Klinkt wel Russich iiig...quote:Op woensdag 17 december 2008 17:45 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Nee die niet, iets met vostok ofzo kan dat?
Ik had direct betaald via paypal, maar kreeg een dag later een mail dat ik pas hoefde te betalen als het horloge bijna klaar is. Maargoed, ze kunnen nu dus 3 maanden profiteren van de rente op dat bedrag.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:20 schreef Gimmick het volgende:
[..]
Ik heb nog niet betaald, ik wil ook eigenlijk nog niet zo ver vooruit betalen. Ik weet eigenlijk niet of dat een probleem is, zal eens mailen.
Dank voor de info, dan wacht ik nog even.quote:Op woensdag 17 december 2008 18:58 schreef m-kay het volgende:
[..]
Ik had direct betaald via paypal, maar kreeg een dag later een mail dat ik pas hoefde te betalen als het horloge bijna klaar is. Maargoed, ze kunnen nu dus 3 maanden profiteren van de rente op dat bedrag..
Ik heb er een te koop staan... Submariner no date uit 2008, nieuwe type met chronometeruurwerk.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:30 schreef Mr.G het volgende:
Ik wacht overigens nog steeds op het bekende kroontje om mijn pols...![]()
Gedeelde smart is halve smart zullen we maar zeggen
Goedkoop klinkt zo...goedkoop. Betaalbaar is een betere term.quote:Op woensdag 17 december 2008 18:31 schreef eriksd het volgende:
Zijn Vostok niet die goedkopere horloges?
Ja ik weet het, zag het op DZVL. Jammer dat je hem weg doet. Welke nieuwe aanwinst heb je eigenlijk op het oog, de GMT master II van de vorige pagina?quote:Op woensdag 17 december 2008 20:40 schreef Adsum het volgende:
[..]
Ik heb er een te koop staan... Submariner no date uit 2008, nieuwe type met chronometeruurwerk.
Het wordt de GMT inderdaadquote:Op woensdag 17 december 2008 21:00 schreef Mr.G het volgende:
[..]
Ja ik weet het, zag het op DZVL. Jammer dat je hem weg doet. Welke nieuwe aanwinst heb je eigenlijk op het oog, de GMT master II van de vorige pagina?
Ik heb een Sub date incoming.
Dat was de eerste Rolex die ik ooit op heb gedaan. Echt een fraaie klok! Neem je dan de nieuwe uitvoering met de glanzende middendelen in de band?quote:Op woensdag 17 december 2008 21:17 schreef Adsum het volgende:
[..]
Het wordt de GMT inderdaad![]()
Sub date is ook een topper, maar mij persoonlijk stond dat loepje altijd tegen, daarom mijn keuze voor 2x een No date. Loepje bij de GMT is ontspiegeld...
Respect dudequote:Op woensdag 17 december 2008 20:47 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Goedkoop klinkt zo...goedkoop. Betaalbaar is een betere term.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hehehe...ik heb 4x de eerste 2 regels geprobeerd te lezen, stilletjes hopend op de eerste inhoudelijke post van de user maar moest enigszins teleurgesteld toch afhaken...quote:Op donderdag 18 december 2008 08:39 schreef TheSilencer het volgende:
Wat is dat voor Babelfish vertaling van een zwamverhaal?
Inderdaad de nieuwe, 116710LN. Poli middenschakel en keramische lunettequote:Op woensdag 17 december 2008 21:27 schreef Mr.G het volgende:
[..]
Dat was de eerste Rolex die ik ooit op heb gedaan. Echt een fraaie klok! Neem je dan de nieuwe uitvoering met de glanzende middendelen in de band?
Deze? 200 Dollar is 144 euroquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:20 schreef eriksd het volgende:
Vandaag een Seiko Kinetic gekocht, was toch wel benieuwd hoe dat in zijn werk gaat. Mooi horloge, wat sportief, en niet al te groot. Catalogusprijs is rond de 665 euro (volgens de Seiko website), maar ik had hem met korting voor 300. Prima koop vond ik zo.
Gezien het feit dat er tientallen Kinetics zijn... wat geeft jou de indruk dat het om deze zou gaan?quote:
Bedankt.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:23 schreef Swetsenegger het volgende:
De beste betaalbare automaat imho jewel....
Persoonlijk vind ik met die 2 felle kleuren het net zo'n kinderhorloge.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:23 schreef Fisherman het volgende:
Hier nog even een fotootje van mijn lex gemaakt.
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:23 schreef Fisherman het volgende:
Hier nog even een fotootje van mijn lex gemaakt.
[ afbeelding ]
Die wil ik er ook nog bij hebben, ik heb ook een zwarte lunette. Bij het ADC mochten ze geen 2 lunettes tegelijk verkopen volgens de verkoper. Een volgende keer maar weer werd mij daar verteld. Dus ik moet nog maar een keer daarnaartoe om de coke versie erop te laten zetten.quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:25 schreef Mr.G het volgende:
[..]
Fraai![]()
Al zou ik persoonlijk gaan voor de Coke lunette wegens Pepsi aversie
Wat een ontzettend mooi ding! Hebbehebbe!quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:15 schreef m-kay het volgende:
[..]
Nou nou, het gaat toch gewoon over horloges? Daar gaat deze reeks over, en niet per se over het "pimpen" van of met je horloge. Ik heb hier namelijk nog niemand gezien met mooie flitsende vlammen en 20" velgen op zijn horloge.. Verder ziet een horloge er daar echt niet anders uit dan op een willekeurige andere foto, dus om nu een zooi foto's van etalages te maken leek me wat overdreven.
Ontopic: net een Stowa Antea Creme gekocht via de website van Stowa na wat contact met hun, overigens erg hulpvriendelijke, klantenservice. Verwachtte levertijd is maart volgend jaar, dus ik moet nog weken in spanning zitten..
Horloge is overigens exclusief 20" velgen, een webcam functie en TMF chat programma. Maar voor de volledigheid toch een foto:
[ afbeelding ]
quote:[img][/img]
ik zou dit jaar nog vragen naar de prijs.quote:Op zondag 21 december 2008 01:19 schreef Reintji het volgende:
Hmm, heb de Planet Ocean van mijn smaak hier al zien liggen, zwarte plaat, zwarte lunette, metalen band en 42mm. Na nieuwjaar eens vragen naar de prijs...
gewoon prijslijst kan je vragen bij je dealer. en als je die prijslijst heb kan je volgend jaar die prijslijst gebruiken om daarmee korting mee proberen te vragen. het is het proberen waardquote:Op zondag 21 december 2008 01:24 schreef Reintji het volgende:
kerstdrukte, veel toeristen, hogere prijzen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat lijkt nep. ik zou er geen euro aan uit geven maar ik heb totaal geen verstand van of dit een echte of een neppert is.quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:55 schreef Chav het volgende:
Kwaliteit is niet heeeeel goed, is met mn tel gemaakt.
[..]
Sowieso (de enige korrekte spellingquote:Op zondag 21 december 2008 17:07 schreef Rutgerr het volgende:
Kan iemand mij een duidelijk antwoord geven waarom je uberhaupt ooit nep zou dragen of kopen?
Iedereen die er een piepklein beetje oog voor heeft ziet toch direct dat het fake is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |