quote:Op maandag 1 december 2008 00:08 schreef Maeghan het volgende:
Tssk, het topic belooft iets anders dan vrouwen in pakjes!
Maar het staat je leuk hoor!
Ja hallo, waar denk je dat ik op af kwam? Ik kom normaal nooit in deze topicreeksquote:
OMG weerquote:Polen.
De Poolse katholieken roepen iedereen op om een boycot te starten tegen de meubelwinkel Ikea. De reden is dat er in hun catalogus foto’s staan van homo en lesbi koppels.
Zowel de nationale kranten als de nieuws websites hebben het over Ikea en hoe deze Zweedse meubelgigant de Christelijke concepten platwalst.
Katholieken schrijven: “Ik voel er niets voor om te gaan shoppen in Ikea, indien ze niet stoppen met homoseksualiteit te promoten. Ik zal alle mensen inlichten die ik ken, zodanig dat ze daar ook niet gaan winkelen.”
Ikea staat volledig achter zijn advertenties achter en weigert om te antwoorden op deze boycot. Karolina Horoszczak, woordvoerster van Ikea, zei: “Homoseksualiteit is één van de belangrijke elementen in de samenleving.” De boycot wordt geleid door Fronda.pl website. Volgens hen is het onmogelijk om holebikoppels op één lijn te zetten met heterokoppels. De bevolking mag niet gewoon worden aan homo’s en lesbiennes. Ook Poolse politici horen tot de meest homofobische van Europa.
Ikea werd opgestart in 1943 en heeft meer dan 120.000 werknemers in Europa, Noord-Amerika, Azië en Australië. In Polen zijn er sinds 1991 7 winkels en een 8ste zal volgend jaar zijn deuren openen in Lodz.
Ja, Belgisch.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:55 schreef NanKing het volgende:
lesbioh wat heb ik een godgruwelijketeringhekel aan die spelling
hoiquote:Op woensdag 3 december 2008 13:02 schreef msnk het volgende:
Monica Bellucci jezus wat een mooi wijf. TVP!!!!![]()
Hoiben een jongen, heul geen lesbeau
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |