Zekers te weten!quote:Op vrijdag 12 december 2008 08:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nu een andere aannemer dan toen ?
Nou, aan het áánbouwenquote:
Inderdaad erg triest.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:11 schreef BlueMage het volgende:
Onlangs deze gezien:
[ afbeelding ]
...die is wel erg triest.
M.
Bereid je maar vast voor, want het is hier echt takke-koud!quote:Op zondag 14 december 2008 14:12 schreef Wexy het volgende:
midag
Ga zo naar huis... nog een paar uur en dan kom ik weer in dat ijskoude land aan.... brrrrrr
Ach ja... Ik ben in ieder geval bruin
Ziek melden!quote:Op maandag 15 december 2008 07:43 schreef maedel het volgende:
Nan![]()
Ik heb geen zin om te werken, wat nu?
Wat die konijntjes zeggenquote:Op maandag 15 december 2008 07:43 schreef maedel het volgende:
Nan![]()
Ik heb geen zin om te werken, wat nu?
Ja, dat laatste dus maar.quote:Op maandag 15 december 2008 08:17 schreef Konijntjes het volgende:
[..]
Ziek melden!
Of gewoon zin maken.
ja heuj mocht maar 1 slof mee nemen eigenlijk.. veul te weinig joh!quote:Op maandag 15 december 2008 07:33 schreef maedel het volgende:
Hè wat? heb je sigaretten door de douane gesmokkeld?
Ja dat is dan weer t nadeel van ziek melden...quote:Op maandag 15 december 2008 08:57 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, dat laatste dus maar.
Anders zit ik na de jaarwisseling nog met die berg troep "die ik voor de jaarwisseling af had moeten werken" te koekeloeren
* Wexy neemt beker sjokoquote:Op maandag 15 december 2008 10:08 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie, thee, water verse jus en warme chocolademelk klaar voor een ieder
Om een of andere reden lijkt die berg troep ook veel harder te groeien wanneer je er niet bent dan wanneer je er wel bent..quote:Op maandag 15 december 2008 08:57 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, dat laatste dus maar.
Anders zit ik na de jaarwisseling nog met die berg troep "die ik voor de jaarwisseling af had moeten werken" te koekeloeren
Dat soort dingen moet je toch ook eigenlijk niet van te voren wetenquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:20 schreef maedel het volgende:
Ik ben echt pissig dat Erica Hahn in de USA al uit greys anatomy geschreven is
Nee, maar het stond op nu.nlquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:21 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Dat soort dingen moet je toch ook eigenlijk niet van te voren weten
Haha ik zie mezelf al staan midden op t leidseplein ofzoquote:
Even volmaken dan.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:58 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Haha ik zie mezelf al staan midden op t leidseplein ofzoMet flyers enzo... En dan uitdelen, en uitleggen waarom ze echt moeten komen posten!
Oh enne, maedel, jij maakt het nieuwe topic dus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |