Nee, de enige goede Chinees, is een afhaalChinees.quote:De enige goede Chinees is een geintegreerde, nederlands sprekende Chinees.
Zo iemand aanvallen getuigt bij jou al van weinig intelligentiequote:Op donderdag 27 november 2008 13:01 schreef Schut85 het volgende:
Chinezen zijn top mensen!! Zeer goede ondernemers!
Dus zeker niet vergelijken met Marokanen!
Conclusie: zeer onterechte en achterlijke klacht
Deze klacht beperkt zich tot chinezen in op nederlandse opleidingenquote:Op donderdag 27 november 2008 13:01 schreef Schut85 het volgende:
Daar heb ik mij ook wel eens over verwonderd. Het zijn allemaal van die chinezen met een bril, een wortelbroek en een gebit alsof ze nog nooit een tandarts hebben bezochtquote:Op donderdag 27 november 2008 12:54 schreef One_conundrum het volgende:subklacht 1: waarom zijn al die Chinezen lelijk
Je hebt recht op vrijheid van meningsuiting! Echter kan ik de door jou genoemde associatie niet echt plaatsen. Maar jouw "aanval" maakt mijn dag niet minder prettigquote:Op donderdag 27 november 2008 13:13 schreef Szura het volgende:
[..]
Zo iemand aanvallen getuigt bij jou al van weinig intelligentie
Die Marokkaanse en andere moslimchickies op het HBO zijn wel lekkerquote:Op donderdag 27 november 2008 13:34 schreef JackHerrer het volgende:
Al die telegraaf lezers hier met verwijzingen naar Marokkanen, maar het woord zelf niet durven uit te spreken.
Alleen dat lichaamshaar....quote:Op donderdag 27 november 2008 13:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die Marokkaanse en andere moslimchickies op het HBO zijn wel lekker.
Marrokanen ook hoor, als je niet je geld geeft steken ze je neer.quote:Op donderdag 27 november 2008 13:01 schreef Schut85 het volgende:
Ze passen zich gewoon totaaaaaal niet aan. en dat is ergerlijk. het schijnt ook zeer moeilijk samenwerken zijn met die lui...quote:Op donderdag 27 november 2008 13:42 schreef Posdnous het volgende:
Altijd leuk, die achterlijke topics van closetracisten..
Beter de Koran lezen vriend.quote:Op donderdag 27 november 2008 13:39 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Alleen dat lichaamshaar....
quote:De Islam schrijft ons enkele richtlijnen voor wat betreft reinheid en uiterlijk. De Profeet (vrede en zegening zij met hem) heeft gezegd dat reinheid een onderdeel is van religie.
Onder deze richtlijnen vallen ook de richtlijnen over haarverwijdering. Uw verwijdering van okselhaar en schaamhaar is een onderdeel van soenan al-Fitrah (d.w.z., handelingen die aansluiten bij de natuurlijke aanleg van de mens). De Profeet (vrede en zegening zij met hem) heeft gezegd: "Vijf dingen zijn onderdeel van de fitrah; besnijdenis, de verwijdering van schaamhaar, het bijknippen van de snor, het knippen van de nagels en het plukken van okselhaar. (Overgeleverd in al-Bokhaari, 5441)
Chinezen moslim.quote:Op donderdag 27 november 2008 13:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Beter de Koran lezen vriend.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in handen krijgen. Niet zo'n al te beste ontwikkeling, als je het mij vraagt...When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Bummer.quote:Op donderdag 27 november 2008 14:07 schreef Kriegel het volgende:
Bij mij zit een opleiding Japans, dus lopen er ook veel van die geïmporteerde gasten rond, alleen zijn het op de een of andere manier bijna allemaal lelijke nerds in plaats van geyle ^_^ KAWAII KRIEGEL DESU ^_^ meisjes zoals je eigenlijk zou verwachten.
1 miljard chinezen, welgeteld 5 rechte tanden.quote:Op donderdag 27 november 2008 13:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Daar heb ik mij ook wel eens over verwonderd. Het zijn allemaal van die chinezen met een bril, een wortelbroek en een gebit alsof ze nog nooit een tandarts hebben bezocht.
Gozer!quote:Op donderdag 27 november 2008 17:52 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat ik altijd knap vind is hoe die Chinezen elkaar kunnen herkennen. Ik denk dat ze het via geur doen.
Ze vinden elkaar niet lelijk. Rara waarom? Ander ras, andere kijk op uiterlijk. Zo werkt de natuur nu eenmaal. Grote kans dat de meerderheid jou daar ook uitkotst.quote:# subklacht 1: waarom zijn al die Chinezen lelijk
Bullshit. Buitenlandse studenten vind je ook in China. Denk je dat die zich allemaal aanpassen? Nee, die lopen ook om 3 uur 's nachts te schreeuwen om frikadellen.quote:# subklacht 2: waarom passen ze zich zo slecht aan.
Ik zou bijna willen dat je dit schreef tijdens een stage in China ofzo. Echt. Kan ik lachen als ze je komen halen om je daarna helemaal kaput te schieten.quote:# subklacht 3: waarom komen er niet weer een paar grote aardbevingen en dergelijke in China, dat ruimt lekker op
Sorry vriend, China controleert je volledig. Zonder China zou het leven een flink stuk moeilijker en duurder zijn, wen er maar aan met je elitair westers gedrag.quote:# subklacht 4: Giro555 en dergelijke, geef ze dan geen geld. Niemand mist ze.
quote:Op donderdag 27 november 2008 17:11 schreef RedDevil085 het volgende:
Ik heb weinig moeite met chinezen... Valt me echter wel op dat ze een flink aandeel van de snackbarsJa, ik had begrepen dat de chinese gemeenschap heeft afgesproken om niet meer restaurants te openen, anders werd het teveel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in handen krijgen. Niet zo'n al te beste ontwikkeling, als je het mij vraagt...
vandaar dat ze zich massaal zijn gaan storten op de snackbars!
mijn ervaring met chinees vrouwelijk schoon,..... HHmmmmmm lekker geil man!![]()
Inderdaad. Je verwacht in zo'n geval toch omringt te worden door dit?quote:
Turken en Marokkanen zijn toch ook hetzelfde?quote:Op donderdag 27 november 2008 18:40 schreef RWest het volgende:
Mongolen die het verschil tussen Chinezen en Japanners niet zien / weten.
Verkapt-kijk-mij-is-Aziaat-professional-zijn.quote:Op donderdag 27 november 2008 18:40 schreef RWest het volgende:
Tuurlijk wel, maar beiden zijn Aziaten die je telkens op je HBO of Uni ziet, wat boeit het dan verder.quote:Op donderdag 27 november 2008 18:40 schreef RWest het volgende:
Kawaii Desu-yo?quote:Op donderdag 27 november 2008 19:05 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind die Japanse schoolmeisjes maar eng altijd. Alleen van die anime fanboys fappen daar altijd op.
Het is wel heel erg dat ik dit eruit haal.. maar...quote:Op vrijdag 28 november 2008 01:08 schreef Kriegel het volgende:
WATASHI WA SHINEN, SHHHHINENNNN ZUUUUUUUU!!!
FARUKON PAUNCH!!!
Tot zover mijn Japans
Captain Falcon is dan ook wel heel erg baas. Kudo's voor jou.quote:Op vrijdag 28 november 2008 01:23 schreef Kriegel het volgende:
Ik heb die scene gisteren nog getekend op de binnenkant van een pleedeur toen ik zat te schijten.
Dit topic gaat over chinezenquote:Op vrijdag 28 november 2008 01:08 schreef Kriegel het volgende:
WATASHI WA SHINEN, SHHHHINENNNN ZUUUUUUUU!!!
FARUKON PAUNCH!!!
Tot zover mijn Japans
quote:Op donderdag 27 november 2008 18:55 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar beiden zijn Aziaten die je telkens op je HBO of Uni ziet, wat boeit het dan verder.
Maar vertel, wat heb jij tegen Chinezen dan?quote:Op vrijdag 28 november 2008 01:51 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
ja en fuck jou ook met je kut piramide
Ik mag er elke zondag wel van genieten enzo. Zondag avond is maximaal neuken met mn ex die dus aziatisch is.quote:Op donderdag 27 november 2008 17:31 schreef nicoco het volgende:
[..]
HELEmaal mee eens!Je weet niet wat je mist.
Mag ik je aanraken?quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:29 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Ik mag er elke zondag wel van genieten enzo. Zondag avond is maximaal neuken met mn ex die dus aziatisch is.
Zo is ut!quote:
Hogeschool Zuyd?quote:Op donderdag 27 november 2008 14:07 schreef Kriegel het volgende:
Bij mij zit een opleiding Japans, dus lopen er ook veel van die geïmporteerde gasten rond, alleen zijn het op de een of andere manier bijna allemaal lelijke nerds in plaats van geyle ^_^ KAWAII KRIEGEL DESU ^_^ meisjes zoals je eigenlijk zou verwachten.
Die "chickies" zijn juist fokking smerigquote:Op donderdag 27 november 2008 13:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die Marokkaanse en andere moslimchickies op het HBO zijn wel lekker.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 05:44 schreef servus_universitas het volgende:
Ik vind Chinezen juist altijd heel erg fijne burgers. Ik weet niet wat ze werkelijk in hun schild voeren wanneer ik ze op straat passeer, net zo min als dat ik dat van niet-Chinezen weet. Maar wat ik wel weet is dat ik zelden een Chinees als storend ervaar. Ze zijn erg beleefd en rustig en maken het leven (met elkaar) niet moeilijker dan het al is. Heel anders dan sommige andere niet nader te noemen bevolkingsgroepen die het nodig vinden om hun aanwezigheid uit te drukken door middel van agressief vertoon in woord en daad.
Wauw, jij bent vast de slimste thuis?quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:44 schreef Ici-Paris het volgende:
Sommige chinezen zijn lelijk ja, maar je hebt ook mooie
ka nu je het zegt. dat is wel zoquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:23 schreef Asgard het volgende:
[..]
Wauw, jij bent vast de slimste thuis?
Holy fuck
De nieuwe Nederlanders zitten in het beste geval op een ROC, dus die verpesten je onderzoek niet.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 05:52 schreef Flammie het volgende:
Niks mis met chinezen imo, al heb ik meer met Thais en Vietnamezen op het moment
Van die lui heb je toch geen last? En sowieso, big dealAls hun de taal niet goed kennen is het toch een mooi moment om Chinees te leren? Wat torrent downloads erbij en je bent klaar!
Lijkt me juist vet om te werken met mensen die een totaal andere cultuur hebben,.
Je hebt meer last van die andere "nieuwe Nederlanders" overigens en daarom dus
- klacht ongegrond
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |