen buffelknuffelen.
Nog net het laatste deel mee kunnen pakken.quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:10 schreef golfer het volgende:
Weer eens gekeken naar Herman Brood: rock-'n-roll junkie. Mooie docu over hem uit 1994.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |