mijn god hahahahhahahahaquote:Op donderdag 27 november 2008 14:48 schreef Sgele het volgende:
[ afbeelding ]
So much for spitroasting![]()
![]()
njah.. ik zit dus psychisch met een paar problemen.. en kan waarschijnlijk nog wel blijven werken enzo.. maar iets minder zou gezonder zijn zeg maar..quote:Op donderdag 27 november 2008 14:53 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neej okeej maar waarom wi je minder werken dan? Kun je het niet aan?
Hmm ja das klote...ja ik kan daar ook geen oplossing voor bedenken. Ja dat je man weer een baan krijgt.quote:Op donderdag 27 november 2008 14:56 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
njah.. ik zit dus psychisch met een paar problemen.. en kan waarschijnlijk nog wel blijven werken enzo.. maar iets minder zou gezonder zijn zeg maar..
Wajong?quote:Op donderdag 27 november 2008 14:56 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
njah.. ik zit dus psychisch met een paar problemen.. en kan waarschijnlijk nog wel blijven werken enzo.. maar iets minder zou gezonder zijn zeg maar..
*edit* njah.. een beetje zeg ik dan..![]()
dat betekent trakteren debbiequote:
wil mn psycholoog nog niet aan.. maar ja.. ga denk ik volgende week ff overleggen zeg maar..quote:
waarom dan? komen je psychische problemen voort uit je werk?quote:Op donderdag 27 november 2008 14:56 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
*edit* njah.. een beetje zeg ik dan..![]()
uhu morgen bij mij gaat ze dat doenquote:Op donderdag 27 november 2008 14:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat betekent trakteren debbie
idd!\quote:Op donderdag 27 november 2008 14:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
neej dat nog net niet.. denk ik.. maar ik maak het mezelf niet makkelijk zeg maar.. nooit gedaan ook ..quote:Op donderdag 27 november 2008 14:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
waarom dan? komen je psychische problemen voort uit je werk?
Met blote tietjes!quote:Op donderdag 27 november 2008 14:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
makkelijk is voor mietjesquote:Op donderdag 27 november 2008 14:59 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
neej dat nog net niet.. denk ik.. maar ik maak het mezelf niet makkelijk zeg maar.. nooit gedaan ook ..
quote:
hahahaha, nu (moet) je welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |