quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
SPOILER: MEER INFO OVER MEETOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deel volgebaggerd? De OP vind je hier.
De laatste poster opent het nieuwe topic, wie dit verzaakt kan een weekban verwachten. (Volgens Adelol is de laatste poster niet de laatste poster, maar degene met post #301)
De disclaimer hieronder hoef je niet serieus te nemen, maar dan bestaat de kans wel dat je op het strafbankje terecht komt.
KLB-SC is een plek binnen Klaagbaak waar users kunnen baggeren en slowchatten wat in de normale Klaagbaak topics niet is toegestaan. Er zijn regelmatig wat irritaties tussen users van KLB-SC, en dat is niet de bedoeling. Vandaar wat waarschuwingen:
Iedereen kan meelezen en je posts, foto's, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had
Ook kunnen je berichten/foto's etc. gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.
Post ook geen persoonlijke Hyves (of dergelijk profielen), foto's, of andere gegevens van elkaar
Het is in principe niet verboden om te linken naar een openbare profielensite zoals Hyves, MAAAR als dat gedaan wordt om elkaar te irriteren of zwart te maken dan is het zeker niet gewenst en zullen die links verwijderd worden en krijgen die users een note. Probeer verder zelf met elkaar in contact treden als iets jullie niet bevalt, jullie zijn oud (en wijs) genoeg (nemen wij aan).
Als iemand de laatste post heeft en geen nieuw topic opent, ga dan niet in KLB-FB huilen
Maar open hem liever zelf. Elke volgende post in KLB-FB mbt het voorgaande wordt onherroepelijk verwijderd en levert een note op wegens vervuiling van het KLB-FB topic!!!
quote:Op woensdag 26 november 2008 18:41 schreef kurk_droog het volgende:
Het doet me goed om en LAPO te hebben na een maandban voor de permban
Kloptquote:Op woensdag 26 november 2008 18:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
shit dus als die stomme edwinuss weer lelijk tegen me doet moet ik gewoon tegen hem zeggen:
je moet je bek houden lelijke papzak! en dan issie weer ff stil?
vandaar dat hij zon probleem had mijn mijn sixpack foto
Ik eet nooit s ochtends...quote:Op woensdag 26 november 2008 18:30 schreef kurk_droog het volgende:
[..]dood ga ik toch ooit. Dacht er laatst ook aan want door ochtend ziekte eet ik nooit brood voordat ik naar school ga
FEEquote:Op woensdag 26 november 2008 19:02 schreef Scherpkoekje het volgende:
Waar kan ik mijn sint avatar krijgen
In dat FEE forumquote:Op woensdag 26 november 2008 19:02 schreef Scherpkoekje het volgende:
Feestdagen subforumquote:Op woensdag 26 november 2008 19:02 schreef Scherpkoekje het volgende:
quote:Op woensdag 26 november 2008 19:03 schreef remlof het volgende:
Hou die verkiezingen dan ook alleen in dit topic, voor het echte werk hebben we al de FOK!awards
Ik ben geen mod. Maar iedereen is welkom hier en zeker de aanwezigheid van moderators wordt hier zeer op prijs gesteldquote:
Nu al? Kom je ook zo snel? Of ben je de tijd vergeten?quote:
quote:Op woensdag 26 november 2008 19:10 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ]
Hopelijk krijg je dit te zien devvie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NEE JIJ BENT ZO EEN INFOJUNKERD!!!!!!___quote:Op woensdag 26 november 2008 19:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben geen mod. Maar iedereen is welkom hier en zeker de aanwezigheid van moderators wordt hier zeer op prijs gesteld
Ik ken die hele gast niet.quote:Op woensdag 26 november 2008 19:14 schreef Emimich het volgende:
Edwinuuuuuus is gewoon het perfecte voorbeeld van de domme MBO'er.
Bio, Termie en DJ wel, ondeugend is er nooit en Adelante is nog een twijfelmod. Niet allemaal bij voorbaat dus.quote:Op woensdag 26 november 2008 19:14 schreef remlof het volgende:
Ik ben geen mod. Maar iedereen is welkom hier en zeker de aanwezigheid van moderators wordt hier zeer op prijs gesteld
quote:Op woensdag 26 november 2008 19:15 schreef Devvie het volgende:
[..]
Verkapte 'ik-ben-jaloers-dat-mijn-meerdere-een-xbox360-voor-50-euro-kan-krijgen' postJa, ik ben dan echt jaloersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anders kocht ik jaar terug toch al dat klote apparaat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ken hem alleen van naam, verders niet...quote:Op woensdag 26 november 2008 19:19 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dan post je te weinig buiten de SC in KLB.
geen emo's voor je trein?quote:Op woensdag 26 november 2008 19:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ken hem alleen van naam, verders niet...
Gesloten beurzen, gesloten beurzen jewaids!quote:Op woensdag 26 november 2008 19:24 schreef Breathtaking het volgende:
Gedraag je.
Nee ik waid niet?quote:Op woensdag 26 november 2008 19:28 schreef Emimich het volgende:
[..]
Gesloten beurzen, gesloten beurzen jewaids!
Dat moet je e vragenquote:Op woensdag 26 november 2008 19:20 schreef kurk_droog het volgende:
Remlof, ik heb e nog niet teleurgesteld toch?
Fobo terror? Excusez? Kan me niet herinneren dat mn fobo ooit geterroriseerd is?quote:Op woensdag 26 november 2008 19:35 schreef kurk_droog het volgende:
BT, biij jouw was er toch fobo terror?
Iets met pics en de juiste.quote:Op woensdag 26 november 2008 19:34 schreef Breathtaking het volgende:
Nee ik waid niet?
Gewoon een trap geven. Hard.quote:Op woensdag 26 november 2008 19:36 schreef kurk_droog het volgende:
Er ligt hier iemand te snurken!! Niet normaal
Laat het stoppen
Dacht ikquote:Op woensdag 26 november 2008 19:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Fobo terror? Excusez? Kan me niet herinneren dat mn fobo ooit geterroriseerd is?
Neen gelukkig niet.quote:
Dat heb ik nou nog niet meegemaakt.quote:Op woensdag 26 november 2008 19:29 schreef kurk_droog het volgende:
Hihi, reed vanmiddag in den haag waar een tram ontspoord was. Hopelijk hebben ze nog wat geschept.
nopequote:Op woensdag 26 november 2008 19:42 schreef Devvie het volgende:
Het is dat ik hier geen chatlogs mag plaatsen, toch?
Heu NBquote:Op woensdag 26 november 2008 19:49 schreef Noorsbloed het volgende:
God Kvelt !
Huh?quote:
Niet echt..BP is weg enzoquote:Op woensdag 26 november 2008 19:52 schreef BobbyB het volgende:
word er nog een beetje geneukt hier?
Heya Florian_quote:Op woensdag 26 november 2008 19:51 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Heu NB
Ik was net je tantra handleiding aan het lezen
quote:Op woensdag 26 november 2008 19:51 schreef Devvie het volgende:
[..]
Huh?God Kvelt = Goede avondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Devvie !
Vikingen zijn niet dood !
Noorsbloed officiële Fok! Vikingsnelkookpan !
quote:
Boh, douche looks.quote:Op woensdag 26 november 2008 19:55 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]![]()
Broekpaling
Je ziet er geil uit man
quote:
Ik ken Nazdravje enzoquote:Op woensdag 26 november 2008 19:54 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Heya Florian_
Volgens mij ben ik vandaag iemand tegen gekomen met het oedipus complex![]()
Hij blijf maar praten over hoe lief en mooi zijn ma was![]()
[..]
God Kvelt = Goede avond![]()
Devvie !
Jij moet mij nog antwoord geven. Uit dat topic dat nu dicht is.quote:Op woensdag 26 november 2008 19:58 schreef GuyFawkes het volgende:
Ik ben een goedgevulde jongedame op zoek naar een danspartner.
Jij mag mij wel aanraken hoorquote:Op woensdag 26 november 2008 19:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ken Nazdravje enzomaar dat is oostblok taal, niet Noors
!
Haha, jij bent volgeblaft.quote:Op woensdag 26 november 2008 19:58 schreef GuyFawkes het volgende:
Ik ben een goedgevulde jongedame op zoek naar een danspartner.
Ja wel geinigquote:Op woensdag 26 november 2008 19:57 schreef Noorsbloed het volgende:
Florian_ Wat vind je van het tantra gebeuren ?
( en dan even dat zweverige weg denken)
Ignore muchquote:Op woensdag 26 november 2008 20:01 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Jij mag mij wel aanraken hoor![]()
maar wel zachtjes
quote:Op woensdag 26 november 2008 19:58 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
Alleen als jij Noors kan.
Of Noors bloed hebt.
quote:
quote:mordi 49 up, 13 down love ithate it
common used word in the game counterstrike in norway to insult your mum.
Darcus: Hey, stop that whining u little strange man !
n00b: MORDI MORDI!!
"darcus flee`s leaving his teammates to die a horrible death"
Jazeker !quote:Op woensdag 26 november 2008 20:02 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja wel geinig
Jij doet al die oefeningen?
Ik ben al 5 keer gefaaldquote:Op woensdag 26 november 2008 20:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik in januari.
Waarom faalde je?
Dude, hoe kreeg je dat voor elkaar?quote:Op woensdag 26 november 2008 20:05 schreef Florian_ het volgende:
Ik ben al 5 keer gefaald![]()
Kutredenen trouwens. In al die keren één keer ingreep gehad, voor de rest natte vingerwerk
IGNORE MUCH 2quote:
Eeeh één keer omdat ik iets te lang in z'n 1 reed, slecht voor het milieu. één keer omdat ik wel goed reed en geen fouten had gemaakt maar "ik er toch een beetje gespannen uitzag" etc. etc.quote:Op woensdag 26 november 2008 20:05 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dude, hoe kreeg je dat voor elkaar?
Kanker, wat deed je faut?quote:Op woensdag 26 november 2008 20:05 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik ben al 5 keer gefaald![]()
Kutredenen trouwens. In al die keren één keer ingreep gehad, voor de rest natte vingerwerk
Kanker ..quote:Op woensdag 26 november 2008 20:03 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Jeg kan absolutt norsk! Kan jeg?
Dat vind ik lief van jequote:Op woensdag 26 november 2008 20:01 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Jij mag mij wel aanraken hoor![]()
maar wel zachtjes
Jij weet dat ik alleen van Mirre houquote:
Watveur auto?quote:Op woensdag 26 november 2008 20:08 schreef Florian_ het volgende:
En ik maak me altijd heel erg druk
Ik zie het niet als "even een rijbewijsje halen" maar echt als iets heel belangrijks..daar gaat het ook fout.
Maar dat is vooral omdat m'n vriendin in m'n auto rijdt en ik bang ben dat er een krasje opkom natuurlijk!
quote:
quote:Op woensdag 26 november 2008 20:09 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Jij weet dat ik alleen van Mirre hou![]()
En jij weet ook dat het berichtje naar Damsco puur sarcasme was ofcourse
Volgens mij zegt ie gewoon dat hij Noors spreekt en of jij het ook spreekt?quote:Op woensdag 26 november 2008 20:07 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Kanker ..
Nu faal ik wel![]()
Ik kwam op mijn 5/6 hier naar Nederland.
Dus er is geen Noors blijven hangen na al die jaren![]()
![]()
Wrijf het er maar in !
TOE DAN
TOE MAAR !!
In januari start ik met mijn cursus Noors![]()
Klaarkomen zonder zaadlozing ( zodat de erectie behouden blijft en je uren en uren kan gaan met die banaan )quote:Op woensdag 26 november 2008 20:05 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ennneeh wat voor profijt heb je ervan?
Wat is er nou weer mis met een golf?quote:
quote:Op woensdag 26 november 2008 20:07 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Kanker ..
Nu faal ik wel![]()
Ik kwam op mijn 5/6 hier naar Nederland.
Dus er is geen Noors blijven hangen na al die jaren![]()
![]()
Wrijf het er maar in !
TOE DAN
TOE MAAR !!
In januari start ik met mijn cursus Noors![]()
Nevermindquote:
quote:Op woensdag 26 november 2008 20:11 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Nevermind![]()
Ik haal dingen door de war
Ja dat weet ikquote:Op woensdag 26 november 2008 20:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Volgens mij zegt ie gewoon dat hij Noors spreekt en of jij het ook spreekt?
Online vertaler is voor apen.quote:Op woensdag 26 november 2008 20:11 schreef Devvie het volgende:
[..]PSST, MOMPELT IETS VAN EEN ONLINE VERTALER
Ja, alleen weet jij niet dat mijn moederskant oorspronkeijk uit Noorwegen komtquote:Op woensdag 26 november 2008 20:11 schreef Devvie het volgende:
[..]PSST, MOMPELT IETS VAN EEN ONLINE VERTALER
Ja, maar soms verrekte handigquote:
Whehe okay anders zou het wel heel ernstig zijnquote:Op woensdag 26 november 2008 20:12 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ja dat weet ik
Ben niet compleet Damsco ( lees kankerdebiel )
Maar ik kan verder buiten dat bijster weinig Noors ..
[..]
Online vertaler is voor apen.
Hehehe !quote:Op woensdag 26 november 2008 20:12 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja, alleen weet jij niet dat mijn moederskant oorspronkeijk uit Noorwegen komt
Er staat dat ik zeker wel noors kan en of ik mag?
quote:Op woensdag 26 november 2008 20:14 schreef Florian_ het volgende:
Zoals je misschien is opgevallen komt die cd uit 2007, maar zo lang ben ik ook al bezig
quote:Op woensdag 26 november 2008 20:12 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja, alleen weet jij niet dat mijn moederskant oorspronkeijk uit Noorwegen komt
Er staat dat ik zeker wel noors kan en of ik mag?
quote:Op woensdag 26 november 2008 20:14 schreef Florian_ het volgende:
Als ik m'n rijbewijs haal ga ik direct de cd "Daft Punk - Alive" kopen en die keihard draaien terwijl ik doelloos rondrij op de snelweg
Hou je even je gemak, halve tamme.quote:Op woensdag 26 november 2008 20:12 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ja dat weet ik
Ben niet compleet Damsco ( lees kankerdebiel )
Maar ik kan verder buiten dat bijster weinig Noors ..
[..]
Online vertaler is voor apen.
quote:Op woensdag 26 november 2008 20:15 schreef damsco het volgende:
[..]
Hou je even je gemak, halve tamme.
Kopen?quote:Op woensdag 26 november 2008 20:14 schreef Florian_ het volgende:
Als ik m'n rijbewijs haal ga ik direct de cd "Daft Punk - Alive" kopen en die keihard draaien terwijl ik doelloos rondrij op de snelweg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
En dan veroorzaak je een kettingbotsing en dan wordt je rijbewijs weer afgepaktquote:Op woensdag 26 november 2008 20:14 schreef Florian_ het volgende:
quote:Op woensdag 26 november 2008 20:14 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hehehe !
Bij mij is het mijn vader.
Maar die zie ik maar heel weinig.
En jij mag wel ja
quote:Op woensdag 26 november 2008 20:16 schreef Hyman het volgende:
Ik ben heel fout bezig:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
Bwoh heb em al paar keer gedownload maar de kwaliteit is niet top. Ligt nu in de budgetbak voor 7 euro ofzoquote:
Biechthokjesquote:
Ik daarentegen kan al puick auto rijden sinds les 1.quote:Op woensdag 26 november 2008 20:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En dan veroorzaak je een kettingbotsing en dan wordt je rijbewijs weer afgepakten dat pikt je vriendin je Golf in!
Neuhquote:Op woensdag 26 november 2008 20:14 schreef Devvie het volgende:
[..]![]()
je moeders kan zijn allemoal boeren, net als mijn familie van mn moeders kant
quote:Op woensdag 26 november 2008 20:12 schreef Noorsbloed het volgende:
Online vertaler is voor apen. kurk_droogs
Arme pastoor.quote:Op woensdag 26 november 2008 20:17 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Biechthokjes
Kankerhard neuken![]()
Je verneukt m'n fantasiequote:Op woensdag 26 november 2008 20:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En dan veroorzaak je een kettingbotsing en dan wordt je rijbewijs weer afgepakten dat pikt je vriendin je Golf in!
quote:Op woensdag 26 november 2008 20:15 schreef damsco het volgende:
[..]
Hou je even je gemak, halve tamme.
Bij alles boven de 130 ben je de lul.quote:Op woensdag 26 november 2008 20:19 schreef kurk_droog het volgende:
Ik morgen kenkerhard in duitsland rijden op zomerbanden
waaromquote:Op woensdag 26 november 2008 20:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Bij alles boven de 130 ben je de lul.
Omdat ik op zomerbanden rij of omdat het boven 130 is?quote:Op woensdag 26 november 2008 20:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Juistquote:Op woensdag 26 november 2008 20:19 schreef Silentalarm het volgende:
cd's kopen is cool.
Dat heb ik met bloc party, maar dat zijn er nog maar 3. Maar ik heb ze alledriequote:Op woensdag 26 november 2008 20:21 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Juist![]()
Ik koop zelfs nog LP's..
Maar de enige band waar ik echt alle cd's van koop is Incubus, maar dat is vooral traditie
Sommige stukken mag toch nog wel onbeperkt?quote:Op woensdag 26 november 2008 20:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Snelweg? Denk dat er dan van rijden weinig komtquote:Op woensdag 26 november 2008 20:14 schreef Florian_ het volgende:
sodemieter op dikke tyfus mongoolquote:Op woensdag 26 november 2008 20:21 schreef damsco het volgende:
[..]
Report gemaaktAls yvonne toch aan het opruimen is
Hahaha nou laatst ging een vriend van me mij les gevenquote:Op woensdag 26 november 2008 20:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik daarentegen kan al puick auto rijden sinds les 1.
Ik vind de eerste nog steeds het bestequote:Op woensdag 26 november 2008 20:21 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Dat heb ik met bloc party, maar dat zijn er nog maar 3. Maar ik heb ze alledrie
Waar maak jij in godensnaam een report voor aan ?quote:Op woensdag 26 november 2008 20:21 schreef damsco het volgende:
[..]
North or South....Empty!quote:Op woensdag 26 november 2008 20:21 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Dat heb ik met bloc party, maar dat zijn er nog maar 3. Maar ik heb ze alledrie
Als ze jou dan ook meteen opruimt...quote:Op woensdag 26 november 2008 20:21 schreef damsco het volgende:
[..]
Ook jij kan een note verwachten. SC is geen vrijbrief voor ongewenst gedrag.quote:Op woensdag 26 november 2008 20:22 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
sodemieter op dikke tyfus mongool
Hij kan er ook niets aan doen dat hij 3x21 heeftquote:Op woensdag 26 november 2008 20:22 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
sodemieter op dikke tyfus mongool
Ik ook, die allernieuwste vond ik eerst kut, maar na een paar keer luisteren vind ik het toch wel weer goed. Behalve Ares en Mercury, vind ik echt kutnummers. En de 2e cd, vind ik ook goed, alleen Silentalarm is bijna niet te verbeteren.quote:Op woensdag 26 november 2008 20:23 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik vind de eerste nog steeds het beste
Als jij je handel met harder dan 130 een vangrail in kankert keert je verzekering niks uit.quote:Op woensdag 26 november 2008 20:21 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Omdat ik op zomerbanden rij of omdat het boven 130 is?![]()
Als Noorsbloed een kloon is ben ik gemaakt van speculaasquote:Op woensdag 26 november 2008 20:23 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Waar maak jij in godensnaam een report voor aan ?
En je denkt dat ik een kloon ben ?!
Damsco, jij bent nog zieliger dan dat MiVer isquote:Op woensdag 26 november 2008 20:23 schreef damsco het volgende:
[..]
Ook jij kan een note verwachten. SC is geen vrijbrief voor ongewenst gedrag.
hehequote:Op woensdag 26 november 2008 20:24 schreef Devvie het volgende:
[..]
Hij kan er ook niets aan doen dat hij 3x21 heeft![]()
*hap*quote:Op woensdag 26 november 2008 20:24 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Als Noorsbloed een kloon is ben ik gemaakt van speculaas
Hap neemt.quote:Op woensdag 26 november 2008 20:24 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Haha, nu je het typt zie ik pas waar je username vandaan komtquote:Op woensdag 26 november 2008 20:24 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik ook, die allernieuwste vond ik eerst kut, maar na een paar keer luisteren vind ik het toch wel weer goed. Behalve Ares en Mercury, vind ik echt kutnummers. En de 2e cd, vind ik ook goed, alleen Silentalarm is bijna niet te verbeteren.
Damsco !quote:Op woensdag 26 november 2008 20:23 schreef damsco het volgende:
[..]
lekkerquote:Op woensdag 26 november 2008 20:24 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Je lijkt wel een kleuter. "Juf hij noemde me stom"quote:Op woensdag 26 november 2008 20:23 schreef damsco het volgende:
[..]
Ben jij degene die het steeds verwijderd? Het gaat wel rustig worden op FOK! zoquote:Op woensdag 26 november 2008 20:24 schreef Devvie het volgende:
[..]
Damsco, jij bent nog zieliger dan dat MiVer is
met je avatar 200keer terugzetten in de wiki enzulks
Verwijderd is met een "T" in dit geval, en nee dit ben ik nietquote:Op woensdag 26 november 2008 20:26 schreef damsco het volgende:
[..]
Ben jij degene die het steeds verwijderd? Het gaat wel rustig worden op FOK! zo
lang niet gdaan eiglyk, pluk alles van internet af.quote:Op woensdag 26 november 2008 20:19 schreef Silentalarm het volgende:
cd's kopen is cool.
Misschien nadat ik eerst echt gepaald heb.quote:Op woensdag 26 november 2008 20:26 schreef Florian_ het volgende:
Heu BP ik heb gister zo'n filmpje gezien met een vent die sex had met zo'n realdoll. Wellicht iets voor jou?
quote:
HEYquote:
Niks mee te maken. Hufterig gedrag moet gewoon eens over zijn. Als je niet normaal kan doen, dan merk je het snel genoeg. Ik laat mij geen kankerdebiel noemenquote:Op woensdag 26 november 2008 20:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je lijkt wel een kleuter. "Juf hij noemde me stom"![]()
Grow some balls.
quote:Op woensdag 26 november 2008 20:27 schreef Florian_ het volgende:
Wie haalt er even die UI's die er niet horen uit de OP en zet er devvie en silentalarm voor in de plaats
BobbyB, dat kun jij wel![]()
't is toch een realdoll? Dat betekent dat je dan real sex hebtquote:Op woensdag 26 november 2008 20:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Misschien nadat ik eerst echt gepaald heb.
Maar dat ben je toch?quote:Op woensdag 26 november 2008 20:27 schreef damsco het volgende:
[..]
Niks mee te maken. Hufterig gedrag moet gewoon eens over zijn. Als je niet normaal kan doen, dan merk je het snel genoeg. Ik laat mij geen kankerdebiel noemen
Ik mag hier geen antwoord op geven.quote:Op woensdag 26 november 2008 20:22 schreef Breathtaking het volgende:
Hahaha nou laatst ging een vriend van me mij les gevenik was zo slecht
ik heb altijd gedacht dat ik auto's hard zou pwnen. Maar de koppeling en de rem en alles
het was zo moeilijk
de hele auto schokte heen en weer haha.
Niemand wil jou hier, dus er zijn er meerderen die jou verwijderen.quote:Op woensdag 26 november 2008 20:26 schreef damsco het volgende:
[..]
Ben jij degene die het steeds verwijderd? Het gaat wel rustig worden op FOK! zo
Daarom ben ik hier ook. Anti metal polizei jeweet.quote:Op woensdag 26 november 2008 20:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niemand wil jou hier, dus er zijn er meerderen die jou verwijderen.
Dus dat is de reden dat NB verwijdert mot worden? Hij is geen kloon meng.quote:Op woensdag 26 november 2008 20:27 schreef damsco het volgende:
[..]
Niks mee te maken. Hufterig gedrag moet gewoon eens over zijn. Als je niet normaal kan doen, dan merk je het snel genoeg. Ik laat mij geen kankerdebiel noemen
Sergeant Moraalridder in da houzzzquote:Op woensdag 26 november 2008 20:27 schreef damsco het volgende:
[..]
quote:
Verspil er dan ook geen post aan lul.quote:Op woensdag 26 november 2008 20:28 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik mag hier geen antwoord op geven.
Ik ben een beetje klaar met die OP en dan meer door degene die hem steeds verzieken. Dus nee, iemand anders mag dat doen.quote:Op woensdag 26 november 2008 20:27 schreef Florian_ het volgende:
Wie haalt er even die UI's die er niet horen uit de OP en zet er devvie en silentalarm voor in de plaats
BobbyB, dat kun jij wel![]()
Als je gewoon de url van de avatars in [img] tags zet doet ie het niet toch?quote:Op woensdag 26 november 2008 20:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben een beetje klaar met die OP en dan meer door degene die hem steeds verzieken. Dus nee, iemand anders mag dat doen.
zondengquote:Op woensdag 26 november 2008 20:31 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb patat, frikandel en een gehaktstaaf gegeten. Ik denk alleen dat m'n lijf het niet helemaal eens is.
Ik respecteer simpelweg het kaste systeem jaquote:Op woensdag 26 november 2008 20:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Verkapte-ik-wil-in-de-kaste-post.
Maar je moet niet meteen gaan knallen als je nog nooit gereden hebt.quote:Op woensdag 26 november 2008 20:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Verspil er dan ook geen post aan lul.
Ik moest een beetje lachen.quote:Op woensdag 26 november 2008 20:33 schreef damsco het volgende:
[..]
Ik respecteer simpelweg het kaste systeem ja
Doe er een mexicano bij, dan komt alles goedquote:Op woensdag 26 november 2008 20:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
I are still the fighing one.
quote:Op woensdag 26 november 2008 20:27 schreef damsco het volgende:
[..]
Men, dan gaat ze vreemdquote:Op woensdag 26 november 2008 20:38 schreef BobbyB het volgende:
Zal ik het maar vertellen dan? Keeley is eigenlijk mijn vriendin.
damsco is een relkloon...quote:Op woensdag 26 november 2008 20:40 schreef BobbyB het volgende:
Maar van die is damsco dan een relkloon?
Zal ik het maar vertellen dan? Sorry broer, ik heb onlangs dit topic aangemaakt met mijn kloon:quote:Op woensdag 26 november 2008 20:38 schreef BobbyB het volgende:
Zal ik het maar vertellen dan? Keeley is eigenlijk mijn vriendin.
quote:
De vraag moest ook zijn "van wie" maar ja dat falende trage kankerFOK zorgt ervoor dat je 5 minuten bezig bent om een post te editen.quote:
Van je moeder, lijerquote:Op woensdag 26 november 2008 20:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De vraag moest ook zijn "van wie" maar ja dat falende trage kankerFOK zorgt ervoor dat je 5 minuten bezig bent om een post te editen.
quote:Op woensdag 26 november 2008 20:41 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Zal ik het maar vertellen dan? Sorry broer, ik heb onlangs dit topic aangemaakt met mijn kloon:
Seks met vriendin van broer
Ik wilde gewoon vol het gaspedaal indrukkenquote:Op woensdag 26 november 2008 20:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar je moet niet meteen gaan knallen als je nog nooit gereden hebt.![]()
Ik heb eerst op de koppeling gereden. Dan geremd. Dan op schakelen naar 2, en dan remmen.
De auto zegmaar leren kennen.![]()
Duurde voor mij ook 2 lessen voor ik doorhad waar ik precies op de weg zit.
BAN SCHELDEN MET IEMAND ZIJN MOEDER !! !!EINZE!!!!quote:
Soms zou ik weer mod willen zijn...quote:
wat?quote:Op woensdag 26 november 2008 20:44 schreef gers het volgende:
hihi ben ik weer
heb iets mênnus gekocht
Tja....quote:Op woensdag 26 november 2008 20:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon vol het gaspedaal indrukken!
EEN LEVEN?quote:Op woensdag 26 november 2008 20:44 schreef gers het volgende:
hihi ben ik weer
heb iets mênnus gekocht
NEIN hihiquote:
oeh oehquote:Op woensdag 26 november 2008 20:44 schreef gers het volgende:
hihi ben ik weer
heb iets mênnus gekocht
Een Hayden Penetratie realdoll?quote:Op woensdag 26 november 2008 20:44 schreef gers het volgende:
hihi ben ik weer
heb iets mênnus gekocht
Bwoh, als er zo'n ding van Keeley was zou ik em kopenquote:
Vrouw, stuur --> bloed, muur.quote:
1/4 rundquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |