quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
SPOILER: MEER INFO OVER MEETOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deel volgebaggerd? De OP vind je hier.
De laatste poster opent het nieuwe topic, wie dit verzaakt kan een weekban verwachten. (Volgens Adelol is de laatste poster niet de laatste poster, maar degene met post #301)
De disclaimer hieronder hoef je niet serieus te nemen, maar dan bestaat de kans wel dat je op het strafbankje terecht komt.
KLB-SC is een plek binnen Klaagbaak waar users kunnen baggeren en slowchatten wat in de normale Klaagbaak topics niet is toegestaan. Er zijn regelmatig wat irritaties tussen users van KLB-SC, en dat is niet de bedoeling. Vandaar wat waarschuwingen:
Iedereen kan meelezen en je posts, foto's, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had
Ook kunnen je berichten/foto's etc. gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.
Post ook geen persoonlijke Hyves (of dergelijk profielen), foto's, of andere gegevens van elkaar
Het is in principe niet verboden om te linken naar een openbare profielensite zoals Hyves, MAAAR als dat gedaan wordt om elkaar te irriteren of zwart te maken dan is het zeker niet gewenst en zullen die links verwijderd worden en krijgen die users een note. Probeer verder zelf met elkaar in contact treden als iets jullie niet bevalt, jullie zijn oud (en wijs) genoeg (nemen wij aan).
Als iemand de laatste post heeft en geen nieuw topic opent, ga dan niet in KLB-FB huilen
Maar open hem liever zelf. Elke volgende post in KLB-FB mbt het voorgaande wordt onherroepelijk verwijderd en levert een note op wegens vervuiling van het KLB-FB topic!!!
Internet liefde.quote:Op donderdag 27 november 2008 21:45 schreef IQM het volgende:
[..]
Dankje. Ik kan jou ook zeker waarderen als user.
Ik opper om deze SlowChat om de dopen in BaggerChat. Deze BC gaat namelijk heul niet slow.quote:
ik was er om 16.40quote:Op donderdag 27 november 2008 21:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb ze niet gezien. Waar was je trouwens
? Ik was er om 16.20 ofzo maar geen gers
.
braobants noar nederlands ?quote:Op donderdag 27 november 2008 21:46 schreef Breathtaking het volgende:
IK HAAT DEZE AVOND. Wie wil er een groot stuk tekst voor me vertalen?
Goede muziek. Ik heb helemaal niet geluisterd, maar ik neem gewoon aan dat het goede muziek is.quote:
Kom maar!quote:Op donderdag 27 november 2008 21:46 schreef Breathtaking het volgende:
quote:Op donderdag 27 november 2008 21:47 schreef IQM het volgende:
[..]
Als jij een site was, zou ik je instellen als startpagina.
Onze liefde. De taal die wij het liefst spreken. Die is niet te vertalen.quote:Op donderdag 27 november 2008 21:46 schreef Breathtaking het volgende:
YESS PICK ME PICK MEquote:Op donderdag 27 november 2008 21:46 schreef Breathtaking het volgende:
quote:Op donderdag 27 november 2008 21:47 schreef IQM het volgende:
[..]
Goede muziek. Ik heb helemaal niet geluisterd, maar ik neem gewoon aan dat het goede muziek is.
Ik weet niet waar je het over hebt. Ik heb niet eens de blauwe lettertjes gelezen. Maar ik waardeer het dat jij jouw bevindingen op teh interwebs met ons deelt, Zotheid. Dat siert je.quote:Op donderdag 27 november 2008 21:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Goede muziek omdat positief of omdat stars?
quote:Op donderdag 27 november 2008 21:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt. Ik heb niet eens de blauwe lettertjes gelezen. Maar ik waardeer het dat jij jouw bevindingen op teh interwebs met ons deelt, Zotheid. Dat siert je.
quote:Op donderdag 27 november 2008 21:50 schreef Fascination het volgende:
Godver ik vind echt bijna alles leuk wat jij leuk vindt Zotheid.
Beter buikpijn van het lachen dan buikpijn van de aids, zeg ik maar altijd.quote:Op donderdag 27 november 2008 21:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nu heb ik buikpijn van het lachen.
Wat de neukquote:Op donderdag 27 november 2008 21:47 schreef IQM het volgende:
[..]
Als jij een site was, zou ik je instellen als startpagina.
QFTquote:
Als ik jou daarmee kan helpen. Please, do it. Gebruik 'm. Gebruik 'm alsof het je eigen creatie is. Gaat heen en versier, mijn vriend.quote:Op donderdag 27 november 2008 21:51 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wat de neukDie smoothboy zin ga ik gebruiken.
Krijg je van aids buikpijn?quote:Op donderdag 27 november 2008 21:51 schreef IQM het volgende:
[..]
Beter buikpijn van het lachen dan buikpijn van de aids, zeg ik maar altijd.
quote:Op donderdag 27 november 2008 21:50 schreef Fascination het volgende:
Godver ik vind echt bijna alles leuk wat jij leuk vindt Zotheid.
Ik luister niet alleen maar naar snoeiharde gitaren.quote:
ik ook nietquote:Op donderdag 27 november 2008 21:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Ik luister niet alleen maar naar snoeiharde gitaren.
So true!quote:Op donderdag 27 november 2008 21:51 schreef IQM het volgende:
[..]
quote:
Als jij dat wil, kun je het krijgen, 4EBE. Je moet er gewoon in geloven.quote:Op donderdag 27 november 2008 21:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Krijg je van aids buikpijn?
Jij bent ook om te kotsen zeg vanavondquote:Op donderdag 27 november 2008 21:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Als ik jou daarmee kan helpen. Please, do it. Gebruik 'm. Gebruik 'm alsof het je eigen creatie is. Gaat heen en versier, mijn vriend.
Wat is de snelste dood?quote:Op donderdag 27 november 2008 21:55 schreef IQM het volgende:
Ik ben jullie nieuwe (alhoewel, wellicht ook enige) positiviteitsgoeroe. Stel me jullie vragen en ik geef jullie advies.
Wat ben jij irritant.quote:Op donderdag 27 november 2008 21:55 schreef IQM het volgende:
Ik ben jullie nieuwe (alhoewel, wellicht ook enige) positiviteitsgoeroe. Stel me jullie vragen en ik geef jullie advies.
Hoeft niet per see..quote:Op donderdag 27 november 2008 21:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Als jij dat wil, kun je het krijgen, 4EBE. Je moet er gewoon in geloven.
Het doet me goed te lezen dat mijn aanwezigheid diepgewortelde emoties bij jou vrijmaken. Men is pas iemand als hij of zij emoties weet los te maken bij een ander. Waarvoor dank dus.quote:Op donderdag 27 november 2008 21:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij bent ook om te kotsen zeg vanavond
quote:Op donderdag 27 november 2008 21:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Als ik jou daarmee kan helpen. Please, do it. Gebruik 'm. Gebruik 'm alsof het je eigen creatie is. Gaat heen en versier, mijn vriend.
Mensen met AIDS.quote:Op donderdag 27 november 2008 21:51 schreef IQM het volgende:
[..]
De snelste dood is de dood die je niet ziet aankomen. Voorbereiding remt alles af. Laat je verrassen, lieve Bt. Of verassen.quote:
Natuurlijk of onnatuurlijk?quote:
McGquote:Op donderdag 27 november 2008 21:57 schreef gers het volgende:
wat zal in aantrekken op de meet
SI
Lyle & scott
Aqauscutum
andere merk meuk
Ik ook.quote:Op donderdag 27 november 2008 21:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Koude voeten![]()
![]()
![]()
*ontstemd is...
Wil je voelen hoe hard mijn lidwoord?quote:Op donderdag 27 november 2008 21:56 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
![]()
Heb je nog meer van zulke geweldige one-liners? Van een casanova meester als jij kunnen mensen nog veel leren.
Ralph Lauren of Tommy Hilfiger natuurlijkquote:Op donderdag 27 november 2008 21:57 schreef gers het volgende:
SI
Lyle & scott
Aqauscutum
andere merk meuk
Goede vraag.quote:Op donderdag 27 november 2008 21:57 schreef gers het volgende:
SI
Lyle & scott
Aqauscutum
andere merk meuk
En als vervolg:quote:Op donderdag 27 november 2008 21:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Wil je voelen hoe hard mijn lidwoord?
Komma naar bed dan. Mag je er een puntje aan zuigen.
Of dat inderdaadquote:Op donderdag 27 november 2008 22:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ralph Lauren of Tommy Hilfiger natuurlijk.
Drugs werkt waarschijnlijk het beste.quote:Op donderdag 27 november 2008 21:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Natuurlijk een onnatuurlijke dood.
Shoot me.quote:Op donderdag 27 november 2008 21:57 schreef IQM het volgende:
[..]
De snelste dood is de dood die je niet ziet aankomen. Voorbereiding remt alles af. Laat je verrassen, lieve Bt. Of verassen.
quote:Op donderdag 27 november 2008 22:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Het enige waarmee ik jouw vlees wil doordringen, is mijn zwaard der liefde.
Drugs?quote:Op donderdag 27 november 2008 22:03 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb speciaal voor de meet geshopt
Love is the air.quote:Op donderdag 27 november 2008 22:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Love is in the air.quote:Op donderdag 27 november 2008 22:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Je verwacht een beste lading sperma?quote:Op donderdag 27 november 2008 22:04 schreef Fascination het volgende:
IQM wat is de beste deodorant tegen witte strepen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |