* krijgt een visual van een dikke vrouw in een heupbroek met een kort topje er boven.quote:Op donderdag 27 november 2008 14:08 schreef Jojoortje het volgende:
Ik denk dat ieder figuur wel een jeans kan hebben...
Je moet maar net het goeie model hebben
Ja dat kan natuurlijk niet hequote:Op donderdag 27 november 2008 14:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
* krijgt een visual van een dikke vrouw in een heupbroek met een kort topje er boven.
En bedankt hequote:Op donderdag 27 november 2008 14:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
* krijgt een visual van een dikke vrouw in een heupbroek met een kort topje er boven.
Ik doelde meer op de eerste opmerking.quote:Op donderdag 27 november 2008 12:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh kom op zegals je in mijn opmerking geen lichte sarcastische ondertoon kunt bespeuren zou ik een cursusje humor gaan doen.
Welke opmerking bedoel je met de eerste?quote:Op donderdag 27 november 2008 14:43 schreef Nantes het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de eerste opmerking..
Of was dat ook ''grappig'' bedoeld?
Wacht maar tot je een jaar of 30 bent. Je zult ontdekken dat er nog veel vrouwelijke vormen verstopt zitten in je slanke meisjeslijfquote:Op donderdag 27 november 2008 14:47 schreef Breathtaking het volgende:
En Conleche, ik ben zeventien en ik heb vrouwelijke vormen zat!
Daar twijfel ik niet aan inderdaad, maar punt is dat ik het niet zou laten gebeuren.quote:Op donderdag 27 november 2008 14:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wacht maar tot je een jaar of 30 bent. Je zult ontdekken dat er nog veel vrouwelijke vormen verstopt zitten in je slanke meisjeslijf
Onder overgewicht versta ik bij mezelf letterlijk elke kg die eigenlijk te veel is, en dan bedoel ik niet dat het pas goed is als je botten uitsteken maar je moet wel in vorm blijven.quote:Op donderdag 27 november 2008 15:02 schreef Isegrim het volgende:
Jij maakt er meteen weer overgewicht van. Daar gaat het niet over.
Ik ben het zeker wel met je eens dat ze meer zou moeten sporten en dat jij dat ook zou doen, dat geloof ik ook direct. Maar sommige dingen als bouw e.d. heb je niet echt in de hand.quote:Op donderdag 27 november 2008 15:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Daar twijfel ik niet aan inderdaad, maar punt is dat ik het niet zou laten gebeuren.
Ik zou het van mezelf nooit accepteren als ik overgewicht had, bij andere mensen vind ik het in principe prima, het is hun keuze. Maar op het moment dat ik merk dat ik aan begin te komen zou ik toch echt minder gaan eten en een heleboel gaan sporten.
Fijn dat andere mensen tevreden kunnen zijn met hun lichaam ook als het vol is, maar van mezelf eis ik perfectie en dat is voor mij vaak toch echt niet groter dan maat 38.
Prima, als jij dat voor jezelf mooi vindt.quote:Op donderdag 27 november 2008 15:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Onder overgewicht versta ik bij mezelf letterlijk elke kg die eigenlijk te veel is, en dan bedoel ik niet dat het pas goed is als je botten uitsteken maar je moet wel in vorm blijven.
Ook gewoon omdat het voor je lichaam belangrijk is geen extra kilo's mee te dragen, want je hebt helemaal niets aan veel vet.
Nee dat is waar, sommige vrouwen zijn van nature wat breder bijvoorbeeld, en ik ontken ook zeker niet dat sommige vrouwen er mooier uit zien met iets meer vet.quote:Op donderdag 27 november 2008 15:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ben het zeker wel met je eens dat ze meer zou moeten sporten en dat jij dat ook zou doen, dat geloof ik ook direct. Maar sommige dingen als bouw e.d. heb je niet echt in de hand.
Natuurlijk, ik heb ook nergens gezegd dat die vrouw op het plaatje belachelijk dik is of iets dergelijks.quote:Op donderdag 27 november 2008 15:15 schreef capricia het volgende:
[..]
Prima, als jij dat voor jezelf mooi vindt.
Zelf houd ik meer van wat vrouwelijke vrouwen. Met een mooi vrouwelijk lichaam.
Absoluut niet van vrouwen die helemaal afgetraind of zo zijn.
Maar je hebt gelijk! Smaken verschillen!
Want onder VEEL VET versta ik toch iets anders dan die vrouw op dat plaatje.
Een rubensschoonheid is, naar ik inschat, nog wel iets gevulder:quote:Op donderdag 27 november 2008 15:27 schreef Breathtaking het volgende:
Ze heeft iets weg van zo'n rubensvrouw, zo noem je dat toch?
Ja inderdaad, ik had het gepost en daarna ging ik even googlen en toen kwam ik nog wat gevulder tegen inderdaad.quote:Op donderdag 27 november 2008 15:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Een rubensschoonheid is, naar ik inschat, nog wel iets gevulder:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 november 2008 15:28 schreef bewegende_ninja het volgende:
Dit is pas echt dik:
[ afbeelding ]
Een aantrekkelijke dame beschikt over een gezonde hoeveelheid vlees. Zelfs liever ietsje teveel dan ietsje te weinig.quote:Op donderdag 27 november 2008 15:10 schreef capricia het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik dus een hele mooi vrouw!
Zoals een vrouw eruit hoort te zien: Zacht, vrouweljk en mooi!
Helemaal niets op aan te merken!
Ja, voor mij heeft een mooie vrouw ook gewoon mooie vrouwelijke vormen. En liever ietsje teveel dan te weinig inderdaad!quote:Op donderdag 27 november 2008 15:48 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Een aantrekkelijke dame beschikt over een gezonde hoeveelheid vlees. Zelfs liever ietsje teveel dan ietsje te weinig.
quote:Op donderdag 27 november 2008 15:54 schreef Koert het volgende:
Foto 1 is niets voor mij, te dik.
Foto 2 is het andere uiterste, dan liever foto 1
Hier sluit ik mij bij aan.quote:Op donderdag 27 november 2008 15:48 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Een aantrekkelijke dame beschikt over een gezonde hoeveelheid vlees. Zelfs liever ietsje teveel dan ietsje te weinig.
Ik neem aan dat dit tegen mij bedoeld wasquote:Op donderdag 27 november 2008 15:52 schreef motorbloempje het volgende:
maar... als jij dit niet bij jouw lichaam/persoon vindt passen, persoonlijk dus, kun je dan ook zeggen dat deze dame dik IS?
Zelf vind ik haar buik wel prima voor mij, maar benen en armen zie ik voor mezelf liever wat afgetrainder. Persoonlijke voorkeur enzo, maar daarmee haalt zij nog steeds bij mij de kwalificatie 'dik' niet, alleen de kwallificatie 'ik zou het afgetrainder willen'
Ja daar ziet het er mooi uit inderdaad, ik vind het bij andere vrouwen ook erg mooi maar zelf moet ik er niet aan denkenquote:Op donderdag 27 november 2008 16:13 schreef conleche het volgende:
Nou ik ben een vrouw, maar dat meisje wat hier ergens zo bevallig haar broek aantrekt eerder in het topic is superslank met grote borsten, dat vind ik toch wel prachtig hoor!!
Ik vind dat niet mooiquote:Op donderdag 27 november 2008 16:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja daar ziet het er mooi uit inderdaad, ik vind het bij andere vrouwen ook erg mooi maar zelf moet ik er niet aan denkenvreemd he?
Maar om als voorbeeld even Keeley Hazell te nemen, klaagbaak icoon:
[ afbeelding ]
Dat vind ik wel heel mooimaarja, als je ze zelf hebt.. Moet je bedenken hoe die dingen in de weg zitten
Nee tochquote:Op donderdag 27 november 2008 16:23 schreef Jojoortje het volgende:
Ik zou geen fatsoenlijke slaaphouding kunnen vinden denk ik
Rug, een optie??quote:Op donderdag 27 november 2008 16:23 schreef Jojoortje het volgende:
Ik zou geen fatsoenlijke slaaphouding kunnen vinden denk ik
Hm misschien dit:quote:Op donderdag 27 november 2008 16:23 schreef conleche het volgende:
Die vind ik ook niet zo nee, maar dat kan ook aan de pose liggen, ze doen me een beetje denken aan uiers
quote:Op donderdag 27 november 2008 16:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hm misschien dit:
[ afbeelding ]
Of dit?
[ afbeelding ]
Waar zijn haar tepels?quote:Op donderdag 27 november 2008 16:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja daar ziet het er mooi uit inderdaad, ik vind het bij andere vrouwen ook erg mooi maar zelf moet ik er niet aan denkenvreemd he?
Maar om als voorbeeld even Keeley Hazell te nemen, klaagbaak icoon:
[ afbeelding ]
Dat vind ik wel heel mooimaarja, als je ze zelf hebt.. Moet je bedenken hoe die dingen in de weg zitten
Haha ja die is behoorlijk gesoept inderdaadquote:Op donderdag 27 november 2008 16:28 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Waar zijn haar tepels?Wat hebben ze met haar gedaan?
Wrs. zou je haar niet eens herkennen als je haar op straat tegenkomt, zo is er in haar gesoept.
quote:Op donderdag 27 november 2008 16:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, doet het ook niet voor me, ik vind die borsten een beetje slap en haar hoofd te ordinair. Die van de aantrekbroek had een leuker hoofd erbij.
ja maar dat verbaast mij nietsquote:Op donderdag 27 november 2008 16:38 schreef Greys het volgende:
Ik vond het jeans-aantrekkende-meisje ook een gewellllldig figuur hebben!
Laat eens zien?quote:Op donderdag 27 november 2008 16:38 schreef Greys het volgende:
Ik vond het jeans-aantrekkende-meisje ook een gewellllldig figuur hebben!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |