aaah wat zielig voor dat kindjequote:Op donderdag 27 november 2008 19:56 schreef soapie het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk, die van mij hebben bijna elke avond slaande ruzie. Gezellig!!!!!!! Hebben net een baby van een paar maanden, echt het ideale stel....
wauwwwwwwwwwwwwwww das goed geregeld!!quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:27 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Nee, zij verhuist maar naar hier
met een ander er bij overleef ik t ook wel hoor... maar alleen is absoluut heerlijk!!quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:20 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Ja, zie ik trouwens net in zo een topic dat je alleen gaat![]()
Ik ga ook altijd alleen op vakantieIk ken weinig fijners
Ze zullen best bestaan, maar ik heb nog niemand ontmoet met wie ik verwacht het lang uit te kunnen houden op reisquote:Op zaterdag 29 november 2008 00:30 schreef Wexy het volgende:
[..]
met een ander er bij overleef ik t ook wel hoor... maar alleen is absoluut heerlijk!!
ga ook regelmatig met een stel vrienden een lang weekend weg, dan is het wel compromissen sluiten enzo.. maar ach dan ga ik ook vaak mn eigen gang tussendoor...quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:44 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ze zullen best bestaan, maar ik heb nog niemand ontmoet met wie ik verwacht het lang uit te kunnen houden op reis
Maar ik heb een grafhekel aan compromissen als ik op vakantie ben. Ik logeer graag bij mensen, heb ook verspreid door Europa wel wat vrienden en kennissen wonen, maar ik wil bv. weg kunnen naar de volgende plek zodra ik dat in m'n hoofd krijg
trustenquote:
Ze proberen ons te 'genezen'quote:Op zaterdag 29 november 2008 11:25 schreef maedel het volgende:
Ik heb trouwens een heterodatingbanner aan de rechterkant nu
Ik ook. Niet eens "zo ongeveer" maar gewoon alles.quote:Op zaterdag 29 november 2008 12:47 schreef BlueMage het volgende:
Ik moet al m'n Sinterklaasinkopen nog doen zo ongeveer.![]()
M.
Oeh! Have fun!quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:52 schreef Sitethief het volgende:![]()
* Sitethief gaat morgen uit eten met zijn tijgertje!
Dan mag je opschieten. De Zaterdag-middag is altijd zo snel om voor mijn gevoel.quote:Op zaterdag 29 november 2008 13:21 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik ook. Niet eens "zo ongeveer" maar gewoon alles.
Jij valt toch ook niet op vrouw, maar op vrouwen?quote:Op zaterdag 29 november 2008 13:06 schreef Pien85 het volgende:
Mensen? Meervoud?Ik val over het algemeen maar op 1 mens tegelijk
Maar anyways, om terug te komen op de vraag van Man-E-Faces; ik denk dat ik mezelf ook moet betitelen als biseksueel... ofzoiets... het blijft voor mij een groot vraagstuk...
Vrouwen zijn ookquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:53 schreef Wexy het volgende:
ow ja.. en bi sexualiteit.. nee volgens mij zit dat er niet in bij mij.. heb eens ge-expirimenteerd maar nee niet mijn ding ofzo...
Laat mij het maar lekker bij vrouwen houden.. heerlijk!!
Ja, maar om nou te zeggen dat die er een positief beeld van gaven... De ene was overspelig en de ander zat voor moord, als ik het me goed herinner.quote:
ja voor moord op de man van dr grote liefde.. das toch nou echte liefdequote:Op zaterdag 29 november 2008 23:08 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ja, maar om nou te zeggen dat die er een positief beeld van gaven... De ene was overspelig en de ander zat voor moord, als ik het me goed herinner.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:14 schreef Wexy het volgende:
[..]
ja voor moord op de man van dr grote liefde.. das toch nou echte liefde
Het zou er wel in moeten staanquote:Op zaterdag 29 november 2008 23:27 schreef Maeghan het volgende:
Eh. Ja. *kuch*
Ik weet niet of die spreuk ertussen zat in die 'liefde is...' boekjes. Zo van "Liefde is... haar man vermoorden".
die zou er inderdaad in moeten staan!!quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:27 schreef Maeghan het volgende:
Eh. Ja. *kuch*
Ik weet niet of die spreuk ertussen zat in die 'liefde is...' boekjes. Zo van "Liefde is... haar man vermoorden".
Nou, wij "doen het" volgende week zaterdag, en vandaag is het koopzondag. Dus ik denk dat we het wel reddenquote:Op zaterdag 29 november 2008 16:27 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Dan mag je opschieten. De Zaterdag-middag is altijd zo snel om voor mijn gevoel.
Over het algemeen val ik, als ik verliefd ben, alleen op vrouw.quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:47 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Jij valt toch ook niet op vrouw, maar op vrouwen?
Ben je verliefd, Noodle?quote:Op zondag 30 november 2008 11:17 schreef Noodly het volgende:
[..]
Over het algemeen val ik, als ik verliefd ben, alleen op vrouw.
Het was een poging tot grappig zijn, maar ik geloof dat het is misluktquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:47 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Jij valt toch ook niet op vrouw, maar op vrouwen?
Overigens heb ik op dit moment inderdaad romantische interesses voor meerdere personen...![]()
Daarmee bedoel ik overigens niet dat ik zo een bi ben die altijd een man én een vrouw wilt hoor!
Hihi, ik denk dat ik gewoon geen humor hebquote:Op zondag 30 november 2008 12:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Het was een poging tot grappig zijn, maar ik geloof dat het is mislukt
Nee, ik heb echt een gigantisch ochtendhumeur, en geloof dat ik dat schreef toen k net wakker was, dus denk toch echt dat het aan mij lagquote:Op zondag 30 november 2008 12:34 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Hihi, ik denk dat ik gewoon geen humor heb
quote:Op maandag 1 december 2008 00:08 schreef Maeghan het volgende:
Tssk, het topic belooft iets anders dan vrouwen in pakjes!
Maar het staat je leuk hoor!
Ja hallo, waar denk je dat ik op af kwam? Ik kom normaal nooit in deze topicreeksquote:
OMG weerquote:Polen.
De Poolse katholieken roepen iedereen op om een boycot te starten tegen de meubelwinkel Ikea. De reden is dat er in hun catalogus foto’s staan van homo en lesbi koppels.
Zowel de nationale kranten als de nieuws websites hebben het over Ikea en hoe deze Zweedse meubelgigant de Christelijke concepten platwalst.
Katholieken schrijven: “Ik voel er niets voor om te gaan shoppen in Ikea, indien ze niet stoppen met homoseksualiteit te promoten. Ik zal alle mensen inlichten die ik ken, zodanig dat ze daar ook niet gaan winkelen.”
Ikea staat volledig achter zijn advertenties achter en weigert om te antwoorden op deze boycot. Karolina Horoszczak, woordvoerster van Ikea, zei: “Homoseksualiteit is één van de belangrijke elementen in de samenleving.” De boycot wordt geleid door Fronda.pl website. Volgens hen is het onmogelijk om holebikoppels op één lijn te zetten met heterokoppels. De bevolking mag niet gewoon worden aan homo’s en lesbiennes. Ook Poolse politici horen tot de meest homofobische van Europa.
Ikea werd opgestart in 1943 en heeft meer dan 120.000 werknemers in Europa, Noord-Amerika, Azië en Australië. In Polen zijn er sinds 1991 7 winkels en een 8ste zal volgend jaar zijn deuren openen in Lodz.
Ja, Belgisch.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:55 schreef NanKing het volgende:
lesbioh wat heb ik een godgruwelijketeringhekel aan die spelling
hoiquote:Op woensdag 3 december 2008 13:02 schreef msnk het volgende:
Monica Bellucci jezus wat een mooi wijf. TVP!!!!![]()
Hoiben een jongen, heul geen lesbeau
Ik veeg even meequote:Op woensdag 3 december 2008 16:31 schreef Stakky het volgende:
Goedemiddag dames van het goede leven o/
We missen trouwens iemand in dit topic weet alleen niet of Piper Perabo ook naakt foto's heeft![]()
[ afbeelding ]
* Stakky veegt het kwijl van z'n kin weg.
Wij hebben natuurlijk kei veel verstand van kort haarquote:Op donderdag 4 december 2008 13:17 schreef maedel het volgende:
En dat ga je bespreken in een Lesbeau-topic?
Kei modebewuste tuinbroekenquote:Op donderdag 4 december 2008 13:23 schreef maedel het volgende:
volgens mij staan potten niet echt bekend om hun modebewustheid...
Coolness!quote:Op donderdag 4 december 2008 13:25 schreef NanKing het volgende:
Tof nieuwtje trouwens, Diana komt in 't maritiem museum te hangen, nou ja...een schilderij van haar dan
Nou dit is het resultaat:quote:Op donderdag 4 december 2008 13:22 schreef NanKing het volgende:
[..]
Wij hebben natuurlijk kei veel verstand van kort haar.
al heb ik al een paar jaar lang haar![]()
Het is indd een stukje korter. (maar dat doet mijn kapper altijd, het te kort knippen) Maar ik mis mijn kuif denk ook...quote:Op donderdag 4 december 2008 13:29 schreef NanKing het volgende:
Het lijkt niet op die kapsels die je hierboven postte, ik vind het te kort voor je hoofd.
De rest doet hij wel altijd goed en zoals ik wil, dus tja...quote:Op donderdag 4 december 2008 13:38 schreef NanKing het volgende:
Dan moet je naar een goede kappert gaan die 't niet te korter knipt dan dat jij wilt
Je zou bijna uit protest een lesbische orgie organiseren op de beddenafdeling. Nou ja, bank, bureaustoel, kan ook allemaal. Aanrecht. Genoeg plek bij Ikea.quote:
Ik doe helemaal niks in Polenquote:Op donderdag 4 december 2008 20:06 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Je zou bijna uit protest een lesbische orgie organiseren op de beddenafdeling. Nou ja, bank, bureaustoel, kan ook allemaal. Aanrecht. Genoeg plek bij Ikea.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:07 schreef Wexy het volgende:
* Wexy zwaait ff vanaf de canarische eilanden. Even snel spieken bij de meiden
*zwaaaar jaloers is!*quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:07 schreef Wexy het volgende:
* Wexy zwaait ff vanaf de canarische eilanden. Even snel spieken bij de meiden
tot de 15e. ben van 14 of 15 snachts terug in nederland.quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:14 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Lekker hoor! Tot wanneer blijf je daar?
Joh moet je je voorstellen hoe jaloers ik ben geweest, al die mensen die in de zomer op vakantie gaan enzo... jakkie bah bahquote:Op vrijdag 5 december 2008 13:26 schreef maedel het volgende:
[..]
*zwaaaar jaloers is!*
-ik wil volgend jaar ook weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |