quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:Op woensdag 26 november 2008 23:09 schreef IQM het volgende:
http://www.the-feeding-tu(...)de-calendar-pictures
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
403quote:Op woensdag 26 november 2008 23:09 schreef IQM het volgende:
http://www.the-feeding-tu(...)de-calendar-pictures
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb niks gedaan! Sackboy as het!quote:Op woensdag 26 november 2008 23:12 schreef IQM het volgende:
Serieus, kap eens met dat gekut aan de OP. Of stop gewoon met de OP.
Hoi ondeugdquote:Op woensdag 26 november 2008 23:11 schreef ondeugend het volgende:
Heks en slechte vrouw meldt zich hier even.
Hey mormeltjes.
quote:Op woensdag 26 november 2008 23:12 schreef Noorsbloed het volgende:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe signature
Ik weet wel dat jij het niet hebt gedaan.quote:Op woensdag 26 november 2008 23:12 schreef damsco het volgende:
[..]
Ik heb niks gedaan! Sackboy as het!
Wist wel dat jij het zou waarderenquote:
NB!quote:
Sackboy heeft nu een PM-ban, wiki ban kan nog geregeld worden.quote:Op woensdag 26 november 2008 23:12 schreef damsco het volgende:
[..]
Ik heb niks gedaan! Sackboy as het!
Hey sexyquote:
Stel hij had tubgirls erin gezet, had ik dan een ban aan mijn broekquote:Op woensdag 26 november 2008 23:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Sackboy heeft nu een PM-ban, wiki ban kan nog geregeld worden.
Oh ! Nou kan ie niet meer stemmen!quote:Op woensdag 26 november 2008 23:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Sackboy heeft nu een PM-ban, wiki ban kan nog geregeld worden.
quote:Op woensdag 26 november 2008 23:12 schreef Noorsbloed het volgende:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe signature
Bijnaquote:Op woensdag 26 november 2008 23:18 schreef ondeugend het volgende:
[ [url= afbeelding]http://www.nnbh.com/9020949349.jpg]afbeelding[/url][/url] ]
Goffer ! ff reaparen
Dan had je echt je best moeten doen om je er uit te lullen, je kan namelijk "preview" doen voordat je iets post.quote:Op woensdag 26 november 2008 23:18 schreef damsco het volgende:
[..]
Stel hij had tubgirls erin gezet, had ik dan een ban aan mijn broek?
Ja want je had het kunnen behoren te weten.quote:Op woensdag 26 november 2008 23:18 schreef damsco het volgende:
[..]
Stel hij had tubgirls erin gezet, had ik dan een ban aan mijn broek?
Ik heb hier geen geluid maar ik herken de clip.quote:Op woensdag 26 november 2008 23:19 schreef remlof het volgende:
[..]
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/3ZJk-y9WN0s&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/3ZJk-y9WN0s&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
Dat vind ik er van
Oke, naja ik gebruik die niet echt vaak. Maar wellicht handig om die voor OP's uit wiki's wel te gebruikenquote:Op woensdag 26 november 2008 23:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan had je echt je best moeten doen om je er uit te lullen, je kan namelijk "preview" doen voordat je iets post.
HEE HEE WICKYquote:
Nee en lopen ze andere delen van FOK! te gebruiken voor hun bagger. Dat laten we dus niet toe. Kan trouwens ook tot een verlenging van je forumban leiden.quote:Op woensdag 26 november 2008 23:18 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Oh ! Nou kan ie niet meer stemmen!
Wat een leuk meisje!quote:
Dat is een urban classic, nu fail je wel met je sigquote:Op woensdag 26 november 2008 23:21 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik heb hier geen geluid maar ik herken de clip.
Dat is best een gaaf nummer![]()
EBOLAquote:Op woensdag 26 november 2008 23:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is een urban classic, nu fail je wel met je sig
Sexy !quote:
Hoi ik heb een eeepc voor 40 euro.... ik win.quote:
Shit.. mijn forumban, wat doe je?quote:Op woensdag 26 november 2008 23:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee en lopen ze andere delen van FOK! te gebruiken voor hun bagger. Dat laten we dus niet toe. Kan trouwens ook tot een verlenging van je forumban leiden.
Acer Travelmate. Mijn oude is kapoetquote:Op woensdag 26 november 2008 23:27 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Sexy !
Wat voor 1 ?
Ik ben rond 1 uur terug bijdeweg![]()
quote:Op woensdag 26 november 2008 23:28 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Shit.. mijn forumban, wat doe je?
Sinds ik dat moest van BigKahunaquote:Op woensdag 26 november 2008 23:32 schreef Fascination het volgende:
Sinds wanneer post jij hier Heroinjunk?
Volgens mij las ik een laatst een hele gave post van je, even searchen...
Ahhhhquote:Op woensdag 26 november 2008 23:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Sinds ik dat moest van BigKahuna.
Gers
Waar ging die over?quote:Op woensdag 26 november 2008 23:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ahhhh.
Kan de post niet vinden.
quote:Op woensdag 26 november 2008 23:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Sinds ik dat moest van BigKahuna.
Gers
Arme look-a-like...quote:Op woensdag 26 november 2008 23:50 schreef BigKahuna het volgende:
IK HEB VANDAAG 4EBE GEMEET IN DE TREIN !!!! !!! !! ! !! !! ! ! ! ! !! !! !! !!!! !! !! ! ! ! !! !! !
ik snap der geen kudt vanquote:Op woensdag 26 november 2008 23:53 schreef Maisnon het volgende:
Het is niet raar als ik aan je Tiet Chritulaer
quote:Op woensdag 26 november 2008 23:53 schreef Maisnon het volgende:
Nee 3 foutquote:Op woensdag 26 november 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey Paulus, gij hier?
Alles goed?
quote:Op woensdag 26 november 2008 23:53 schreef Maisnon het volgende:
KWALITEITSPOST!quote:
Sinds wanneer zit jij in de sc?quote:Op woensdag 26 november 2008 23:58 schreef Heroinjunk het volgende:
Da's slecht Fascination.
Achjaaaaaaaaaa, misschien kom je er nog wel een keer op en dan kan je me daar over inlichten.
maat 38 kan nog net maar hoger nietquote:Op donderdag 27 november 2008 00:03 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor jou 4EBE![]()
.
Oh volgens mij was 't iets over gewicht Heroinjunk kan dat?
Herinnerde ik me weer omdat ik zo'n topic las waar er weer mensen moeilijk gingen doen over een vrouw die geen maatje 34 heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
quote:Op donderdag 27 november 2008 00:04 schreef gers het volgende:
[..]
maat 38 kan nog net maar hoger niet![]()
Ja inderdaad, vetzakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
hihi ik weet watquote:Op donderdag 27 november 2008 00:04 schreef BigKahuna het volgende:
LATEN WE EEN LEUK ONDERWERPJE VERZINNEN OM OVER TE BABBELEN!
Ik kreeg pas te horen dat 'babbelen' een gaywoord isquote:Op donderdag 27 november 2008 00:04 schreef BigKahuna het volgende:
LATEN WE EEN LEUK ONDERWERPJE VERZINNEN OM OVER TE BABBELEN!
quote:Op donderdag 27 november 2008 00:03 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor jou 4EBE![]()
.
Roomboterbabbelaars.quote:Op donderdag 27 november 2008 00:06 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ik kreeg pas te horen dat 'babbelen' een gaywoord is
ach joh, doe toch niet zo gek, mallerd!quote:Op donderdag 27 november 2008 00:06 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ik kreeg pas te horen dat 'babbelen' een gaywoord is
hihi durf ik nietquote:
Ik ben morgen vrij zie ik netquote:Op donderdag 27 november 2008 00:09 schreef Skaff-a het volgende:
Bwe, ik ga moar is slapen
Welterusten
Alleen op zaterdagen, 100 euro per zaterdagquote:Op donderdag 27 november 2008 00:10 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja kan echt niet, ik ga rechtstreeks aan de anorexia.
Kahuna, dat is echt erg.
Zeg nouquote:
Ik mijd die mensen altijd..quote:Op donderdag 27 november 2008 00:09 schreef BigKahuna het volgende:
Ik heb trouwens sinds vandaag nieuw werk. Ik word zo'n teringlijer die langs de deuren gaat om mensen geld afhandig te maken onder het mom van Amnesty International en Greenpeace en al die troep steunen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |