quote:Op maandag 15 december 2008 10:35 schreef SHE het volgende:
Heb jij gas Mo?
Dan ben je zooo gezegend. Ik heb elke dag ruzie met inductie. Veel te heet![]()
Ik kan hier echt geen risotto maken hoor ( net als stoofpotjes ), mislukt altijd om de temp niet normaal geregeld kna worden.
Die eerste is te droog ja, maar die tweede vind ik weer net te papperigquote:Op maandag 15 december 2008 10:14 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heb even voorbeelden gezocht.
Dit is te droog:
[ afbeelding ]
En dit is goed:
[ afbeelding ]
says whoquote:
De Italiaanse koks die er verstand van hebben. Maar zoals gezegd bepaal je vooral zelf hoe het moet, want jij moet 't opeten en jij moet het lekker vindenquote:
In mijn ervaring is AH Excellent beter, ja. En goedkoper.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:52 schreef Innocence het volgende:
Ik vind die van Lassi sowieso niet lekker, heb meestal AH Excellent. Is die jij noemt lekkerder?
Gewoon lepel-voor-lepel. Maar steeds roeren is niet nodig!quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:50 schreef _Floddertje_ het volgende:
Ik heb laatst voor het eerst die AH Excellent-risotto gekocht en gemaakt. Wat mij opviel aan de gebruiksaanwijzing op de verpakking is dat ze helemaal niet zeggen dat je moet roeren en langzaam, lepel voor lepel bouillon moet toevoegen. Zo was ik het wel gewend om te maken. Ik vond het ook iets minder lekker dan ik risotto gewend ben. Degene die risotto maken met die AH Excellent-risotto, welke bereidingswijze gebruiken jullie? Ik had er meteen drie zakken van gekocht namelijk, dus die wil ik wel opmaken.
Nou, dat van dat roeren vroeg ik me ook al af, omdat je daar ook zulke volslagen tegengestelde meningen over hoort. De één zegt roeren tot je er een tennisarm van krijgt en de ander zegt juist níet roeren. Wat is het nou?quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:53 schreef ColdFeet het volgende:
Gewoon lepel-voor-lepel. Maar steeds roeren is niet nodig!
quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Gewoon lepel-voor-lepel. Maar steeds roeren is niet nodig!
En Hives: sherry, port, madeira en dat soort drankjes kunnen evt ook. Maar het kan ook zonder alcohol. Het geeft echt maar een heel klein smaakverschil.
op die laatste na danquote:Op zondag 10 januari 2010 17:19 schreef boem-dikkie het volgende:
Damn.Ziet er allemaal verdomd lekker uit!
Laag, het moet net borrelen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:32 schreef aceHigh het volgende:
Vraagje: Hoe hoog moet het vuur zodra je begint met het toevoegen van de bouillon?
Die handleiding suckt. In het begin moet je sowieso constant roeren, daarna gewoon in de gaten houden. En zelfs de bouillon doe ik er niet stukje bij beetje bij. Gewoon 3-kwart van het vocht in een keer, heel laag vuur. Het laatste gedeelte doe ik wel stukje bij beetje.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:50 schreef _Floddertje_ het volgende:
Ik heb laatst voor het eerst die AH Excellent-risotto gekocht en gemaakt. Wat mij opviel aan de gebruiksaanwijzing op de verpakking is dat ze helemaal niet zeggen dat je moet roeren en langzaam, lepel voor lepel bouillon moet toevoegen. Zo was ik het wel gewend om te maken. Ik vond het ook iets minder lekker dan ik risotto gewend ben. Degene die risotto maken met die AH Excellent-risotto, welke bereidingswijze gebruiken jullie? Ik had er meteen drie zakken van gekocht namelijk, dus die wil ik wel opmaken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |