wat goed/fijn voor jequote:Op zondag 7 december 2008 22:42 schreef Sitethief het volgende:
Goedenavond allemaalMijn tijger is net weg, ging geweldig
.
Ja, ik weet niet, ik ben er nog niet vreselijk warm van geworden.quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Maedel, Greys Anatomy is zo tof he! Ik vind trouwens die relatie tussen Hahn en Torres eigenlijk best goed opgebouwd en op zich vrij realistisch.
Expres toevallig. Nee Grapje. Ik ga altijd rond deze periode op vakantie.. en ja als zij dan een kind wil uitpoepen dan kan ik daar niet speciaal om thuis blijven.. vooral dus omdat ik niets met mn zwager heb enzo....quote:Op woensdag 10 december 2008 17:55 schreef maedel het volgende:
Dus, jouw zus ging bevallen en dan ben jij op vakantie?
Was dat toevallig?
* maedel heeft de vakantie verzet omdat haar zus moest bevallen dan...
Heb volgens mij ergens gelezen dat ze ook lesbo's hebben gesproken daar over omdat ze het zo realistisch mogelijk wilden laten lijkenquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Maedel, Greys Anatomy is zo tof he! Ik vind trouwens die relatie tussen Hahn en Torres eigenlijk best goed opgebouwd en op zich vrij realistisch.
Izzy op het eind! Ik voelde het helemaal "i have no person" oid
!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |