quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:Op woensdag 26 november 2008 23:09 schreef IQM het volgende:
http://www.the-feeding-tu(...)de-calendar-pictures
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
403quote:Op woensdag 26 november 2008 23:09 schreef IQM het volgende:
http://www.the-feeding-tu(...)de-calendar-pictures
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb niks gedaan! Sackboy as het!quote:Op woensdag 26 november 2008 23:12 schreef IQM het volgende:
Serieus, kap eens met dat gekut aan de OP. Of stop gewoon met de OP.
Hoi ondeugdquote:Op woensdag 26 november 2008 23:11 schreef ondeugend het volgende:
Heks en slechte vrouw meldt zich hier even.
Hey mormeltjes.
quote:Op woensdag 26 november 2008 23:12 schreef Noorsbloed het volgende:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe signature
Ik weet wel dat jij het niet hebt gedaan.quote:Op woensdag 26 november 2008 23:12 schreef damsco het volgende:
[..]
Ik heb niks gedaan! Sackboy as het!
Wist wel dat jij het zou waarderenquote:
NB!quote:
Sackboy heeft nu een PM-ban, wiki ban kan nog geregeld worden.quote:Op woensdag 26 november 2008 23:12 schreef damsco het volgende:
[..]
Ik heb niks gedaan! Sackboy as het!
Hey sexyquote:
Stel hij had tubgirls erin gezet, had ik dan een ban aan mijn broekquote:Op woensdag 26 november 2008 23:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Sackboy heeft nu een PM-ban, wiki ban kan nog geregeld worden.
Oh ! Nou kan ie niet meer stemmen!quote:Op woensdag 26 november 2008 23:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Sackboy heeft nu een PM-ban, wiki ban kan nog geregeld worden.
quote:Op woensdag 26 november 2008 23:12 schreef Noorsbloed het volgende:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe signature
Bijnaquote:Op woensdag 26 november 2008 23:18 schreef ondeugend het volgende:
[ [url= afbeelding]http://www.nnbh.com/9020949349.jpg]afbeelding[/url][/url] ]
Goffer ! ff reaparen
Dan had je echt je best moeten doen om je er uit te lullen, je kan namelijk "preview" doen voordat je iets post.quote:Op woensdag 26 november 2008 23:18 schreef damsco het volgende:
[..]
Stel hij had tubgirls erin gezet, had ik dan een ban aan mijn broek?
Ja want je had het kunnen behoren te weten.quote:Op woensdag 26 november 2008 23:18 schreef damsco het volgende:
[..]
Stel hij had tubgirls erin gezet, had ik dan een ban aan mijn broek?
Ik heb hier geen geluid maar ik herken de clip.quote:Op woensdag 26 november 2008 23:19 schreef remlof het volgende:
[..]
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/3ZJk-y9WN0s&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/3ZJk-y9WN0s&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
Dat vind ik er van
Oke, naja ik gebruik die niet echt vaak. Maar wellicht handig om die voor OP's uit wiki's wel te gebruikenquote:Op woensdag 26 november 2008 23:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan had je echt je best moeten doen om je er uit te lullen, je kan namelijk "preview" doen voordat je iets post.
HEE HEE WICKYquote:
Nee en lopen ze andere delen van FOK! te gebruiken voor hun bagger. Dat laten we dus niet toe. Kan trouwens ook tot een verlenging van je forumban leiden.quote:Op woensdag 26 november 2008 23:18 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Oh ! Nou kan ie niet meer stemmen!
Wat een leuk meisje!quote:
Dat is een urban classic, nu fail je wel met je sigquote:Op woensdag 26 november 2008 23:21 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik heb hier geen geluid maar ik herken de clip.
Dat is best een gaaf nummer![]()
EBOLAquote:Op woensdag 26 november 2008 23:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is een urban classic, nu fail je wel met je sig
Sexy !quote:
Hoi ik heb een eeepc voor 40 euro.... ik win.quote:
Shit.. mijn forumban, wat doe je?quote:Op woensdag 26 november 2008 23:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee en lopen ze andere delen van FOK! te gebruiken voor hun bagger. Dat laten we dus niet toe. Kan trouwens ook tot een verlenging van je forumban leiden.
Acer Travelmate. Mijn oude is kapoetquote:Op woensdag 26 november 2008 23:27 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Sexy !
Wat voor 1 ?
Ik ben rond 1 uur terug bijdeweg![]()
quote:Op woensdag 26 november 2008 23:28 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Shit.. mijn forumban, wat doe je?
Sinds ik dat moest van BigKahunaquote:Op woensdag 26 november 2008 23:32 schreef Fascination het volgende:
Sinds wanneer post jij hier Heroinjunk?
Volgens mij las ik een laatst een hele gave post van je, even searchen...
Ahhhhquote:Op woensdag 26 november 2008 23:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Sinds ik dat moest van BigKahuna.
Gers
Waar ging die over?quote:Op woensdag 26 november 2008 23:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ahhhh.
Kan de post niet vinden.
quote:Op woensdag 26 november 2008 23:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Sinds ik dat moest van BigKahuna.
Gers
Arme look-a-like...quote:Op woensdag 26 november 2008 23:50 schreef BigKahuna het volgende:
IK HEB VANDAAG 4EBE GEMEET IN DE TREIN !!!! !!! !! ! !! !! ! ! ! ! !! !! !! !!!! !! !! ! ! ! !! !! !
ik snap der geen kudt vanquote:Op woensdag 26 november 2008 23:53 schreef Maisnon het volgende:
Het is niet raar als ik aan je Tiet Chritulaer
quote:Op woensdag 26 november 2008 23:53 schreef Maisnon het volgende:
Nee 3 foutquote:Op woensdag 26 november 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey Paulus, gij hier?
Alles goed?
quote:Op woensdag 26 november 2008 23:53 schreef Maisnon het volgende:
KWALITEITSPOST!quote:
Sinds wanneer zit jij in de sc?quote:Op woensdag 26 november 2008 23:58 schreef Heroinjunk het volgende:
Da's slecht Fascination.
Achjaaaaaaaaaa, misschien kom je er nog wel een keer op en dan kan je me daar over inlichten.
maat 38 kan nog net maar hoger nietquote:Op donderdag 27 november 2008 00:03 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor jou 4EBE![]()
.
Oh volgens mij was 't iets over gewicht Heroinjunk kan dat?
Herinnerde ik me weer omdat ik zo'n topic las waar er weer mensen moeilijk gingen doen over een vrouw die geen maatje 34 heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
quote:Op donderdag 27 november 2008 00:04 schreef gers het volgende:
[..]
maat 38 kan nog net maar hoger niet![]()
Ja inderdaad, vetzakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
hihi ik weet watquote:Op donderdag 27 november 2008 00:04 schreef BigKahuna het volgende:
LATEN WE EEN LEUK ONDERWERPJE VERZINNEN OM OVER TE BABBELEN!
Ik kreeg pas te horen dat 'babbelen' een gaywoord isquote:Op donderdag 27 november 2008 00:04 schreef BigKahuna het volgende:
LATEN WE EEN LEUK ONDERWERPJE VERZINNEN OM OVER TE BABBELEN!
quote:Op donderdag 27 november 2008 00:03 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor jou 4EBE![]()
.
Roomboterbabbelaars.quote:Op donderdag 27 november 2008 00:06 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ik kreeg pas te horen dat 'babbelen' een gaywoord is
ach joh, doe toch niet zo gek, mallerd!quote:Op donderdag 27 november 2008 00:06 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ik kreeg pas te horen dat 'babbelen' een gaywoord is
hihi durf ik nietquote:
Ik ben morgen vrij zie ik netquote:Op donderdag 27 november 2008 00:09 schreef Skaff-a het volgende:
Bwe, ik ga moar is slapen
Welterusten
Alleen op zaterdagen, 100 euro per zaterdagquote:Op donderdag 27 november 2008 00:10 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja kan echt niet, ik ga rechtstreeks aan de anorexia.
Kahuna, dat is echt erg.
Zeg nouquote:
Ik mijd die mensen altijd..quote:Op donderdag 27 november 2008 00:09 schreef BigKahuna het volgende:
Ik heb trouwens sinds vandaag nieuw werk. Ik word zo'n teringlijer die langs de deuren gaat om mensen geld afhandig te maken onder het mom van Amnesty International en Greenpeace en al die troep steunen![]()
Wat postte je ook alweer danquote:Op donderdag 27 november 2008 00:10 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja kan echt niet, ik ga rechtstreeks aan de anorexia.
Kahuna, dat is echt erg.
Dat wil ik eigenlijk ook welquote:Op donderdag 27 november 2008 00:11 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Alleen op zaterdagen, 100 euro per zaterdag![]()
![]()
voor 6 uur werk maximaal
![]()
Dat zijn de betere berichten..quote:
Neenee we hebben het CBF keurmerk, dat betekent dat minimaal 75% van uw donatie ook daadwerkelijk bij de behoevenden terechtkomt. De andere 25% wordt gebruikt om het goede doel aan nieuwe leden te helpen, zoals mijn werk bijvoorbeeld. Zou het niet mooi zijn om met zn allen mee te werken aan een betere wereld, vooral in deze dagen zo rond kerstmisquote:Op donderdag 27 november 2008 00:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik mijd die mensen altijd..
En daar gaat dus het geld heen...![]()
/ dikke care ook eigenlijk
''kankerdikke care''quote:Op donderdag 27 november 2008 00:15 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Neenee we hebben het CBF keurmerk, dat betekent dat minimaal 75% van uw donatie ook daadwerkelijk bij de behoevenden terechtkomt. De andere 25% wordt gebruikt om het goede doel aan nieuwe leden te helpen, zoals mijn werk bijvoorbeeld. Zou het niet mooi zijn om met zn allen mee te werken aan een betere wereld, vooral in deze dagen zo rond kerstmis. Uw hele straat heeft al getekend
.
Aha, niks geen goede doelen dusquote:Op donderdag 27 november 2008 00:11 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Alleen op zaterdagen, 100 euro per zaterdag![]()
![]()
voor 6 uur werk maximaal
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkeerd verbonden
8 uur en 16.30quote:Op donderdag 27 november 2008 00:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat postte je ook alweer dan? Say it say it
.
Zeg 't gers!! Hoe laat ben je morgen trouwens op cs
?
Zo reageren huisvrouwen niet.quote:Op donderdag 27 november 2008 00:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
''kankerdikke care''
*boef, deur dicht*
- Ik ben echt sloom -quote:Op donderdag 27 november 2008 00:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat postte je ook alweer dan? Say it say it
.
Zeg 't gers!! Hoe laat ben je morgen trouwens op cs
?
quote:Op donderdag 27 november 2008 00:15 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Neenee we hebben het CBF keurmerk, dat betekent dat minimaal 75% van uw donatie ook daadwerkelijk bij de behoevenden terechtkomt. De andere 25% wordt gebruikt om het goede doel aan nieuwe leden te helpen, zoals mijn werk bijvoorbeeld. Zou het niet mooi zijn om met zn allen mee te werken aan een betere wereld, vooral in deze dagen zo rond kerstmis. Uw hele straat heeft al getekend
.
en door dat soort mensen blijven die fondsenwervers bestaanquote:Op donderdag 27 november 2008 00:18 schreef Fascination het volgende:
[..]. Ik zou je meteen 10 euro geven
.
mensen met een normaal postuur hebben ook dikkere tieten klopt datquote:Op donderdag 27 november 2008 00:18 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
- Ik ben echt sloom -
Ik postte dat ik steviger ben en dat het me geen zak kan schelen en dat ik liever steviger ben dan zo'n wandelend lijk. Zeg maar.
quote:Op donderdag 27 november 2008 00:18 schreef gers het volgende:
[..]
en door dat soort mensen blijven die fondsenwervers bestaan
Ja, je valt het snelste af bij je tietenquote:Op donderdag 27 november 2008 00:19 schreef gers het volgende:
[..]
mensen met een normaal postuur hebben ook dikkere tieten klopt dat
Oh ja dat was 'tquote:Op donderdag 27 november 2008 00:18 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
- Ik ben echt sloom -
Ik postte dat ik steviger ben en dat het me geen zak kan schelen en dat ik liever steviger ben dan zo'n wandelend lijk. Zeg maar.
Bij Amnesty werken wij met structurele leden. Dit houdt in dat u iedere maand een vast bedrag afstaat ten behoeve van de mensenrechten overal ter wereld! U zit echter nergens aan vast, u kunt het stopzetten wanneer u maar wil! We willen het namelijk voor iedereen zo makkelijk mogelijk maken, en u geen geld afhandig maken dat u niet kwijt wilt.quote:Op donderdag 27 november 2008 00:18 schreef Fascination het volgende:
[..]. Ik zou je meteen 10 euro geven
.
quote:Op donderdag 27 november 2008 00:19 schreef gers het volgende:
[..]
mensen met een normaal postuur hebben ook dikkere tieten klopt dat
quote:Op donderdag 27 november 2008 00:17 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Zo reageren huisvrouwen niet.
Pics!quote:Op donderdag 27 november 2008 00:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, je valt het snelste af bij je tieten.
Hahaquote:Op donderdag 27 november 2008 00:18 schreef gers het volgende:
[..]
en door dat soort mensen blijven die fondsenwervers bestaan
PICS ALS BEWIJSquote:Op donderdag 27 november 2008 00:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, je valt het snelste af bij je tieten.
Ik luister 5ivequote:Op donderdag 27 november 2008 00:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh ja dat was 't.
Ik heb dit liedje in m'n hoofd.
quote:Op donderdag 27 november 2008 00:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha.
Ben denk ik rond 16.00 op cs![]()
.
quote:Op donderdag 27 november 2008 00:22 schreef BigKahuna het volgende:
Ik heb liever iemand die slank is ( zoals S) met cup B dan iemand die mollig is met cup C.
Ik vind dat liedje net zo leuk als dat jij Slipknot leuk vindquote:Op donderdag 27 november 2008 00:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh ja dat was 't.
Ik heb dit liedje in m'n hoofd.
quote:Op donderdag 27 november 2008 00:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik luister 5ive.
Hoe de neuk moet ik dat bewijzen, ik zie er al jaren hetzelfde uit. Ik heb nog steeds even grote tieten als een jaar geleden ofzo
.
ik dacht dat ze een kleine c hadquote:
quote:Op donderdag 27 november 2008 00:26 schreef Heroinjunk het volgende:
Ja, en toch houdt die van me. Hoe vind je die ^^?
Ik vind wait and bleed wel leuk van Slipknotquote:Op donderdag 27 november 2008 00:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dat liedje net zo leuk als dat jij Slipknot leuk vind
Shit...quote:Op donderdag 27 november 2008 00:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind wait and bleed wel leuk van Slipknot. Kan me nog herinneren dat toen ik 13/14 of zoiets was en dat liedje uitkwam ik 't helemaal te gek vond m'n vriendinnen me wat raar aankeken
![]()
.
je wijfquote:
totdanquote:Op donderdag 27 november 2008 00:28 schreef Noorsbloed het volgende:
Nog een half uurtje kinders,
Dan ben ik er weer voor jullie
omdat je stylo hebtquote:Op donderdag 27 november 2008 00:29 schreef BigKahuna het volgende:
Waarom komen er altijd zoveel meisjes op je af als je al 'bezet' bent![]()
quote:
quote:Op donderdag 27 november 2008 00:29 schreef Fascination het volgende:
Get on down!! Slam dunk da funk, put it up, if got that feeling.
.
Je bent niet meer grappigquote:Op donderdag 27 november 2008 00:28 schreef NoelGallagher het volgende:
wie is hj?
quote:
ik bang der wel voor je jijj hebt al een wijfquote:Op donderdag 27 november 2008 00:30 schreef BigKahuna het volgende:
De rechter hier wil met me afspreken, jailbait?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 november 2008 00:31 schreef BigKahuna het volgende:
Die linker is vrij dunstevig overigens.
Let eens op je woordenquote:Op donderdag 27 november 2008 00:31 schreef gers het volgende:
[..]
ik bang der wel voor je jijj hebt al een wijf
VOOROORDELEN WEER HEquote:Op donderdag 27 november 2008 00:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Shit...
![]()
Had er al een beetje op gerekent dat je die band niet leuk vond...
zei ik iets verkeerdquote:
hoe oud is dat wel nietquote:Op donderdag 27 november 2008 00:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
VOOROORDELEN WEER HE!!
Wat vind je hiervan?
sorry ze is eigenlijk jailbaitquote:
Omgquote:Op donderdag 27 november 2008 00:30 schreef BigKahuna het volgende:
[ afbeelding ]
Mja wat zal ik zeggenquote:Op donderdag 27 november 2008 00:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
VOOROORDELEN WEER HE!!
Wat vind je hiervan?
Vrij oudquote:
Ik 3 uur laterquote:Op donderdag 27 november 2008 00:36 schreef gers het volgende:
maar ik ga slapen moet er morgen om 7 uur weer uit
Heb je daar meer van?quote:Op donderdag 27 november 2008 00:30 schreef BigKahuna het volgende:
[ afbeelding ]
sorryquote:Op donderdag 27 november 2008 00:37 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
GODVERDOMME GERS TOON RESPECT!
In dat nummer hoor je lil wayne amperquote:
Dat lied is volgens last.fm het meest door mij geluisterdquote:Op donderdag 27 november 2008 00:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja wat zal ik zeggen![]()
Als we dan toch bezig zijn:
wat is er danquote:Op donderdag 27 november 2008 00:40 schreef BigKahuna het volgende:
Vrijdag is de dag des oordeels!!
quote:Op donderdag 27 november 2008 00:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat lied is volgens last.fm het meest door mij geluisterd!!!
Welterusten mensen die gaan slapen.
Waar heb je die vandaan?quote:Op woensdag 26 november 2008 23:27 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Hoi ik heb een eeepc voor 40 euro.... ik win.
Schoolfeest waar enerzijds heelveel sletjes+drank zijn, en ik anderszijds S niet wil kwetsenquote:
Kuisheidsgordelquote:Op donderdag 27 november 2008 00:44 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Schoolfeest waar enerzijds heelveel sletjes+drank zijn, en ik anderszijds S niet wil kwetsen.
Het is niet mn officiele vriendin dus in feite mag ik gewoon doen wat ik wil, maar ik wil haar ook niet kwetsen![]()
. Maar het gaat zo moeilijk worden
![]()
Wat ken je me al goedquote:Op donderdag 27 november 2008 00:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vond het wel wat voor jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.146 keer geluisterd maar
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
quote:Op donderdag 27 november 2008 00:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat ken je me al goed.
Nou ja, nadat je dat liedje van die jongensband (take that?) had gepostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.146 keer geluisterd maar
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Neen, dat was 5ive!quote:Op donderdag 27 november 2008 00:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, nadat je dat liedje van die jongensband (take that?) had gepost
wtf, lees het net jaquote:Op donderdag 27 november 2008 00:45 schreef Emimich het volgende:
Grote aanslag in Mumbai.
Ssst.. dat was al 3094847487 SC-delen geledenquote:
Hhhhhhgggggg !quote:
Take That gaat nog verder dan 5ivequote:Op donderdag 27 november 2008 00:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ssst.. dat was al 3094847487 SC-delen geleden
quote:Op donderdag 27 november 2008 00:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat ken je me al goed.
Ah, jij bent diegene dus! Ik had ooit een bericht gekregen op mijn Last.fm, maar wist niet bij het hoorde. Mysterie opgelost,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.146 keer geluisterd maar.
Ik kwam serieus even langswippen, zonder bijbedoelingen.quote:Op donderdag 27 november 2008 00:39 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Zit ie gewoon al de hele tijd te lurken he!!!!
Ik heb er niet meerquote:Op donderdag 27 november 2008 00:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik kwam serieus even langswippen, zonder bijbedoelingen..
Ik wacht nog op de antwoord trouwens,.
Nee...quote:Op donderdag 27 november 2008 00:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Take That gaat nog verder dan 5ive.
Ja inderdaad, en ik maar wachten op een berichtje terugquote:Op donderdag 27 november 2008 00:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ah, jij bent diegene dus! Ik had ooit een bericht gekregen op mijn Last.fm, maar wist niet bij het hoorde. Mysterie opgelost,.
Middelbareschool herinneringen...quote:
Bij mij zijn het nog groep 8 herinnerenquote:Op donderdag 27 november 2008 00:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Middelbareschool herinneringen...
Inderdaadquote:Op donderdag 27 november 2008 00:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Middelbareschool herinneringen...
Verschil moet er wezen.quote:Op donderdag 27 november 2008 00:58 schreef Agiath het volgende:
[..]
Bij mij zijn het nog groep 8 herinneren
Robbie Williams is duidelijk nog in de ontkenningsfasequote:Op donderdag 27 november 2008 00:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja inderdaad, en ik maar wachten op een berichtje terug.
Oh Heroinjunk deze video was dat van take that, wel helemaal uitkijken.
Hoiquote:
Mijn rekening is leeg tot vrijdagquote:
quote:Op donderdag 27 november 2008 01:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoi![]()
Ik had met mezelf afgesproken dat het 1.00 uur zou worden..
Anders jij welquote:Op donderdag 27 november 2008 00:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn ben je best lekker.
quote:Op donderdag 27 november 2008 01:03 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Mijn rekening is leeg tot vrijdag
Anders was ik nog wel even gekomen.
Is hij in het echt ook een baas ?
Heya HJquote:
Die brouwerij is liefdequote:Op donderdag 27 november 2008 01:04 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Heya HJ![]()
Hmm bij die afkorting moet ik altijd aan Hertog Jan denken
Whutquote:Op donderdag 27 november 2008 01:03 schreef NoelGallagher het volgende:
ich habe bt aan de telefoon gehad
quote:
quote:
Hoezo, ook alquote:Op donderdag 27 november 2008 01:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whut? Ook al
. Waar hebben jullie over gebabbeld
?
Dat heb ik om eerlijk te zijn nog nooit gehad. Mijn papa drinkt het wel, telt dat ook?quote:Op donderdag 27 november 2008 01:06 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]![]()
Hertog Jan.
Bier voor echte kerels ( en echte dames)
Drink je ook whisky ?
quote:Op donderdag 27 november 2008 01:07 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat heb ik om eerlijk te zijn nog nooit gehad. Mijn papa drinkt het wel, telt dat ook?
43 is ook wel lekker.
[ afbeelding ]
Jos en zij bellen toch ook af en toequote:Op donderdag 27 november 2008 01:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoezo, ook al![]()
Gewoon, hoe het ging?
Nee, dat gaat niet lukken, ik moet het hele weekend werkenquote:Op donderdag 27 november 2008 01:08 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Kwam jij mee naar de meet ?
Dan gaan we whisky proeven in die tent !
Dan moet je zelf maar komenquote:Op donderdag 27 november 2008 01:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jos en zij bellen toch ook af en toe?
Okee.
Gaan jullie nog foto's maken op de meet?
Okayquote:Op donderdag 27 november 2008 01:09 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, dat gaat niet lukken, ik moet het hele weekend werken.
Anders was ik wss wel meegekomen (als dat mocht)
quote:Op donderdag 27 november 2008 01:08 schreef Fascination het volgende:
Gaan jullie nog foto's maken op de meet?
Agreequote:Op donderdag 27 november 2008 01:12 schreef cablegunmaster het volgende:
Tijd gaat veels te snel
Amsterdam is de andere kant van de wereldquote:Op donderdag 27 november 2008 01:09 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dan moet je zelf maar komen
Dan kan je het zien.
Waarom dat dan niet in godensnaamquote:Op donderdag 27 november 2008 01:12 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik denk dat ik toch niet had mee gemogen van NG.
Klopt.quote:Op donderdag 27 november 2008 01:12 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik denk dat ik toch niet had mee gemogen van NG.
Dan verpest ik de sfeer ofzoquote:Op donderdag 27 november 2008 01:14 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Waarom dat dan niet in godensnaam
quote:NG zegt:
je had ook niet mee gemoge
Dan is het goedquote:Op donderdag 27 november 2008 01:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Amsterdam is de andere kant van de wereld.
Bovendien kom ik dan nooit meer thuis en ik hoef de meeste klb sc'ers toch niet in 't echt te zien.
Ik ga jouw huisje nog wel eens opzoeken als ik op station Zutphen ben.
Zoals?quote:Op donderdag 27 november 2008 01:14 schreef Fascination het volgende:
Bovendien kom ik dan nooit meer thuis en ik hoef de meeste klb sc'ers toch niet in 't echt te zien.
Haha en dan de foto's afkraken hierquote:Op donderdag 27 november 2008 01:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar foto's
dude ..quote:
Als ik zoiets over Mirre zou zeggen, dan krijg ik een stomp op mijn neusquote:Op donderdag 27 november 2008 01:14 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dan verpest ik de sfeer ofzo.
[..]
Ja ik kan hem nu niet slaan of ik moet het digitaal doenquote:Op donderdag 27 november 2008 01:15 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
dude ..
Het is je vriendin
Dat is toch gezellig ?
[..]
Als ik zoiets over Mirre zou zeggen, dan krijg ik een stomp op mijn neus
Dusquote:Op donderdag 27 november 2008 01:15 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
dude ..
Het is je vriendin
Dat is toch gezellig ?
[..]
Als ik zoiets over Mirre zou zeggen, dan krijg ik een stomp op mijn neus
Jij niet hoor.quote:
Jaquote:Op donderdag 27 november 2008 01:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha en dan de foto's afkraken hier.
Ja, maar ik was benieuwd naar de rest...quote:
quote:Op donderdag 27 november 2008 01:16 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja ik kan hem nu niet slaan of ik moet het digitaal doen.
quote:Op donderdag 27 november 2008 01:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dusdan kan ik niet vrij uit gaan enzo
quote:Op donderdag 27 november 2008 01:17 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]![]()
Als ik jou was zou ik een sex verbod van een maand instellen.
En als je dan zelf behoefte hebt een komkommer pakken ( of de buurman )![]()
[..]![]()
Je bedoelt kankerdronken worden en flirten met andere chicks ?
Hoezo niet vrij uitgaanquote:Op donderdag 27 november 2008 01:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dusdan kan ik niet vrij uit gaan enzo
Het was maar een idee !quote:Op donderdag 27 november 2008 01:18 schreef Heroinjunk het volgende:
Mijn buurman is like 50. Freak.
Nee, hij wil mij jaloers maken wat 'm niet luktquote:Op donderdag 27 november 2008 01:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoezo niet vrij uitgaan? Je wil andere chicks versieren ofzo
?
@ 4EBE dat ga ik niet zeggen natuurlijk.
GMTAquote:Op donderdag 27 november 2008 01:17 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]![]()
Als ik jou was zou ik een sex verbod van een maand instellen.
En als je dan zelf behoefte hebt een komkommer pakken ( of de buurman )![]()
[..]![]()
Je bedoelt kankerdronken worden en flirten met andere chicks ?
Fas als jij mijn vriendin was,quote:Op donderdag 27 november 2008 01:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoezo niet vrij uitgaan? Je wil andere chicks versieren ofzo
?
Mwoahh, ik heb wel zo'n idee, wie...quote:Op donderdag 27 november 2008 01:18 schreef Fascination het volgende:
Goed idee.quote:Op donderdag 27 november 2008 01:19 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, hij wil mij jaloers maken wat 'm niet lukt.
Ja, weet ik NB. Ik neem wel iemand van m'n werk ofzo
.
quote:Op donderdag 27 november 2008 01:20 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Goed idee.
Dat zal hem leren.
Dan voeren we hem dronken en geven hem dan aan een dikke neger junk
quote:Op donderdag 27 november 2008 01:19 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Fas als jij mijn vriendin was,
Dan was ik een vrouw geweest enzo..
Maar buiten dat om.
Van mij had je mee gemogen hoor
des te meer een reden om het te doen.quote:Op donderdag 27 november 2008 01:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
HAHA BAH, dan wil ik hem niet meer.
Fas is vrijgezel en lief !quote:Op donderdag 27 november 2008 01:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
HAHA BAH, dan wil ik hem niet meer.
Beetje rekken en duwenquote:
Ja, dat denk ik ook wel ^^.quote:Op donderdag 27 november 2008 01:22 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Fas is vrijgezel en lief !
En jij zou wel mee mogen van haar denk ik![]()
[..]
Beetje rekken en duwen
Nou ik denk sowieso de newbiesquote:
Ik heb nog wel eens goede ideeen.quote:
*raakt aan*quote:Op donderdag 27 november 2008 01:24 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik heb nog wel eens goede ideeen.
Wie wilt mij aanraken ?
Het mag hoor ..
Echt waar ..
maar wel zachtjes
Heroinjunk had zeker van me mee gemogenquote:Op donderdag 27 november 2008 01:22 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Fas is vrijgezel en lief !
En jij zou wel mee mogen van haar denk ik![]()
[..]
Beetje rekken en duwen
quote:
Dank u 4EBE !quote:Op donderdag 27 november 2008 01:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga nu echt slapen![]()
Weltrusten Fascination en werk ze nog even NB
Ja, dat vind ik leukquote:Op donderdag 27 november 2008 01:28 schreef Fascination het volgende:
Wat trek je trouwens een rare mond op je piccas Heroinjunk.
Picca'squote:Op donderdag 27 november 2008 01:28 schreef Fascination het volgende:
Wat trek je trouwens een rare mond op je piccas Heroinjunk.
In d'r foboquote:
sexy bedoel jequote:Op donderdag 27 november 2008 01:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
In d'r fobo.
Je moet gewoon doen wat je zelf wil hoor.
Ik kijk altijd boos op foto's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |