quote:Op donderdag 27 november 2008 11:29 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Ga je nu elke pic die ik heb geplaatst nog eens los herhalen ?
Whehe, ik heb de smaak wel te pakken nu.quote:Op donderdag 27 november 2008 12:20 schreef Moozzie het volgende:
Geef MLI een site waar foto's op staan en een topic waar ze die foto's kan posten en der dag kan niet meer stuk
Like we carequote:Op donderdag 27 november 2008 12:24 schreef MLI het volgende:
Ik heb nog wel wat uit mijn eigen collectie maar mijn omgeving heeft liever niet dat ik het post.
Hup hup postenquote:Op donderdag 27 november 2008 12:24 schreef MLI het volgende:
Ik heb nog wel wat uit mijn eigen collectie maar mijn omgeving heeft liever niet dat ik het post.
Dan vertel je ze dat toch gewoon niet ?quote:Op donderdag 27 november 2008 12:24 schreef MLI het volgende:
quote:Op donderdag 27 november 2008 12:31 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Dan vertel je ze dat toch gewoon niet ?
Het is maar internet hoor, wat kan er nou gebeuren...
Als je ze echt neit had willen delen had je dit niet gezegdquote:Op donderdag 27 november 2008 12:24 schreef MLI het volgende:
Net zoals dat .rar bestand voor jequote:Op donderdag 27 november 2008 12:34 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Als je ze echt neit had willen delen had je dit niet gezegd
OMG ik zag daar een wijf in die zichzelf vingerde...quote:
quote:Op donderdag 27 november 2008 15:01 schreef Scarface2004 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ [url=http://photos-c.ak.facebook.com/photos-ak-sf2p/v61/122/120/48918072/n48918072_32784830_1809.jpg/[img]
[img]http://i15.tinypic.com/8akidl0.jpg]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar heeft die Somalier last van?quote:Op donderdag 27 november 2008 15:04 schreef Scarface2004 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je bedoelt eerder de vriend.quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:40 schreef powerlite het volgende:
[..]
eeuh, wtf is die vrouw rechts aan het doen?
briljant topic verder
geen idee, was vorig jaar op een open feestje van de studievereniging, dus er kwamen nogal wat locals...quote:Op zondag 30 november 2008 23:50 schreef JJH het volgende:
Die middelste![]()
En wie is dan die leipo die graag z'n tepeltje laat zien?
Hij staat goed voor lul in ieder geval.quote:Op zondag 30 november 2008 23:52 schreef immortalsean het volgende:
[..]
geen idee, was vorig jaar op een open feestje van de studievereniging, dus er kwamen nogal wat locals...
Wie is je ex?quote:Op maandag 1 december 2008 00:17 schreef Red_Cat het volgende:
Hier ben ik samen met mijn ex op Lowlands
[ afbeelding ]
En vlak nadat deze foto was genomen begon het te regenen?quote:Op maandag 1 december 2008 00:17 schreef Red_Cat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb voor mijn beurt gesproken, hij is degene die voor lul staat!quote:Op maandag 1 december 2008 00:17 schreef Red_Cat het volgende:
[ afbeelding ]
Degene naast mijquote:
Neequote:Op maandag 1 december 2008 00:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En vlak nadat deze foto was genomen begon het te regenen?
jij vond het zo geweldig dat je er maar meteen je ondertitel van maakte?quote:Op maandag 1 december 2008 01:21 schreef jna het volgende:
[..]
Die was echt geweldigDeetman helemaal pissed de volgende dag
Geweldige actie was dat toenquote:Op maandag 1 december 2008 01:21 schreef jna het volgende:
[..]
Die was echt geweldigDeetman helemaal pissed de volgende dag
Dat was het inderdaad, kon er zo snel niet op komen. Is is toch afgetreden of niet?quote:Op maandag 1 december 2008 01:20 schreef ikJur het volgende:
is nog een fikse rel geweest, die rechtse was destijds de burgemeester van Den Haag
Nope hij heeft paar maanden geleden pas het stokje overgegeven aan V. Aartsen En dit voorval was in December 2003quote:Op maandag 1 december 2008 01:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat was het inderdaad, kon er zo snel niet op komen. Is is toch afgetreden of niet?
"ojooo is dat nou sinterklaas daar?"quote:
Sprekend die gozer van Little Britainquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
wtf lol dat kind.quote:
When u see it, you will shit bricksquote:Op maandag 1 december 2008 17:36 schreef classpc het volgende:
[ afbeelding ]
* Hint: kijk naar de tanden
wie? die middelste?quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:07 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
Was een kerel uit mn klas.
quote:Op woensdag 3 december 2008 00:13 schreef Radioheader het volgende:
[ afbeelding ]
Hierbij staan de idioten op de achtergrond
quote:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:41 schreef Jarno het volgende:
[..]
Die vent achter jullie kijkt echt zo van "HUUUUUHUUUUUUU IK HIER????????"..
quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:49 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Nee, dat wijf rechts achter haar dan!.
Lijkt wel van zo'n horrorfilm affiche uit de jaren 50.
Ze zijn natuurlijk allemaal horrified dat zij het geworden is..
Nou heel makkelijk...quote:
Hij moest de paarden vasthouden maar kon blijkbaar z'n adem niet lang genoeg inhoudenquote:
Een dubbele zelfsquote:Op donderdag 4 december 2008 15:44 schreef dekilo het volgende:
fail ssebass
Hoe the fuck zit dat in elkaar?quote:Op maandag 29 december 2008 21:46 schreef kamustra het volgende:
tvp
Edit: mijn bijdrage:
[ afbeelding ]
das dus geen vrouwquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:20 schreef SolidArt het volgende:
Damn, die is zo vet die heeft zelfs een reet op haar buik!
Als het überhaupt een vrouw is...
GENIAALquote:Op maandag 1 december 2008 03:31 schreef George_Klooney het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 december 2008 21:46 schreef kamustra het volgende:
tvp
[ afbeelding ]
De voorgrond is anders ook goed verneukt.quote:
quote:
Die steekt gewoon zijn vuist op hoor, met de vraag "Meester, mag ik u Fist-Fucken?".quote:
quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:01 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Hier moet ik gepost hebben![]()
![]()
![]()
Die blonde breezah, links achter, is dat liiszle?quote:Op donderdag 27 november 2008 11:07 schreef SuperwormJim het volgende:
Post *hier* pics met idioten op de achtergrond.
TS begint:
[ afbeelding ]
Volgens mij zie ik dubbelquote:
classic.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:11 schreef musicfreakyme het volgende:
Let vooral op de sigaret![]()
[ afbeelding ]
matig tot redelijkquote:
die had ik nog niet eerder gezien geloof ik.quote:
leuke meisjequote:
Jawel, ook die.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:40 schreef maok het volgende:
Gaan we nou weer de foto's van de eerste pagina herhalen![]()
behalve
[..]
die had ik nog niet eerder gezien geloof ik.
Een kont van vorenquote:
hij dut niequote:
Ik vermoed dat dit een uit de hand gelopen Halloweenfeestje was of zoiets. Whehehe, die 2 paashazen die elkaar troostenquote:Op maandag 29 december 2008 21:46 schreef kamustra het volgende:
tvp
[ afbeelding ]
Steekt die man nou een stompje omhoog?quote:
vinger op de fotocameraquote:Op zondag 4 januari 2009 14:40 schreef Under_Score het volgende:
[..]
Steekt die man nou een stompje omhoog?
quote:Op zondag 4 januari 2009 13:37 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dit een uit de hand gelopen Halloweenfeestje was of zoiets. Whehehe, die 2 paashazen die elkaar troosten.
Die negerquote:
ohja, nou zie ik hetquote:
dat rechterwijf op die foto lijkt een beetje op hem -> http://members.tripod.com/~JustinHarvey/pictures/Gollem.JPGquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |