quote:Op donderdag 27 november 2008 15:28 schreef bewegende_ninja het volgende:
Dit is pas echt dik:
[ afbeelding ]
Een aantrekkelijke dame beschikt over een gezonde hoeveelheid vlees. Zelfs liever ietsje teveel dan ietsje te weinig.quote:Op donderdag 27 november 2008 15:10 schreef capricia het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik dus een hele mooi vrouw!
Zoals een vrouw eruit hoort te zien: Zacht, vrouweljk en mooi!
Helemaal niets op aan te merken!
Ja, voor mij heeft een mooie vrouw ook gewoon mooie vrouwelijke vormen. En liever ietsje teveel dan te weinig inderdaad!quote:Op donderdag 27 november 2008 15:48 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Een aantrekkelijke dame beschikt over een gezonde hoeveelheid vlees. Zelfs liever ietsje teveel dan ietsje te weinig.
quote:Op donderdag 27 november 2008 15:54 schreef Koert het volgende:
Foto 1 is niets voor mij, te dik.
Foto 2 is het andere uiterste, dan liever foto 1
Hier sluit ik mij bij aan.quote:Op donderdag 27 november 2008 15:48 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Een aantrekkelijke dame beschikt over een gezonde hoeveelheid vlees. Zelfs liever ietsje teveel dan ietsje te weinig.
Ik neem aan dat dit tegen mij bedoeld wasquote:Op donderdag 27 november 2008 15:52 schreef motorbloempje het volgende:
maar... als jij dit niet bij jouw lichaam/persoon vindt passen, persoonlijk dus, kun je dan ook zeggen dat deze dame dik IS?
Zelf vind ik haar buik wel prima voor mij, maar benen en armen zie ik voor mezelf liever wat afgetrainder. Persoonlijke voorkeur enzo, maar daarmee haalt zij nog steeds bij mij de kwalificatie 'dik' niet, alleen de kwallificatie 'ik zou het afgetrainder willen'
Ja daar ziet het er mooi uit inderdaad, ik vind het bij andere vrouwen ook erg mooi maar zelf moet ik er niet aan denkenquote:Op donderdag 27 november 2008 16:13 schreef conleche het volgende:
Nou ik ben een vrouw, maar dat meisje wat hier ergens zo bevallig haar broek aantrekt eerder in het topic is superslank met grote borsten, dat vind ik toch wel prachtig hoor!!
Ik vind dat niet mooiquote:Op donderdag 27 november 2008 16:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja daar ziet het er mooi uit inderdaad, ik vind het bij andere vrouwen ook erg mooi maar zelf moet ik er niet aan denkenvreemd he?
Maar om als voorbeeld even Keeley Hazell te nemen, klaagbaak icoon:
[ afbeelding ]
Dat vind ik wel heel mooimaarja, als je ze zelf hebt.. Moet je bedenken hoe die dingen in de weg zitten
Nee tochquote:Op donderdag 27 november 2008 16:23 schreef Jojoortje het volgende:
Ik zou geen fatsoenlijke slaaphouding kunnen vinden denk ik
Rug, een optie??quote:Op donderdag 27 november 2008 16:23 schreef Jojoortje het volgende:
Ik zou geen fatsoenlijke slaaphouding kunnen vinden denk ik
Hm misschien dit:quote:Op donderdag 27 november 2008 16:23 schreef conleche het volgende:
Die vind ik ook niet zo nee, maar dat kan ook aan de pose liggen, ze doen me een beetje denken aan uiers
quote:Op donderdag 27 november 2008 16:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hm misschien dit:
[ afbeelding ]
Of dit?
[ afbeelding ]
Waar zijn haar tepels?quote:Op donderdag 27 november 2008 16:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja daar ziet het er mooi uit inderdaad, ik vind het bij andere vrouwen ook erg mooi maar zelf moet ik er niet aan denkenvreemd he?
Maar om als voorbeeld even Keeley Hazell te nemen, klaagbaak icoon:
[ afbeelding ]
Dat vind ik wel heel mooimaarja, als je ze zelf hebt.. Moet je bedenken hoe die dingen in de weg zitten
Haha ja die is behoorlijk gesoept inderdaadquote:Op donderdag 27 november 2008 16:28 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Waar zijn haar tepels?Wat hebben ze met haar gedaan?
Wrs. zou je haar niet eens herkennen als je haar op straat tegenkomt, zo is er in haar gesoept.
quote:Op donderdag 27 november 2008 16:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, doet het ook niet voor me, ik vind die borsten een beetje slap en haar hoofd te ordinair. Die van de aantrekbroek had een leuker hoofd erbij.
ja maar dat verbaast mij nietsquote:Op donderdag 27 november 2008 16:38 schreef Greys het volgende:
Ik vond het jeans-aantrekkende-meisje ook een gewellllldig figuur hebben!
Laat eens zien?quote:Op donderdag 27 november 2008 16:38 schreef Greys het volgende:
Ik vond het jeans-aantrekkende-meisje ook een gewellllldig figuur hebben!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |