Hij had een gele kaart en stond al 'n beetje op scherp voor een tweede.quote:Op donderdag 27 november 2008 22:22 schreef NoizEkick het volgende:
Staat Enoh al de hele wedstrijd zo te kutten of niet? Ben net pas thuis van m'n werk namelijk.
Joh, daar heb je niet veel kennis voor nodigquote:Op donderdag 27 november 2008 22:21 schreef golfer het volgende:
Van Basten volgt mijn tips precies op.
Verkapt "ik zie niet in de bijstand en werk wél hard voor me centen" post?quote:Op donderdag 27 november 2008 22:22 schreef NoizEkick het volgende:
Staat Enoh al de hele wedstrijd zo te kutten of niet? Ben net pas thuis van m'n werk namelijk.
Dat bedoelt hij ook.quote:Op donderdag 27 november 2008 22:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Joh, daar heb je niet veel kennis voor nodig
Dubbele ontkenning.quote:Op donderdag 27 november 2008 22:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Gezien de wissels kan van Basten niet meer ontkennen dat hij het Fok!Forum niet leest.²
Verkapt ik werk in ploegendienst post.quote:Op donderdag 27 november 2008 22:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Verkapt "ik zie niet in de bijstand en werk wél hard voor me centen" post?
Ajax.²
Ja? Wist het Tommeke het ook dan?quote:Op donderdag 27 november 2008 22:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Joh, daar heb je niet veel kennis voor nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |