wat goed/fijn voor jequote:Op zondag 7 december 2008 22:42 schreef Sitethief het volgende:
Goedenavond allemaalMijn tijger is net weg, ging geweldig
.
Ja, ik weet niet, ik ben er nog niet vreselijk warm van geworden.quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Maedel, Greys Anatomy is zo tof he! Ik vind trouwens die relatie tussen Hahn en Torres eigenlijk best goed opgebouwd en op zich vrij realistisch.
Expres toevallig. Nee Grapje. Ik ga altijd rond deze periode op vakantie.. en ja als zij dan een kind wil uitpoepen dan kan ik daar niet speciaal om thuis blijven.. vooral dus omdat ik niets met mn zwager heb enzo....quote:Op woensdag 10 december 2008 17:55 schreef maedel het volgende:
Dus, jouw zus ging bevallen en dan ben jij op vakantie?
Was dat toevallig?
* maedel heeft de vakantie verzet omdat haar zus moest bevallen dan...
Heb volgens mij ergens gelezen dat ze ook lesbo's hebben gesproken daar over omdat ze het zo realistisch mogelijk wilden laten lijkenquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Maedel, Greys Anatomy is zo tof he! Ik vind trouwens die relatie tussen Hahn en Torres eigenlijk best goed opgebouwd en op zich vrij realistisch.
Izzy op het eind! Ik voelde het helemaal "i have no person" oid
!!!
Kunstof ?quote:Op donderdag 11 december 2008 10:11 schreef maedel het volgende:
Hoezo slecht geslapen?
Bij ons zijn ze kozijnen aan het zetten
Jaquote:
ik vindt de geluidsisolatie alleen al geweldigquote:Op donderdag 11 december 2008 12:13 schreef maedel het volgende:
Zeker praktisch
En, eerlijk gezegd vinden wij de renovatieprofielen heel goed te pruimen.
Wij hadden (8 jaar geleden) enkel glas en konden in hout niet krijgen wat we wilden (of daar deed die leverancier heel moeilijk over). Wij dachten eerder altijd dat kunststof veel duurder was. Maar die renovatieprofielen, ik vind ze mooi en qua kosten gelijk aan hout.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik vindt de geluidsisolatie alleen al geweldig
quote:Op donderdag 11 december 2008 18:04 schreef Donderdeldoekje het volgende:
Imagine me and you lag in mn postbus vandaag
Zag 'm vandaag liggen.quote:Nina (Shelley Conn, Mistresses), half Indiaas en half Schots, verlaat haar ouderlijk huis na een ruzie. Als haar vader plotseling overlijdt, keert ze terug. Haar vaders erfenis, het familierestaurant, blijkt inmiddels voor de helft van Lisa, een mooie jonge Schotse vrouw, te zijn. Het restaurant is echter verliesgevend en Lisa wil graag verkopen, maar Nina kan dit niet over haar hart verkrijgen.
Ze besluit het restaurant voort te zetten, maar daarvoor moet ze Lisa (Laura Fraser, Vanilla Sky) wel leren koken. Geen gemakkelijke opgave, en Nina blijkt ook nog eens verliefd op haar te worden. Als Nina besluit deel te nemen aan de `Best of the West kookwedstrijd gooit ze al haar talent in de strijd om én de wedstrijd én de liefde van Lisa te winnen...
quote:Op donderdag 11 december 2008 18:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Zag 'm vandaag liggen.
Die heb ik ook nog op dvd liggen. Ik durf niet te kijken omdat ik bang ben dat de avond dan gewoon verkloot is.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:11 schreef BlueMage het volgende:
Onlangs deze gezien:
[ afbeelding ]
...die is wel erg triest.
M.
en natuurlijk geweldig veel licht dat binnenkomt door die grote ramen ?quote:Op donderdag 11 december 2008 16:40 schreef maedel het volgende:
[..]
Wij hadden (8 jaar geleden) enkel glas en konden in hout niet krijgen wat we wilden (of daar deed die leverancier heel moeilijk over). Wij dachten eerder altijd dat kunststof veel duurder was. Maar die renovatieprofielen, ik vind ze mooi en qua kosten gelijk aan hout.
Nu hebben we voor deze aanbouw weer voor hetzelfde gekozen (ook om het gelijk te houden hoor). We hebben wel houten binnendeuren en achterdeur.
De pui staat er nu in, en echt, die aanbouw is groooooot.![]()
Ons hele huis is gewoon ontzettend veranderd.![]()
Nog een dikke week en dan kunnen we er in
Ja, echt wel. Het wordt echt helemaal wat we willenquote:Op vrijdag 12 december 2008 08:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en natuurlijk geweldig veel licht dat binnenkomt door die grote ramen ?
zou eruit zien, als dat niet het geval wasquote:Op vrijdag 12 december 2008 08:33 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, echt wel. Het wordt echt helemaal wat we willen
nu een andere aannemer dan toen ?quote:Op vrijdag 12 december 2008 08:56 schreef maedel het volgende:
Nou, dat heb ik bij de vorige verbouwing toch wel op een paar puntjes gehad hoor...
Maar, door schade en schande wordt men wijs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |