Persoonlijk vind ik met die 2 felle kleuren het net zo'n kinderhorloge.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:23 schreef Fisherman het volgende:
Hier nog even een fotootje van mijn lex gemaakt.
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:23 schreef Fisherman het volgende:
Hier nog even een fotootje van mijn lex gemaakt.
[ afbeelding ]
Die wil ik er ook nog bij hebben, ik heb ook een zwarte lunette. Bij het ADC mochten ze geen 2 lunettes tegelijk verkopen volgens de verkoper. Een volgende keer maar weer werd mij daar verteld. Dus ik moet nog maar een keer daarnaartoe om de coke versie erop te laten zetten.quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:25 schreef Mr.G het volgende:
[..]
Fraai![]()
Al zou ik persoonlijk gaan voor de Coke lunette wegens Pepsi aversie
Wat een ontzettend mooi ding! Hebbehebbe!quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:15 schreef m-kay het volgende:
[..]
Nou nou, het gaat toch gewoon over horloges? Daar gaat deze reeks over, en niet per se over het "pimpen" van of met je horloge. Ik heb hier namelijk nog niemand gezien met mooie flitsende vlammen en 20" velgen op zijn horloge.. Verder ziet een horloge er daar echt niet anders uit dan op een willekeurige andere foto, dus om nu een zooi foto's van etalages te maken leek me wat overdreven.
Ontopic: net een Stowa Antea Creme gekocht via de website van Stowa na wat contact met hun, overigens erg hulpvriendelijke, klantenservice. Verwachtte levertijd is maart volgend jaar, dus ik moet nog weken in spanning zitten..
Horloge is overigens exclusief 20" velgen, een webcam functie en TMF chat programma. Maar voor de volledigheid toch een foto:
[ afbeelding ]
quote:[img][/img]
ik zou dit jaar nog vragen naar de prijs.quote:Op zondag 21 december 2008 01:19 schreef Reintji het volgende:
Hmm, heb de Planet Ocean van mijn smaak hier al zien liggen, zwarte plaat, zwarte lunette, metalen band en 42mm. Na nieuwjaar eens vragen naar de prijs...
gewoon prijslijst kan je vragen bij je dealer. en als je die prijslijst heb kan je volgend jaar die prijslijst gebruiken om daarmee korting mee proberen te vragen. het is het proberen waardquote:Op zondag 21 december 2008 01:24 schreef Reintji het volgende:
kerstdrukte, veel toeristen, hogere prijzen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat lijkt nep. ik zou er geen euro aan uit geven maar ik heb totaal geen verstand van of dit een echte of een neppert is.quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:55 schreef Chav het volgende:
Kwaliteit is niet heeeeel goed, is met mn tel gemaakt.
[..]
Sowieso (de enige korrekte spellingquote:Op zondag 21 december 2008 17:07 schreef Rutgerr het volgende:
Kan iemand mij een duidelijk antwoord geven waarom je uberhaupt ooit nep zou dragen of kopen?
Iedereen die er een piepklein beetje oog voor heeft ziet toch direct dat het fake is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |