yepquote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:56 schreef Leatherface het volgende:
Jammer dat er vandaag geen goud inzat, maar twee keer zilver op een dag is gewoon goed voor Nederland.
Die heeft vast niks gesnoept dit keerquote:
Wat is falen? Had jij iets meer verwacht dan? Voor Hak was dit het hoogst haalbare. Licht haalt bijna de finale van de 1500m. Hij loopt nu rond zijn PR. Naar vermogen dus. Eefting liep veel te snel voor wat hij aan kan en viel dus terug. Op de zevenkamp viel Sintnicolaas flink tegen op kogel, dus dat is de enige teleurstelling, want anders deed hij mee om de medailles. Martineau presteert hier naar zijn vermogen en morgen is zijn betere dag.quote:
Sluit ik me helemaal bij aan. Nederland moet het qua topprestaties hebben van enkele uitschieters. Alleen heb ik vandaag nog vrij weinig op de tv gezien.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:27 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wat is falen? Had jij iets meer verwacht dan? Voor Hak was dit het hoogst haalbare. Licht haalt bijna de finale van de 1500m. Hij loopt nu rond zijn PR. Naar vermogen dus. Eefting liep veel te snel voor wat hij aan kan en viel dus terug. Op de zevenkamp viel Sintnicolaas flink tegen op kogel, dus dat is de enige teleurstelling, want anders deed hij mee om de medailles. Martineau presteert hier naar zijn vermogen en morgen is zijn betere dag.
Kritiek hebben oke, maar dit slaat nergens op. Nadenken mag ook wel.
Om het een beetje kritisch te houden:quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:27 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wat is falen? Had jij iets meer verwacht dan? Voor Hak was dit het hoogst haalbare. Licht haalt bijna de finale van de 1500m. Hij loopt nu rond zijn PR. Naar vermogen dus. Eefting liep veel te snel voor wat hij aan kan en viel dus terug. Op de zevenkamp viel Sintnicolaas flink tegen op kogel, dus dat is de enige teleurstelling, want anders deed hij mee om de medailles. Martineau presteert hier naar zijn vermogen en morgen is zijn betere dag.
Kritiek hebben oke, maar dit slaat nergens op. Nadenken mag ook wel.
Dit was echt een flinke uitschieter ja. Na die eerste sprong dacht ik dat dit de limiet zou zijn. Misschien nog een paar cm's verder, maar meer ook niet. En dan opeens bij de laatste beurt bijna een halve meter verder. Gigantisch!quote:Op maandag 9 maart 2009 13:58 schreef Ericr het volgende:
Even 56 cm verder springen dan zijn PR buiten. Of een eenmalige uitschieter of die Bayer gaat de komende jaren het verspringen weer op de kaart zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |