abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 november 2008 @ 13:25:34 #251
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_63563942

Prachtig vrouwelijk. Je wilt het zo vastpakken.

Gatverdamme, wat een opgegraven lijk. Hier is dus echt niks aantrekkelijks aan he?
pi_63564676
Die eerste is niet dik. Een beetje stevig, maar dan ook echt maar een beetje.

Die tweede zou ik acuut de inhoud van mijn broodtrommel geven. Dat is ronduit lelijk.
En een nadeel van al die dunne grassprieten: er blijven maar weinig vrouwelijke vormen meer over.
pi_63564916
Ik vind haar persoonlijk wat aan de mollige kant. Wel prima borsten, maar haar bovenbenen en armen zijn me iets te fors. Zo naakt is het best mooi, maar ik denk dat bv. in jeans dit figuur niet echt tot zijn recht gaat komen.

Maar goed 1000x beter dan het gratenpakhuis van een Nicole Richie.
pi_63565066
Ik denk dat ieder figuur wel een jeans kan hebben...
Je moet maar net het goeie model hebben
Noot noot.
pi_63565135
quote:
Op donderdag 27 november 2008 14:08 schreef Jojoortje het volgende:
Ik denk dat ieder figuur wel een jeans kan hebben...
Je moet maar net het goeie model hebben
* krijgt een visual van een dikke vrouw in een heupbroek met een kort topje er boven.
pi_63565153
quote:
Op donderdag 27 november 2008 14:10 schreef RealZeus het volgende:

[..]

* krijgt een visual van een dikke vrouw in een heupbroek met een kort topje er boven.
Ja dat kan natuurlijk niet he
Ik zie ze vaak genoeg trouwens in de stad lopen
Noot noot.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 27 november 2008 @ 14:14:20 #257
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_63565242
quote:
Op donderdag 27 november 2008 14:10 schreef RealZeus het volgende:

[..]

En bedankt he
* Netsplitter gaat naar de wc.........
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_63565276
En Breath Taking is 15 geloof ik he?? Die wil ik nog weleens spreken als ze vrouwelijke vormen gaat krijgen!
pi_63565334
Maar de vrouw in de OP kan wel weer heel goed van die vrouwelijke (overslag)jurkjes hebben met decolleté. Dat zou haar prachtig staan!
  donderdag 27 november 2008 @ 14:43:49 #260
224140 Nantes
Mommy to be!
pi_63566147
quote:
Op donderdag 27 november 2008 12:52 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Ooh kom op zeg als je in mijn opmerking geen lichte sarcastische ondertoon kunt bespeuren zou ik een cursusje humor gaan doen.
Ik doelde meer op de eerste opmerking. .
Of was dat ook ''grappig'' bedoeld?
pi_63566248
quote:
Op donderdag 27 november 2008 14:43 schreef Nantes het volgende:

[..]

Ik doelde meer op de eerste opmerking. .
Of was dat ook ''grappig'' bedoeld?
Welke opmerking bedoel je met de eerste?
Wat ik hier post is gewoon om jullie een beetje uit te lokken, in het vorige topic van KLB heb ik serieus mijn mening gegeven dus als je die wil lezen zou je dat even op moeten zoeken.

En Conleche, ik ben zeventien en ik heb vrouwelijke vormen zat !
  donderdag 27 november 2008 @ 14:53:45 #262
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63566414
quote:
Op donderdag 27 november 2008 14:47 schreef Breathtaking het volgende:
En Conleche, ik ben zeventien en ik heb vrouwelijke vormen zat !
Wacht maar tot je een jaar of 30 bent. Je zult ontdekken dat er nog veel vrouwelijke vormen verstopt zitten in je slanke meisjeslijf
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_63566460
Ik hoop voor je dat je altijd vanzelf zo'n mooi figuurtje blijft houden! Maar ik zie het bij meer meisjes die zo rond de 18/20 ineens uitdijen. (letterlijk: ze krijgen dan ineens bredere heupen en zo, kan je niks tegendoen) Een meisje dat ik ken dat haar hele jeugd een rank paardje was en haar zusje pestte met haar ietwat mollige figuur is nu net 20 geworden en begrijpt niet waar die dikke kont ineens vandaan komt, terwijl haar mollige zusje ineens de hoogte inschiet en nu weer superslank is, maar ook dat wil niks zeggen, want die is nu 16 en kan over een jaar of wat weer heel anders zijn.

Moraal van het verhaal: klop maar ff op een stukkie ongeverfd hout, opdat je zo blijft als je bent. Want die meisjes heb je natuurlijk ook gewoon
pi_63566617
quote:
Op donderdag 27 november 2008 14:53 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Wacht maar tot je een jaar of 30 bent. Je zult ontdekken dat er nog veel vrouwelijke vormen verstopt zitten in je slanke meisjeslijf
Daar twijfel ik niet aan inderdaad, maar punt is dat ik het niet zou laten gebeuren.
Ik zou het van mezelf nooit accepteren als ik overgewicht had, bij andere mensen vind ik het in principe prima, het is hun keuze. Maar op het moment dat ik merk dat ik aan begin te komen zou ik toch echt minder gaan eten en een heleboel gaan sporten.

Fijn dat andere mensen tevreden kunnen zijn met hun lichaam ook als het vol is, maar van mezelf eis ik perfectie en dat is voor mij vaak toch echt niet groter dan maat 38.
pi_63566660
Jij maakt er meteen weer overgewicht van. Daar gaat het niet over.
pi_63566741
quote:
Op donderdag 27 november 2008 15:02 schreef Isegrim het volgende:
Jij maakt er meteen weer overgewicht van. Daar gaat het niet over.
Onder overgewicht versta ik bij mezelf letterlijk elke kg die eigenlijk te veel is, en dan bedoel ik niet dat het pas goed is als je botten uitsteken maar je moet wel in vorm blijven.
Ook gewoon omdat het voor je lichaam belangrijk is geen extra kilo's mee te dragen, want je hebt helemaal niets aan veel vet.
pi_63566798
quote:
Op donderdag 27 november 2008 15:01 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Daar twijfel ik niet aan inderdaad, maar punt is dat ik het niet zou laten gebeuren.
Ik zou het van mezelf nooit accepteren als ik overgewicht had, bij andere mensen vind ik het in principe prima, het is hun keuze. Maar op het moment dat ik merk dat ik aan begin te komen zou ik toch echt minder gaan eten en een heleboel gaan sporten.

Fijn dat andere mensen tevreden kunnen zijn met hun lichaam ook als het vol is, maar van mezelf eis ik perfectie en dat is voor mij vaak toch echt niet groter dan maat 38.
Ik ben het zeker wel met je eens dat ze meer zou moeten sporten en dat jij dat ook zou doen, dat geloof ik ook direct. Maar sommige dingen als bouw e.d. heb je niet echt in de hand.
pi_63566808
Overgewicht is een medische term en valt vrij goed te definiëren. Je kunt maat 42 hebben zonder enig overgewicht.
pi_63566889

Dit vind ik dus een hele mooi vrouw!
Zoals een vrouw eruit hoort te zien: Zacht, vrouweljk en mooi!
Helemaal niets op aan te merken!
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_63567033
quote:
Op donderdag 27 november 2008 15:05 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Onder overgewicht versta ik bij mezelf letterlijk elke kg die eigenlijk te veel is, en dan bedoel ik niet dat het pas goed is als je botten uitsteken maar je moet wel in vorm blijven.
Ook gewoon omdat het voor je lichaam belangrijk is geen extra kilo's mee te dragen, want je hebt helemaal niets aan veel vet.
Prima, als jij dat voor jezelf mooi vindt.
Zelf houd ik meer van wat vrouwelijke vrouwen. Met een mooi vrouwelijk lichaam.
Absoluut niet van vrouwen die helemaal afgetraind of zo zijn.
Maar je hebt gelijk! Smaken verschillen!
Want onder VEEL VET versta ik toch iets anders dan die vrouw op dat plaatje.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_63567331
quote:
Op donderdag 27 november 2008 15:07 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik ben het zeker wel met je eens dat ze meer zou moeten sporten en dat jij dat ook zou doen, dat geloof ik ook direct. Maar sommige dingen als bouw e.d. heb je niet echt in de hand.
Nee dat is waar, sommige vrouwen zijn van nature wat breder bijvoorbeeld, en ik ontken ook zeker niet dat sommige vrouwen er mooier uit zien met iets meer vet.
quote:
Op donderdag 27 november 2008 15:15 schreef capricia het volgende:

[..]

Prima, als jij dat voor jezelf mooi vindt.
Zelf houd ik meer van wat vrouwelijke vrouwen. Met een mooi vrouwelijk lichaam.
Absoluut niet van vrouwen die helemaal afgetraind of zo zijn.
Maar je hebt gelijk! Smaken verschillen!
Want onder VEEL VET versta ik toch iets anders dan die vrouw op dat plaatje.
Natuurlijk, ik heb ook nergens gezegd dat die vrouw op het plaatje belachelijk dik is of iets dergelijks.
Ze heeft iets weg van zo'n rubensvrouw, zo noem je dat toch?
In ieder geval, mooie vrouwelijke vormen inderdaad en ik kan ook snappen dat er mannen (en vrouwen) zijn die dat mooi vinden.

Maar voor mijzelf, gewoon voor mij persoonlijk, zou ik er niet aan moeten denken om zo'n lichaam te hebben. Dan krijg ik een soort ongedisciplineerd gevoel, je bent tenslotte molliger dan nodig is en dat heb je vaak aan jezelf te danken..
pi_63567511
quote:
Op donderdag 27 november 2008 15:27 schreef Breathtaking het volgende:

Ze heeft iets weg van zo'n rubensvrouw, zo noem je dat toch?
Een rubensschoonheid is, naar ik inschat, nog wel iets gevulder:

En niet per se afgetraind:
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_63567546
quote:
Op donderdag 27 november 2008 15:33 schreef sigme het volgende:

[..]

Een rubensschoonheid is, naar ik inschat, nog wel iets gevulder:
[ afbeelding ]
Ja inderdaad, ik had het gepost en daarna ging ik even googlen en toen kwam ik nog wat gevulder tegen inderdaad.
Van wat ik me herinnerde uit mijn geschiedenis boek waren ze een beetje zoals de dame op de foto maar ik zat er dus iets naast.
pi_63567746
Die hebben wel kleine boobs
Noot noot.
pi_63567821
quote:
Op donderdag 27 november 2008 15:28 schreef bewegende_ninja het volgende:
Dit is pas echt dik:

[ afbeelding ]

Dik, maar vooral eng!!

Nightmare material!!
  donderdag 27 november 2008 @ 15:48:17 #277
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_63567900
quote:
Op donderdag 27 november 2008 15:10 schreef capricia het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik dus een hele mooi vrouw!
Zoals een vrouw eruit hoort te zien: Zacht, vrouweljk en mooi!
Helemaal niets op aan te merken!
Een aantrekkelijke dame beschikt over een gezonde hoeveelheid vlees. Zelfs liever ietsje teveel dan ietsje te weinig.
pi_63568003
maar... als jij dit niet bij jouw lichaam/persoon vindt passen, persoonlijk dus, kun je dan ook zeggen dat deze dame dik IS?

Zelf vind ik haar buik wel prima voor mij, maar benen en armen zie ik voor mezelf liever wat afgetrainder. Persoonlijke voorkeur enzo, maar daarmee haalt zij nog steeds bij mij de kwalificatie 'dik' niet, alleen de kwallificatie 'ik zou het afgetrainder willen'
Ja doei.
pi_63568039
Foto 1 is niets voor mij, te dik.

Foto 2 is het andere uiterste, dan liever foto 1
pi_63568128
quote:
Op donderdag 27 november 2008 15:48 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Een aantrekkelijke dame beschikt over een gezonde hoeveelheid vlees. Zelfs liever ietsje teveel dan ietsje te weinig.
Ja, voor mij heeft een mooie vrouw ook gewoon mooie vrouwelijke vormen. En liever ietsje teveel dan te weinig inderdaad!
Maar begrijp heel goed dat anderen dat anders zien...gelukkig maar...anders waren al die vrouwelijke vrouwen bezet..
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 27 november 2008 @ 15:57:35 #281
69994 seto
-|||--------|||-
pi_63568134
quote:
Op donderdag 27 november 2008 15:54 schreef Koert het volgende:
Foto 1 is niets voor mij, te dik.

Foto 2 is het andere uiterste, dan liever foto 1
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_63568186
quote:
Op donderdag 27 november 2008 15:48 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Hier sluit ik mij bij aan.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_63568337
quote:
Op donderdag 27 november 2008 15:52 schreef motorbloempje het volgende:
maar... als jij dit niet bij jouw lichaam/persoon vindt passen, persoonlijk dus, kun je dan ook zeggen dat deze dame dik IS?

Zelf vind ik haar buik wel prima voor mij, maar benen en armen zie ik voor mezelf liever wat afgetrainder. Persoonlijke voorkeur enzo, maar daarmee haalt zij nog steeds bij mij de kwalificatie 'dik' niet, alleen de kwallificatie 'ik zou het afgetrainder willen'
Ik neem aan dat dit tegen mij bedoeld was ?
Ik geef haar de kwalificatie mollig, en voor mij is geen enkel lichaamsdeel van haar goed.
Zelfs bij een slank lichaam zou ik bijvoorbeeld niet zulke grote borsten willen hebben.
pi_63568546
Nou ik ben een vrouw, maar dat meisje wat hier ergens zo bevallig haar broek aantrekt eerder in het topic is superslank met grote borsten, dat vind ik toch wel prachtig hoor!!
pi_63568762
quote:
Op donderdag 27 november 2008 16:13 schreef conleche het volgende:
Nou ik ben een vrouw, maar dat meisje wat hier ergens zo bevallig haar broek aantrekt eerder in het topic is superslank met grote borsten, dat vind ik toch wel prachtig hoor!!
Ja daar ziet het er mooi uit inderdaad, ik vind het bij andere vrouwen ook erg mooi maar zelf moet ik er niet aan denken vreemd he?

Maar om als voorbeeld even Keeley Hazell te nemen, klaagbaak icoon :

Dat vind ik wel heel mooi maarja, als je ze zelf hebt.. Moet je bedenken hoe die dingen in de weg zitten
pi_63568831
Die vind ik ook niet zo nee, maar dat kan ook aan de pose liggen, ze doen me een beetje denken aan uiers
pi_63568846
Ik zou geen fatsoenlijke slaaphouding kunnen vinden denk ik
Noot noot.
pi_63568855
quote:
Op donderdag 27 november 2008 16:20 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Ja daar ziet het er mooi uit inderdaad, ik vind het bij andere vrouwen ook erg mooi maar zelf moet ik er niet aan denken vreemd he?

[ afbeelding ]

Dat vind ik wel heel mooi maarja, als je ze zelf hebt.. Moet je bedenken hoe die dingen in de weg zitten
Ik vind dat niet mooi
Dat vind ik erger dan die vrouw uit de OP.
btw, ik zag dat een paar mensen zeiden dat ze (uit de op) ws ouder is dan 30, maar daar geloof ik dus niets van, ik denk dat ze rond mijn leeftijd of misschien iets jonger zal zitten..(ben 28)
compact en kleverig.
pi_63568874
quote:
Op donderdag 27 november 2008 16:23 schreef Jojoortje het volgende:
Nee toch ? Mij lijkt het echt drie keer niets.
Ik heb ook vriendinnen met cup F en ze vinden het allemaal wel mooi, maar ga maar eens een stukje rennen, of probeer een mooie BH te kopen !
pi_63568880
quote:
Op donderdag 27 november 2008 16:23 schreef Jojoortje het volgende:
Rug, een optie??
pi_63568892
quote:
Op donderdag 27 november 2008 16:23 schreef conleche het volgende:
Die vind ik ook niet zo nee, maar dat kan ook aan de pose liggen, ze doen me een beetje denken aan uiers
Hm misschien dit:

Of dit?

pi_63568898
Ik schat haar ook rond de 28 idd.
pi_63568947
quote:
Op donderdag 27 november 2008 16:25 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Hm misschien dit:

[ afbeelding ]

Of dit?

[ afbeelding ]
Nee, doet het ook niet voor me, ik vind die borsten een beetje slap en haar hoofd te ordinair. Die van de aantrekbroek had een leuker hoofd erbij.
pi_63568973
quote:
Op donderdag 27 november 2008 16:20 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Waar zijn haar tepels? Wat hebben ze met haar gedaan? Wrs. zou je haar niet eens herkennen als je haar op straat tegenkomt, zo is er in haar gesoept.
pi_63569004
quote:
Op donderdag 27 november 2008 16:28 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Waar zijn haar tepels? Wat hebben ze met haar gedaan? Wrs. zou je haar niet eens herkennen als je haar op straat tegenkomt, zo is er in haar gesoept.
Haha ja die is behoorlijk gesoept inderdaad
pi_63569016
quote:
Op donderdag 27 november 2008 16:27 schreef conleche het volgende:

[..]

Nee, doet het ook niet voor me, ik vind die borsten een beetje slap en haar hoofd te ordinair. Die van de aantrekbroek had een leuker hoofd erbij.

Borsten slap?

Mierenneuken is ook een vak...
Ik zou er geen problemen mee hebben als ik zo'n lijf had, met of zonder slappe borsten en ordinair hoofd.
Al hadden dr borsten wat minder gemogen dus. Dat hoeft van mij niet zo.
compact en kleverig.
pi_63569017
Haar huid is ook goudkleurig.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 27 november 2008 @ 16:38:55 #298
163650 Greys
pi_63569242
Ik vond het jeans-aantrekkende-meisje ook een gewellllldig figuur hebben!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63569292
quote:
Op donderdag 27 november 2008 16:38 schreef Greys het volgende:
ja maar dat verbaast mij niets
pi_63569698
quote:
Op donderdag 27 november 2008 16:38 schreef Greys het volgende:
Laat eens zien?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')