Zij kijkt wel evil daar hoorquote:Op zondag 7 maart 2010 15:43 schreef Greys het volgende:
MB, klopt het dat die ene hele mooie (mijn favo) foto van Ziggy onder de kerstboom, waar ze zo generaal-achtig er bij zit, niet (meer) in dit topic staat? Wil je hem er dan nog een keer in zetten?
En deze vind ik ook zo geweldig.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 maart 2010 14:53 schreef Greys het volgende:
Ziggy heeft niet in het asiel haar laatste adem hoeven uitblazen, maar in een liefdevol huis waar ze nog een aantal heel goede jaren heeft gehad.
Oh ja, die foto vind ik zo leukquote:Op zondag 7 maart 2010 @ 15:43 schreef Greys het volgende:
MB, klopt het dat die ene hele mooie (mijn favo) foto van Ziggy onder de kerstboom, waar ze zo generaal-achtig er bij zit, niet (meer) in dit topic staat? Wil je hem er dan nog een keer in zetten?
En deze vind ik ook zo geweldig.
[afbeelding]
Die is echt geweldig.quote:Op zondag 7 maart 2010 15:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh ja, die foto vind ik zo leuk![]()
Die andere heeft volgens mij nooit in dit topic gestaan, maar ik heb hem natuurlijk bij de hand:
[ afbeelding ]
Ik wilde hem dit jaar als kerstkaart sturen (afgelopen jaar geen kaartjes gestuurd) maar dat doe ik nu maar niet meer.
Ik heb echt enorm veel leuke foto's van haar, ik zal er morgen ofzo nog een paar postenNu gaan we onderhand op weg naar Zwijndrecht.
Succes in Zwijndrechtquote:Op zondag 7 maart 2010 15:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh ja, die foto vind ik zo leuk![]()
Die andere heeft volgens mij nooit in dit topic gestaan, maar ik heb hem natuurlijk bij de hand:
[ afbeelding ]
Ik wilde hem dit jaar als kerstkaart sturen (afgelopen jaar geen kaartjes gestuurd) maar dat doe ik nu maar niet meer.
Ik heb echt enorm veel leuke foto's van haar, ik zal er morgen ofzo nog een paar postenNu gaan we onderhand op weg naar Zwijndrecht.
Ja, hij heeft in meerdere topics gestaanquote:Op zondag 7 maart 2010 @ 15:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Succes in Zwijndrecht![]()
En die foto komt me toch wel enigszins bekend voor, maar wellicht had je een andere uit die serie ooit eens in de SC gepost ofzo?
Doei Ziggster, rust zacht meisjequote:Op zondag 7 maart 2010 18:25 schreef MissBliss het volgende:
[re] ziggy ligt op haar laatste rustplaats. Doei mormeltje, meissie, we houden van je
Ziggyquote:Op zondag 7 maart 2010 18:25 schreef MissBliss het volgende:
[re] ziggy ligt op haar laatste rustplaats. Doei mormeltje, meissie, we houden van je
quote:Op zondag 7 maart 2010 18:25 schreef MissBliss het volgende:
quote:Op zondag 7 maart 2010 12:42 schreef Re het volgende:
Ons meissie is niet meer. Gisterenochtend kwam ze me nog wakker maken met haar welbekende mauwen in mijn oor, eten wilde ze natuurlijk, veel wilde ze niet eten, drinken wel. Ze was verder heel onrustig de hele dag al, veel bezoek, veel plassen, haar hartje ging tekeer, Corned beef ging er nog wel in. 's avonds op de bank lekker op mijn schoot gelegen, paar keer nog plassen en drinken en toen begon ze wat zwaar te ademen, liep niet meer goed. Opgepakt en in mijn armen gehouden totdat ze naar adem moest snakken. Nog een grote sprong naar d'r zandloper, daar heb ik haar neergelegd in een handdoek, daar wilde ze zijn en daar ging ze en dat was haar moeilijke leventje eindelijk rust
Ik heb er niet heel veel van meegekregen omdat ik er nog niet zo lang ben, maar ik heb echt respect voor jullie zorgen voor dat besjequote:Op zondag 7 maart 2010 22:17 schreef Re het volgende:
we zijn weer thuis ja... het gaat op zich wel, het is stil hier, geen gesleep met nageltjes over de vloer, geen gekreun van de dame omdat ze iets wil eten, geen mauwtje meer omdat ze bij me wil zitten (of op de laptop, dat was altijd een gewild object). Geen vragende blikken meer.
Maar het is goed zo, ze heeft haar rust ze hoeft niet meer te vechten, de tank is gesneuveld, ze is vast wel ergens anders om eten aan het zeuren
Iedereen bedankt voor de woorden, we zijn trots op onze Ziggy en trots dat we haar nog een mooi einde van haar moeilijke leventje hebben kunnen geven
quote:Op zondag 7 maart 2010 22:17 schreef Re het volgende:
we zijn weer thuis ja... het gaat op zich wel, het is stil hier, geen gesleep met nageltjes over de vloer, geen gekreun van de dame omdat ze iets wil eten, geen mauwtje meer omdat ze bij me wil zitten (of op de laptop, dat was altijd een gewild object). Geen vragende blikken meer.
Maar het is goed zo, ze heeft haar rust ze hoeft niet meer te vechten, de tank is gesneuveld, ze is vast wel ergens anders om eten aan het zeuren
Iedereen bedankt voor de woorden, we zijn trots op onze Ziggy en trots dat we haar nog een mooi einde van haar moeilijke leventje hebben kunnen geven
Neehee, ze zit nu bij mijn vader op schoot, die vond 'dat ding' stiekem wel leukquote:Op zondag 7 maart 2010 @ 22:17 schreef Re het volgende:
Ja, het is beter zo, voor haar.quote:Op zondag 7 maart 2010 @ 22:29 schreef Burdie het volgende:
Haha ja die kerstbal, ze kijkt er ook zo heerlijk chagerijnig bij![]()
.
't Is beter zo he, maar zo verdrietig ook![]()
.
quote:Op zondag 7 maart 2010 22:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Neehee, ze zit nu bij mijn vader op schoot, die vond 'dat ding' stiekem wel leuk
Ooh, al die lieve reacties hier, ik moet gelijk weer huilen
Maar ik vind het zo fijn om te lezen dat ze niet alleen op ons, maar op heel veel mensen hier, zo'n indruk heeft gemaakt![]()
Nog een foto die ik wel grappig vind:
[ afbeelding ]
Haha, wat een humor, een kerstbal op mn kop [ afbeelding ]
Oh, het zijn alletwee leuke foto'squote:Op zondag 7 maart 2010 22:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, het is beter zo, voor haar.
Voor mij/ons ging het ineens iets té snel. 's Middags toen jij er was ging het nog wel redelijk eigenlijk, maar vanaf 23.00 holde het ineens achteruit
Nog 1:
[ afbeelding ]
Dat zijn er dus al 2 van de eerste asielactie die overleden zijn.quote:Op zondag 7 maart 2010 22:38 schreef Greys het volgende:
Hihihihi
Het was echt zo'n karakter he?
Je vader zal het er nog druk mee krijgen, om aan de wensen van La Ziggy te kunnen voldoen!
Ik kan dit topic niet lezen met droge ogen.
Hoe zullen jullie je dan wel voelen. En toch is het prachtig dat jullie elkaar gevonden hebben, Re, MissBliss en Ziggy. Het heeft zo moeten zijn, dat gekke oude dappere besje in een asiel niet echt naast jullie deur. En toch vonden jullie elkaar.
Ze hebben beide echt een heel sprekend gezichtjequote:Op zondag 7 maart 2010 22:41 schreef MissBliss het volgende:
Op die bovenste is ze echt dikkig he? Nou ja, ik denk dat het ook aan haar houding ligt. Dr topgewicht was 2,5 kg, niet écht zwaar
Gisterenavond hebben we haar ook nog gewogen (toen ze al dood was), incl. doos en handdoek, en dat was 1,79 kg.
Nog 1 en dan stop ik:
[ afbeelding ]
Maanden! Ik dacht dat ze er nooit vanaf zou komen!quote:Op zondag 7 maart 2010 @ 22:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Ziggy![]()
Wat heeft ze lang met die kap moeten lopen, omdat ze die plek steeds weer openkrabte![]()
Het was echt een heerlijk beestje
We zijn vooral blij om de manier waarop het gegaan is. Maar het is erg verdrietig gewoonquote:Op zondag 7 maart 2010 @ 22:38 schreef Greys het volgende:
Hihihihi
Het was echt zo'n karakter he?
Je vader zal het er nog druk mee krijgen, om aan de wensen van La Ziggy te kunnen voldoen!
Ik kan dit topic niet lezen met droge ogen.
Hoe zullen jullie je dan wel voelen. En toch is het prachtig dat jullie elkaar gevonden hebben, Re, MissBliss en Ziggy. Het heeft zo moeten zijn, dat gekke oude dappere besje in een asiel niet echt naast jullie deur. En toch vonden jullie elkaar.
Baloetjequote:Op zondag 7 maart 2010 @ 22:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat zijn er dus al 2 van de eerste asielactie die overleden zijn.![]()
En idd...de combi MB, Re en Zigg was een goeie.
Ik denk dat ze bij menig ander kattenbaasje al veel eerder zou zijn overleden.
Nu heeft ze het op haar eigen manier gedaan, zoals ze alles altijd op haar eigen manier heeft gedaan![]()
Allebei chagoquote:Op zondag 7 maart 2010 @ 22:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ze hebben beide echt een heel sprekend gezichtje
quote:
quote:Op zondag 7 maart 2010 22:52 schreef Litso het volgende:
Een van de mooiste poezen die ik in F&F heb langs zien komenArme Ziggy, sterkte Re en MB
thnxquote:Op zondag 7 maart 2010 22:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Aww, wat sneu. Ziggy was zooo'n mooi leuk poesje op de foto's, en een echte FOK!kat ook nog
.
Sterkte Re en MB, de mormels hier zijn allemaal nog piepjong, maar ik kijk nu al tegen wat jullie doormaken op.
Nou inderdaad een hele mooie gedachtequote:Op zondag 7 maart 2010 23:09 schreef Cat22 het volgende:
Blijven jullie maar lekker posten hoor. Wat een karakter was ze.![]()
Dat hoofd!![]()
![]()
![]()
En dat ze bij je vader op schoot zit vind ik een hele mooie gedachte.
Nou lief he! Ik ken F&F wel, maar ik ben toch echt héél blij met al deze reactiesquote:Op maandag 8 maart 2010 @ 09:02 schreef Zhenar het volgende:
Wat zijn alle reacties hier trouwens ontroerend! Ik kom nooit in F&F, maar het is wel meteen duidelijk dat dit een heel lief forum isEn natuurlijk zegt het ook veel over het beestje zelf, dat ze al die mooie reacties oproept. Hoe dan ook, heel mooi al dat medeleven; ik krijg er helemaal een melancholisch gevoel van.
quote:Op maandag 8 maart 2010 10:47 schreef MissBliss het volgende:
Hey Qwee, dank je
oh-oh, ik heb het precies andersom met jouw hondjes
quote:
He meisje tochquote:Op zondag 7 maart 2010 12:09 schreef MissBliss het volgende:
Dit was Ziggy op haar eerste dag bij ons (18 sept 2007)
[ afbeelding ]
En dit was Ziggy op haar laatste dag bij ons:
[ afbeelding ]
Ze is afgelopen nacht overleden, bij ons thuis op haar eigen plekje.
Dag lief meisje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |