Het ging ook om de man naast hemquote:Op donderdag 27 november 2008 19:57 schreef EdmondDantes het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd, maar Adolf was van Oostenijkse komaf..
quote:Op donderdag 27 november 2008 20:02 schreef CaptainCookie het volgende:
Wachten op de eerste die zo dom is om hitler te posten
quote:Op donderdag 27 november 2008 20:02 schreef CaptainCookie het volgende:
Wachten op de eerste die zo dom is om hitler te posten
pssst man rechts naast hemquote:Op donderdag 27 november 2008 20:05 schreef Luiheid het volgende:
Zoo pas in de 2e post een hitler
Tss
That being the case, wie mag die vrolijke man dan wel wezen?quote:Op donderdag 27 november 2008 20:02 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Het ging ook om de man naast hem
maar nam later wel de duitse nationaliteit aan. dus het magquote:Op donderdag 27 november 2008 19:57 schreef EdmondDantes het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd, maar Adolf was van Oostenijkse komaf..
quote:
Ik heb kramp in m'n buik van het lachenquote:Op donderdag 27 november 2008 19:48 schreef Pieter-utd het volgende:
Om verwarring te voorkomen het gaat hier om de rechter man
[ afbeelding ]
Waarom?quote:Op vrijdag 28 november 2008 00:09 schreef pisnicht het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Je kunt dus net zo goed Nederlanders posten. Want iedere Duitser heeft er eentje en elke Nederlander ook!quote:
ik heb heul geen accordeon? jij wel?quote:Op vrijdag 28 november 2008 02:36 schreef popolon het volgende:
[..]
Je kunt dus net zo goed Nederlanders posten. Want iedere Duitser heeft er eentje en elke Nederlander ook!
Tuurlijk wel !quote:
Heb jij ooit wel eens van een Oostenrijkse herder gehoord? Nou? Nou?quote:
Ja hoor. Peter (van Heidi). Toch?quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
Heb jij ooit wel eens van een Oostenrijkse herder gehoord? Nou? Nou?
hij is op en top ariër!quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:16 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Een Zweed die een Rus speelt in een Amerikaanse film, typisch Duits inderdaad.
De naam leek wel op die van een duitser maar op wikipedia lees ik dat het een zweed is, mijn nederige excuses.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:26 schreef Beach het volgende:
Wel een faal, acts zoals Günther en Mo-Do posten die niet Duits zijn....
Nooit verwacht die hier tegen te komen. Mijn moeder had vroeger al zijn platen.quote:
Dat vroeg ik mij ook al af.quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:37 schreef Quara het volgende:
Waarom weten mensen niet dat Oostenrijk geen Duitsland is
nee bedankt, doe dan blallack maarquote:
Fap, fap fap.quote:Op zondag 30 november 2008 00:26 schreef A_Soul1980 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
John Sinclair, Geisterjäger
De Duitse variant van Poltergeist The Legacy. Het werd rond 2003 op de Nederlandse TV uitgezonden. Maar ik was waarschijnlijk de enige in Nederland die het keek, want ik ben nog niemand tegengekomen die het ook kent.
Deze vond ik pas echt een Duits uiterlijk hebben:quote:Op zaterdag 29 november 2008 04:39 schreef RealZeus het volgende:
[ afbeelding ]
Herr Flick
En ja, ik weet dat de beste man geen Duitser is maar hij heeft wel een heel erg Duits uiterlijk
quote:
quote:Op zondag 30 november 2008 23:44 schreef RealZeus het volgende:
Dat is best een domme vraag gezien de kop van dat mormel.![]()
quote:Op vrijdag 28 november 2008 00:09 schreef pisnicht het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 1 december 2008 02:20 schreef George_Klooney het volgende:
Dit topic is waardeloos zonder
[ afbeelding ]
OMGquote:Op vrijdag 28 november 2008 00:09 schreef pisnicht het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 december 2008 12:49 schreef Myster_E het volgende:
[ afbeelding ]
Als dit geen Duits uiterlijk is.
En hij zit nog op Fok! ookquote:Op woensdag 17 december 2008 12:59 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Met zo'n Nederlandse naam: wat een beroerd leven moet die gast hebben
JUIST JUIST!!!quote:Op woensdag 17 december 2008 16:51 schreef Yngwie het volgende:
Volgens mij hebben de meeste van jullie het topic niet begrepen......
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of heb ik het nu fout![]()
Praat je nu broodje aap ? of meen je het nu serieus?quote:Op woensdag 17 december 2008 17:42 schreef ruud_fr het volgende:
ik zit dit topic te bekijken, zit er naast mij (op een ander PC) een Duitser van middelbare leeftijd, ik zag 'm uit z'n ooghoeken meekijken
ook best een typische
edit: heb ook even bij hem gekeken, hij zat dit te bekijken: http://www.med1.de/Forum/Sexualitaet/
de viespeuk
ik ben niet zo'n fantast...quote:Op woensdag 17 december 2008 18:05 schreef BaardAppel het volgende:
[..]
Praat je nu broodje aap ? of meen je het nu serieus?
haha, tja je kunt uiteraard niet alles hebben he,, dadelijk hangt er weer een proces aan je broek omdat je z'n foto online hebt gepleurd whahaquote:Op woensdag 17 december 2008 18:08 schreef ruud_fr het volgende:
hij is inmiddels al weg trouwens, wilde nog een foto nemen maar dat zou een beetje opvallen
Ze staat al op de eerste pagina, maar had ook in dit rijtje gemogen:quote:Op woensdag 17 december 2008 13:36 schreef solyaris het volgende:
[ afbeelding ]
Verona feldbusch
[ afbeelding ]
Katarina Witt
[ afbeelding ]
Claudia Schiffer
[ afbeelding ]
Marlene Dietrich
[ afbeelding ]
Leni Riefenstahl![]()
Dit is erg.quote:Op woensdag 17 december 2008 12:49 schreef Myster_E het volgende:
[ afbeelding ]
Als dit geen Duits uiterlijk is.
Zo te zien betaalt ze ook nog voor het etenquote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:28 schreef Addict1337 het volgende:
[..]
Zijn er meer van dat soort in Duitsland?
dat moet je dan advies over je pensioen gevenquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:21 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Dit is erg.
Deze man bestaat echt?
Moet jij nodig zeggen....quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:08 schreef RadioSlut het volgende:
Wat een gehandicapte gezichten zeg
damn, die jetsersquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:20 schreef Casos het volgende:
[..]
Ze staat al op de eerste pagina, maar had ook in dit rijtje gemogen:
[ afbeelding ]
Heidi Klum.
Als vervanging voor de laatste in dat rijtje.
quote:
waarschijnlijk die met die pet opquote:Op woensdag 17 december 2008 21:52 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Foto van een spaanse site dus ik weet niet wie Johan hier is
[ afbeelding ]
Je verdient een kick tussen de benen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |